quote:Nee dat is het ook niet.
Op donderdag 3 april 2003 01:30 schreef Seborik het volgende:
Nog nooit van band gewisseld of zoiets?Geen idee...
[Dit bericht is gewijzigd door PinkMoon op 03-04-2003 03:49]
quote:Television (Waar Hell lid van was), Radiohead (Selway) en Magazine (van ex-Buzzcock DeVoto) zijn allemaal bandnamen die iets met een medium van doen hebben.
Op donderdag 3 april 2003 01:15 schreef PinkMoon het volgende:
Oops ik heb nu iets bedacht hoor, sorry voor het lange wachten...Wat hebben Richard Hell, Phil Selway en Howard Devoto met elkaar gemeen?
quote:Argh, ik kom er niet uit.
Op woensdag 2 april 2003 21:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat mag Ranja beslissen
Dit is dus ook de reden dat ik in de opening zeg dat er alleen vragen gesteld moeten worden waar 1 antwoord opgegeven hoeft te worden. In dit geval zou dat dan de vraag naar de artiest zijn (LL Cool J) welke als eerste door Khalein werd genoemd. Echter, de vraag bestond uit 3 delen en werd afgemaakt door Pinkmoon...
Ik denk dat ik deze vraag maar voor 2 punten laat tellen, dus elk 1.
Maar graag in het vervolg dus 1 vraag per, eh, vraag.
quote:En de mondharmonicanist was Stevie Wonder. Niet dat dat de vraag was, maar er zijn vast mensen die branden van verlangen om dit te weten
Op donderdag 3 april 2003 00:33 schreef Khalein het volgende:
Aan Chaka Khans megahit 'I Feel For You' hebben een boel bekende mensen meegewerkt, waarvan de tekstschrijver en de speler van de mondharmonica met afstand de bekendsten zijn.Doe mij maar de tekstschrijver...
quote:Effe teruglezen... BRB
Op donderdag 3 april 2003 10:54 schreef ranja het volgende:
Oh, Frollo, ben je het eens met de '2 punten oplossing' voor het ll cool j probleem?
O ja, en het anagrammenprobleem wou je helemaal géén punten voor geven? Gewoon een tussenvraagje om de hersens warm te houden?
Kweenie. Ik zou zeggen khalein toch maar 1 puntje omdat hij/zij er 2 goed had.
quote:De vraagsteller gaf Pinkmoon de credits en het recht op de volgende vraag, dus ik zou zeggen Pinkmoon 1 puntje en de rest niet.
Op donderdag 3 april 2003 10:54 schreef ranja het volgende:
Oh, Frollo, ben je het eens met de '2 punten oplossing' voor het ll cool j probleem?
Ook eens met de openingspost/regels?
quote:
Op donderdag 3 april 2003 11:17 schreef ranja het volgende:
Nou ok, dan Khalein 1 punt voor de anagrammen en Pinkmoon voor LL cool JToevallig levert dat hetzelfde op als 0 punten voor de anagrammen en Khalein en Pinkmoon elk 1 voor LL Cool J.
Geen probleem dus... maar geeft wel meteen aan waarom er niet meerdere vragen per beurt gesteld moeten worden.
Yep. Misschien een idee om dat nog even in de regels te vermelden.
Ook eens met de openingspost/regels?
Helemaal. Behalve [zie boven].
En wat vinden we van vragen over klassieke muziek trouwens? Ik vind het wel kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door Frollo op 03-04-2003 11:25]
quote:En het volgende mogelijke antwoord is nog niet beoordeeld door de vraagsteller:
Op donderdag 3 april 2003 01:15 schreef PinkMoon het volgende:
Wat hebben Richard Hell, Phil Selway en Howard Devoto met elkaar gemeen?
quote:
Op donderdag 3 april 2003 07:55 schreef Ulx het volgende:
Television (Waar Hell lid van was), Radiohead (Selway) en Magazine (van ex-Buzzcock DeVoto) zijn allemaal bandnamen die iets met een medium van doen hebben.
quote:Stond er al in, heb het even bold gemaakt plus link naar ll cool j vraag erbij gezet.
Op donderdag 3 april 2003 11:22 schreef Frollo het volgende:Helemaal. Behalve [zie boven].
En wat vinden we van vragen over klassieke muziek trouwens? Ik vind het wel kunnen.
Alle soorten muziek mogen, zal ik er ook nog even duidelijker bijzetten.
Lemmy van Motorhead.
Een van de leukste nummers van Motorhead is 'We are the roadcrew', wat opgedragen is aan hun roadies.
Vraag: voor wie is Lemmy zelf roadie geweest?
quote:Ik dacht voor Jimi Hendrix?
Op donderdag 3 april 2003 11:34 schreef Berkery het volgende:
ff een vraagje tussendoor:Lemmy van Motorhead.
Vraag: voor wie is Lemmy zelf roadie geweest?
edit: damn te laat
seborik ga maar gewoon verder...
quote:Indeed
Op donderdag 3 april 2003 11:35 schreef ranja het volgende:
quote:Yep. Er staat nog wel een vraagje van Pinkmoon open, maar die lijkt er toch niet te zijn. Mocht ze nog terugkomen en Ulx' antwoord goedkeuren, dan krijgt Ulx zijn verdiende punt maar mag hij geen volgende vraag stellen.
Op donderdag 3 april 2003 11:35 schreef ranja het volgende:
quote:Bovendien geeft het Ulx een extra kans om punten te scoren (omdat je uiteraard niet op je eigen vraag mag antwoorden)
Op donderdag 3 april 2003 11:42 schreef Frollo het volgende:
Yep. Er staat nog wel een vraagje van Pinkmoon open, maar die lijkt er toch niet te zijn. Mocht ze nog terugkomen en Ulx' antwoord goedkeuren, dan krijgt Ulx zijn verdiende punt maar mag hij geen volgende vraag stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |