Ik zie trouwens dat ik Brutus NL en 't broertje van Joene wel eens ben tegengekomen. Ik wil dat DimPlus m'n MotoGP classic opstuurt, zodat ik kan trainen. Want bij Mugello kom ik niet onder de 1.42
Ligt dat aan de beschikbare motoren in de demo en de bijbehorende snelheid, of aan mijn vingers?
quote:Zal wel aan je vingers liggen mijn beste tijd is 1.38.
Op donderdag 8 mei 2003 00:54 schreef twi het volgende:
Wat een kutkinders zitten er trouwens af en toe op zeg? Ene FR3NK die stoer roept "Jongens, en nu allemaal op het rechte stuk blijven staan"Ik zie trouwens dat ik Brutus NL en 't broertje van Joene wel eens ben tegengekomen. Ik wil dat DimPlus m'n MotoGP classic opstuurt, zodat ik kan trainen. Want bij Mugello kom ik niet onder de 1.42
Ligt dat aan de beschikbare motoren in de demo en de bijbehorende snelheid, of aan mijn vingers?
quote:Mugello Demo (en een honda motor) V4 moet je een 1.38 kunnen halen met automatisch schakelen hoor
Op donderdag 8 mei 2003 00:54 schreef twi het volgende:
Wat een kutkinders zitten er trouwens af en toe op zeg? Ene FR3NK die stoer roept "Jongens, en nu allemaal op het rechte stuk blijven staan"Ik zie trouwens dat ik Brutus NL en 't broertje van Joene wel eens ben tegengekomen. Ik wil dat DimPlus m'n MotoGP classic opstuurt, zodat ik kan trainen. Want bij Mugello kom ik niet onder de 1.42
quote:Ik zie je vanmiddag wel dan
Op donderdag 8 mei 2003 12:03 schreef twi het volgende:
Ik ben nu trouwens op Live bezig, waarschijnlijk het overgrote deel van de middag ook nog. Ik ga ook even alle namen die ik in het Xbox Gamer Tag lijstje heb toevoegen.
quote:die laatste trainingen zijn idd KUTJE
Op donderdag 8 mei 2003 11:05 schreef Zooi het volgende:
Heb nu een 29/20/29/29 custom, vooral de laatste 3 trainingen goud halen valt me tegen. Kwestie van tijd en blijven oefenen natuurlijk.
Geeft toe mn broertje heeft ze voor me gedaan
quote:tip : ga voor Criville
Op donderdag 8 mei 2003 11:00 schreef twi het volgende:
Oké, motorenkeuze was dus verkeerd *blink*. Met Ukawa kom ik op 1:39.3 na een paar rondjes proberen. Dat lijkt er meer op.
quote:Stuur je broertje ff naar me toe dan, ik betaal de postzegels wel.
Op donderdag 8 mei 2003 20:12 schreef Joene het volgende:[..]
die laatste trainingen zijn idd KUTJE
Geeft toe mn broertje heeft ze voor me gedaan
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 19:52 schreef twi het volgende:
Bastard heeft z'n race-reputatie in ieder geval waargemaakt t.o.v. mij
Maar ik merk wel dat je met handmatig schakelen toch wel een seconde of 3 à 4 kunt pakken als je geen foutjes maakt. En als ik eenmaal eraan ben gewend moet een 1:32 er wel in zitten. Ik vind alleen dat de triggers wat teveel speling geven voor het schakelen. Alleen elke andere knop is onhandig, dus moet ik het daar maar mee doen....
Als je in Moto GP een custom bike in elkaar aan het flanse bent ken je die dan ook op live gebruiken?
Heb het spel sinds gisteren heb nu al een best aardige 22/23/22/23 of is da nog niks ![]()
BTW Toon mode ziet er best wel lache uit, bietje zoals die PS2 game automodalista (ofzo?!?)
quote:Ja, custom bikes kan je gebruiken, al is 22/23/22/23 niet zo heel erg goed.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:54 schreef coolnhl het volgende:
Vraagske herenAls je in Moto GP een custom bike in elkaar aan het flanse bent ken je die dan ook op live gebruiken?
Heb het spel sinds gisteren heb nu al een best aardige 22/23/22/23 of is da nog niks
BTW Toon mode ziet er best wel lache uit, bietje zoals die PS2 game automodalista (ofzo?!?)
Maar wat is er nou zo moeilijk aan die trainingen?
![]()
Ik vond 't leuk om je even de achterkant van m'n nieuwe custom bike te laten zien ![]()
Maar even serieus, 't was heel gaaf
, dit moeten we eens met meer mensjes doen, want het bleef soms wel akelig stil in de lounge met alleen mij en jou en wat rare fransoosjes.
quote:Ook een nadeel is dat als je eenmaal een grand prix hebt opgestart, je die eerst uit moet rijden eer je weer kan wisselen tussen rookie, pro, etc.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:56 schreef twi het volgende:
Oké, ik heb alle trainingen en alle overige punten gedaan. Alleen stom stom stom. Ik heb nu dus 27, 27, 28, 28 ip 30, 20, 30, 30Kan ik die punten ergens her-verdelen of moek nou alles weer gaan doen? Da's het nadeel van de training na de GP-series down
quote:Ik lag als de pest, probeer steeds te joinen maar dan bestaat de game niet meer of zijn de connections vol, en ik moest de hond uit laten.
Op dinsdag 13 mei 2003 00:02 schreef twi het volgende:
Zooi, waar zit je dan stomme eikel, ik zit je de hele tijd te inviten. Kom hier lul.Ik zit in een gezellige race, dus kom maar op met je slome bike.
Ik ga je NU joinen.
.
Enneuh..... ik race als een schildpad vandaag.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |