die bug van zondag wedstrijden om 19.30 is ook al diverse malen gelogd, maar die gaat er ook weer gezellig bij.
ik heb trouwens in mijn game NL en Engeland, en dat gaat echt razendsnel (2800hz/120gb/512 ram)
Kroatie trekt me niet, dus ik ga niet met je netwerken :p
Een speler van mij is uitgeleend, bij vorige edities kon je hem terug halen naar je team wanneer je wilde. nu wil ik hem terug halen maar dat kan niet. waar moet ik dat doen? ik kan het niet vinden.
quote:Wat doe je hier dan?
Op woensdag 2 april 2003 14:52 schreef Daborgk het volgende:
Alleen cm 95/96 was de bom!
quote:Stond dan misschien in het contract dat het niet zo kunnen.
Op woensdag 2 april 2003 14:51 schreef forza22 het volgende:
Een speler van mij is uitgeleend, bij vorige edities kon je hem terug halen naar je team wanneer je wilde. nu wil ik hem terug halen maar dat kan niet. waar moet ik dat doen? ik kan het niet vinden.
quote:Zoals hierboven al gezegd. In CM4 hebben huurcontracten ook de optie dat hij niet teruggeroepen kan worden.
Op woensdag 2 april 2003 14:51 schreef forza22 het volgende:Een speler van mij is uitgeleend, bij vorige edities kon je hem terug halen naar je team wanneer je wilde. nu wil ik hem terug halen maar dat kan niet. waar moet ik dat doen? ik kan het niet vinden.
quote:Dit topic gaat over CM, welke editie maakt niet uit volgens mij
Op woensdag 2 april 2003 14:53 schreef Mr_Brownstone het volgende:[..]
Wat doe je hier dan?
ik ben trouwens nog niet verslaafd eraan, nog steeds veel wennen, daarnaast is het niet meer klik klik klik langs alle gegevens, dit duurt altijd wat meer met laden en dat terwijl ik toch 700 nog iets ddr ram heb en een 1.4 athlon....
quote:dat zal dan wel, hij was al uitgehuurd voordat ik begon.
Op woensdag 2 april 2003 14:53 schreef Poepoog het volgende:[..]
Stond dan misschien in het contract dat het niet zo kunnen.
Red, kun je misschien ook doorgeven aan de SI mensen dat vanaf het seizoen 2003/04 AGOVV in de eerste divisie speelt ? Ze zijn namelijk nog steeds amateurs in seizoen 2
wellicht bij de volgende update, maar ik moet ze wat dat betreft echt op een rustig moment pakken, en het moet heel uitvoerig getest worden.
Dat is wel het mooie van die nieuwe 2D
quote:Ik vind het 2D wel okee, maar vind het wel hinderlijk dat het óf 90 minuten lang is, óf alleen wat highlights ... zo krijg ik natuurlijk nooit een goed zicht op mijn tactics
Op woensdag 2 april 2003 15:20 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hebben jullie dat nu ook dat je steeds hardop zegt ''Mooie pass!!'' en ''VERDEDIG JE MAN NOU, G*DVERD*MME!!'' etc.Dat is wel het mooie van die nieuwe 2D
quote:Ik loop alleen steeds de scheidsrechter verrot te schelden als hij onterecht buitenspel geeft....
Hebben jullie dat nu ook dat je steeds hardop zegt ''Mooie pass!!'' en ''VERDEDIG JE MAN NOU, G*DVERD*MME!!'' etc.Dat is wel het mooie van die nieuwe 2D
Net wel afgedroogd door Liverpool in de CL... met 5-0 verloren... k*t Owen
quote:
quote:Vooral dat verdedig je man nou, G*GVERD*MME hoor ik mezelf regelmatig zeggen
Danilo vicente aceval
Dwight Yorke
Andy Cole
Hakan Sukur
Henning Berg
Damien Duff
David Dunn
Keith Gillespie
Brad Friedel
Christanval
Farnerud
Dheedene
kallstrom
Alan Quinn
JAMES HAUGH
Mads Timm
Michael Dawson
Bojan Djordjic
Daniel Nardiello
Kennedy Bakircolgcu
Joaquin (wonderkid)
Kaka (wonderkid)
Wayne Rooney (I think he is wonderkid)
Diego (Santos) (wonderkid)
Rafael Van der Vaart (wonderkid)
Jose Antonio Reyes
Fernando Torres
Arjen Robben (wonderkid)
Patricio Perez
John Terry (The best defender!!)
Alexander Farnerud
Mido
Tsartas
Xavi
Colliccini (don't know if it's the right spelling), DC at AC Milan, now on loan at Atletico
Carlos Tevez, young striker
Fernando Cavenaghi
Hugo Pinheiro - GK - Young, cheap, great
Rodrigo Brazão - AM
Neca - FC
Antchouet - SC
Eliseu - AM L
Jose Antonio Reyes
Mark Kerr
Carlton Cole
Mista
Tote
Labros Choutes
Vitaliy Aleshchenko(ST)
Gerardo Torrado(MC)
*Marco Antonio Sandy(DC)
Tuncay Þanlý(AMC)
Rãdoi
Tsigalko
Skalidi
Aaron Ferdinand
Joaquín - AM R
Lua-Lua - F RC
D'Alessandro - AM C
Aghahowa - F RC
Fernando Torres - S C
Reyes - F LC
Cristiano Ronaldo - F RLC
Thiago Motta - AM L
Pienaar - AM C
Xabi Alonso - DM C
Belik - S C
Chun-Soo - F LC
Jenas - DM RC
Bøgelund - D/DM R
Tuncay - F C
Hübschman - D C
Buffel - AM LC
Lauth - S C
Hugo Viana - AM LC
Portillo - S C
Kuranyi - S C
Vittek - F RC
Sychev - S C
Arshavin - AM RLC
Izmailov - AM LC
Ponzio - M RC
Demouge - S C
Chelidze - D RC
van Persie - AM/F L
Jorge (Larena) - AM RC
Meghni - AM C
N. de Jong - D/DM L
Na het laden van de game en ik wil de eerste keer op confirm drukken, dan wordt ik naar mijn desktop verbannen. Vervolgens kun je wel met alt-tab weer terug naar je game. Daarna geen probleem meer.
Ow ja soms blijft in het spel daarna de taakbalk van ms office zichtbaar.
Iemand anders ook dit probleem?? Het is superirritant namelijk en eventueel een oplossing? (Patch is geinstalleerd
En het bovenstaande betekent misschien een bugje erbij voor Reddiablo om te melden??
quote:Hier had ik ná de patch geen last meer van. Ik kreeg de melding dat de copyprotection niet kon beoordelen of de cd wel origineel was
Op woensdag 2 april 2003 15:29 schreef Werik het volgende:
In het vorige deel vroeg ik al of iemand anders ook het volgende probleem heeft:Na het laden van de game en ik wil de eerste keer op confirm drukken, dan wordt ik naar mijn desktop verbannen. Vervolgens kun je wel met alt-tab weer terug naar je game. Daarna geen probleem meer.
Ow ja soms blijft in het spel daarna de taakbalk van ms office zichtbaar.Iemand anders ook dit probleem?? Het is superirritant namelijk en eventueel een oplossing? (Patch is geinstalleerd
En het bovenstaande betekent misschien een bugje erbij voor Reddiablo om te melden??
maar ik log het braaf
hoor het probleem niet echt ergens anders, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |