quote:Mash-up action potentially suited to fans of shitmat, Venetian Snares and other Planet Mu things...
This 10 track "party stomper" may well provoke you into a state of anarchy, should you be that way inclined. Essentially a kind of 'super collection' of new and exclusive material stitched together with a few tracks of earlier vinyl releases of this original and perverse brand of bonebreaking mash-up.
Releases on mainly european labels such as Deathsucker, Peace off, Junk, and now, the vinyl version of this new album on Mirex records
(warp)
Breakcore niet hard? Dan wil ik de muziek die jij hard vindt wel 'ns horen!! Moet wel goed zijn!quote:Op woensdag 3 november 2004 15:08 schreef Faxie het volgende:
Ff kickje....5f 55 valt NIET onder breakcore, ben d'r ondertussen wat bekende mee geworden, vooral met ene meneer Venetian Snares
maare....ik vind het eigenlijk niet eens zulke harde muziek hoor.....zal wel aan mij liggen....
Vergeet vooral Doormouse, Fanny, DuranDuranDuran en Neerlandsch trots Bong-Ra niet.quote:Op donderdag 11 november 2004 23:55 schreef BJB het volgende:
Naast Venetian Snares ook leuk: Xanopticon, Knifehandchop, Sickboy, Hecate, Shitmat. Voor de betere herrie
Ik hoop dan op Nijmegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:49 schreef Yorrit het volgende:
Ik las dat Doormouse en Baseck in september weer in NL te bewonderen zijn![]()
die past zeker in dit topic thuis tenx voor de tip!quote:Op zondag 31 juli 2005 20:19 schreef TheVotary het volgende:
Misschien wel een aanrader:
http://www.discogs.com/release/409525
Noize Creator-Something Bad. Is al even uit geloof ik. Natuurlijk niet alleen maar breakcore, maar volgens mij past die wel goed hier in dit topic thuis. Laatst deze gast nog aan het werk gezien in R'dam en het is overduidelijk dat hij veel D&B invloeden gebruikt (althans tijdens zijn live optredens). Van mij had het op dat moment wel wat ruiger gemogen, maar je kunt niet alles hebben. Echt de moeite waard van het downloaden/kopen (als je hem al ergens kunt vinden bij een lokale platenboer).
zou wel kunnenquote:Op zondag 31 juli 2005 20:25 schreef Faxie het volgende:
Noize Creator....da's toch meer Terror dacht ik? ....die stond vroeger op Mp3.com en volgens mij zag ik 'm ook op een terror cd die ik vroeger had.. ...
Wellicht is ie andere paden aan het afwandelen...![]()
Die ken ik...althans ik ken een breakcore-achtig nummer met de vogeltjesdans erin.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:24 schreef Yorrit het volgende:
Doormouse - A Really Gassy Bird
Vogeltjesdans Breakcore..
ja natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:17 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
holy fuck Drumcorps klinkt indd vet
nog meer venetian snares fans hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |