abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9504084
omdat ze me gisteren heel duidelijk en heel belerend te kennen gaf dat ze op dat moment geen zin had in sex. echt zo van: laat me met rust, ik ben moe, ik heb geen zin, stop nou maar met wat je doet.

tjonge, ik voelde me echt een klein jongetje dat straf kreeg omdat ie iets verkeerd had gedaan.

ik heb een uur zwaar liggen balen (terwijl zij lekker lag te ronken) en het vanmorgen pas tegen haar gezegd (ze bedoelde het niet zo, zei ze. jaaaaaaaaa, wat heb ik daar aan. zeg het dan op een andere manier).

ik respecteer het feit dat ze moe is en dat ze geen zin heeft. ok, heb ik ook wel eens. maar dat kun je godver toch wel ff anders brengen!!

en nu ben ik nog steeds pissed.

terecht naar jullie mening? of reageer ik nou heel kinderachtig?

Immer nur Filme machen!
pi_9504125
om op je laatste vraag terug te komen, JA
pi_9504138
ik snap wat je bedoelt ... en ik heb 't ooit ook wel gehad, maar zo praat je haar een schuldgevoel aan en dat is ook niet de bedoeling ...
dat is namelijk emotionele chantage...
ze kan 't misschien vriendelijker brengen, maar om je daar nou nog druk om te maken lijkt me niet nodig ...
pi_9504151
je kunt niet altijd vrolijk enzo zijn tegen elkaar.. maar de manier waarop het gebeurd wil nog wel eens niet voldoen aan de wensen van de ander..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_9504157
herkenbaar , maar wat doe je eraan
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_9504167
Helemaal terecht, ik heb ook van die momenten dan m'n vriendin sex wil en ik andere dingen aan m'n hoofd heb en gewoon lekker wil gaan slapen... (klinkt eng, ik weet t)

Gewoon pech gehad, volgende keer beter...

[Dit bericht is gewijzigd door Foxl op 01-04-2003 10:01]

Is adult entertainment killing our children, or is killing our children entertaining adults?
pi_9504169
ok, ik weet het, het was kinderachtig. ik zal het wel ff proberen goed te maken straks.
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:01:24 #8
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9504171
Kan me goed voorstellen dat je je dan heel lullig voelt, daarom is het goed dat je het tegen haar hebt gezegd.
En mensen die moe zijn reageren vaak wat kortaf, dat zul je zelf ook wel hebben.

Logisch dat je even boos was, maar nu mag dat ook wel weer over zijn.

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_9504180
Tja, het is niet altijd feest hé?!

Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...

pi_9504212
Edit: lompe opmerking

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 01-04-2003 20:05]

a a n alles
pi_9504221
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:01 schreef teyeheimans het volgende:
Tja, het is niet altijd feest hé?!

Je zult haar 'mening' toch moeten respecteren... mja, je ken natuurlijk ff zeggen dat ze het voortaan wel ff wat 'netter' kan zeggen...

ik respecteer haar volledig, maar de manier waarop kan inderdaad anders (ze heeft er bij mij ook een hekel aan als ik kortaf en gesloten doe).
Immer nur Filme machen!
pi_9504226
En anders kan je altijd nog een "real doll" nemen, die zeggen nooit "nee"
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:05:32 #13
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9504248
Terecht,

Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.

En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.

Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en

Je leeft maar één keer...
pi_9504266
Idd kinderachtig. vrouwen hebben vaak zin maar niet altijd. moet je begrijpen. Je moet haar niet alleen zien als een sex object dat wil ze niet hebben. vandaar dat ze het zo zegt.
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:08:16 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9504293
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:06 schreef Probity het volgende:
Idd kinderachtig. vrouwen hebben vaak zin maar niet altijd. moet je begrijpen. Je moet haar niet alleen zien als een sex object dat wil ze niet hebben. vandaar dat ze het zo zegt.
jah wij wel rekening met hun en zij niet met ons? dat klinkt erg egoistisch en is ook erg kort door de bocht.

Ons zien als een 'wij hoeven niet perse sex'-object is net zo erg.

Je leeft maar één keer...
pi_9504370
kan gebeure toch?

Je hebt toch ook wel eens geen zin om naar cshool/werk te gaan?

dinsdag 1 april 2003 @ 10:17:01 #17
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_9504478
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 09:57 schreef RainerWernerF het volgende:
... (gezeik
Jezus man, je vriendin is moe. Beetje understanding is nooit weg hoor!
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_9504487
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:05 schreef cYbErTiM het volgende:
Terecht,

Een wijf, meisje, vrouw moet gewoon voorzichtig met dat deel van de relatie omgaan!!
Ookal is het 'maar sex' de sexuele drang zorgt er wel voor dat het in je harses 10x opgeblazener wordt en het 100x erger lijkt dan het is.

En voor haar was het gewoon 'ff geen sex' ofzo en voor jou ligt je hele week aan diggelen omdat je zo gruwelijk geweigerd bent!! En dan zo lakoniek lopen doen naderhand!! opzouten.

Ik zou meteen een ultimatum stellen, nog een keer zo'n grap en

Jij bent zeker zo'n gefrustreerd jongetje wat niet altijd zijn zin krijgt en dan stampend de trap op loopt.
Bedreigingen zijn jou zeker ook niet vreemd?
Wat zal jij een goeie relatie hebben (als je die hebt), want je vriend/vriendin durft niets tegen je in te brengen.
pi_9504526
1 - 0 voor Greyfox

En trouwens een wijf is gewoon een dame hoor

pi_9504619
het ging mij om de manier waarop ze het zei. verder heb ik alle respect voor haar.
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:26:15 #21
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9504675
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:19 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
En trouwens een wijf is gewoon een dame hoor
sukkel
Het ergste is trouwens nog dat het meisje in kwestie snurkt..
daar zou ik ook een uur wakker van liggen.
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:26:37 #22
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9504682
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:23 schreef RainerWernerF het volgende:
het ging mij om de manier waarop ze het zei. verder heb ik alle respect voor haar.
nou zeg dat dan tegen haar.

sim-pel

pi_9504691
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

sukkel
Het ergste is trouwens nog dat het meisje in kwestie snurkt..
daar zou ik ook een uur wakker van liggen.

ze is heel lief als ze snurkt, hoor.
Immer nur Filme machen!
pi_9504716
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:26 schreef Frenkie het volgende:

[..]

nou zeg dat dan tegen haar.

sim-pel

heb ik toch gedaahaannnnnnnn
Immer nur Filme machen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:29:06 #25
2365 Frenkie