tjonge, ik voelde me echt een klein jongetje dat straf kreeg omdat ie iets verkeerd had gedaan.
ik heb een uur zwaar liggen balen (terwijl zij lekker lag te ronken) en het vanmorgen pas tegen haar gezegd (ze bedoelde het niet zo, zei ze. jaaaaaaaaa, wat heb ik daar aan. zeg het dan op een andere manier).
ik respecteer het feit dat ze moe is en dat ze geen zin heeft. ok, heb ik ook wel eens. maar dat kun je godver toch wel ff anders brengen!!
en nu ben ik nog steeds pissed.
terecht naar jullie mening? of reageer ik nou heel kinderachtig?
Gewoon pech gehad, volgende keer beter...
[Dit bericht is gewijzigd door Foxl op 01-04-2003 10:01]
Logisch dat je even boos was, maar nu mag dat ook wel weer over zijn.
Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...
quote:ik respecteer haar volledig, maar de manier waarop kan inderdaad anders (ze heeft er bij mij ook een hekel aan als ik kortaf en gesloten doe).
Op dinsdag 1 april 2003 10:01 schreef teyeheimans het volgende:
Tja, het is niet altijd feest hé?!Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...
Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.
En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.
Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en
quote:jah wij wel rekening met hun en zij niet met ons? dat klinkt erg egoistisch en is ook erg kort door de bocht.
Op dinsdag 1 april 2003 10:06 schreef Probity het volgende:
Idd kinderachtig. vrouwen hebben vaak zin maar niet altijd. moet je begrijpen. Je moet haar niet alleen zien als een sex object dat wil ze niet hebben. vandaar dat ze het zo zegt.
Ons zien als een 'wij hoeven niet perse sex'-object is net zo erg.
quote:Jezus man, je vriendin is moe. Beetje understanding is nooit weg hoor!
Op dinsdag 1 april 2003 09:57 schreef RainerWernerF het volgende:
... (gezeik
quote:Jij bent zeker zo'n gefrustreerd jongetje wat niet altijd zijn zin krijgt en dan stampend de trap op loopt.
Op dinsdag 1 april 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Terecht,Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.
Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:19 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
En trouwens een wijf is gewoon een dame hoor
quote:nou zeg dat dan tegen haar.
Op dinsdag 1 april 2003 10:23 schreef RainerWernerF het volgende:
het ging mij om de manier waarop ze het zei. verder heb ik alle respect voor haar.
sim-pel
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
![]()
![]()
sukkel
Het ergste is trouwens nog dat het meisje in kwestie snurkt..
daar zou ik ook een uur wakker van liggen.
quote:heb ik toch gedaahaannnnnnnn
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
nou zeg dat dan tegen haar.
sim-pel
quote:Dan is het probleeem toch opgelooooooostt
Op dinsdag 1 april 2003 10:28 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
heb ik toch gedaahaannnnnnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |