abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2003 @ 14:45:13 #1
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9536447
Hier maar verder dan
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_9536515
In deeltje vier bleef iemand erbij dat er weinig free transfers waren. Ik weet niet, maar als ik daar op zoek zie ik omgerekend naar de CM01/02 layout tientallen pagina's met free transfers. Ik speel met alleen Italie aan.
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 2 april 2003 @ 14:48:41 #3
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_9536532
boe :p

die bug van zondag wedstrijden om 19.30 is ook al diverse malen gelogd, maar die gaat er ook weer gezellig bij.

ik heb trouwens in mijn game NL en Engeland, en dat gaat echt razendsnel (2800hz/120gb/512 ram)

Kroatie trekt me niet, dus ik ga niet met je netwerken :p

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 2 april 2003 @ 14:51:10 #4
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_9536603
Ik ben met juventus bezig, ik mag maar 10 miljoen euro uitgeven voor transfers, dus ik kan bijna geen dure spelers kopen, als ik iemand wil kopen kan ik maar een salaris geven van 5000 per jaar. dat is dus niks en niemand wil dus komen. om de board om meer transfer geld of salaris geld te vragen helpt ook niet. want dat doen ze niet.

Een speler van mij is uitgeleend, bij vorige edities kon je hem terug halen naar je team wanneer je wilde. nu wil ik hem terug halen maar dat kan niet. waar moet ik dat doen? ik kan het niet vinden.

www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  woensdag 2 april 2003 @ 14:52:25 #5
31502 Daborgk
Heldvandeweek.nl
pi_9536631
Alleen cm 95/96 was de bom!
  woensdag 2 april 2003 @ 14:53:15 #6
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9536653
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:52 schreef Daborgk het volgende:
Alleen cm 95/96 was de bom!
Wat doe je hier dan?
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_9536663
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:51 schreef forza22 het volgende:

Een speler van mij is uitgeleend, bij vorige edities kon je hem terug halen naar je team wanneer je wilde. nu wil ik hem terug halen maar dat kan niet. waar moet ik dat doen? ik kan het niet vinden.

Stond dan misschien in het contract dat het niet zo kunnen.
  woensdag 2 april 2003 @ 14:54:25 #8
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9536684
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:51 schreef forza22 het volgende:

Zoals hierboven al gezegd. In CM4 hebben huurcontracten ook de optie dat hij niet teruggeroepen kan worden.
pi_9536739
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Wat doe je hier dan?

Dit topic gaat over CM, welke editie maakt niet uit volgens mij

ik ben trouwens nog niet verslaafd eraan, nog steeds veel wennen, daarnaast is het niet meer klik klik klik langs alle gegevens, dit duurt altijd wat meer met laden en dat terwijl ik toch 700 nog iets ddr ram heb en een 1.4 athlon....

woensdag 2 april 2003 @ 15:00:23 #10
40056 forza22
BEKERWINAAR 2003 en 2004
pi_9536807
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:53 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Stond dan misschien in het contract dat het niet zo kunnen.

dat zal dan wel, hij was al uitgehuurd voordat ik begon.
best irritant want al mijn middenvelders zijn bijna langdurig geblesseerd en hij was voor mij wel een optie maar dat kan dus blijkbaar niet. jammer
www.hattrick.org
Kampioen van de zevende klasse
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 15:04:47 #11
42184 crew  DaMart
pi_9536914
Gaat lekker in Nederlandse competitie zeg... nu in februari 2004. 17 clubs in de eerste divisie staan onder curatele, en de 18e heeft het ook vrij moeilijk. Nu ook de eerste club in de eredivisie die bankroet is...

Red, kun je misschien ook doorgeven aan de SI mensen dat vanaf het seizoen 2003/04 AGOVV in de eerste divisie speelt ? Ze zijn namelijk nog steeds amateurs in seizoen 2

woensdag 2 april 2003 @ 15:06:01 #12
25957 Reddiablo
pi_9536946
nee, voorlopig niet. Dan krijgen we een denemarken effect.

wellicht bij de volgende update, maar ik moet ze wat dat betreft echt op een rustig moment pakken, en het moet heel uitvoerig getest worden.

www.3voor12denhaag.nl
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 15:18:58 #13
42184 crew  DaMart
pi_9537250
*heeft geen idee wat Denemarken effect inhoudt
  woensdag 2 april 2003 @ 15:20:15 #14
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9537280
Hebben jullie dat nu ook dat je steeds hardop zegt ''Mooie pass!!'' en ''VERDEDIG JE MAN NOU, G*DVERD*MME!!'' etc.

Dat is wel het mooie van die nieuwe 2D

pi_9537307
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat je steeds hardop zegt ''Mooie pass!!'' en ''VERDEDIG JE MAN NOU, G*DVERD*MME!!'' etc.

Ik vind het 2D wel okee, maar vind het wel hinderlijk dat het óf 90 minuten lang is, óf alleen wat highlights ... zo krijg ik natuurlijk nooit een goed zicht op mijn tactics
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 15:21:59 #16
42184 crew  DaMart
pi_9537318
quote:

Ik loop alleen steeds de scheidsrechter verrot te schelden als hij onterecht buitenspel geeft....

Net wel afgedroogd door Liverpool in de CL... met 5-0 verloren... k*t Owen

woensdag 2 april 2003 @ 15:22:08 #17
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9537321
Weet iemand hoe goed (of slecht) die Wesley Sonck is en of ie goed genoeg is voor Man Utd
  woensdag 2 april 2003 @ 15:23:04 #18
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9537346
quote:

pi_9537389
quote:

Vooral dat verdedig je man nou, G*GVERD*MME hoor ik mezelf regelmatig zeggen
pi_9537392
het is nu zo diep triest met me gesteld bij heerenveen.....7 wedstrijden op rij en maar 1 goal gemaakt....5 keer 0-0 en 1 keer 1-1 en 1 keer 2-0 verloren. Dit schiet echt niet op.....weet er nog iemand een goed veel scorende spits die niet al te duur is?
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_9537433
paar spelers

Danilo vicente aceval
Dwight Yorke
Andy Cole
Hakan Sukur
Henning Berg
Damien Duff
David Dunn
Keith Gillespie
Brad Friedel
Christanval
Farnerud
Dheedene
kallstrom
Alan Quinn
JAMES HAUGH
Mads Timm
Michael Dawson
Bojan Djordjic
Daniel Nardiello
Kennedy Bakircolgcu
Joaquin (wonderkid)
Kaka (wonderkid)
Wayne Rooney (I think he is wonderkid)
Diego (Santos) (wonderkid)
Rafael Van der Vaart (wonderkid)
Jose Antonio Reyes
Fernando Torres
Arjen Robben (wonderkid)
Patricio Perez
John Terry (The best defender!!)
Alexander Farnerud
Mido
Tsartas
Xavi
Colliccini (don't know if it's the right spelling), DC at AC Milan, now on loan at Atletico
Carlos Tevez, young striker
Fernando Cavenaghi
Hugo Pinheiro - GK - Young, cheap, great
Rodrigo Brazão - AM
Neca - FC
Antchouet - SC
Eliseu - AM L
Jose Antonio Reyes
Mark Kerr
Carlton Cole
Mista
Tote
Labros Choutes
Vitaliy Aleshchenko(ST)
Gerardo Torrado(MC)
*Marco Antonio Sandy(DC)
Tuncay Þanlý(AMC)
Rãdoi
Tsigalko
Skalidi
Aaron Ferdinand
Joaquín - AM R
Lua-Lua - F RC
D'Alessandro - AM C
Aghahowa - F RC
Fernando Torres - S C
Reyes - F LC
Cristiano Ronaldo - F RLC
Thiago Motta - AM L
Pienaar - AM C
Xabi Alonso - DM C
Belik - S C
Chun-Soo - F LC
Jenas - DM RC
Bøgelund - D/DM R
Tuncay - F C
Hübschman - D C
Buffel - AM LC
Lauth - S C
Hugo Viana - AM LC
Portillo - S C
Kuranyi - S C
Vittek - F RC
Sychev - S C
Arshavin - AM RLC
Izmailov - AM LC
Ponzio - M RC
Demouge - S C
Chelidze - D RC
van Persie - AM/F L
Jorge (Larena) - AM RC
Meghni - AM C
N. de Jong - D/DM L

barpppppppppppppppppp
pi_9537472
In het vorige deel vroeg ik al of iemand anders ook het volgende probleem heeft:

Na het laden van de game en ik wil de eerste keer op confirm drukken, dan wordt ik naar mijn desktop verbannen. Vervolgens kun je wel met alt-tab weer terug naar je game. Daarna geen probleem meer.
Ow ja soms blijft in het spel daarna de taakbalk van ms office zichtbaar.

Iemand anders ook dit probleem?? Het is superirritant namelijk en eventueel een oplossing? (Patch is geinstalleerd

En het bovenstaande betekent misschien een bugje erbij voor Reddiablo om te melden??

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_9537505
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:29 schreef Werik het volgende:
In het vorige deel vroeg ik al of iemand anders ook het volgende probleem heeft:

Na het laden van de game en ik wil de eerste keer op confirm drukken, dan wordt ik naar mijn desktop verbannen. Vervolgens kun je wel met alt-tab weer terug naar je game. Daarna geen probleem meer.

Iemand anders ook dit probleem?? Het is superirritant namelijk en eventueel een oplossing? (Patch is geinstalleerd

En het bovenstaande betekent misschien een bugje erbij voor Reddiablo om te melden??

Hier had ik ná de patch geen last meer van. Ik kreeg de melding dat de copyprotection niet kon beoordelen of de cd wel origineel was
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_9537506
nee dat probleem heb ik niet wat voor O.S. gebruik je? (windows versie)
barpppppppppppppppppp
  woensdag 2 april 2003 @ 15:30:54 #25
25957 Reddiablo
pi_9537512
zou met de patch verholpen moeten zijn, maybe...

maar ik log het braaf
hoor het probleem niet echt ergens anders, overigens.

www.3voor12denhaag.nl
pi_9537521
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:29 schreef Werik het volgende:

barpppppppppppppppppp
pi_9537567
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:30 schreef STHAJONG het volgende:
98 se. Ja, ik weet het. Ik zou eigenlijk moeten updaten naar xp. Maar ja ik heb het al druk en om mijn uurtjes cm4en nou op te geven om windows te vervangen, terwijl hij voor de rest goed draait.
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_9537640
Ik denk dat ik straks eventjes probeer om de ms office taakbalk ergens anders te plaatsen. Misschien dat het automatisch verbergen hiervan een probleem geeft ofzo. Kan het anders aan de resolutie liggen?
pi_9537648
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:33 schreef Werik het volgende:

[..]

98 se. Ja, ik weet het. Ik zou eigenlijk moeten updaten naar xp. Maar ja ik heb het al druk en om mijn uurtjes cm4en nou op te geven om windows te vervangen, terwijl hij voor de rest goed draait.

Vreemd ik draai zelf op windows XP.. en heb dit probleem dus niet.
maybe zijn er hier andere user zo niet moet je wachten tot ik thuis ben probeer ik hem even uit onder 98se.
barpppppppppppppppppp
pi_9537674
Denk niet dat het aan de resolutie ligt. Zou gewoon is in de instellingen kijken of je iets vreems kan vinden zo niet dan laat ik je vanavond wel even weten wat ie bij mij doet.
barpppppppppppppppppp
  woensdag 2 april 2003 @ 15:39:08 #31
25957 Reddiablo
pi_9537684
draai ook op XP
www.3voor12denhaag.nl
pi_9537713
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:37 schreef STHAJONG het volgende:

[..]

Vreemd ik draai zelf op windows XP.. en heb dit probleem dus niet.
maybe zijn er hier andere user zo niet moet je wachten tot ik thuis ben probeer ik hem even uit onder 98se.

Bedankt in ieder geval. Ik zit zelf ook nog op mijn werk. Laat het maar even in dit forum weten of er hetzelfde gebeurt. Dan lees ik het vanzelf.
pi_9537804
Wie heeft overigens wedstrijden op Full Match gespeeld. Ik vind het persoonlijk wel aardig om die pingpong balletjes over dat veld te zien schuiven. En natuurlijk om ze dan verrot te schelden als ze een domme actie hebben.
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 15:47:06 #34
42184 crew  DaMart
pi_9537878
Het ziet er naar uit dat ik eind van het seizoen weer wat spelers zal zien vertrekken... Leonardo (¤ 14 mln), Song (¤ 10 mln), Sprockel (¤ 6,75 mln) en Van Persie (¤ 3,5 mln) staan allemaal in de belangstelling van grote clubs.... ben benieuwd of er nu wel serieuze aanbiedingen voor ze komen, in plaats van belachelijk lage bedragen die geboden worden....

Dat mis ik trouwens wel bij de redenen om een aanbod te weigeren. Vroeger kon je zeggen dat je niet akkoord ging omdat je het aanbod belachelijk vond, dat kan niet meer

woensdag 2 april 2003 @ 16:00:11 #35
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9538184
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:47 schreef DaMart het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik eind van het seizoen weer wat spelers zal zien vertrekken... Leonardo (¤ 14 mln), Song (¤ 10 mln), Sprockel (¤ 6,75 mln) en Van Persie (¤ 3,5 mln) staan allemaal in de belangstelling van grote clubs.... ben benieuwd of er nu wel serieuze aanbiedingen voor ze komen, in plaats van belachelijk lage bedragen die geboden worden....

Dat mis ik trouwens wel bij de redenen om een aanbod te weigeren. Vroeger kon je zeggen dat je niet akkoord ging omdat je het aanbod belachelijk vond, dat kan niet meer

Dat was idd cool ja , lekker tof doen tegen de andere clubs

Aardige leegloop hebbie !

Moderator woensdag 2 april 2003 @ 16:04:09 #36
42184 crew  DaMart
pi_9538290
quote:
Op woensdag 2 april 2003 16:00 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Dat was idd cool ja , lekker tof doen tegen de andere clubs

Aardige leegloop hebbie !

Weet nog niet of ik wel zo'n leegloop heb hoor... die spelers staan tot nu toe in de belangstelling van diverse topclubs... ik ga natuurlijk wel proberen om er zo'n hoog mogelijke transfersom uit te slepen.

Ik vind het alleen wel jammer dat de supporters het me na 6 maanden nog steeds kwalijk nemen dat ik Kalou heb verkocht voor ¤ 10.000.000 Zijn contract liep af, en zijn eisen waren te hoog om het te verlengen... dus aan het eind van het seizoen had ik anders niks gehad voor hem

pi_9538352
grrr blessures blijven overdreven

3e divisie met Barnet (dus gepromoveerd ) na 4 wedstrijden Mark Gower injured voor 3 fucking maanden!

pi_9538404
quote:
Op woensdag 2 april 2003 16:06 schreef ToBe het volgende:
grrr blessures blijven overdreven

3e divisie met Barnet (dus gepromoveerd ) na 4 wedstrijden Mark Gower injured voor 3 fucking maanden!

Ja begin van het seizoen is het altijd ook erg bij mij. Maar naarmate het seizoen vordert valt het allemaal wel weer mee. Denk dat het te maken heeft met een slechte training in het voorseizoen of zo. Anders kan ik het ook niet verklaren.
  woensdag 2 april 2003 @ 16:10:06 #39
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9538431
Tsssssss wat zeuren jullie : bij mij was Dirk Kuijt voor 8 maanden geblesseerd
pi_9538445
quote:
Op woensdag 2 april 2003 16:08 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja begin van het seizoen is het altijd ook erg bij mij. Maar naarmate het seizoen vordert valt het allemaal wel weer mee. Denk dat het te maken heeft met een slechte training in het voorseizoen of zo. Anders kan ik het ook niet verklaren.

Ik zal ze wat meer weight training laten doen (2x per week ipv 1 keer) wie weet dat dat wat helpt.
pi_9538464
Bij mij raakte Galasek geblesseerd. Mijn fysio doodleuk na de wedstrijd Alleen Krohn-Dehli is 2 weken niet beschikbaar.

Galasek was weer zo fris als een hoentje

woensdag 2 april 2003 @ 16:17:45 #42
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9538589
Doen jullie zelf je trainingen of laat je dat aan de assistent over , ik doe het niet zelf namelijk
  woensdag 2 april 2003 @ 16:23:03 #43
25957 Reddiablo
pi_9538683
assistent
www.3voor12denhaag.nl
pi_9538898
Hmm ik heb ooit een screenshot van CM4 gezien (stond geloof ik op sigames.com) waarin een scherm was te zien waarmee je tegen je speler kon "praten" ik kan dit nergens vinden. Iemand een idee??
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_9538928

Hier het team dat het in de voorbereiding moet doen. Heb Emerton van Feyenoords mogen lenen voor het hele seizoen

pi_9538957
quote:
Hmm ik heb ooit een screenshot van CM4 gezien (stond geloof ik op sigames.com) waarin een scherm was te zien waarmee je tegen je speler kon "praten" ik kan dit nergens vinden. Iemand een idee??
Ik weet welke je bedoelt (aan Emile Heskey vertellen waarom ie niet in de basis stond), maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze dat er weer uit gehaald hebben....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_9539114
quote:
Op woensdag 2 april 2003 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik weet welke je bedoelt (aan Emile Heskey vertellen waarom ie niet in de basis stond), maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze dat er weer uit gehaald hebben....

Aha, oke. Zocht me al rot in het boekje en in CM zelf
  woensdag 2 april 2003 @ 16:47:50 #48
25957 Reddiablo
pi_9539167
wat een belachelijke speelwijze met ADO

lachwerk voor de Northside

www.3voor12denhaag.nl
pi_9539433
quote:
Op woensdag 2 april 2003 16:47 schreef Reddiablo het volgende:
wat een belachelijke speelwijze met ADO

lachwerk voor de Northside

Och, we zien wel ... eerste oefenpot tegen Sporting Lissabon was 2-2
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 17:04:10 #50
42184 crew  DaMart
pi_9539513
De koreaanse Researcher is volgens mij erg te spreken over wat Hiddink bereikt heeft op het WK met dat land... Song wordt namelijk steeds opgeroepen door Koreaans bondscoach guus Hiddink.

Goede stap richting 2e kampioenschap trouwens... directe concurrent PSV met 2-1 verslagen in de Kuip

pi_9539765
quote:
Och, we zien wel ... eerste oefenpot tegen Sporting Lissabon was 2-2
Roy Stroeve iig houden, die werd bij mij in het 1e seizoen topscorer van de GG divisie, en hij staat nu bovenaan de topscoorderslijst van de ere-divisie... (ja, ADO werd kampioen...)
pi_9539795
quote:
Op woensdag 2 april 2003 17:18 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Roy Stroeve iig houden, die werd bij mij in het 1e seizoen topscorer van de GG divisie, en hij staat nu bovenaan de topscoorderslijst van de ere-divisie... (ja, ADO werd kampioen...)

Hij maakte de twee goals ook
  woensdag 2 april 2003 @ 18:04:04 #53
25957 Reddiablo
pi_9540667

mijn huidige tactic

www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 2 april 2003 @ 18:12:49 #54
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9540784
Wel opvallend trouwens dat de meesten het 'klassieke' skin gebruiken, i.p.v. de nieuwe.
  woensdag 2 april 2003 @ 18:46:00 #55
25957 Reddiablo
pi_9541364
zojuist Emerton en Yakubu voor 6 maanden geleend
www.3voor12denhaag.nl
pi_9541377
Tja, weet nog niet wat ik moet zeggen over dit spel. Het is zeker verslavend en weer beter dan het vorige. Alleen heb ik soms dat ik voor een wedstrijd een andere line-up gebruik en dit wordt netjes verwerkt, maar na de wedstrijd staat het weer zoals daarvoor. Erg irri.
Verder is scoren een probleem. Ik speel met feyenoord 4-1-3-2, attacking, close down own half, zone defending. Ik heb in 26 wedstijden 36 voor en 6 tegen. Dit lijkt op een verdedigende tactiek, maar ik speel altijd aanvallend. Beetje raar, maar ik vind er wel iets op.
Ook vind ik dat spelers nogal snel boos worden, ik probeer al het hele seizoen om spelers te slijten omdat het bestuur de lonen te hoog vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door Martin_Jager op 02-04-2003 18:49]

Mark Rutte for President!
pi_9541417
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
zojuist Emerton en Yakubu voor 6 maanden geleend
yakubu heb ik ook, alleen maakte ik een fout en vergat mijn game te saven .. .kan ik weer opnieuw beginnen
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 19:02:31 #58
42184 crew  DaMart
pi_9541727
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:46 schreef Martin_Jager het volgende:
Tja, weet nog niet wat ik moet zeggen over dit spel. Het is zeker verslavend en weer beter dan het vorige. Alleen heb ik soms dat ik voor een wedstrijd een andere line-up gebruik en dit wordt netjes verwerkt, maar na de wedstrijd staat het weer zoals daarvoor. Erg irri.
Verder is scoren een probleem. Ik speel met feyenoord 4-1-3-2, attacking, close down own half, zone defending. Ik heb in 26 wedstijden 36 voor en 6 tegen. Dit lijkt op een verdedigende tactiek, maar ik speel altijd aanvallend. Beetje raar, maar ik vind er wel iets op.
Ook vind ik dat spelers nogal snel boos worden, ik probeer al het hele seizoen om spelers te slijten omdat het bestuur de lonen te hoog vindt.
Ik trek me van die lonen al niks meer aan.... voor zover ik weet heeft het toch geen gevolgen. Het eerste seizoen aardig wat doelpunten gemaakt hoor, iets van 61 in totaal. Had voorin Leonardo en van Hooijdonk, en Kalou erachter.
pi_9542515
Speel nu met Ajax en het zijn echt geweldige spelers die daar rondlopen.
Zlatan en Mido scoren bijna iedere wedstrijd. Witsche, Chivu, vd Vaart, Shabalala, Trabelsi en De Jong hebben allemaal 7.50 of hoger. Vorig seizoen, en dit seizoen na 20 games. Constant zijn er grote clubs die interesse hebben in hun. Over een paar jaar ben ik ze dus allemaal kwijt.

Champions League is alleen dramatisch afgelopen vorig seizoen met slechts één punt. UEFA cup was dit seizoen na m'n eerste speelronde alweer voorbij. Eerst 4-2 winnen thuis en uit met 5-2 verliezen. Jawel, FC Kopenhagen was het ook hier wéér. Seizoen 2002-2003 werd ik overigens 3e, PSV 2e en...<spannend muziekje>...AZ 1e!. Tot de laatste speelronde deed iedereen nog mee voor de titel

Was bijna ontslagen, maar nu moet ik ook dit jaar tot het eind meedoen om de titel en heb ik nu al samen met PSV een gaatje geslagen van de rest.

Ook een leuke bug: Het laatste half jaar was er constant gezeik te horen of Peter Bos nu mocht blijven zitten of de laan werd uitgestuurd. Uiteindelijk mocht ie blijven en werd De Graafschap na playoffs gered van degradatie. Wordt ie manager van het jaar? Terwijl ie in de Amstel cup ook niks gepresteerd heeft?!?!

pi_9542818
o ja.. Nog iets.

FC Utrecht noem ik nou niet echt arch rivals van Ajax... Terwijl dat wel in CM4 zo is... FF veranderen naar Feyenoord.

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 20:11:22 #61
42184 crew  DaMart
pi_9543398
Wat ik wel jammer vind is dat van sommige teams de tekst zo moeilijk leesbaar is. Een wedstrijd tegen Haarlem (donkerblauw op donkerrood/paars) is niet echt goed voor de ogen, en Nec (groen & rood) kan ook erg irritant zijn. Zijn er meer mensen die dit vinden, of ben ik de enige ?
pi_9543461
woei, kampioen.

Volgend seizoen Denneboom erbij

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  woensdag 2 april 2003 @ 20:26:33 #63
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9543745
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:47 schreef Phydomir het volgende:
o ja.. Nog iets.

FC Utrecht noem ik nou niet echt arch rivals van Ajax... Terwijl dat wel in CM4 zo is... FF veranderen naar Feyenoord.

fc utrecht gaat ook aardig die kant op hoor....

Maar kan ik nou kuijt niet kopen?

pi_9543774
jeeeeeeezusss, 9 spelers afwezig wegens een interland en ik mag champ.lig spelen
  woensdag 2 april 2003 @ 20:51:08 #65
25957 Reddiablo
pi_9544333
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:47 schreef Phydomir het volgende:
o ja.. Nog iets.

Feyenoord is rival #1

en tja.. het is toch echt niet erg gezellig tussen Utrecht en Ajax de laatste tijd...

www.3voor12denhaag.nl
pi_9544591
quote:
Op woensdag 2 april 2003 20:51 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Feyenoord is rival #1

en tja.. het is toch echt niet erg gezellig tussen Utrecht en Ajax de laatste tijd...

Hmmz, vreemd dat ik dat bericht niet kreeg bij Feyenoord toen ik daar van won
  woensdag 2 april 2003 @ 22:20:29 #67
47170 ScHuMiCaMpIoNe
Schumi kampioen
pi_9546900
Ik vind wel dat het moelijker is om spelers te kopen.
Wil ik met Milan na het eerste seizoen Zidane kopen en Beckham.
Beckham voor 30 miljoen, MAN UTD stemde in.
Bied ik hem 150.000 euro (het dubbele wat hij bij utd. kreeg, accepteerd ie het niet
Zidane ruilen tegen Seedorf en Pirlo maar nee ook ongeveer het dubbele met het tekengeld van 3.2 miljeon ook afgewezen.

Ik begrijp het niet meer

woensdag 2 april 2003 @ 23:10:30 #68
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_9548401
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:04 schreef Reddiablo het volgende:
[afbeelding]

mijn huidige tactic

Dat van die pijltjes naar voren had ik ook altijd in 00-01 maar kan het in cm4 niet terug vinden, waar doe ik dat?
  woensdag 2 april 2003 @ 23:16:55 #69
25957 Reddiablo
pi_9548585
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:10 schreef Tito het volgende:

[..]

Dat van die pijltjes naar voren had ik ook altijd in 00-01 maar kan het in cm4 niet terug vinden, waar doe ik dat?

rechtermuisknop op de speler, en naar boven gaan.... dan lukt het vanzelf
www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 2 april 2003 @ 23:18:36 #70
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9548632
Toch wel raar dat ik (met gepatchte versie) ineens een paar goal mindering krijg, na een wissel...
Ik speelde de finale van de Intercontinental Cup. Stond met 4-0 voor. Portillo (Real Madrid dus he) scoort zijn 1e goal voor de club en Roberto Carlos jast er eentje van 35 yards in het kruis. 6-0 dus. Ikke wisselen, kom ik terug, staat er weer 4-0... In de laatste minuut krijg Ronaldinho nog een rode kaart en kijk ik met dubbel gevoel terug, want een 4-0 overwinning staat natuurlijk ook . Maar ik vond het een erg vreemd verschijnsel...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_9551525
Gisteravond eventjes verder gespeeld. Ben nu eindelijk aan de competitie begonnen. De Super Cup van PSV gewonnen. 4x Ibrahimovic Ibrahimovic heeft nu in 4 wedstrijden 7x gescoord!

Ook Chivu verkocht aan Betis voor 13,75 miljoen. Voorlopig van Damme als vervanger. Heb wel geprobeerd Christanval te lenen. Maar ik had een bod uitgebracht om hem te lenen. En de volgende dag staat hij op de transferlijst. Accepteren ze mijn aanbod niet meer.

De laatste wedstrijd die ik speelde was tegen Roda thuis. 18 schoten, waarvan 9 op het doel van Roda. Roda 0 schoten. En het resultaat was een blamerende 0-0

Ik had overigens weer dat Galasek geblesseerd uit moest vallen en dat hij na de wedstrijd niets bleek te hebben.

Overigens was bij mij de waarde van Okoronkwo in een paar weken gedaald naar 3,8 miljoen euro. Iets realistischer, maar nog steeds te duur. (En een te slechte lijst in CM4)

pi_9551619
hmzzz ik heb trouwens geprobeerd om cm4 op win98 te draaien maar bij mij gaf het geen rpoblemen. zoals terug schieten naar de desktop... hij draaide wel trouwens veel langzamer.
barpppppppppppppppppp
pi_9551632
Waarom krijg ik trouwens geen complimenten van mijn board is ik uit met ajax feyenoord met 2-1 beat?
barpppppppppppppppppp
pi_9551651
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:46 schreef STHAJONG het volgende:
hmzzz ik heb trouwens geprobeerd om cm4 op win98 te draaien maar bij mij gaf het geen rpoblemen. zoals terug schieten naar de desktop... hij draaide wel trouwens veel langzamer.
Nou ja, bedankt voor het proberen in ieder geval. Het is ook echt alleen als je de allereerste keer op confirm moet klikken. Op de een of andere manier verandert hij het pijltje niet in een handje! Ik zal nog wel eens bij de instellingen ofzo kijken.

Ik vind hem overigens nog wel snel draaien, hoor. Zeker vergeleken met de laatste game die ik in CM01/02 had aangemaakt. (Alle competities ingesteld)

Binnenkort toch maar eens XP erop zetten dan.

pi_9551680
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:48 schreef STHAJONG het volgende:
Waarom krijg ik trouwens geen complimenten van mijn board is ik uit met ajax feyenoord met 2-1 beat?
Bij mij waren ze al in de wolken toen ik AZ met 3-1 uit versloeg. Beetje raar trouwens dat ze dat niet doen als je bij Feyenoord wint.

Is bij jou Galasek al eens geblesseerd uitgevallen?

pi_9551686
ja idd wel aan te raden jah... en maybe als je een ander theme gebruikt dat het weg is??? ik gebruik gewoon de tek...
barpppppppppppppppppp
pi_9551687
trouwens nog een mogelijke bug, van een ander forum getrokken, waarop ik reddiablo niet zo snel zie komen. mogelijk al wel vaker genoemd, maar ik zag 'm zo snel niet. als ik het goed het begrepen was dit met de enhancement erover heen. ik heb het zelf nog niet uitgetest met enhancement erover heen. dat wordt vanavond pas
quote:
Ik heb trouwens een behoorlijk BUG ontdekt in het spel. Als je nieuwe scouts aanneemt in je staff dan komen deze niet terug in je scoutscherm. Je kan ze dus geen opdrachten geven om naar talenten te gaan zoeken.
quote:
Soortgelijk iets heb ik ook. Ik had een nieuwe coach gecontracteerd, alleen bij het scherm waar je de coaches neerzet per groep(First Team, Reserve team, Goalkeeping) staat hij er niet bij
Nu ook Zuid Afrika
pi_9551693
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:53 schreef Werik het volgende:

[..]

Bij mij waren ze al in de wolken toen ik AZ met 3-1 uit versloeg. Beetje raar trouwens dat ze dat niet doen als je bij Feyenoord wint.

Is bij jou Galasek al eens geblesseerd uitgevallen?

ja galasek valt heel vaak gebleseerd uit. nu weer voor 2 maanden
en ik snap er ook niks van dat me board maar niet blij is heb nu 5 x gespeeld 5 x gewonnen en nog geen 1 compliment gehad.
barpppppppppppppppppp
  donderdag 3 april 2003 @ 09:07:07 #79
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9551792
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:56 schreef STHAJONG het volgende:

[..]
en ik snap er ook niks van dat me board maar niet blij is heb nu 5 x gespeeld 5 x gewonnen en nog geen 1 compliment gehad.

Mogge weer !

Ik heb met Manchester United 13 x achter elkaar gewonnen en ook nog geen compliment gehad hoor maar als ik in Club Confidence kijk zijn ze wel blij met me hoor

pi_9551857
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:56 schreef STHAJONG het volgende:

[..]

ja galasek valt heel vaak gebleseerd uit. nu weer voor 2 maanden

Ik heb nu al 2 keer gehad dat hij geblesseerd uitviel (1x met patch en 1x zonder) en dat hij geen blessure had. Het kan natuurlijk, maar als je de wedstrijd niet kan uitspelen, lijkt het mij dat je er minstens een paar dagen uitligt.

Zijn ze wel over algemeen blij met je perfomance? Dan is het geen ramp als ze niet na elke wedstrijd roepen dat je het goed doet. (Wel altijd leuk om te horen natuurlijk)

pi_9551860
quote:
Op donderdag 3 april 2003 09:07 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Mogge weer !

Ik heb met Manchester United 13 x achter elkaar gewonnen en ook nog geen compliment gehad hoor maar als ik in Club Confidence kijk zijn ze wel blij met me hoor

hehe nou dan zal ik daar is even kijken. maar toch vind ik het vreemd met cm00/01 kreeg ik dat echt wel als ik van feyenoord won.
barpppppppppppppppppp
  donderdag 3 april 2003 @ 09:18:31 #82
25957 Reddiablo
pi_9551962
cheers Chaoz, die hadden we nog niet.. geloof ik
www.3voor12denhaag.nl
pi_9552034
Waar kun je eigenlijk bekijken welke bugs er nog inzitten na de patch?
Is er een site voor ofzo?
pi_9552086
De meest hinderlijke bug is toch wel dat je je spelers kwijt bent voor die interlands ... Nu moet ik gvd met mijn 2e en U18 spelers tegen Real Madrid!
pi_9552103
Ik heb daarnet nog een héle vreemde bug gevonden. Ik had Wesley Sonck voor een seizoen van Genk gehuurd. Nou, leuk, zou je denken. Hij deed het aardig goed.
Als je bij 'Information' kijkt in zn profiel, stond daar netjes het juiste aantal doelpunten en wedstrinden etc. Kijk je echter in het 'History' schermpje, dan waren alle wedstrijden en doelpunten opeens x 2 gedaan. Dus hij zou volgens het history scherm, 42 wedstrijden, 32 invalbeurten en 38 goals hebben gemaakt. Daar klopt dus geen klote van. Ik heb 't ff zitten uitrekenen, en alle werkelijke cijfers zijn dus gewoon x 2 gedaan in het history scherm.
  donderdag 3 april 2003 @ 09:44:42 #86
25957 Reddiablo
pi_9552215
quote:
Op donderdag 3 april 2003 09:33 schreef Butra het volgende:
Ik heb daarnet nog een héle vreemde bug gevonden. Ik had Wesley Sonck voor een seizoen van Genk gehuurd. Nou, leuk, zou je denken. Hij deed het aardig goed.
Als je bij 'Information' kijkt in zn profiel, stond daar netjes het juiste aantal doelpunten en wedstrinden etc. Kijk je echter in het 'History' schermpje, dan waren alle wedstrijden en doelpunten opeens x 2 gedaan. Dus hij zou volgens het history scherm, 42 wedstrijden, 32 invalbeurten en 38 goals hebben gemaakt. Daar klopt dus geen klote van. Ik heb 't ff zitten uitrekenen, en alle werkelijke cijfers zijn dus gewoon x 2 gedaan in het history scherm.
Obscuur!

kun je daar een screenshot van maken?

www.3voor12denhaag.nl
pi_9552244
Waar ik gister achterkwam is dat een club als AC Milan gewoon een stuk of 40 (!!) U-18 spelers heeft lopen, en dan ook nog een reserve-elftal vol + het 1e elftal vol.....
pi_9552298
quote:
Op donderdag 3 april 2003 09:44 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Obscuur!

kun je daar een screenshot van maken?

Dat Information scherm kan ik niet meer terughalen, omdat ik al in een nieuw seizoen zit. Maar ik heb iig het History scherm voor je. Al zie ik nu dat er nog iets niet klopt. Want bij het seizoen 2003/2004 staat er nu ook nog gewoon 'Loan'. Terwijl ik hem toch echt voor 3,3 miljoen euro heb overgenomen van Genk.

pi_9552388
Hebben jullie trouwens al de logo-packs gedownload bij www.cmskins.com ?

Dan heb je rechtsboven bij alle clubs de officiele logo's staan....

donderdag 3 april 2003 @ 10:04:23 #90
25957 Reddiablo
pi_9552491
quote:
Op donderdag 3 april 2003 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:

yeah, maar waar moet ik dat precies naar unzippen?
heb een graphics mapje enzo aangemaakt, maar het werkt duidelijk niet.
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 april 2003 @ 10:05:07 #91
25957 Reddiablo
pi_9552502
Butra - je kunt sowieso herleiden dat hij 74 wedstrijden heeft gespeeld, beetje veel
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 april 2003 @ 10:06:25 #92
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9552523
quote:
Op donderdag 3 april 2003 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:

Koel ! Maaar je moet je registreren
pi_9552544
IK heb met Feyenoord in 1 seizoen nog geen enkel compliment gehad van mijn board! En toch ben ik kampioen geworden (laatste speeldag PSV voorbijgegaan), ben ik ver gekomen in de championsleage en een paar keer Ajax verslagen. (daartegenover staan een paar schamele verliezen tegen WillemII, AZ en Groningen).
Ook krijgen mijn spelers nooit eens complimenten, behalve dan van mezelf.
pi_9552599
quote:
yeah, maar waar moet ik dat precies naar unzippen?
heb een graphics mapje enzo aangemaakt, maar het werkt duidelijk niet.
Je hebt ergens een ''logo-mapje'' staan (volgens mij Program Files/Eidos/CM4/Data/Graphics/Logos, daarin staan allerlei logos van SI enzo) en daar heb ik m naar unzipped...

En ze doen het

pi_9552636
Moet het ook niet zo zijn dat in je history scherm bij het totaal aantal wedstrijden de invalbeurten en de baisplaatsen bij elkaar worden opgeteld? Of was dit in cm01/02 ook zoals het nu is?
  donderdag 3 april 2003 @ 10:14:47 #96
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9552638
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je hebt ergens een ''logo-mapje'' staan (volgens mij Program Files/Eidos/CM4/Data/Graphics/Logos, daarin staan allerlei logos van SI enzo) en daar heb ik m naar unzipped...

En ze doen het

Post eens een screenie
pi_9552679
quote:
Post eens een screenie
Zit op mijn werk, dus dat wordt lastig...
pi_9553572
quote:
Op donderdag 3 april 2003 10:06 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Koel ! Maaar je moet je registreren

Iemand een mirror??
pi_9554249
Gister goeie start gemaakt in de competitie met Blackburn, thuis Chelsea afgetroefd met 1-0 en uit tegen Newcastle 1-1 gelijkgespeeld... hopelijk kan ik me in de top 8 handhaven (is wel mijn doelstelling )
pi_9554329
Ik heb net het eerste seizoen afgesloten. Gerard de Nooijer heeft de meeste man of the match (10) van de divisie en de hoogste average rating (8.03), maar hij staat niet in de top 3 van de gouden schoen of speler van het jaar.
RBC manager is manager van het jaar geworden tewijl die is gedegradeert, Excelsior manager 2e (die is 17e geworden) en ik derde (1e).
Erg vreemd!!!
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 11:57:08 #101
42184 crew  DaMart
pi_9554589
Seizoen 2 afgelopen... en ik heb de titel in Rotterdam weten te houden... tweede kampioenschap in 2 jaar!

Het was wel een mooie dit jaar trouwens... 2 wedstrijden voor het einde, 2 punten voorsprong op Ajax... en de allesbeslissende wedstrijd Feyenoord - Ajax staat op het programma. Een gelijkopgaande wedstrijd, en in de 86e minuut heeft van Persie een wereldvoorzet op Leonardo, die snoeihard wordt ingekopt....

pi_9554734
ik scoor echt zo bizar weinig in het tweede seizoen met heerenveen ....ik heb elke wedstrijd veldoverwicht, maar de goals blijven achterwege
hattrickteam &gt;&gt;&gt; FC__Paniek (770160)
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 12:07:26 #103
42184 crew  DaMart
pi_9554772
Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat in het 2D scherm de meeste inworpen gewoon naar de tegenstander worden gegooid, op een plek waar geen medespelers staan ? Dat is mij nu al meerdere keren opgevallen in mijn spel.
pi_9554773
quote:
Op donderdag 3 april 2003 12:04 schreef halleekes het volgende:
ik scoor echt zo bizar weinig in het tweede seizoen met heerenveen ....ik heb elke wedstrijd veldoverwicht, maar de goals blijven achterwege
Meer ondersteuning vanaf het middenveld? Schaduwspits?
  donderdag 3 april 2003 @ 12:28:05 #105
25957 Reddiablo
pi_9555140
quote:
Op donderdag 3 april 2003 11:43 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik heb net het eerste seizoen afgesloten. Gerard de Nooijer heeft de meeste man of the match (10) van de divisie en de hoogste average rating (8.03), maar hij staat niet in de top 3 van de gouden schoen of speler van het jaar.
RBC manager is manager van het jaar geworden tewijl die is gedegradeert, Excelsior manager 2e (die is 17e geworden) en ik derde (1e).
Erg vreemd!!!
Bekende, irritante, bug.
www.3voor12denhaag.nl
pi_9555291
quote:
Op donderdag 3 april 2003 12:28 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Bekende, irritante, bug.

En wordt die verholpen in de volgende enhancement?
Nu ook Zuid Afrika
pi_9555443
Heb net Kalou voor 20 miljoen pleuro verkocht aan Atletico Madrid. Weet iemand nog een goede spits waar de fans blij mee zullen zijn? (moet wel haalbaar zijn natuurlijk)
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 12:50:59 #108
42184 crew  DaMart
pi_9555689
quote:
Op donderdag 3 april 2003 12:41 schreef Martin_Jager het volgende:
Heb net Kalou voor 20 miljoen pleuro verkocht aan Atletico Madrid. Weet iemand nog een goede spits waar de fans blij mee zullen zijn? (moet wel haalbaar zijn natuurlijk)
20 ? Ik kreeg maar 10 voor hem. ZIjn de fans bij jou nu ook disappointed, omdat je Kalou hebt verkocht ?

Over die spits... ik heb gewoon gewacht en nog geen nieuwe aangetrokken (ga ik voor volgend seizoen wel doen, weet nog niet welke), binnen de selectie is dat heel goed op te lossen (Leonardo / Bombarda doen het ook goed)

Ik denk trouwens dat Song wel zal vertrekken binnenkort... er zijn maar 23 clubs geinteresseerd in hem

Moderator donderdag 3 april 2003 @ 12:54:36 #109
42184 crew  DaMart
pi_9555777
Dit is trouwens de tactiek waarmee ik de titel heb gewonnen dit seizoen:

En hier doen we het natuurlijk allemaal voor he

pi_9555967
Is er eigenlijk ook nog een manier om mp3tjes te luisteren als je bezig bent met je tactiek of met een wedstrijd??

Ik speel zelf met Ajax ben nog niet zo lang bezig en het loopt goed met een 4-3-3 systeem *nog* onverslagen over 8 wedstrijden!

Moderator donderdag 3 april 2003 @ 13:06:53 #111
42184 crew  DaMart
pi_9556119
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:01 schreef MatthijsDvD het volgende:
Is er eigenlijk ook nog een manier om mp3tjes te luisteren als je bezig bent met je tactiek of met een wedstrijd??
Ik alt+tab gewoon naar windows verkenner en selecteer een mp3tje... werkt gewoon hoor.
  donderdag 3 april 2003 @ 13:09:14 #112
25957 Reddiablo
pi_9556172
quote:
Op donderdag 3 april 2003 12:35 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

En wordt die verholpen in de volgende enhancement?

Dat is niet aan mij, maar het is doorgegeven.
www.3voor12denhaag.nl
pi_9556295
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik alt+tab gewoon naar windows verkenner en selecteer een mp3tje... werkt gewoon hoor.

Ik speel niet fullscreen
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 13:19:47 #114
42184 crew  DaMart
pi_9556436
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:14 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ik speel niet fullscreen

Dat wil het spel niet doen bij mij
pi_9556496
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat wil het spel niet doen bij mij

Vinkje aanvinken en klaar? Doettie niet?'

pi_9556622
Ik heb geen gezeur gehad van de fans, viel me ook mee. Maar de helft van mijn vaste selectie is unhappy, dit doordat ik een grote schoonmaak heb gehouden. Veel van die excelsior-spelers die terugkwamen heb ik weggedaan. Een aantal natuurlijk gehouden, maar de selectie was gewoon veel te groot. Nu nog zien dat ik een paar linkspoten kwijt raak en daarna de oudjes eruit gooien (behalve de Nooijer, die doet het te goed).
  donderdag 3 april 2003 @ 13:40:40 #117
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9557046
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:21 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Vinkje aanvinken en klaar? Doettie niet?'

Dan moet je geloof ik een resolutie van 1280 x 768 of hoger.
pi_9557142
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Ik draai op 11nogwat bij 7nogwat
pi_9557200
Ik ben net met Heracles begonnen, met als doel promotie en binnen een paar jaar Europees voetbal spelen. De grote clubs werken iig erg mee

Ik heb nu Emerton (Feyenoord) Yakubu (Ajax) en Lovenkrans (Rangers) gehuurd voor de rest van het seizoen. Nu nog even wat transfergeld binnenhalen door wat prutser te verkopen en dan de linkerkant van mijn team versterken!

pi_9557236
Weet iemand waar je kunt zien wat je manager-reputatie is? In de vorige spellen had je een lijstje waarin je reputatie stond, maar ik kan deze nergens meer vinden.
pi_9557306
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:45 schreef tukkeronline het volgende:
Ik ben net met Heracles begonnen, met als doel promotie en binnen een paar jaar Europees voetbal spelen. De grote clubs werken iig erg mee

Ik heb nu Emerton (Feyenoord) Yakubu (Ajax) en Lovenkrans (Rangers) gehuurd voor de rest van het seizoen. Nu nog even wat transfergeld binnenhalen door wat prutser te verkopen en dan de linkerkant van mijn team versterken!

Je bent al de vierde (?) die Emerton en Yakubu weet te huren, vind ik best opvallend dat deze in elke gestrate game wel huurbaar zijn
  donderdag 3 april 2003 @ 14:49:19 #122
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9558758
Ik weet wat de populairste naam is in Azerbeidjan:

Haha

donderdag 3 april 2003 @ 15:00:18 #123
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9559037
Weet iemand hoe dat zit met die logopacks van cmskins.com??

De map die in de readme wordt genoemd, waarnaar je ze moet unzippen bestaat namelijk helemaal niet...

pi_9559178
quote:
De map die in de readme wordt genoemd, waarnaar je ze moet unzippen bestaat namelijk helemaal niet...
unzippen naar Program Files/Eidos/CM4/Data/Graphics/Logos

die map bestaat wel

donderdag 3 april 2003 @ 15:11:53 #125
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9559320
quote:
Op donderdag 3 april 2003 15:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

unzippen naar Program Files/Eidos/CM4/Data/Graphics/Logos

die map bestaat wel

Oh, dan zal ik CM es effe opnieuw opstarten, misschien dat dat helpt.
  donderdag 3 april 2003 @ 16:01:02 #126
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9560693
Misschien is het leuk als iedereen even uitgebreid gaat vertellen hoe het gaat, waar ze staan, welke spelers het goed doen enzo. Ik weet dat velen al af en toe wat hebben verteld over hun daden. Die mensen kijken maar of ze het leuk vinden om weer wat te schrijven. Anderen zijn uiteraard ook niet verplicht...
Ik zal beginnen met mijn bevindingen:
Als groot fan van Real Madrid, heb ik dat team uitgekozen om mee te spelen. Ik had een transferbudget van 27 miljoen euro geloof ik, en ik wilde per se Ronaldinho hebben, als linker AM. (in het spel staatie als FLC geloof ik (niet de fun loving criminals), maar die spelen doorgaans goed op de AM posities - aan de rechterkant heb ik Figo (FLRC) staan). Deze Ronaldinho kostte echter 28 mljoen, en dus moest ik de transfer delayen. Okee dan, en intussen snel een speler verkopen, waar toch al vraag naar was. De werd Makelele, een speler waarvan ik erg gecharmeerd ben, maar aangezien hij achter zich Flavio Conceicao, Celades en sinds een paar dagen ook Kallstrom had, besloot ik hem maar aan te bieden aan geinteresseerde clubs. Hij is uiteindelijk voor iets minder dan zijn vraagprijs weggegaan, en Ronaldinho was binnen. Ik heb voor de verdediging nog Mexes gehoord (ik wilde Emerton wel, maar dat is een foreigner, en die had ik al een teveel - Ronaldo, Ronaldinho, R. Carlos, Cambiasso, Solari).
Intussen had ik al een paar oefenwedstrijdjes gespeeld, die allemaal best goed gingen. De eerste test was de Supercup wedstrijd tegen Feyenoord. Ronaldo scoorde 3 keer en het werd 4-0. Lekker begin dacht ik zo! Ronaldo, die in voorgangers van CM4 vaak veel minder rendabel was dan de onbekende, goedkopere legendes van CM, bleek nu dus wel in staat tot een behoorlijke pot.

Ik heb nu 20 competitie-wedstrijden achter de rug, en sta (tot ontevredenheid van minstens 5 spelers) 2e, nadat ik in het begin slecht speelde en tot de middenmoot behoorde. Betis staat 10 punten los van mij, en is een van de vijf teams, die me verslagen heeft dit seizoen. Nou ja, een van de vier.. Ik heb inmiddels twee keer thuis tegen ze gespeeld, en twee keer verloren (mijn enige twee thuisnederlagen). Een keer voor de competitie (1-2) en een keer voor de beker (0-1). De return van de beker komt eraan, maar die laat ik misschien wel schieten, omdat mijn spelers vaak moe zijn. Mijn gehele verdedigingslinie, vlnr: R. Carlos, Hierro, Helguera, Salgado, is vaak moe na een wedstrijd, volgens de Post Match Physio Report. Verder heb ik uit van Manchester Utd verloren in de eerste ronde van de ChampionsLeague, uit bij Villarreal en rivaal Atletico Madrid. In het begin speelde ik veel gelijk, maar na een tijdje kregen de spelers de smaak te pakken. In de eerste ronde ging ik dan ook door, met een tweede plek. Ajax werd 4e en Lillestrom 3e. Ik had een keer verloren, en 2 keer gelijk gespeeld. Daarna kwam ik in de poule des doods. Weer was er Man Utd, en ook nog een Juve en Bayern Munchen. Niet bepaald het makkelijkste wat je kan overkomen. Gelukkig mocht ik mijn eerste twee wedstrijden net spelen in een periode dat ik in vorm was. De eerste uitwedstrijd, op Old Trafford, walste ik dan ook met 0-3 over Man Utd heen. Thuis won ik van Bayern, en nu sta ik gedeeld met Juve eerste. Daarna verloor ik meteen met 2-0 bij Atletico, en gaat het sindsdien wat minder. De makkelijke wedstrijden win ik nog wel met gemak, maar de iets zwaardere tegenstanders maken het me vaak moeilijk, en ik heb het gevoel dat het team niet echt lekker op de rails staat. Gelukkig heb ik nog altijd Ronaldo, die een hele wedstrijd klote kan spelen, maar er dan toch twee in kan knallen. Overigens speelt hij normaal gewoon goed hoor.

Voor anderen is het misschien handig als ik wat over spelers zeg die goed en minder goed zijn in het spel. De hoogst gewaardeerde speler is verreweeg Kovacevic van Sociedad. Hij is de enige die boven een 8 gemiddeld heeft (8.38!!). Hij is tevens topscorer. In 19 wedstrijden, scoort hij 22 keer, geeft hij 7 assists en is hij 12 keer man van de wedstrijd. Knappe stats dus. Mijn beste speler was lange tijd de relatief onbekende DMLC Esteban Cambiasso, en die staat gedeeld tweede in de Primera Division qua ratings, samen met Roberto Carlos (7.94) en een andere speler van Sociedad. Zidane staat hoog met een 7.82, Ronaldinho doet het best goed met 7.73 en Salgado, Ronaldo en Figo halen de 7,5 of hoger gemiddeld ook.
Topscorer bij Madrid dit seizoen is tot nu toe Ronaldo. Hij heeft 22 goals gescoord (10 uit 10 in continentale wedstrijden) in 32 wedstrijden. Normaal staat naast hem uiteraard Raul, maar die is 3 maanden uit de roulatie geweest, en heeft zojuist weer een blessure van 3 weken opgelopen. Hij is overigens de enige die langer dan een maand geblesseerd was bij mij. Hij heeft echter in 19 duels 10 keer gescoord. Invaller voor hem in Morientes, die in 19 basisduels en 12 invalbeurten 16 keer heeft gescoord. Hij staat in de belangstelling van diverse clubs, en mag wat mij betreft wel vertrekken, maar niet van harte. Volgende wissel voor die positie is namelijk Guti, die niet echt een doelpuntenmaker is, en anders het talent Portillo. Die bakt er echter vrij weinig van, en ik moedig jullie niet aan om hem als talent weg te halen bij Madrid. Over Figo en Ronaldinho op de flanken ben ik niet heel erg tevreden. Als team staat het als een huis, maar individueel moeten deze spelers tot meer in staat zijn. Ze hebben redelijk wat assists, maar er kan meer uitkomen denk ik. Figo mag wat mij betreft weg, dan kan ik Ronaldinho misschien wat centraler zetten. Alhoewel de flanken ook bezet moeten blijven uiteraard.
Meest opvallende speler is Cambiasso, die constant is en erg goed presteert als defensieve middenvelder. Zijn invaller Kallstrom is ook erg lekker bezig, maar haalt de basis wegens luxeprobleem (Cambiasso en Zidane) dus niet. Ook op links ligt een luxe-probleem. Solari is (tot mijn vreugde, hij is een van mijn favoriete voetballers met een fluwelen balbehandeling, maar krijgt niet vaak de kans) erg goed, maar kan niet op tegen ronaldinho en Roberto Carlos. Ik wil hem echter graag in mijn team houden. Hij kan misschien volgend seizoen basis-speler op links worden, en dan verplaats ik Ronaldinho naar het midden. Op rechts zou ik dan Figo toch behouden, maar het zou bijna betekenen dat Raul of Ronaldo geen basisplaats meer heeft. Dat zou ook jammer zijn. Maar aan de andere kant, als een van tweeen weggaat, kan ik wel een ijzersterke vervanger voor Hierro gaan halen ergens (Mexes als huurling maakt ook goede indruk trouwens).

Bij deze lange lap tekst wil ik het laten, ik hoop dattie niet TE lang is geworden ! Succes iedereen!!!

pi_9560907
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:40 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

Je kan het ook anders oplossen zoals ik het gedaan heb:

"C:\Program Files\Eidos Interactive\CM4\cm4.exe" -small_screen

kwak deze in shortcut die je gebruikt om je spel te starten.
In de game zet dan full screen uit, tada, je hebt hem in een window.

pi_9560923
Ik heb nog een foutje (?) gevonden. Ik deed een bod van 15 miljoen op Tomasson (waarde 18 en transferlisted), Milan reageerde en wou 19. Ik doe vervolgens een nieuw bod van 16.5 willen ze ineens 20!! Ik nog een nieuw bod van 18, willen ze 21!!!!! Heel raar.
  donderdag 3 april 2003 @ 16:14:32 #129
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9561138
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:07 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik heb nog een foutje (?) gevonden. Ik deed een bod van 15 miljoen op Tomasson (waarde 18 en transferlisted), Milan reageerde en wou 19. Ik doe vervolgens een nieuw bod van 16.5 willen ze ineens 20!! Ik nog een nieuw bod van 18, willen ze 21!!!!! Heel raar.
of gewoon slim
  donderdag 3 april 2003 @ 16:14:53 #130
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9561152
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:06 schreef ToBe het volgende:

[..]

Je kan het ook anders oplossen zoals ik het gedaan heb:

"C:\Program Files\Eidos Interactive\CM4\cm4.exe" -small_screen

kwak deze in shortcut die je gebruikt om je spel te starten.
In de game zet dan full screen uit, tada, je hebt hem in een window.

Dat ga ik vanavond ff proberen. Thanks!
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 16:17:20 #131
42184 crew  DaMart
pi_9561214
Weer wat extra transfer fundings... heb Sogn verkocht aan Valencia voor ¤ 13.250.000

Als vervanger wil ik Jannes Wolters van AZ halen, zowel mijn scouts als ik zijn wel gecharmeerd van hem. Aangezien AZ een beetje bankroet is, verwacht ik dat Wolters me niet meer dan ¤ 1.000.000 zal gaan kosten.

Ik probeer ook nog steeds een spits aan te trekken trouwens. Vandenberghe van Genk mocht niet weg van de club, en Szabics van Sturm Graz ging liever naar Valalalalodid (of hoe die club ook heet )

Nu maar even kijken welke spits ik dan wil aantrekken... misschien Jensen van Heerenveen, maar die heeft wel een erg hoge afkoopsom in zijn contract staan.

donderdag 3 april 2003 @ 16:18:32 #132
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9561241
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

of gewoon slim

Ik zeg dat nu wel. Maar ik had ook zoiets meegemaakt (maar dan iets anders)

Ik was met Manchester United mijn eerste spel aan het spelen (ff wennen enzo he) en ik krijg Mido aangeboden van Ajax voor ¤ 8.25M. Ik accepteer het bod. Krijg ik een paar dagen later een bericht dat Ajax mijn bod te laag vind. Ik bedoel... BIED UM DAN OOK NIET AAN VOOR DAT BEDRAG!!

Maarja...

donderdag 3 april 2003 @ 16:19:15 #133
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9561263
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:17 schreef DaMart het volgende:
Weer wat extra transfer fundings... heb Sogn verkocht aan Valencia voor ¤ 13.250.000

Als vervanger wil ik Jannes Wolters van AZ halen, zowel mijn scouts als ik zijn wel gecharmeerd van hem. Aangezien AZ een beetje bankroet is, verwacht ik dat Wolters me niet meer dan ¤ 1.000.000 zal gaan kosten.

Ik probeer ook nog steeds een spits aan te trekken trouwens. Vandenberghe van Genk mocht niet weg van de club, en Szabics van Sturm Graz ging liever naar Valalalalodid (of hoe die club ook heet )

Nu maar even kijken welke spits ik dan wil aantrekken... misschien Jensen van Heerenveen, maar die heeft wel een erg hoge afkoopsom in zijn contract staan.

Aha ! Je bedoeld Valadolid

Wesley Sonck schijn je voor een prikkie te kunnen kopen , maar of ie bij je wil ballen weet ik nie

Moderator donderdag 3 april 2003 @ 16:21:31 #134
42184 crew  DaMart
pi_9561326
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:19 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Wesley Sonck schijn je voor een prikkie te kunnen kopen , maar of ie bij je wil ballen weet ik nie

Ik zit al in het derde seizoen, en Sonck zit nu bij juventus. Waarde: ¤ 12.500.000 Iets meer dan mijn transfer budget.
pi_9561349
Goede spits om aan te trekken is Romano Denneboom, heb ik ook. Voordeeltje is dat zijn favoriete club Feyenoord is
  donderdag 3 april 2003 @ 16:23:45 #136
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9561381
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:19 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Je bedoelt VALLADOLID om het even meteen helemaal goed te doen .
In windowed size is CM4 wel een stuk langzamer trouwens helaas...
  donderdag 3 april 2003 @ 16:23:55 #137
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9561390
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zit al in het derde seizoen, en Sonck zit nu bij juventus. Waarde: ¤ 12.500.000 Iets meer dan mijn transfer budget.

ff totaal offtopic...

is dat niet Stephanie van Full House die je als icoontje hebt?

donderdag 3 april 2003 @ 16:27:19 #138
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9561502
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:23 schreef WasQ het volgende:

[..]

Je bedoelt VALLADOLID om het even meteen helemaal goed te doen .
In windowed size is CM4 wel een stuk langzamer trouwens helaas...

Moderator donderdag 3 april 2003 @ 16:30:58 #139
42184 crew  DaMart
pi_9561607
quote:
Op donderdag 3 april 2003 16:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]

ff totaal offtopic...

is dat niet Stephanie van Full House die je als icoontje hebt?

Dat klopt
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 16:46:00 #140
42184 crew  DaMart
pi_9561956
Jee! Wolters wilde erg graag komen. Alleen nu staat er nog steeds dat icoontje bij zijn naam dat hij gescout wordt... duh... dat was ik zelf die er een scout op afstuurde die nooit reageerde
  donderdag 3 april 2003 @ 16:59:27 #141
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9562296
Grappig dat je, als je het report van een wedstrijd leest, je op een willekeurige regel kunt klikken, en dat je dan dat stukje te zien krijgt in 2D . Wist ik nog niet...
pi_9563389
Misschien is het wel eens grappig om een lijstje neer te zetten met spelers die je gehaald hebt....voor hoeveel...welke positie...en of het wat voorstelt

Aceval 150k euro GK SUPER KEEP!!!! (heeft basisplaats)

farnerud 750 k euro AM/F R-C-L het is echt een beest (heeft basisplaats)

Athirson 3.2 M euro DL ML ik ben tevrede over hem, haalt vaak goede punten en heel vaak beginnen de aanvallen bij hem. (basis plaats)

javier Arce 3.2 M euro DR, ondanks dat ie al op redelijke leeftijd was, toen 31 heb ik hem toch maar gekocht voor een voor heerenveen begrippen hoog transferbedrag, omdat ie gewoon hele goede cijfers heeft en een 19 voor Set pieces.

Diego Santa Cruz 250K euro F R-L-C eigenlijk vind ik dit mijn allerbeste aankooptot nu toe, spotgoedkoop, superjong en haalt hele goede beoordelingen, hij heeft bij mij denneboom naar de bank gespeeld _0_

Chketinia 150 K euro Striker gehaald omdat ik dacht dat het een groot talent was, dat is het waarschijnlijk ook wel, maar hij heeft nu wel erg veel concurrentie, speelt nu in U18 en doet het daar uiterst puik!

Luna free AM c 17jarige argentijn, ik keek bij argentinie onder 18 jaar en zag daar deze speler toch best goed zijn, en hij was gratis, tot nu toe alleen nog maar in U18 gespeeld.

donderdag 3 april 2003 @ 18:23:59 #143
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_9563803
Ik ga CM4 zometeen ook maar ff halen , ik ga denk ik met een of andere engelse 3e divisie club beginnen .'s kijken of ik ze naar de premier league kan loodsen
Ik ben inmiddels overleden
pi_9564358
heb 2 vleugelspelers nodig nu umit davala weg is

iemand goede tips voor mij???

donderdag 3 april 2003 @ 18:58:30 #145
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9564413
quote:
Op donderdag 3 april 2003 18:55 schreef SYCO het volgende:
heb 2 vleugelspelers nodig nu umit davala weg is

iemand goede tips voor mij???

Diouf die doet het bij mij erg goed. Mista van Valencia kun je huren, da's ook een goeie. Maar ik weet niet of die binnen jouw budget vallen.
pi_9564526
mista had ik het eerste seizoen ff geleend 2x niks, maar nog maar xtje proberen.. moet gewoon spelers hebben

vorige seizoen alles winnen en nu heb ik veel moeite om niet te verliezen

donderdag 3 april 2003 @ 19:47:03 #147
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9565068
To: Reddiablo

Bug:

Bij History van een team (Real Madrid in mijn geval) staan allerlei statistieken over behaalde resultaten. Zo ook de langste reeks overwinningen (7 in mijn geval) en de langste reeks nederlagen (1 in mijn geval).. Echter bij de reeks nederlagen staat ook 7 :S. Ik heb het nog eens nagekeken, maar de langste reeks is toch echt 1. En bij "games without winning", het maximale, staat 2. Dat klopt wel. Maar die 7 is ergens een foutje lijkt me!

pi_9565225
Was ik net aan een lekkere reeks bezig (oa. 4-1 tegen Madrid), krijg ik tijdens het aanpassen van de training opeens een hele vreemde foutmelding en kapt het spel er inene mee. Kan ik die 3,5 maand weer overnieuw spelen. En dat is niet okay
pi_9565319
Trouwens grappig dat er een 15 jarige Diego Armando Maradona rondloopt bij Napoli die nog goed schijnt te zijn/worden ook.

De game is trouwens geworden waar ik al bang voor was en in een ander topic al had gezegt: Bugs, bugs, bugs. Zal denk ik nog wel maanden duren voordat alle merkbare bugs verdwenen zijn.

pi_9567749
Wow! Mijn Barnet doet het goed. Ik ben gepromoveerd naar de derde divisie en sta daar zelfs nu boven aan. Alleen super irri dat er ZOOOOveel gele kaarten vallen en dat heel mijn midfield injured is. Iedereen die daar 1 wedstrijd speelt is voor een maand weg. Heel naar.

En ik blijf balen dat dat stomme board niet meer geld vrij kan maken voor transfers en salarissen, heb veel "goede" spelers op het oog voor de divisie waar ik in zit, maar kan niets krijgen door het ontbreken van geld.

Naja, komt wel weer goed.

pi_9567872
Veel gele kaarten heb ik ook last van. Neem bijvoorbeeld bosvelt, 14 gele kaarten vorig seizoen (42 wedstrijden).
  donderdag 3 april 2003 @ 22:36:40 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9569258
Heb naast het spel vandaag ook de patch 4.03 erbij geïnstalleerd. Als ik echter een spel begin staat het nog steeds op 4.01? Is dit een fout van de makers of is de update niet goed geïnstalleerd?
A.M.A.B
pi_9569294
Bij mij werken die logo's niet
  donderdag 3 april 2003 @ 22:40:50 #154
25957 Reddiablo
pi_9569407
bij mij ook niet
www.3voor12denhaag.nl
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 22:42:04 #155
42184 crew  DaMart
pi_9569463
Red, mogelijke bug gevonden (?):

Dit is het Holland U23 team... de gemiddelde leeftijd van de opgeroepen spelers lijkt me iets te hoog voor spelers van onder de 23...

pi_9569967
sta nu met Fortuna zowaar 2de in de GGD met 2 punten achterstand op VVV
  donderdag 3 april 2003 @ 23:30:01 #157
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_9570981
Ik heb het spel net ff gehaald en ben begonnen met forest green in de conf. league in England.
Maar kan ik die andere wedstrijden die onder in die balk worden weergegeven niet uitschakelen , want het intereseert me geen ene moer wat blackpool tegen notts county doet.
Zit af en toe een 10 minuten te wachten voordat ik weer een wedstrijd kan spelen.

ZWAAR IRRITANT

donderdag 3 april 2003 @ 23:30:19 #158
25957 Reddiablo
pi_9570997

met ADO gaat het dus als een tierelier

verrassende stand op het hoogste schavot!

www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 3 april 2003 @ 23:53:36 #159
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9571559
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:40 schreef Reddiablo het volgende:
bij mij ook niet
Zoals PBateman (van American Psycho ) al zei, en zoals het NIET in de readme staat:

Plak hem in je CM4 directory in /Data/Graphics/Logos. Ik heb ze daarin gezet, EN in de directory die stond aangegeven. Opnieuw het spelleke starten en olee. Het werkt. Netjes Red, 22 gespeeld, 0 verloren! En Willem II gaat europa in bij jou!

pi_9571567
Waarom speelt Ajax zo kut Ze hebben topspelers en de trainer zou toch allang weggekickt zijn als je blijkbaar "zolang" buiten de top 10 blijft
  donderdag 3 april 2003 @ 23:59:40 #161
25957 Reddiablo
pi_9571679
Koeman is 2 wedstrijden geleden ofzo ontslagen, Louis van Gaal is zijn vervanger.. meteen 4 uit 2
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 4 april 2003 @ 00:05:21 #162
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_9571821
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:59 schreef Reddiablo het volgende:
Koeman is 2 wedstrijden geleden ofzo ontslagen, Louis van Gaal is zijn vervanger.. meteen 4 uit 2
Bij mij werd Antic ontslagen bij Barca, en raad zijn opvolger maar... Juist: Louis van Gaal
  vrijdag 4 april 2003 @ 00:25:55 #163
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9572200
wat een bugs

Ik hoop dat het flink verbeterd met die nieuwe patch!

pi_9573901
BUG: speel met feyenoord in de 2de ronde CL en zit met PSV in de poule:S.

heb trouwens wel gewonnen 4-0:) en ajax zelfs 5-0 heb nu eindelijk een sorrt winning taktiek.
maak vanavond wel even een screenie.

barpppppppppppppppppp
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:11:58 #165
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_9574052
quote:
Trouwens grappig dat er een 15 jarige Diego Armando Maradona rondloopt bij Napoli die nog goed schijnt te zijn/worden ook
Zijn zoon he, die speelt er in t echt ook...
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:33:09 #166
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9574319

Heb ik eindelijk die kut van der Vaart binnen bij Man Utd : heeft ie een hekel aan me Why

En een bug :

Als je een wedstrijd speelt met only commentary en de speed op very fast heb je bergen gele kaarten en alleen maar gelijke spelen !

Ik heb met Man Utd 7 x achter elkaar gelijk gespeeld (allemaal 0-0 of 1-1) en dat was dus met speed op very fast , toen heb ik de speed op fast gezet en toen won ik er 4 op rij met dikkecijfers

Ik sta nu dus wel iets van 9e op de ranglijst verdomme

pi_9574351
Ik speel met Boston Utd (3rd division Engeland)
Begin dan, zoals in het echt ook, met 4 strafpunten het seizoen. Boston is net afgelopen seizoen gepromoveerd naar de 3e divisie en ik krijg ook al taak om dapper te vechten tegen degradatie
Eerste 4 wedstrijden, 3x gewonnen 1x gelijk. Wel in de league cup prelimary ronde eruit, uit tegen een in principe beter team.

5e wedstrijd, thuis tegen een middenmotor. win met 5-0, krijg na afloop de melding dat de chairman blij is met het resultaat en blij is dat het na een slechte start van het seizoen beter gaat.

Een slechte start van het seizoen? Na 4 wedstrijden zou ik zonder die 4 strafpunten 2e hebben gestaan, na deze 5e zelfs 1e.
Beetje vage melding

Nu ook Zuid Afrika
pi_9574368
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:33 schreef Takemenow het volgende:

Heb ik eindelijk die kut van der Vaart binnen bij Man Utd : heeft ie een hekel aan me Why

En een bug :

Als je een wedstrijd speelt met only commentary en de speed op very fast heb je bergen gele kaarten en alleen maar gelijke spelen !

Ik heb met Man Utd 7 x achter elkaar gelijk gespeeld (allemaal 0-0 of 1-1) en dat was dus met speed op very fast , toen heb ik de speed op fast gezet en toen won ik er 4 op rij met dikkecijfers

ja als jij kut van de vaart zegt heeft ie wel een hekel aan je ja hahahaha. maybe omdat je hem niet opstelt?
barpppppppppppppppppp
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:25:46 #169
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9575104
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:37 schreef STHAJONG het volgende:

[..]

ja als jij kut van de vaart zegt heeft ie wel een hekel aan je ja hahahaha. maybe omdat je hem niet opstelt?

Haha

Nee ,effe serieus , hij is nu nog wisselspeler maar valt wel elke wedstrijd in en heeft al een paar keer in de basis gestaan.

Maar gelijk toen ie had getekend was ie al zo : Dislikes you kutjong

vrijdag 4 april 2003 @ 10:29:51 #170
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_9575192
quote:
Maar gelijk toen ie had getekend was ie al zo : Dislikes you kutjong
Dat had ik met Savo Milosevic, maar dat weerhield m niet van scoren !
(17 games, 21 doelpunten)
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:36:33 #171
50087 Werik
So what
pi_9575307
Ik heb een leuke spits gevonden. 17 jaar. Een wereldlijst. Waarde valt mee ik dacht iets van 1,5 miljoen euro. Alleen zijn club doet een beetje moeilijk om hem te laten gaan. Zijn naam is Diego!
Ik heb ook een linksbenige centrale verdediger gevonden. Ik zal wel even kijken of ik een paar screenshots kan maken.
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:38:30 #172
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9575342
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat had ik met Savo Milosevic, maar dat weerhield m niet van scoren !
(17 games, 21 doelpunten)

Als ie nou nog zou scoren had ik het niet erg gevonden hoor maar hij heeft al stuk of 10 wedstrijden gespeeld en nog niks gescoord laat staan assist gegeven
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:50:05 #173
25957 Reddiablo
pi_9575548
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:35 schreef ChAoZ het volgende:
Ik speel met Boston Utd (3rd division Engeland)
Begin dan, zoals in het echt ook, met 4 strafpunten het seizoen. Boston is net afgelopen seizoen gepromoveerd naar de 3e divisie en ik krijg ook al taak om dapper te vechten tegen degradatie
Eerste 4 wedstrijden, 3x gewonnen 1x gelijk. Wel in de league cup prelimary ronde eruit, uit tegen een in principe beter team.

5e wedstrijd, thuis tegen een middenmotor. win met 5-0, krijg na afloop de melding dat de chairman blij is met het resultaat en blij is dat het na een slechte start van het seizoen beter gaat.

Een slechte start van het seizoen? Na 4 wedstrijden zou ik zonder die 4 strafpunten 2e hebben gestaan, na deze 5e zelfs 1e.
Beetje vage melding

Ze kijken duidelijk naar de punten en de stand en daar sta je dus nog laag, maar met je eens!
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:50:54 #174
25957 Reddiablo
pi_9575564
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:33 schreef Takemenow het volgende:

En een bug :

ZO speel ik ook, en kijk maar naar mijn ADO screenshot....
www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 4 april 2003 @ 10:56:52 #175
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9575674
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:50 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

ZO speel ik ook, en kijk maar naar mijn ADO screenshot....

Vaag ......

Dus het ligt aan mij ofzow

vrijdag 4 april 2003 @ 11:30:52 #176
37548 Ajax_master
Ajax (CL)kampioen 2002/2003
pi_9576335
Ik speel CM4 best weining, want waar ik meestal ben, is de computer te sloom, duut zo enorm lang,
Kan hem dus alleen spelen bij mijn vader
pi_9576479
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:56 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Vaag ......

Dus het ligt aan mij ofzow

Yep

Ik ben tegenwoordig op een ander systeem overgestapt, werkt als een tierelier, win zelfs de grote wedstrijden met veel doelpunten.
Opstelling: cd cd cd - cm cm - amr aml - sc sc sc
en attacking

vrijdag 4 april 2003 @ 11:43:13 #178
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9576587
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:37 schreef Martin_Jager het volgende:

[..]

Yep

Ik ben tegenwoordig op een ander systeem overgestapt, werkt als een tierelier, win zelfs de grote wedstrijden met veel doelpunten.
Opstelling: cd cd cd - cm cm - amr aml - sc sc sc
en attacking

Ik weet niet hoor , 3-4-3 vinnik te aanvallend , teken het ff uit anders
  Moderator vrijdag 4 april 2003 @ 11:49:36 #179
42184 crew  DaMart
pi_9576776
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:43 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor , 3-4-3 vinnik te aanvallend , teken het ff uit anders

Of post een screenie, nog makkelijker
  vrijdag 4 april 2003 @ 11:53:55 #180
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9576919
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 11:49 schreef DaMart het volgende:

[..]

Of post een screenie, nog makkelijker

Pcies
pi_9577492
Godverdomme, weer die foutmelding. Array acces out of bound, oid. Hoerige tyfus training
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:16:40 #182
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9577553
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:14 schreef Butra het volgende:
Godverdomme, weer die foutmelding. Array acces out of bound, oid. Hoerige tyfus training
Wat bedoel je nou Wat gebeurt er ?
pi_9577616
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:16 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou Wat gebeurt er ?

Ik meldde eerder in dit topic al dat ik een vreemde foutmelding kreeg als ik de trainingen zat aan te passen (nieuwe schema's e.d.), en dat dan het hele spel opeens weg is en ik weer tegen mn desktop aan zit te kijken. Gebeurde net dus weer. Kan ik wéér al die wedstrijden opnieuw spelen
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:19:49 #184
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9577633
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:19 schreef Butra het volgende:

[..]

Ik meldde eerder in dit topic al dat ik een vreemde foutmelding kreeg als ik de trainingen zat aan te passen (nieuwe schema's e.d.), en dat dan het hele spel opeens weg is en ik weer tegen mn desktop aan zit te kijken. Gebeurde net dus weer. Kan ik wéér al die wedstrijden opnieuw spelen

Patch er wel goed opgegooid
pi_9577672
Ik zou wel ff een screenshot willen plaatsen, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe (heb de faq gelezen)
pi_9577682
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:19 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Patch er wel goed opgegooid

Uitstekend zelfs. Nou, ik laat de training voortaan wel doen door mn assistent. Mij zien ze daar niet meer
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:26:29 #187
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_9577768

4 blessures naar 1 wedstrijd, en ik had er al 4.
viel me zo en zo al op dat er veel blessures zijn.

vrijdag 4 april 2003 @ 12:36:36 #188
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9578011
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:26 schreef Tito het volgende:

4 blessures na 1 wedstrijd, en ik had er al 4.
viel me sowieso al op dat er veel blessures zijn.

Ik ben inmiddels niet anders gewend .....
pi_9578254
ja idd je moet zorgen dat je een hele grote selectie hebt anders ben je echt de lul op den duur haha. Nu ik trouwens met de patch erop werk is dit wel een stuk minder geworden. Misschien melding van maken want het gebeurt nog wel TE VEEL.
barpppppppppppppppppp
pi_9578310
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:47 schreef STHAJONG het volgende:
ja idd je moet zorgen dat je een hele grote selectie hebt anders ben je echt de lul op den duur haha. Nu ik trouwens met de patch erop werk is dit wel een stuk minder geworden. Misschien melding van maken want het gebeurt nog wel TE VEEL.
Volgens mij heb je gewoon pech, zoiets is best realistisch. Kijk maar eens naar de blessuregolven die Ajax dit seizoen gehad heeft. (4 keepers geblesseerd, Litmanen, chivu vaak, van de vaart vaak, wamberto en nog een hele riks.

Ik heb trouwens heel weinig last van blessures. Het is ook voor het eerst dat ik een heel seizoen met 1 keeper heb kunnen doen, zonder blessures! Die patch heeft het probleem echt wel gefixt.

pi_9578344
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:47 schreef STHAJONG het volgende:
Yupz, ik heb met mijn Barnet team 21 spelers, en dat is te weinig. Aan het einde van het seizoen heb ik geen spelers meer over om nog een volledig team op te stellen.

Trouwens... ik heb dit jaar helemaal geen jeugd spelers erbij gekregen, iemand anders ervaringen met spelers die promoveren uit de jeugd? Ze ontbreken een beetje bij me, kan wel wat mensen gebruiken.

Moderator vrijdag 4 april 2003 @ 12:56:20 #192
42184 crew  DaMart
pi_9578435
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:52 schreef ToBe het volgende:

[..]

Yupz, ik heb met mijn Barnet team 21 spelers, en dat is te weinig. Aan het einde van het seizoen heb ik geen spelers meer over om nog een volledig team op te stellen.

Trouwens... ik heb dit jaar helemaal geen jeugd spelers erbij gekregen, iemand anders ervaringen met spelers die promoveren uit de jeugd? Ze ontbreken een beetje bij me, kan wel wat mensen gebruiken.

Volgens mij moet je dan een goede youth academy hebben. Heb je die niet (kun je zien bij finances / info en dan onder overview), dan moet je daar even over gaan zeuren bij je board. Ik had het wel dat er spontaan een jonge speler bij de U18's van feyenoord zat die ik nog nooit gezien had (kan er ook gewoon over heen hebben gekeken). Dus ik vraag me af of je nog steeds de melding krijgt dat er iemand gepromoveerd is vanuit de jeugd.
pi_9578488
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij moet je dan een goede youth academy hebben. Heb je die niet (kun je zien bij finances / info en dan onder overview), dan moet je daar even over gaan zeuren bij je board. Ik had het wel dat er spontaan een jonge speler bij de U18's van feyenoord zat die ik nog nooit gezien had (kan er ook gewoon over heen hebben gekeken). Dus ik vraag me af of je nog steeds de melding krijgt dat er iemand gepromoveerd is vanuit de jeugd.

Kreeg aan het begin van het seizoen de melding dat er drie spelers gepromoveerd waren uit mijn jeugdopleiding. Dus dat is niet verandert.
  Moderator vrijdag 4 april 2003 @ 12:59:58 #194
42184 crew  DaMart
pi_9578512
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:21 schreef Martin_Jager het volgende:
Ik zou wel ff een screenshot willen plaatsen, maar weet eigenlijk niet zo goed hoe (heb de faq gelezen)
1. Druk op de print screen button op je keyboard (naast F12 meestal)
2. Druk op alt+tab of verlaat Cm, zodat je weer in windows zit
3. Open een picture editor. Photshop, paint SHop Pro, Microsoft Paint bijv.
4. Druk ctrl+v tegelijk in. Als het goed is zie je nu je screenshot.
5. Bestand opslaan, en uploaden naar een server. Weet je niet waarheen, mail het dan maar naar mij, zet ik het wel even op de server van mijn website.
  Moderator vrijdag 4 april 2003 @ 13:01:14 #195
42184 crew  DaMart
pi_9578539
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:59 schreef Martin_Jager het volgende:

[..]

Kreeg aan het begin van het seizoen de melding dat er drie spelers gepromoveerd waren uit mijn jeugdopleiding. Dus dat is niet verandert.

Dan zat die speler er dus al. Bekeek hem net even, en het is best wel een goede volgens mij. 17 jarige linker verdediger met nu al 20 voor tackling, marking en techniek. Alleen zijn pace kan beter.

Talentje of niet

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 04-04-2003 13:03]

vrijdag 4 april 2003 @ 13:01:19 #196
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9578546
Trouwens nog een bug , is vast al gemeld maar boeit niet.

Als je op Continu Game klikt en je komt weer bij je nieuwsscherm terug dan zie je dus geen melding dat een speler geblesseerd is geraakt of weer aan het trainen is , dit is ook zwaar irritant

vrijdag 4 april 2003 @ 13:28:58 #197
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_9579251
Is er trouwens al een gehackte patch te verkrijgen..
of mag ik dat niet vragen, aangezien www.nforce.nl weg is.
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:35:54 #198
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_9579414
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 13:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan zat die speler er dus al. Bekeek hem net even, en het is best wel een goede volgens mij. 17 jarige linker verdediger met nu al 20 voor tackling, marking en techniek. Alleen zijn pace kan beter.

Talentje of niet

Die zat er inderdaad al vanaf het begin van het spel
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:41:13 #199
25957 Reddiablo
pi_9579520
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:18 schreef DaMart het volgende:
*heeft geen idee wat Denemarken effect inhoudt
Post niet eerder gezien

het 2e seizoen in Denemarken is er niet.

www.3voor12denhaag.nl
pi_9579713
Oke, hier dan een screenshotje van de tactiek die ik gebruik. Is niet altijd succesvol, maar dat kan natuurlijk ook niet. Ik scoor wel heel veel hier mee en krijg niet meer doelpunten tegen.
[img]http://www.cineforums.com/stuff/cm/mjcm401.jpg[/img]
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:55:13 #201
25957 Reddiablo
pi_9579797
heb nu de volgende bugs:

iedereen het er mee eens, en zijn ook al deze bugs in 4.0.3 ?
zal later in het weekend alles vertalen etc.

1.In de nacompetitie worden beide Eredivisieclubs in dezelfde poule ingedeeld.

2.Gele kaarten in de voorbereiding op het seizoen tellen mee voor bans, dit is IRL niet zo.

3.Als je de snelheid op very fast zet, en de highlights op key, dan begint de scheidsrechter ineens met gele kaarten te strooien... zo 6-7 in 5 minuten tijd.

4.Zodra een van de teams een aanpassing in de opstelling maakt, lijkt het wel alsof de wedstrijd doodbloedt. Er wordt zowat geen wedstrijdcommentaar meer gegeven, behalve dat er gewisseld wordt of zo.

5.Er zijn teveel blessures na wedstrijden, al heeft de patch dit aantal wel iets terug gebracht. Ook stomme blessures, zoals gebroken been, maar wel de wedstrijd uit kunnen spelen.

6.In seizoen 1 moest ik CL kwalificaties spelen. Tot mijn verbazing was bij de 2e wedstrijd mijn halve eerste team niet beschikbaar ivm interlands.

7. Ik heb 3 aanbiedingen gehad om een speler van mij van ¤ 12.000.000 over te nemen voor maar ¤ 280.000.

8.Ik verkocht een speler aan Liverpool. Hij had een contract getekend en zo. Ze moesten alleen wachten op zijn verblijsvergunning, die zou 10 september behandeld worden. 9 September kreeg ik aanbiedingen uit Spanje voor deze speler, die ik gewoon kon accepteren, en toen ging hij naar Spanje. In zijn profiel was ook niets meer terug te vinden over de Liverpool deal.

9.Uitbundig veel aanbiedingen om spelers te lenen van me. Mijn halve eerste team staat in de belangstelling van de Europese top, maar alleen om ze te lenen tot het einde van het seizoen.

10.Als ik een speler scout, of toevoeg aan mijn shortlist, en later van de shortlist verwijder, blijft zijn profiel zeggen dat ik geinteresseerd ben.

11.Het onderste deel van de contract informatie verdwijnt in een spelersprofiel als je hem hebt laten scouten. Er is ook geen scrollbar.

12.In de CL krijg ik wel steeds geld voor gelijk spel / winst, maar geen geld voor kwalificatie voor een ronde.

13.Hoewel er een Europees 'transfer window' is, kunnen Spaanse clubs ook na het sluiten daarvan spelers blijven kopen.

14.Als ik in mijn profiel kijk, zie ik dat ik 1 cup en 0 leagues gewonnen heb, dit moet andersom zijn.

15.Vorig seizoen kampioen geworden, nu moet ik in de 1e ronde van de Amstel Cup spelen. Andere teams die Europees spelen hoeven dit niet. Vorig seizoen heb ik PSV trouwens ook al bij de eerste ronde gezien.

16.Veranderende scores (schijnt groot issue te zijn op SI ook). Speelde tegen Heerenveen, stond 0-0. Ik pastte de tactiek een beetje aan, ging terug en zodra ik op play drukte stond ik 1-0 achter, zonder dat er ook maar een seconde gespeeld was na mijn aanpassing

17.westerhof wordt manager van het jaar terwijl WII degradeerd (ze zijn zelfs gedegradeerd...eerder in dit topic zei ik dat ze zich nog hadden gehandhaaft)

18.Moet ik tegen Glasgow Rangers voor de UEFA Cup, hebben Lobont, Bergdolmo, Chivu, Pasanen, Galasek, O'Brien, Van der Vaart, Litmanen en Zlatan interland verplichtingen!?

19.De finale van de Amstel Cup werd bij mij in de aRENa gespeeld. Dat hoort natuurlijk de Kuip te zijn. Die kan je ook meenemen in je 'bug-report', Reddiablo.

20.Ook nog een bugje gevonden net. Als ik een lijst met spelers heb (in de player search) kan ik sommigen niet aanklikken, zodoende kan ik dus geen statistieken van de speler zien en hem ook niet kopen.

21.Weet niet of het al gemeld was, maar iedere wedstrijd op zondag in de Nederlandse competitie wordt om 19:30 gespeeld....

22.In het vorige deel vroeg ik al of iemand anders ook het volgende probleem heeft: Na het laden van de game en ik wil de eerste keer op confirm drukken, dan wordt ik naar mijn desktop verbannen. Vervolgens kun je wel met alt-tab weer terug naar je game. Daarna geen probleem meer. Ow ja soms blijft in het spel daarna de taakbalk van ms office zichtbaar. Iemand anders ook dit probleem?? Het is superirritant namelijk en eventueel een oplossing? (Patch is geinstalleerd

23.Als je nieuwe scouts aanneemt in je staff dan komen deze niet terug in je scoutscherm. Je kan ze dus geen opdrachten geven om naar talenten te gaan zoeken.

24.Ik had Wesley Sonck voor een seizoen van Genk gehuurd. Nou, leuk, zou je denken. Hij deed het aardig goed. Als je bij 'Information' kijkt in zn profiel, stond daar netjes het juiste aantal doelpunten en wedstrinden etc. Kijk je echter in het 'History' schermpje, dan waren alle wedstrijden en doelpunten opeens x 2 gedaan. Dus hij zou volgens het history scherm, 42 wedstrijden, 32 invalbeurten en 38 goals hebben gemaakt. Daar klopt dus geen klote van. Ik heb 't ff zitten uitrekenen, en alle werkelijke cijfers zijn dus gewoon x 2 gedaan in het history scherm.

25.Bij History van een team (Real Madrid in mijn geval) staan allerlei statistieken over behaalde resultaten. Zo ook de langste reeks overwinningen (7 in mijn geval) en de langste reeks nederlagen (1 in mijn geval).. Echter bij de reeks nederlagen staat ook 7 :S. Ik heb het nog eens nagekeken, maar de langste reeks is toch echt 1. En bij "games without winning", het maximale, staat 2. Dat klopt wel. Maar die 7 is ergens een foutje lijkt me!

26.Red, mogelijke bug gevonden (?): Dit is het Holland U23 team... de gemiddelde leeftijd van de opgeroepen spelers lijkt me iets te hoog voor spelers van onder de 23...

27.speel met feyenoord in de 2de ronde CL en zit met PSV in de poule

28.Als je op Continu Game klikt en je komt weer bij je nieuwsscherm terug dan zie je dus geen melding dat een speler geblesseerd is geraakt of weer aan het trainen is , dit is ook zwaar irritant

www.3voor12denhaag.nl
pi_9580429
Wat daar nog bij kan is dat het heel irritant is dat je geen bericht krijgt wanneer een speler uit je selectie een interland heeft gespeeld.
  Moderator vrijdag 4 april 2003 @ 14:47:56 #203
42184 crew  DaMart
pi_9580774
Re punt 11:

Dit gebeurt niet alleen bij de contract info, maar ook bij de gewone stats bij sommige spelers. De onderste regel verdwijnt dan net onder de onderste rand van de tabel. Als ik weer zo'n speler tegenkom, dan maak ik wel even een screenshot.

pi_9581218
ik heb deze vraag al eens eerder gevraagd, maar toen werd er niet echt op geantwoord:

Is er al bij iemand het profiel veranderd van zichzelf als manager? zojah wanneer, zoniet, kan dat dan niet bij de bugslijst komen?

vrijdag 4 april 2003 @ 15:08:31 #205
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9581279
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:06 schreef halleekes het volgende:
ik heb deze vraag al eens eerder gevraagd, maar toen werd er niet echt op geantwoord:

Is er al bij iemand het profiel veranderd van zichzelf als manager? zojah wanneer, zoniet, kan dat dan niet bij de bugslijst komen?

Nope, bij mij nog niet veranderd.
pi_9581369
Ik heb er ook nog 1.

Ik speel Barnet en ben nu in de derde divisie.

Als ik kijk hoe positief het board over me is, dan heb ik daar vier regels staan:

- ze zijn blij met me

- de financiele positie is goed

- de hoge salarissen zijn een probleem

- ze vinden het geweldig dat ik tot de top 3 behoor ondanks dat ze dachten dat ik zou degraderen

Die laatste is maar voor de helft te zien, omdat ie buiten de box valt. Ik kan alleen de bovenstukjes van de letters lezen.

pi_9581733
Nog een "bugje"

Finale Amstel Cup wordt gespeeld in de ArenA ipv de Kuip

pi_9582000
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:25 schreef Phydomir het volgende:
Nog een "bugje"

Finale Amstel Cup wordt gespeeld in de ArenA ipv de Kuip

punt 19
  vrijdag 4 april 2003 @ 15:35:58 #209
50087 Werik
So what
pi_9582006
Behoorlijke lijst nog! Vooral die van Holland u23 team vind ik toch wel een aardige blunder.

Straks bij de olympische spelen in de gaten houden. Want daar mag je dus met 3 dispensatiespelers spelen (ouder dan 23 jaar)

pi_9582085
Ik snap er dus echt helemaal niks van zeg! Denneboom krijgt elke keer goede cijfers, als ik hem eruit haal dan gaan alle spelers zeiken, het bestuur en de supporters ook.

Maar die gast staat in de spits en heeft dit seizoen in 18 wedstrijden 1 keer gescoord (dat was een pingel) en het is niet zo dat ie geen kansen krijgt, hij staat bijna elke wedstrijd een paar keer 1-1 tegen de keeper maar hij weet het te presteren om echt elke kans te vern*uken. 0,06 doelpunten maakt ie per 90 minuten...dat is toch gewoon zielig!

vrijdag 4 april 2003 @ 15:39:38 #211
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9582120
Effe wat anders dan al die bugs.

Ik ben van plan een Engelse lagere divisie ploeg naar de top te gaan brengen. Heeft iemand ervaring met ploegen waar wel wat potentie in zit?

Ik zat zelf te denken aan 1st division clubs als Millwall, Portsmouth of Nottingham Forest.

Of is 2e divisie leuker?

Tips graag!

vrijdag 4 april 2003 @ 15:40:08 #212
50087 Werik
So what
pi_9582137
Heeft iemand anders ook al eens gehad dat hij dacht een toekomstige topper te hebben aangeschaft. Maar dat hij nadat je het spel bijvoorbeeld een dag later gaat spelen hij tegen lijkt te vallen. Want ik zit nu behoorlijk te twijfelen of een speler die ik gisteren heb gecontracteerd nog steeds die statistieken heeft. Zal er eventjes opletten bij het aantrekken van nieuwe spelers in ieder geval.
pi_9582188
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:39 schreef BrauN het volgende:

Ik ben van plan een Engelse lagere divisie ploeg naar de top te gaan brengen. Heeft iemand ervaring met ploegen waar wel wat potentie in zit?

Ik zat zelf te denken aan 1st division clubs als Millwall, Portsmouth of Nottingham Forest.

Of is 2e divisie leuker?

Tips graag!

Boston / Rushden in Div 3
QPR / Wigan in Div 2

dit zijn enkele van de clubs die mij de nodige uren vermaak hebben bezorgd.

Nu ook Zuid Afrika
pi_9582284
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:39 schreef BrauN het volgende:

Of is 2e divisie leuker?

Tips graag!

Derde divisie: Rushden and Diamonds! Geweldig team!
Conference divisie: Barnet (sta nu eerste in de 3e divisie, ben gepromoveerd dus)
pi_9582422
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:42 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Boston / Rushden in Div 3
QPR / Wigan in Div 2

dit zijn enkele van de clubs die mij de nodige uren vermaak hebben bezorgd.

Crewe (div2) wordt de volgende waarmee ik successen probeer te gaan halen. Hebben een paar seizoenen terug nog Premier League gespeeld. Zitten een aantal aardige spelers (oa Kenny Lunt)
Nu ook Zuid Afrika
pi_9583426
GVD...

Weer ontslagen..

Stond 2e in de league met Ajax met nog 1 wedstrijd te spelen :x

vrijdag 4 april 2003 @ 16:30:31 #217
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9583452
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:52 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Crewe (div2) wordt de volgende waarmee ik successen probeer te gaan halen. Hebben een paar seizoenen terug nog Premier League gespeeld. Zitten een aantal aardige spelers (oa Kenny Lunt)

Ik zat toch wat meer te denken aan 1st division, dan start je toch met iets meer kapitaal en betere spelers, of is dat juist NIET leuk volgens jullie?
pi_9583551
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 16:30 schreef BrauN het volgende:

[..]

Ik zat toch wat meer te denken aan 1st division, dan start je toch met iets meer kapitaal en betere spelers, of is dat juist NIET leuk volgens jullie?

Ik zelf vind het veel gaver om met een klein bijna niets zeggend team te spelen, paar spelers aan te trekken ieder seizoen en zo door groeien naar de top.

Ik kan me trouwens ook goed vermaken met Manchester Utd spelen hoor

Tis maar waar ik zin in heb, maar speel liever met een klein team.

vrijdag 4 april 2003 @ 16:54:01 #219
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9584086
Zou Tranmere Rovers (2e div.) iets zijn?? Die komen namelijk ook uit Liverpool en dat staat me wel aan. Maar of er potentie in zit weet ik niet...
  Moderator vrijdag 4 april 2003 @ 16:56:08 #220
42184 crew  DaMart
pi_9584150
Ik speel meestal wel met een groot team, en blijf dan altijd wel hangen bij mijn favoriete team (Feyenoord)

Maar in het verleden ook wel plezier beleefd aan kleinere teams. Zo ben ik ooit eens in 3 seizoenen met Haarlem gepromoveerd en 2 seizoenen later kampioen gewordne met ze. Dat was in 00/01 geloof ik. Binnenkort zal ik dat nog wel een keer proberen, alleen niet met Haarlem dit keer, want die kleuren van het commentaar doen zeer aan mijn ogen

pi_9584390
ik heb als doel om met heerenveen de CL te winnen

Daarna ga ik proberen terug te komen met het terug gezette fiorentina (als dat mogelijk is?)

vrijdag 4 april 2003 @ 17:08:52 #222
25957 Reddiablo
pi_9584457
en de spanning is om te snijden....

www.3voor12denhaag.nl
  vrijdag 4 april 2003 @ 17:13:27 #223
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9584544
Ik denk dat ik maar eens een nieuwe game ga beginnen met Millwall. Volgens mij kun je heel veel bereiken met dat team, mede door de top facilities en de goeie youth academy.

Iemand hier al mee gespeeld??

pi_9584588
Ik ga opnieuw beginnen in de derde of conf divisie. Ik word gestoord dat er zo weinig transfer vrije spelers zijn. Nu de database op max gezet en wat meer leagues aangezet. Hopen dat het nog een beetje speelbaar is op mijn Athlon 700 met 640mb intern.
  vrijdag 4 april 2003 @ 17:39:07 #225
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_9584986
Ik heb net even de 4.03 update geinstalled, maar nu moet ik ineens me team van onder de 18 ook managen.
Dat wil ik niet, Het is toch zo goed ingesteld?

pi_9585506
Ik begin ook maar aan een nieuw spel. 2de divisie in Engeland lijkt me idd wel een goed idee Ik zat aan Cardiff te denken, maar dan wordt het misschien weer te makkelijk. Dus het wordt Oldham. Die hebben ook een leuke supportersschare.
Ik ben zo ziek als een konijn, dus ik heb genoeg tijd dit weekend. Helaas.
  vrijdag 4 april 2003 @ 18:20:33 #227
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_9585651
Ik ben bezig , met greenpark rovers (of zo iets) uit de conf. league in Engeland , na 10 wedstrijden sta ik keurig onderaan met 8 nederlagen en 2 gelijkspelen. Er i nergens geld voor , laat staan voor een speler te huren.
Wordt wel moeilijk zo , zal binnenkort wel ontslagen worden
  vrijdag 4 april 2003 @ 18:20:58 #228
50087 Werik
So what
pi_9585664
En nog een bug!

Ik krijg van Schalke 04 de vraag wat ik voor Zlatan Ibrahimovic wil hebben. Zijn waarde is op dat moment 7.000.000.

Ik reageerde als volgt:
3.000.000 contant
twee spelers: Oude kamphuis (Waarde 5.000.000) en Varela (Waarde 7.000.000)

Dus het totaal van de transfer komt dan op 15.000.000 (zelf berekend).

Op het scherm komt er bij totall transfer value doodleuk 37.000.000 te staan.

Dus ergens klopt er iets niet. Hetzij in de waardes van de spelers die ik wilde ruilen, hetzij in de manier van optellen van de diverse waarden.

p.s. Ik heb 2x de waarden van de spelers gecontroleerd om zeker te zijn.

vrijdag 4 april 2003 @ 18:31:21 #229
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_9585833
Wie heeft voor mij ff een goeie link waar ik die patch kan downloaden , op championshipmanager.co.uk , zie ik'm niet en die site van Eidos is zoooooooooo traaaaaaaaaaaag
  vrijdag 4 april 2003 @ 18:39:49 #230
50087 Werik
So what
pi_9585974
Reddiablo, kun je overigens ook opmerken dat ze de buitenspelregel een beetje moeten aanpassen, want er worden wel heel veel doelpunten afgekeurd doordat spelers buitenspel staan die niet aan het spel deelnemen! (Of ben ik de enige die dat heeft?)

Een aantal keren is het niet erg, scheidsrechters maken ook fouten. Maar ik heb nu zeker tien afgekeurde doelpunten wegens buitenspel van een speler die niet eens aan het spel deelnam.

Zoals een schot op doel vanaf de linkerkant van het strafschopgebied (was een goal) Werd hij afgekeurd omdat er aan de rechterkant van het veld iemand buitenspel liep.

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 04-04-2003 18:53]

pi_9587202
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:39 schreef Werik het volgende:
Reddiablo, kun je overigens ook opmerken dat ze de buitenspelregel een beetje moeten aanpassen, want er worden wel heel veel doelpunten afgekeurd doordat spelers buitenspel staan die niet aan het spel deelnemen! (Of ben ik de enige die dat heeft?)

Een aantal keren is het niet erg, scheidsrechters maken ook fouten. Maar ik heb nu zeker tien afgekeurde doelpunten wegens buitenspel van een speler die niet eens aan het spel deelnam.

Zoals een schot op doel vanaf de linkerkant van het strafschopgebied (was een goal) Werd hij afgekeurd omdat er aan de rechterkant van het veld iemand buitenspel liep.

Heb ik ook vaak
  vrijdag 4 april 2003 @ 20:13:57 #232
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_9588008
'k heb hem ook sinds gisteren, en hij is echt cool

Man Utd. genomen (eerste keer heh ) en ik sta bovenaan met 13 punten uit 4 wedstrijden, van Nistelrooy is flink op dreef, al 8 doeplunten, en Solksjear 7

Later zal ik een 3de divisie club nemen uit Engeland, kijken hoe snel ik de CL win

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  vrijdag 4 april 2003 @ 21:04:05 #233
50087 Werik
So what
pi_9588920
Sta op het moment 3e met Ajax.(Maar wel 2x PSV verslagen met 5-0 en 5-2) Zlatan Ibrahimovic heeft op het moment 32 wedstrijden gespeeld en daarin 28x gescoord. Ook nog eens 10 assists

Een zeer aardige linksbenige centrale verdediger is Marcelo Heleno. Alleen zouden zijn stamina en jumping beter kunnen.

vrijdag 4 april 2003 @ 21:33:04 #234
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9589576
Na het scouten van de spelers zijn hun stats nog steeds verborgen?
  vrijdag 4 april 2003 @ 22:16:38 #235
50087 Werik
So what
pi_9590654
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:33 schreef Kang-He het volgende:
Na het scouten van de spelers zijn hun stats nog steeds verborgen?
Is een bug. Is ook als het goed is, alleen bij de spelers die je scouts niet goed genoeg vinden.
  vrijdag 4 april 2003 @ 22:46:53 #236
50087 Werik
So what
pi_9591368
Ik durf het haast niet meer te zeggen, maar eh bugje.

Op 9 maart in het eerste seizoen krijgt Galasek zijn derde gele kaart. Automatische schorsing dus?

In mijn nieuws krijg ik vervolgens dat Van der Vaart geschorst is. (Deze speelde niet eens!)

Vervolgens gekeken bij mijn team en daar staat dus wel dat Galasek geschorst is.

Bug heeft verder dus geen gevolgen voor het verloop van het spel.

pi_9591550
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:13 schreef Rahl het volgende:
'k heb hem ook sinds gisteren, en hij is echt cool

Man Utd. genomen (eerste keer heh ) en ik sta bovenaan met 13 punten uit 4 wedstrijden, van Nistelrooy is flink op dreef, al 8 doeplunten, en Solksjear 7

Later zal ik een 3de divisie club nemen uit Engeland, kijken hoe snel ik de CL win

vrijdag 4 april 2003 @ 23:00:39 #238
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9591689
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 22:16 schreef Werik het volgende:

[..]

Is een bug. Is ook als het goed is, alleen bij de spelers die je scouts niet goed genoeg vinden.

Moet ik dan slechte scouts in gaan huren zodat ik zelf ook kan beoordelen? Sheesh .

Die tweede patch mag wel snel komen.

vrijdag 4 april 2003 @ 23:43:45 #239
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9592882
Ik blijf gewoon met 01/02 spelen, totdat CM4 bugvrij is, want nu is het echt niet te doen. Zitten veels te veel fouten in.
A.M.A.B
  zaterdag 5 april 2003 @ 07:58:46 #240
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_9596686
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 22:54 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

woops, typo

moet 12 punten zijn ofcourse

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zaterdag 5 april 2003 @ 09:56:31 #241
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_9597083
Ben met Millwall begonnen. Geen aankopen gedaan, maar wel 2 spelers gehuurd: Mexès (Auxerre) en Mista (Valencia). Millwall heeft trouwens een fantastische jeugd, met veel 14, 15, en 16 jarige spelers. Samba (16 jaar, spits) springt er absoluut uit. Ik besloot de gok te wagen en hem te laten spelen en hij scoorde alsof hij al jaren in het eerste speelde. Prachtig!

Ik sta nu na 7 wedstrijden bovenaan, samen met Preston North End. Het lijkt me dus duidelijk dat ik voor de titel moet gaan en in mijn eerste seizoen gelijk promoveer naar de Premierleague.

Ik vermaak me wel

pi_9598418
Reddiablo, even iets meer detail voor die bug dat je terug wordt verbannen naar je desktop.

Het gebeurt dus als je je office taakbalk op automatisch verbergen zet. Ik heb hem nu op een vaste plek gezet en geen problemen meer.

pi_9599360
nog een bug:

in de home/away form verliest er niemand. er zijn alleen maar w/d/x te zien. Vrij irritant.

ps speel ook met barnet ben strevens is ongelooflijk. 20 wedstrijden 35 doelpunten.

ja hoor eens even.....
  zaterdag 5 april 2003 @ 13:41:18 #244
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_9599615
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:08 schreef Reddiablo het volgende:
en de spanning is om te snijden....

[afbeelding]

nou heb ik het spel niet (denk niet dat het erg best zal draaien op mijn 500mhz celeron laptopje ) maar staat er op die screenie niet: 'Holders - Den Bosch'....... dat zou betekenen dat ze de houders zijn van de titel, maar ik zie den bosch daar gewoon op de 14e plaats staan, dat kan niet want de titelhouder is gepromoveerd daarbij is het Zwolle dat titelhouder is.....
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_9599676
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:23 schreef Karel93 het volgende:
nog een bug:

in de home/away form verliest er niemand. er zijn alleen maar w/d/x te zien. Vrij irritant.

ps speel ook met barnet ben strevens is ongelooflijk. 20 wedstrijden 35 doelpunten.

Zowel Junior Agogo alsBen Strevens zijn ongelooflijk... 30 om 25 goals... Agogo doet het in het 2e jaar een stuk minder.

Bryan Roy, mijn derde spits, scoort ook als een beest.

pi_9600499
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 13:41 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

nou heb ik het spel niet (denk niet dat het erg best zal draaien op mijn 500mhz celeron laptopje ) maar staat er op die screenie niet: 'Holders - Den Bosch'....... dat zou betekenen dat ze de houders zijn van de titel, maar ik zie den bosch daar gewoon op de 14e plaats staan, dat kan niet want de titelhouder is gepromoveerd daarbij is het Zwolle dat titelhouder is.....

nog een bug gevonden :D:D ^0^
  zaterdag 5 april 2003 @ 14:43:55 #247
25957 Reddiablo
pi_9600674
is ook al bekend

is er iemand al opgevallen dat je bij de fixtures altijd de positie hebt van ergens in de 1e periode?

dus bijv in de 25e wedstrijd
6th ADO - vs 2nd Sparta

terwijl dat helemaal de stand niet meer is ?

www.3voor12denhaag.nl
pi_9600900
ik heb me net in het tweede seizoen weten te plaatsen voor de CL met heerenveen. Net 2de geworden op geruime afstand van ajax en net voor psv en NEC. alleen financiel gaat het uiterst k*t met me, maargoed, ik heb denneboom net verkocht voor 8.000.000 euro en die drukte kwa salaris ook heel hard op mijn begroting en scoorde zelden, dus dat die weggaat vind ik wel netjes
  Moderator zaterdag 5 april 2003 @ 15:50:34 #249
42184 crew  DaMart
pi_9601687
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:43 schreef Reddiablo het volgende:
is ook al bekend

is er iemand al opgevallen dat je bij de fixtures altijd de positie hebt van ergens in de 1e periode?

dus bijv in de 25e wedstrijd
6th ADO - vs 2nd Sparta

terwijl dat helemaal de stand niet meer is ?

Nee, maar wel dat er bij clubs altijd staat hoe hoog ze op de ranglijst stonden in de eerste periode, ook al is er nog maar een te spelen in de 4e...

De derde periode bestaat in Cm trouwens uit 10 wedstrijden, dit zijn er gewoon acht eigenlijk, 2 wedstrijden per seizoen tellen niet mee voor de periodetitel.

pi_9601853
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 09:56 schreef BrauN het volgende:
Ben met Millwall begonnen. Geen aankopen gedaan, maar wel 2 spelers gehuurd: Mexès (Auxerre) en Mista (Valencia). Millwall heeft trouwens een fantastische jeugd, met veel 14, 15, en 16 jarige spelers. Samba (16 jaar, spits) springt er absoluut uit. Ik besloot de gok te wagen en hem te laten spelen en hij scoorde alsof hij al jaren in het eerste speelde. Prachtig!

Ik sta nu na 7 wedstrijden bovenaan, samen met Preston North End. Het lijkt me dus duidelijk dat ik voor de titel moet gaan en in mijn eerste seizoen gelijk promoveer naar de Premierleague.

Ik vermaak me wel

Samba was de vorige ook al erg goed. in 01/02 wel een keer met millwall gespeeld, maar dat ging veel te goed. mensen als cahill, die in andere spelen toch vaak naar man utd ging, zat vanaf halverwege het eerste seizoen op de bank. in 01/02 dus erg goed team bij elkaar. hoe het is deze versie is weet ik nog niet
Nu ook Zuid Afrika
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:30:14 #251
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_9603089
Ik moet trouwens met Ajax Amstel Cup voorrondes spelen (groepen).. dat klopt toch ook niet? Wel lekker voor de spitsen om elke keer minstens 3x te scoren.
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:34:35 #252
47170 ScHuMiCaMpIoNe
Schumi kampioen
pi_9603147
Moet je bij commentaar daaronder hem op KEY of EXTENDED zetten om het meeste te zien??
Word er schijt ziek van dat de tijd zo van de 60e minuut naar het einde van de wedstrijd doorloopt!:(
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:49:03 #253
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_9603389
ik ga erg kut met green forest , ik sta laatste in de conf league.
25 gespeeld
20 verloren
5 gelijk

zelfs een wedstrijd met 11 - 0 verloren

maar het bestuur heeft nog steeds vertrouwen in me

pi_9603428
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 17:49 schreef Enchanter het volgende:
ik ga erg kut met green forest , ik sta laatste in de conf league.
25 gespeeld
20 verloren
5 gelijk

zelfs een wedstrijd met 11 - 0 verloren

maar het bestuur heeft nog steeds vertrouwen in me

11-0 :|....met welke tactiek speel jij man? of was het tegen man u?
  zaterdag 5 april 2003 @ 17:55:17 #255
25957 Reddiablo
pi_9603465
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 15:50 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, maar wel dat er bij clubs altijd staat hoe hoog ze op de ranglijst stonden in de eerste periode, ook al is er nog maar een te spelen in de 4e...

De derde periode bestaat in Cm trouwens uit 10 wedstrijden, dit zijn er gewoon acht eigenlijk, 2 wedstrijden per seizoen tellen niet mee voor de periodetitel.

klopt, ook dit heb ik ze al enkele malen aan het verstand proberen te brengen
www.3voor12denhaag.nl
  Moderator zaterdag 5 april 2003 @ 18:02:10 #256
42184 crew  DaMart
pi_9603572
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 17:55 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

klopt, ook dit heb ik ze al enkele malen aan het verstand proberen te brengen

Deze fout wordt al langer gemaakt... toen ik het op SI meldde bij CM 99/00 beloofde Marc V. dat hij er naar zou kijken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')