tjonge, ik voelde me echt een klein jongetje dat straf kreeg omdat ie iets verkeerd had gedaan.
ik heb een uur zwaar liggen balen (terwijl zij lekker lag te ronken) en het vanmorgen pas tegen haar gezegd (ze bedoelde het niet zo, zei ze. jaaaaaaaaa, wat heb ik daar aan. zeg het dan op een andere manier).
ik respecteer het feit dat ze moe is en dat ze geen zin heeft. ok, heb ik ook wel eens. maar dat kun je godver toch wel ff anders brengen!!
en nu ben ik nog steeds pissed.
terecht naar jullie mening? of reageer ik nou heel kinderachtig?
Gewoon pech gehad, volgende keer beter...
[Dit bericht is gewijzigd door Foxl op 01-04-2003 10:01]
Logisch dat je even boos was, maar nu mag dat ook wel weer over zijn.
Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...
quote:ik respecteer haar volledig, maar de manier waarop kan inderdaad anders (ze heeft er bij mij ook een hekel aan als ik kortaf en gesloten doe).
Op dinsdag 1 april 2003 10:01 schreef teyeheimans het volgende:
Tja, het is niet altijd feest hé?!Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...
Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.
En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.
Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en
quote:jah wij wel rekening met hun en zij niet met ons? dat klinkt erg egoistisch en is ook erg kort door de bocht.
Op dinsdag 1 april 2003 10:06 schreef Probity het volgende:
Idd kinderachtig. vrouwen hebben vaak zin maar niet altijd. moet je begrijpen. Je moet haar niet alleen zien als een sex object dat wil ze niet hebben. vandaar dat ze het zo zegt.
Ons zien als een 'wij hoeven niet perse sex'-object is net zo erg.
quote:Jezus man, je vriendin is moe. Beetje understanding is nooit weg hoor!
Op dinsdag 1 april 2003 09:57 schreef RainerWernerF het volgende:
... (gezeik
quote:Jij bent zeker zo'n gefrustreerd jongetje wat niet altijd zijn zin krijgt en dan stampend de trap op loopt.
Op dinsdag 1 april 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Terecht,Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.
Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:19 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
En trouwens een wijf is gewoon een dame hoor
quote:nou zeg dat dan tegen haar.
Op dinsdag 1 april 2003 10:23 schreef RainerWernerF het volgende:
het ging mij om de manier waarop ze het zei. verder heb ik alle respect voor haar.
sim-pel
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
![]()
![]()
sukkel
Het ergste is trouwens nog dat het meisje in kwestie snurkt..
daar zou ik ook een uur wakker van liggen.
quote:heb ik toch gedaahaannnnnnnn
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
nou zeg dat dan tegen haar.
sim-pel
quote:Dan is het probleeem toch opgelooooooostt
Op dinsdag 1 april 2003 10:28 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
heb ik toch gedaahaannnnnnnn
quote:nu ja, feitelijk wel. nog ff een gesprekje vanavond (ik moest eerder naar mn werk dus kon het er niet uitgebreid over hebben) en dan is het uit de wereld.
Op dinsdag 1 april 2003 10:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dan is het probleeem toch opgelooooooostt
quote:=edit: je mening is ook duidelijk zonder smiley's.= wat een sukkel ben jij zeg
Op dinsdag 1 april 2003 10:03 schreef H3man het volgende:
als ze ligt te pitten, ram m dan gewoon keihard in d'r bruine ster... dan zal ze volgende x wel drie x nadenken voordat ze zoiets zegt... beloofd!
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 01-04-2003 20:56]
quote:nee, ze bedoelde het ook niet zo. dat zei ze ook vanmorgen. komt allemaal weer goed, hoor.
Op dinsdag 1 april 2003 10:53 schreef marieke200 het volgende:
Ik begrijp best dat je een beetje lullig voelde door de manier waarop ze het zei, maar kdenk dat je er niet te zwaar aan moet tillen.
Misschien bedoelde ze het niet zo bot
quote:Je reageerd nu heel kinderachtig
De enige manier om dit soort situaties te voorkomen is om over hetgeen wat voorgevallen is te praten, laat je niet afschepen met "ik meende het niet zo, laten we er maar over ophouden" want dat gaat je opbreken, waar rook is is vuur... Er zit haar iets dwars, da's zeker.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
quote:Het meisje is eerlijk geweest. Als je daar niet mee kunt omgaan, zul je daar zelf aan moeten werken.
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.
quote:Eerlijk gezegd, en dat bedoel ik dus niet als flame, vind ik hier ook wel wat frustratie in doorklinken. En hoe weet jij nou of het voor haar "gewoon ff geen sex" was??
En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.
Sex is geen recht. Sex is iets dat je samen deelt.
Als je daar niet samen over kunt praten (dus ook niet over afwijzingen), dan schort er iets aan de relatie. Er valt nooit een schuldige aan te wijzen. Je bent samen verantwoordelijk voor wat je hebt en doet.
quote:Wat een bull zeg!
Op dinsdag 1 april 2003 20:52 schreef Moonah het volgende:
vind ik hier ook wel wat frustratie in doorklinken
Wat Tjingtjangtjong beschrijft dat klopt precies, ik wist niet wat ik met die opmerking aanmoest en voelde me inderdaad lichtelijk afgewezen.
Heeft dus nada met frustie te maken!
Dat probleem kennen vrouwen niet, dat weet je nu toch wel
en als je dinnetje lekker gaat pitten, kruip je er tegen aan zodat je toch nog wat van haar voelt en ga jezelf ook lekker slapie slapie doen
quote:Hm, je voelt je aangesproken. Mijn opmerking sloeg op de quote erboven. voor
Op dinsdag 1 april 2003 21:02 schreef Huigie het volgende:[..]
Wat een bull zeg!
<knip>
Heeft dus nada met frustie te maken!
En nu even serieus: Keertje geen zin kan altijd wel, vind niet dat je daar zo kinderachtig over moet doen. Het wordt pas ernstig als ze wekenlang niet gepaald wil worden.
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 21:26 schreef Moonah het volgende:[..]
Hm, je voelt je aangesproken. Mijn opmerking sloeg op de quote erboven. voor
Mag het niet voorkomen als zij geen behoefte aan seks heeft? Weet je wat irritant is, als je geen zin hebt en omwille van hem maar besluit om het toch te doen.. Gatver.. En als je dan zo gefrustreerd/boos/afgewezen voelt, get over it en doe het lekker zelf?!
Ik snap het probleem niet.. Vrouwen hebben nu eenmaal wel eens Geen zin in seks, is dat nu een eyeopener ofzo? Heeft nog nooit iemand dat meegemaakt? Please.. Het zegt ook helemaal niets, gewoon dat ze nu even geen zin heeft.. En dan moet ze dus van jullie? Nee, zo houd je je relatie goed..
En erover praten, wat wil je doen, haar billenkoek geven? Je moet er niet zo over praten, maar gewoon zo van: Sorry dat ik zo kortaf was. En als je geen zin hebt, okay.. Dan moet je dat gewoon zeggen..
M
quote:Je had haar gewoon op het moment zelf moeten zeggen dat ze dit ook op een normale manier kan zeggen. Nu ben je er wat laat mee en moet je het gewoon laten voor wat het is
omdat ze me gisteren heel duidelijk en heel belerend te kennen gaf dat ze op dat moment geen zin had in sex. echt zo van: laat me met rust, ik ben moe, ik heb geen zin, stop nou maar met wat je doet.tjonge, ik voelde me echt een klein jongetje dat straf kreeg omdat ie iets verkeerd had gedaan.
ik heb een uur zwaar liggen balen (terwijl zij lekker lag te ronken) en het vanmorgen pas tegen haar gezegd (ze bedoelde het niet zo, zei ze. jaaaaaaaaa, wat heb ik daar aan. zeg het dan op een andere manier).
ik respecteer het feit dat ze moe is en dat ze geen zin heeft. ok, heb ik ook wel eens. maar dat kun je godver toch wel ff anders brengen!!
en nu ben ik nog steeds pissed.
quote:Sorry hoor maar da's onzin, je kant toch geen zin hebben, ik heb zelf ook wel 's geen zin en als m'n vriendin dan door blijft gaan met proberen kan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.
Op dinsdag 1 april 2003 20:51 schreef Huigie het volgende:
De enige manier om dit soort situaties te voorkomen is om over hetgeen wat voorgevallen is te praten, laat je niet afschepen met "ik meende het niet zo, laten we er maar over ophouden" want dat gaat je opbreken, waar rook is is vuur... Er zit haar iets dwars, da's zeker.
Als d'r iets dwars zat had ze wel een smoes bedacht, dunkt me.
Je had beter psychologie kunnen kiezen ipv geneeskunde...
[Dit bericht is gewijzigd door Huigie op 02-04-2003 10:43]
quote:Waarom is dat nou onzin, je zegt het zelf ook. Misschien vind ze hem wel te opdringerig, misschien wil hij te vaak, misschien voelt hij haar subtiele afwijzingen niet goed aan. En dus omdat ze het zat waskan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.
Op woensdag 2 april 2003 10:30 schreef Sambal het volgende:[..]
Sorry hoor maar da's onzin, je kant toch geen zin hebben, ik heb zelf ook wel 's geen zin en als m'n vriendin dan door blijft gaan met proberen kan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.
Als d'r iets dwars zat had ze wel een smoes bedacht, dunkt me.
mannen...
quote:Ach, kan je ook zeggen over vrouwen
Op woensdag 2 april 2003 10:43 schreef Debs het volgende:
Iedereen vind het echt heel erg triest dat hij boos op haar is..maar ik vind het pas triest dat je hier een topic over gaat openen.....mannen...
quote:Dat is toch niet gelijk opdringerig of dat hij te vaak wil, ze heeft gewoon ff geen zin klaar. En dan zegt ze dat de volgende dag; "had 't niet zo bedoeld" en dan is 't weer niet goed. Immers; waar rook is is vuur. (;?)
Op woensdag 2 april 2003 10:36 schreef Huigie het volgende:[..]
Waarom is dat nou onzin, je zegt het zelf ook. Misschien vind ze hem wel te opdringerig, misschien wil hij te vaak, misschien voelt hij haar subtiele afwijzingen niet goed aan. En dus omdat ze het zat waskan 't op een gegeven moment wel 's wat botter overkomen dan de bedoeling was.
Wat valt d'r nu aan uit te praten? Je hoeft toch niet overal wat achterzoeken, dan sta je wel heel erg onzeker in een relatie, als jij niet begrijpt dat 'had 't niet zo bedoeld' betekend dat ze niet bot bedoelde over te komen en er van alles achter gaat zoeken dan kan je m.i. wel alles gaan 'uit' praten. Wil je dat ze op d'r knietjes gaat om d'r excuses aan te bieden ofzo?
dus alles is ok en uit de wereld
quote:On your knees girl and it ain't praying...
Op woensdag 2 april 2003 11:26 schreef Sambal het volgende:[..]Wil je dat ze op d'r knietjes gaat om d'r excuses aan te bieden ofzo?
Lezen! Goed lezen! Duidelijker kan ik toch echt niet zijn.
Je hoeft toch niet overal wat achter te zoeken, klopt als een bus maar als je zoals topicstarter met iets zit waar je geen raad mee weet dan moet je ervoor zorgen dat je erachter komt waarom ze op dat moment zo reageerde. Zo leer je elkaar kennen en zo voorkom je dat je vaker zo'n opmerking naar je kop geslingert krijgt.
Sim-pel.
quote:Waar maak je je dan druk om..
Op woensdag 2 april 2003 11:26 schreef RainerWernerF het volgende:
we hebben het gisteravond 'goedgemaakt' met een vreselijk stevige en lange sexpartij.dus alles is ok en uit de wereld
Hoaxje..
quote:En dat soort details hoef ik nou ook weer niet te weten
Op woensdag 2 april 2003 11:26 schreef RainerWernerF het volgende:
we hebben het gisteravond 'goedgemaakt' met een vreselijk stevige en lange sexpartij.dus alles is ok en uit de wereld
Eerst super geil en dan word je afgestraft door het meisje omdat je iets wil.. Balen is dat ja!!..
Ik zou het ook niet pikken en geef je groot gelijk!! be pissed een meisje moet ook niet op je ego trappen
quote:
Op woensdag 2 april 2003 12:16 schreef miss_bleu het volgende:[..]
En dat soort details hoef ik nou ook weer niet te weten
quote:Ik stem voor Details Details Detalis
Op woensdag 2 april 2003 12:27 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
![]()
quote:das meer iets voor Sexualiteit...
Op woensdag 2 april 2003 12:40 schreef Rolex het volgende:[..]
Ik stem voor Details Details Detalis
![]()
Forum Opties | |
---|---|