Ik hoop dan op Nijmegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef Yorrit het volgende:
Ik las dat Doormouse en Baseck in september weer in NL te bewonderen zijn![]()
die past zeker in dit topic thuis tenx voor de tip!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef TheVotary het volgende:
Misschien wel een aanrader:
http://www.discogs.com/release/409525
Noize Creator-Something Bad. Is al even uit geloof ik. Natuurlijk niet alleen maar breakcore, maar volgens mij past die wel goed hier in dit topic thuis. Laatst deze gast nog aan het werk gezien in R'dam en het is overduidelijk dat hij veel D&B invloeden gebruikt (althans tijdens zijn live optredens). Van mij had het op dat moment wel wat ruiger gemogen, maar je kunt niet alles hebben. Echt de moeite waard van het downloaden/kopen (als je hem al ergens kunt vinden bij een lokale platenboer).
zou wel kunnenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Faxie het volgende:
Noize Creator....da's toch meer Terror dacht ik? ....die stond vroeger op Mp3.com en volgens mij zag ik 'm ook op een terror cd die ik vroeger had.. ...
Wellicht is ie andere paden aan het afwandelen...![]()
Die ken ik...althans ik ken een breakcore-achtig nummer met de vogeltjesdans erin.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:24 schreef Yorrit het volgende:
Doormouse - A Really Gassy Bird
Vogeltjesdans Breakcore..
ja natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
holy fuck Drumcorps klinkt indd vet
nog meer venetian snares fans hier?
Aha hij is dus al binnen te halen met de welbekende downloadprogramma's? Zal als ik morgen in Nijmegen ben, ze eens aanzetten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:22 schreef LostFormat het volgende:
Die nieuwe is geniaal.
Jonge die cd is echt fucking master!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Sounds die nieuwe met klassiek erdoorheen
Winnipeg is a Frozen Shithole bedoel je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 00:21 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Nee, al bij velvet en sounds gezocht hier in rotterdam, velvet had er een, INFOLEPSY EP, Sounds die nieuwe met klassiek erdoorheen, maar dies gaar geloof ik, ik zoek die van live in winnipeg of zo,
1,2,3.... iemand?
ja bestwelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Jonge die cd is echt fucking master!
Vind dat ene nummer (weet de naam niet meer) met dat hele lange klassieke intro echt goed. Gaat echt los na dat introquote:
amateurquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:20 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Ik snap de combinatie klassiek met breakcore niet :S
Shitfuckers EP misschien...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Wat i het hardste en snelste Venetian Snares CD?
De hardste is zonder twijfel Making Orange Things...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Wat i het hardste en snelste Venetian Snares CD?
Otto von Schirach, mijn hemel maakt die knakker nog steeds dezelfde bende? Die knakker is echt zo'n lekker foute Schematic-artiest. Ik heb trouwens onlangs de nieuwe Kid606 gehoord en die is nu een hele andere kant op gegaan. Titel van de openingstrack? 'Done with the scene'.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:58 schreef dynast het volgende:
Kort samengevat behoorlijk fucked up en twisted spul, voor mensen die Snares kunnen waarderen absoluut het luisteren waard.
Je ziet er mensen hakken maar je zit er mensen ook met een capuchon op in de box verdwijnen. Over het algemeen best veel krakers maar het is wel veel diverser dan op een teknofeestje.quote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben ook weleens naar een breakcorefeest geweest en dat was een ranzig worstenfeest met veel kale koppen, kisten, drugs en viezigheid. dat kan natuurlijk net een verkeerd feest geweest zijn, maar ik vermoed dat het gemiddelde breakcorefeest bezocht wordt door mensen met capuchons en piercings.
Ik vind het anders behoorlijk kansloos puberaal.quote:Op maandag 12 september 2005 13:37 schreef Yorrit het volgende:
ja Capuchons en Kale Koppen gebroederlijk naast elkaar
Wat? De muziek zelf of het feit dat het die groepen mensen aantrekt?quote:Op maandag 12 september 2005 13:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik vind het anders behoorlijk kansloos.
Ja godverdomme, krijg ik nog eens de kans om mijn post aan te passen?quote:Op maandag 12 september 2005 13:53 schreef LostFormat het volgende:
Wat de muziek zelf of het feit dat het veel verschillende soorten mensen aantrekt?
"Who Still Kill Sound" was al een indicatie dat de Kid z'n horizon wilde verbreden (al viel juist die plaat bij veel lui niet in goede aarde vanwege de wisselende kwaliteit), maar bij het horen van de eerste nummers van "Resilience" viel m'n mond toch wel even open van verbazing. Eigenlijk heeft 'ie gewoon een prachtige pop plaat gemaakt, een fijn album voor in de late uurtjes. En voor de Kid waarschijnlijk de juiste plaat op het juiste moment, vlak voordat hij in een karikatuur van zichzelf zou veranderen.quote:Op maandag 12 september 2005 12:00 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb trouwens onlangs de nieuwe Kid606 gehoord en die is nu een hele andere kant op gegaan. Titel van de openingstrack? 'Done with the scene'.
Tijdje terug naar Doormouse (oid) in Nighttown.quote:Op maandag 12 september 2005 13:56 schreef Yorrit het volgende:
testosterongehalte?
welke feestje ben jij geweest?
Ik heb iig nog nooit een testosteron of onprettige sfeer meegemaakt op een breekkoorfeest... altijd gewoon dikke party..quote:Op maandag 12 september 2005 13:58 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Tijdje terug naar Doormouse (oid) in Nighttown.
Die nieuwe Kid606-plaat is weliswaar verrassend en er staan een paar mooie tracks op, maar ook zeker wat flodders (zoals eigenlijk altijd met zijn albums).quote:Op maandag 12 september 2005 13:56 schreef Summoner het volgende:
"Who Still Kill Sound" was al een indicatie dat de Kid z'n horizon wilde verbreden (al viel juist die plaat bij veel lui niet in goede aarde vanwege de wisselende kwaliteit), maar bij het horen van de eerste nummers van "Resilience" viel m'n mond toch wel even open van verbazing. Eigenlijk heeft 'ie gewoon een prachtige pop plaat gemaakt, een fijn album voor in de late uurtjes. En voor de Kid waarschijnlijk de juiste plaat op het juiste moment, vlak voordat hij in een karikatuur van zichzelf zou veranderen.
Waarom ga je naar een feest als iedereen toch alleen maar ironisch staat te wezen? Op die manier bevestig je toch alleen maar het karikaturale aan Breakcore? Ik hou wel van een beetje pretentie en oprechtheid. D'r is toch geen bal aan als niemand de muziek serieus neemt (inclusief de dj/artiest)? Dat is toch leeg?quote:Op maandag 12 september 2005 14:04 schreef LostFormat het volgende:
Breakcorefeestjes vind ik juist tof omdat niemand daar het geheel serieus neemt. Testerongehaltes ben ik nog nooit tegengekomen.
Ik vind het juist lekker dat het pretentieloos is. En het is natuurlijk niet zo dat niemand die muziek serieus neemt maar met een korrel zout mag het best genomen worden. Een dj als baseck op de afeglopen wreck havoc was gewoon geconcentreerd met z'n set bezig en was mixtechnisch ook zeer goed. Maar dat neemt niet weg dat ik als een debiel stond te grijnzen tijdens z'n set.quote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Waarom ga je naar een feest als iedereen toch alleen maar ironisch staat te wezen? Op die manier bevestig je toch alleen maar het karikaturale aan Breakcore? Ik hou wel van een beetje pretentie en oprechtheid. D'r is toch geen bal aan als niemand de muziek serieus neemt (inclusief de dj/artiest)? Dat is toch leeg?
ik ga naar feestjes om een leuke tijd te hebben en dat kan ik ook als er weinig vrouwen zijn.quote:Over dat testosterongehalte: op de paar feesten waar ik ben geweest liep altijd 85% mannen rond. Ja, dan heb ik het na een feest of 3 héél snel gezien met die scene.
het brengen van de muziek wordt zeker serieus genomenquote:Op maandag 12 september 2005 14:19 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vind het juist lekker dat het pretentieloos is. En het is natuurlijk niet zo dat niemand die muziek serieus neemt maar met een korrel zout mag het best genomen worden. Een dj als baseck op de afeglopen wreck havoc was gewoon geconcentreerd met z'n set bezig en was mixtechnisch ook zeer goed. Maar dat neemt niet weg dat ik als een debiel stond te grijnzen tijdens z'n set.
Ik ga ook naar feestjes om lol te hebben, maar ik heb gemerkt dat ik daar wat meer moeite mee heb als er alleen maar mannen zijn (en dan heb ik het puur over sfeer en echt niet over 'achter de vrouwen aanzitten').quote:Op maandag 12 september 2005 14:19 schreef LostFormat het volgende:
ik ga naar feestjes om een leuke tijd te hebben en dat kan ik ook als er weinig vrouwen zijn.
Dat zal mij dus aan m'n reet roesten.quote:Op maandag 12 september 2005 14:26 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ga ook naar feestjes om lol te hebben, maar ik heb gemerkt dat ik daar wat meer moeite mee heb als er alleen maar mannen zijn (en dan heb ik het puur over sfeer en echt niet over 'achter de vrouwen aanzitten').
quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat zal mij dus aan m'n reet roesten.
ik zag de nieuweste het hier nog ligge, 19 eurquote:Op maandag 12 september 2005 14:09 schreef iDex het volgende:
hmz vet![]()
net ff van de site Venetian Snares - Live at die Werft gedownload
klinkt best vet
zijn de cd's beetje te betalen van Venetian Snares? ik ga zo naar de stad ff kijken of ik een cdtje kan aanschaffen
Liever een paar uurtjes om je oren geslagen worden met beats in alle soorten en maten, dan naar tot in den treure gehypte britpop bandjes die met een gitaar staan te prutsen. De ervaring leert namelijk dat vrouwen gaan voor de 'interessante/hippe' uitstraling van een groepje ongeschoren knapen, en niet zozeer voor de muzikale kwaliteit.quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Yorrit het volgende:
tsja met 'extreme' electronica ben je vaak 'gedoemd' tussen de mannen te staan...
hell yeahquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef Smojphace het volgende:
[..]
Liever een paar uurtjes om je oren geslagen worden met beats in alle soorten en maten, dan naar tot in den treure gehypte britpop bandjes die met een gitaar staan te prutsen. De ervaring leert namelijk dat vrouwen gaan voor de 'interessante/hippe' uitstraling van een groepje ongeschoren knapen, en niet zozeer voor de muzikale kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |