Maar ook ik ben geen goede darter
quote:
op 02-19-2000 om 11:55 PM schreef An-ja het volgende:
Je hoefte toch helemaal geen vrijgezel te zijn om daar te zitten?
Of heb ik dat nou weer mis?
er zitten wel meer niet-vrijgezellen daar hoor
Ik dacht dat ik het mis had An-ja. Maar nu blijkt dat jij het dus ook mis had. Kijk, voor de dames vrijgezel is er Meet en voor de heren Greet! Tsja, ik had het eerst ook niet door dus het geeft niks hoor!
Ik denk dat Knut er niet is hoor, Zusje, dus we moeten daar gewoon maar niet meer posten.
Zal het internetcafe nog open zijn nou?
quote:
op 02-20-2000 om 12:01 AM schreef BooBooSan het volgende:
Ik dacht dat ik het mis had An-ja. Maar nu blijkt dat jij het dus ook mis had. Kijk, voor de dames vrijgezel is er Meet en voor de heren Greet! Tsja, ik had het eerst ook niet door dus het geeft niks hoor!
De verhouding man vrouw is niet echt evenredig > misschien had ik toch moeten gaan
quote:
op 02-20-2000 om 12:04 AM schreef An-ja het volgende:
Hoeveel zitten daar nu eigenlijk ongeveer?
In Amsterdam?Ik denk dat Knut er niet is hoor, Zusje, dus we moeten daar gewoon maar niet meer posten.
Zal het internetcafe nog open zijn nou?
Nee volgens mij is Knut in heaven. En ik
weet niet of het internetcafe open is. Ik kom niet zo vaak in Amsterdam. de laaste keer was volgens mij in 1988 en toen was ik in Artis.
geinig hoor!
ga er wel vaak winkelen of 'gewoon' heen.
Kon alleen vandaag niet
geld, tentamens enzo.
quote:
op 02-20-2000 om 12:09 AM schreef An-ja het volgende:
Hahahahahaha 1988!geinig hoor!
ga er wel vaak winkelen of 'gewoon' heen.
Kon alleen vandaag niet
geld, tentamens enzo.
Nee amsterdam is 160 km van mij verdaan. Is echt een wereldreis voor een geadopteerde Tukker
quote:
op 02-19-2000 om 11:59 PM schreef Zusje het volgende:
Dat zou betekenen dat een ieder die thuis zit geen vrijgezel is en dat klopt niet helemaal, want ik zit thuis en ben ook vrijgezel.
He? En een uur geleden was je nog geen vrijgezel?? Nou, ik snap er dus echt helemaal niks meer van...trouwens nu weet je ook gelijk waarom ik niet mee ben naar de Meet & Greet, ik ben gewoon geen hard-core onzin fok!ker! Ik neem alles veel te serieus. Gelukkig komt m'n vriendin over 20 min. thuis van d'r werk als het goed is. Hopelijk heeft ze aspirine bij zich, want ik heb toch wel hoofdpijn gekregen van al dat serieuze nadenken!
quote:
op 02-20-2000 om 12:12 AM schreef BooBooSan het volgende:
He? En een uur geleden was je nog geen vrijgezel?? Nou, ik snap er dus echt helemaal niks meer van...trouwens nu weet je ook gelijk waarom ik niet mee ben naar de Meet & Greet, ik ben gewoon geen hard-core onzin fok!ker! Ik neem alles veel te serieus. Gelukkig komt m'n vriendin over 20 min. thuis van d'r werk als het goed is. Hopelijk heeft ze aspirine bij zich, want ik heb toch wel hoofdpijn gekregen van al dat serieuze nadenken!
Ja sorrie Booboo, het is voormij ook allemaal verwarrend. Ik zit net in een prille liefde en moet er nog aan wennen. Hij woont in Amsterdam en ik zie hem niet zo vaak. Dus relatie is wel een heel groot
woord. Snap je ?
quote:
op 02-20-2000 om 12:07 AM schreef Zusje het volgende:
Ik kom niet zo vaak in Amsterdam. de laaste keer was volgens mij in 1988 en toen was ik in Artis.
Hahahahaha 1988, dat is 'n eeuw geleden mens! Hahahaha, jij denkt echt dat ik alles maar geloof he?
quote:
op 02-20-2000 om 12:10 AM schreef Zusje het volgende:
Ja , ik zie het je bent druk aan de studie![]()
Tja...ik ben nu aan het ontspannen, ofzoiets...kan niet de hele dag door leren hoor (leer eigenlijk nooit zo veel, maar wil nu 8en!)
Maar goed.....ga nu wel slapen...morgen weer vroeg dag...
Trusten Zusje en BoBoSan! (hoop dat ik dat laatste goed heb geschreven)
quote:
op 02-20-2000 om 12:15 AM schreef BooBooSan het volgende:
Hahahahaha 1988, dat is 'n eeuw geleden mens! Hahahaha, jij denkt echt dat ik alles maar geloof he?
Trusten Zusje en BoBoSan!quote]
Trusten An-ja en Zusje! Ik ga ff wat lekkers inschenken en m'n Pc'tje uitzetten. Tijd voor zinniger zaken (of is het zinnelijker).
quote:
op 02-20-2000 om 12:19 AM schreef Zusje het volgende:
Je bent een leeuw dus ik dacht dat daar blonde lange manen bij hoorde
Ik ben een donkerbruine leeuw Zusje. Helaas... En ook nog 'ns geboren in het jaar van de zwarte tijger. Dus ik dacht als ik die 2 nou weet te kruizen, kan ik de jonkies misschien wel verkopen aan Siegfried & Roy, jeweetwel die goochelaars met dat Rex Gildo syndroom...
quote:
op 02-20-2000 om 12:31 AM schreef BooBooSan het volgende:
Ik ben een donkerbruine leeuw Zusje. Helaas... En ook nog 'ns geboren in het jaar van de zwarte tijger. Dus ik dacht als ik die 2 nou weet te kruizen, kan ik de jonkies misschien wel verkopen aan Siegfried & Roy, jeweetwel die goochelaars met dat Rex Gildo syndroom...![]()
ja die ken ik wel, erg grappig zijn ze. Nou ik zou zeggen ga sparen voor een scanner kan ik ook genieten van die donkerbruine manen
![]()
![]()
![]()
trustennnnn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |