abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9504084
omdat ze me gisteren heel duidelijk en heel belerend te kennen gaf dat ze op dat moment geen zin had in sex. echt zo van: laat me met rust, ik ben moe, ik heb geen zin, stop nou maar met wat je doet.

tjonge, ik voelde me echt een klein jongetje dat straf kreeg omdat ie iets verkeerd had gedaan.

ik heb een uur zwaar liggen balen (terwijl zij lekker lag te ronken) en het vanmorgen pas tegen haar gezegd (ze bedoelde het niet zo, zei ze. jaaaaaaaaa, wat heb ik daar aan. zeg het dan op een andere manier).

ik respecteer het feit dat ze moe is en dat ze geen zin heeft. ok, heb ik ook wel eens. maar dat kun je godver toch wel ff anders brengen!!

en nu ben ik nog steeds pissed.

terecht naar jullie mening? of reageer ik nou heel kinderachtig?

Immer nur Filme machen!
pi_9504125
om op je laatste vraag terug te komen, JA
pi_9504138
ik snap wat je bedoelt ... en ik heb 't ooit ook wel gehad, maar zo praat je haar een schuldgevoel aan en dat is ook niet de bedoeling ...
dat is namelijk emotionele chantage...
ze kan 't misschien vriendelijker brengen, maar om je daar nou nog druk om te maken lijkt me niet nodig ...
pi_9504151
je kunt niet altijd vrolijk enzo zijn tegen elkaar.. maar de manier waarop het gebeurd wil nog wel eens niet voldoen aan de wensen van de ander..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_9504157
herkenbaar , maar wat doe je eraan
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_9504167
Helemaal terecht, ik heb ook van die momenten dan m'n vriendin sex wil en ik andere dingen aan m'n hoofd heb en gewoon lekker wil gaan slapen... (klinkt eng, ik weet t)

Gewoon pech gehad, volgende keer beter...

[Dit bericht is gewijzigd door Foxl op 01-04-2003 10:01]

Is adult entertainment killing our children, or is killing our children entertaining adults?
pi_9504169
ok, ik weet het, het was kinderachtig. ik zal het wel ff proberen goed te maken straks.
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:01:24 #8
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9504171
Kan me goed voorstellen dat je je dan heel lullig voelt, daarom is het goed dat je het tegen haar hebt gezegd.
En mensen die moe zijn reageren vaak wat kortaf, dat zul je zelf ook wel hebben.

Logisch dat je even boos was, maar nu mag dat ook wel weer over zijn.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_9504180
Tja, het is niet altijd feest hé?!

Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...

pi_9504212
Edit: lompe opmerking

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 01-04-2003 20:05]

a a n alles
pi_9504221
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:01 schreef teyeheimans het volgende:
Tja, het is niet altijd feest hé?!

Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...

ik respecteer haar volledig, maar de manier waarop kan inderdaad anders (ze heeft er bij mij ook een hekel aan als ik kortaf en gesloten doe).
Immer nur Filme machen!
pi_9504226
En anders kan je altijd nog een "real doll" nemen, die zeggen nooit "nee"
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:05:32 #13
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9504248
Terecht,

Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.

En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.

Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en

Je leeft maar één keer...
pi_9504266
Idd kinderachtig. vrouwen hebben vaak zin maar niet altijd. moet je begrijpen. Je moet haar niet alleen zien als een sex object dat wil ze niet hebben. vandaar dat ze het zo zegt.
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:08:16 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9504293
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:06 schreef Probity het volgende:
Idd kinderachtig. vrouwen hebben vaak zin maar niet altijd. moet je begrijpen. Je moet haar niet alleen zien als een sex object dat wil ze niet hebben. vandaar dat ze het zo zegt.
jah wij wel rekening met hun en zij niet met ons? dat klinkt erg egoistisch en is ook erg kort door de bocht.

Ons zien als een 'wij hoeven niet perse sex'-object is net zo erg.

Je leeft maar één keer...
pi_9504370
kan gebeure toch?

Je hebt toch ook wel eens geen zin om naar cshool/werk te gaan?

dinsdag 1 april 2003 @ 10:17:01 #17
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_9504478
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 09:57 schreef RainerWernerF het volgende:
... (gezeik
Jezus man, je vriendin is moe. Beetje understanding is nooit weg hoor!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_9504487
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Terecht,

Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.

En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.

Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en

Jij bent zeker zo'n gefrustreerd jongetje wat niet altijd zijn zin krijgt en dan stampend de trap op loopt.
Bedreigingen zijn jou zeker ook niet vreemd?
Wat zal jij een goeie relatie hebben (als je die hebt), want je vriend/vriendin durft niets tegen je in te brengen.
pi_9504526
1 - 0 voor Greyfox

En trouwens een wijf is gewoon een dame hoor

pi_9504619
het ging mij om de manier waarop ze het zei. verder heb ik alle respect voor haar.
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:26:15 #21
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9504675
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:19 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
En trouwens een wijf is gewoon een dame hoor
sukkel
Het ergste is trouwens nog dat het meisje in kwestie snurkt..
daar zou ik ook een uur wakker van liggen.
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:26:37 #22
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9504682
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:23 schreef RainerWernerF het volgende:
het ging mij om de manier waarop ze het zei. verder heb ik alle respect voor haar.
nou zeg dat dan tegen haar.

sim-pel

pi_9504691
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

sukkel
Het ergste is trouwens nog dat het meisje in kwestie snurkt..
daar zou ik ook een uur wakker van liggen.

ze is heel lief als ze snurkt, hoor.
Immer nur Filme machen!
pi_9504716
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nou zeg dat dan tegen haar.

sim-pel

heb ik toch gedaahaannnnnnnn
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:29:06 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9504734
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:28 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

heb ik toch gedaahaannnnnnnn

Dan is het probleeem toch opgelooooooostt
pi_9504762
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:29 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dan is het probleeem toch opgelooooooostt

nu ja, feitelijk wel. nog ff een gesprekje vanavond (ik moest eerder naar mn werk dus kon het er niet uitgebreid over hebben) en dan is het uit de wereld.
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:49:16 #27
50838 marieke200
bloemekes in wei
pi_9505157
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:03 schreef H3man het volgende:
als ze ligt te pitten, ram m dan gewoon keihard in d'r bruine ster... dan zal ze volgende x wel drie x nadenken voordat ze zoiets zegt... beloofd!
=edit: je mening is ook duidelijk zonder smiley's.= wat een sukkel ben jij zeg

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 01-04-2003 20:56]

dinsdag 1 april 2003 @ 10:53:21 #28
50838 marieke200
bloemekes in wei
pi_9505251
Ik begrijp best dat je een beetje lullig voelde door de manier waarop ze het zei, maar kdenk dat je er niet te zwaar aan moet tillen.
Misschien bedoelde ze het niet zo bot
pi_9505541
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:53 schreef marieke200 het volgende:
Ik begrijp best dat je een beetje lullig voelde door de manier waarop ze het zei, maar kdenk dat je er niet te zwaar aan moet tillen.
Misschien bedoelde ze het niet zo bot
nee, ze bedoelde het ook niet zo. dat zei ze ook vanmorgen. komt allemaal weer goed, hoor.
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 12:44:09 #30
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_9507611
Zucht... mannen voelen zich altijd zo snel afgewezen als het om seks gaat. Maar: aangezien de meeste vrouwen dat heel goed weten, kunnen ze er ook wel wat rekening mee houden. Zij een beetje lief doen, jij je lange tenen bijknippen.
en haalt het maar net!
pi_9519873
Wees blij dat ze geen vaag excuus heeft verzonnen om maar geen sex te hoeven hebben en dat ze gewoon gezegd heeft dat ze geen zin had. Is misschien iets waar je juist blij om moet zijn, omdat ze dat blijkbaar gewoon tegen je kan doen. Ik bedoel ze kan gewoon eerlijk zijn tegen je, das misschien ook wel iets om "trots" op te zijn.
Misschien had de manier waarop ze het heeft gezegd minder heftig gekund maar dat kun jij ook normaal tegen haar zeggen natuurlijk.
pi_9520596
quote:

Je reageerd nu heel kinderachtig
pi_9520865
Zoals ze het aangaf is inderdaad niet zo tof, je reageert zeker niet kinderachtig. Ik zou ook vet de schurft inhebben als ze het zo brengt.
Ik kreeg ooit een "wil je nou alweer???" naar m'n hoofd gesmeten, ook niet echt tof. Daar lig je dan met je dure opleiding en je goede gedrag..

De enige manier om dit soort situaties te voorkomen is om over hetgeen wat voorgevallen is te praten, laat je niet afschepen met "ik meende het niet zo, laten we er maar over ophouden" want dat gaat je opbreken, waar rook is is vuur... Er zit haar iets dwars, da's zeker.

dinsdag 1 april 2003 @ 20:52:19 #34
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9520887
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
quote:
Het meisje is eerlijk geweest. Als je daar niet mee kunt omgaan, zul je daar zelf aan moeten werken.
quote:
Eerlijk gezegd, en dat bedoel ik dus niet als flame, vind ik hier ook wel wat frustratie in doorklinken. En hoe weet jij nou of het voor haar "gewoon ff geen sex" was??

Sex is geen recht. Sex is iets dat je samen deelt.
Als je daar niet samen over kunt praten (dus ook niet over afwijzingen), dan schort er iets aan de relatie. Er valt nooit een schuldige aan te wijzen. Je bent samen verantwoordelijk voor wat je hebt en doet.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9521105
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 20:52 schreef Moonah het volgende:
vind ik hier ook wel wat frustratie in doorklinken
Wat een bull zeg!

Wat Tjingtjangtjong beschrijft dat klopt precies, ik wist niet wat ik met die opmerking aanmoest en voelde me inderdaad lichtelijk afgewezen.

Heeft dus nada met frustie te maken!

pi_9521281
je meissie wil lekker slapen en geen sex. Ze zegt het misschien ietsiepietsie ontactisch, maar je moet je niet zo aanstellen. Vrouwen bepalen nu eenmaal of JIJ seks hebt of niet

Dat probleem kennen vrouwen niet, dat weet je nu toch wel

en als je dinnetje lekker gaat pitten, kruip je er tegen aan zodat je toch nog wat van haar voelt en ga jezelf ook lekker slapie slapie doen

dinsdag 1 april 2003 @ 21:26:30 #37
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9521817
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 21:02 schreef Huigie het volgende:

[..]

Wat een bull zeg!
<knip>
Heeft dus nada met frustie te maken!

Hm, je voelt je aangesproken. Mijn opmerking sloeg op de quote erboven. voor
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9522054
D'r gewoon even snel neuken als ze slaapt.

En nu even serieus: Keertje geen zin kan altijd wel, vind niet dat je daar zo kinderachtig over moet doen. Het wordt pas ernstig als ze wekenlang niet gepaald wil worden.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9524829
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 21:26 schreef Moonah het volgende:

[..]

Hm, je voelt je aangesproken. Mijn opmerking sloeg op de quote erboven. voor

pi_9530239
Oh men.. Wat een zielig gepraat allemaal..

Mag het niet voorkomen als zij geen behoefte aan seks heeft? Weet je wat irritant is, als je geen zin hebt en omwille van hem maar besluit om het toch te doen.. Gatver.. En als je dan zo gefrustreerd/boos/afgewezen voelt, get over it en doe het lekker zelf?!

Ik snap het probleem niet.. Vrouwen hebben nu eenmaal wel eens Geen zin in seks, is dat nu een eyeopener ofzo? Heeft nog nooit iemand dat meegemaakt? Please.. Het zegt ook helemaal niets, gewoon dat ze nu even geen zin heeft.. En dan moet ze dus van jullie? Nee, zo houd je je relatie goed..

En erover praten, wat wil je doen, haar billenkoek geven? Je moet er niet zo over praten, maar gewoon zo van: Sorry dat ik zo kortaf was. En als je geen zin hebt, okay.. Dan moet je dat gewoon zeggen..

M

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_9530299
quote:
omdat ze me gisteren heel duidelijk en heel belerend te kennen gaf dat ze op dat moment geen zin had in sex. echt zo van: laat me met rust, ik ben moe, ik heb geen zin, stop nou maar met wat je doet.

tjonge, ik voelde me echt een klein jongetje dat straf kreeg omdat ie iets verkeerd had gedaan.

ik heb een uur zwaar liggen balen (terwijl zij lekker lag te ronken) en het vanmorgen pas tegen haar gezegd (ze bedoelde het niet zo, zei ze. jaaaaaaaaa, wat heb ik daar aan. zeg het dan op een andere manier).

ik respecteer het feit dat ze moe is en dat ze geen zin heeft. ok, heb ik ook wel eens. maar dat kun je godver toch wel ff anders brengen!!

en nu ben ik nog steeds pissed.

Je had haar gewoon op het moment zelf moeten zeggen dat ze dit ook op een normale manier kan zeggen. Nu ben je er wat laat mee en moet je het gewoon laten voor wat het is
pi_9530339
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 20:51 schreef Huigie het volgende:
De enige manier om dit soort situaties te voorkomen is om over hetgeen wat voorgevallen is te praten, laat je niet afschepen met "ik meende het niet zo, laten we er maar over ophouden" want dat gaat je opbreken, waar rook is is vuur... Er zit haar iets dwars, da's zeker.
Sorry hoor maar da's onzin, je kant toch geen zin hebben, ik heb zelf ook wel 's geen zin en als m'n vriendin dan door blijft gaan met proberen kan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.

Als d'r iets dwars zat had ze wel een smoes bedacht, dunkt me.

pi_9530372
Aphrodite, dat ze niet altijd zin heeft is niet meer dan normaal. Het gaat om de manier waarop het werd gebracht, that's it. Er is een wereld van verschil tussen wat zij zei en bijv. "ik heb niet zo'n zin lieverd".

Je had beter psychologie kunnen kiezen ipv geneeskunde...

[Dit bericht is gewijzigd door Huigie op 02-04-2003 10:43]

pi_9530461
quote:
Op woensdag 2 april 2003 10:30 schreef Sambal het volgende:

[..]

Sorry hoor maar da's onzin, je kant toch geen zin hebben, ik heb zelf ook wel 's geen zin en als m'n vriendin dan door blijft gaan met proberen kan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.

Als d'r iets dwars zat had ze wel een smoes bedacht, dunkt me.

Waarom is dat nou onzin, je zegt het zelf ook. Misschien vind ze hem wel te opdringerig, misschien wil hij te vaak, misschien voelt hij haar subtiele afwijzingen niet goed aan. En dus omdat ze het zat waskan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.
pi_9530624
Iedereen vind het echt heel erg triest dat hij boos op haar is..maar ik vind het pas triest dat je hier een topic over gaat openen.....

mannen...

Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_9530694
quote:
Op woensdag 2 april 2003 10:43 schreef Debs het volgende:
Iedereen vind het echt heel erg triest dat hij boos op haar is..maar ik vind het pas triest dat je hier een topic over gaat openen.....

mannen...

Ach, kan je ook zeggen over vrouwen Een beetje normaal reagerenkan ook geen kwaad. Maarja, je moet er dan wel gelijk wat van zeggen en niet later nog eens aan komen zetten met je commentaar.
pi_9531609
quote:
Op woensdag 2 april 2003 10:36 schreef Huigie het volgende:

[..]

Waarom is dat nou onzin, je zegt het zelf ook. Misschien vind ze hem wel te opdringerig, misschien wil hij te vaak, misschien voelt hij haar subtiele afwijzingen niet goed aan. En dus omdat ze het zat waskan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.

Dat is toch niet gelijk opdringerig of dat hij te vaak wil, ze heeft gewoon ff geen zin klaar. En dan zegt ze dat de volgende dag; "had 't niet zo bedoeld" en dan is 't weer niet goed. Immers; waar rook is is vuur. (;?)

Wat valt d'r nu aan uit te praten? Je hoeft toch niet overal wat achterzoeken, dan sta je wel heel erg onzeker in een relatie, als jij niet begrijpt dat 'had 't niet zo bedoeld' betekend dat ze niet bot bedoelde over te komen en er van alles achter gaat zoeken dan kan je m.i. wel alles gaan 'uit' praten. Wil je dat ze op d'r knietjes gaat om d'r excuses aan te bieden ofzo?

pi_9531614
we hebben het gisteravond 'goedgemaakt' met een vreselijk stevige en lange sexpartij.

dus alles is ok en uit de wereld

Immer nur Filme machen!
pi_9532016
quote:
Op woensdag 2 april 2003 11:26 schreef Sambal het volgende:

[..]Wil je dat ze op d'r knietjes gaat om d'r excuses aan te bieden ofzo?

On your knees girl and it ain't praying...

Lezen! Goed lezen! Duidelijker kan ik toch echt niet zijn.

Je hoeft toch niet overal wat achter te zoeken, klopt als een bus maar als je zoals topicstarter met iets zit waar je geen raad mee weet dan moet je ervoor zorgen dat je erachter komt waarom ze op dat moment zo reageerde. Zo leer je elkaar kennen en zo voorkom je dat je vaker zo'n opmerking naar je kop geslingert krijgt.

Sim-pel.

pi_9532416
quote:
Op woensdag 2 april 2003 11:26 schreef RainerWernerF het volgende:
we hebben het gisteravond 'goedgemaakt' met een vreselijk stevige en lange sexpartij.

Waar maak je je dan druk om..

Hoaxje..

Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  Nerd met benen woensdag 2 april 2003 @ 12:16:24 #51
18073 miss_bleu
pi_9532715
quote:
Op woensdag 2 april 2003 11:26 schreef RainerWernerF het volgende:

En dat soort details hoef ik nou ook weer niet te weten
pi_9532878
dan voel je je indd. net zon klein kind die met zijn stijve lul in de hoek moet gaan staan!!

Eerst super geil en dan word je afgestraft door het meisje omdat je iets wil.. Balen is dat ja!!..

Ik zou het ook niet pikken en geef je groot gelijk!! be pissed een meisje moet ook niet op je ego trappen

pi_9532962
quote:
Op woensdag 2 april 2003 12:16 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

En dat soort details hoef ik nou ook weer niet te weten

Immer nur Filme machen!
pi_9533295
quote:
Op woensdag 2 april 2003 12:27 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

Ik stem voor Details Details Detalis
pi_9533761