Omdat die ook op dat eiland leven.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef Cool_Runner het volgende:
wat moet die dinosaurus in die film?
Dit is dus een remake van de film uit 1933.quote:
Gewoon die wekker zetten cq wakker blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef 7eVeNL het volgende:
* volgens een amerikaan is het dan ongeveer 2:45 AM, dus kwart voor 3 vannacht dat wordt denk dan maar morgenochtend....![]()
Worden ze nu achterna gezeten door een kudde brontosaurussen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:11 schreef superbezo het volgende:
http://media.themoviebox.net/movies/KingKong/TVTeaser3/
Is een iets uitgebreidere teaser dan de vorige post.
Dat heb ik vooral bij die dinosaurussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:29 schreef StrayDog het volgende:
Heb de trailer net gezien, maar ik weet het toch niet hoor, al die CGI...
Het blijft er nog steeds te nep uitzien, hoe goed ook.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke trailer en het zal wel een goede film worden, maar iets wereldschokkend of revolutionair heb ik toch niet gezien.
Ik had het over de trailer en er waren toch blijkbaar mensen die het briljant, schitterend, fantastisch en nog meer van dat moois vonden, terwijl ik het gewoon een standaard trailer vind. En ik verwachtte eigenlijk een motherfucker van een trailer, aangezien er zelden zoveel gedoe en hype was over een trailer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:41 schreef testmailtje het volgende:
waarom verwacht iedereen een revolutionaire of wereldschokkende film. Dan had PJ wel iets anders verfilmd of verzonnen. Zolang het maar een goede onderhoudende film is ben ik al lang blij.
Er is natuurlijk maar zoveel dat een trailer kan laten zien en doen. Het komt regelmatig voor dat er van alles in de trailer wordt getoond -waaronder belangrijke plotwendingen- om de kijker maar te lokken. Dat daarna de film een stuk minder is, nemen de makers graag voor lief (het publiek zit toch al binnen). Ik heb het liever andersom: de trailer maakt me net hongerig genoeg, en de film geeft me vervolgens een heerlijke maaltijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had het over de trailer en er waren toch blijkbaar mensen die het briljant, schitterend, fantastisch en nog meer van dat moois vonden, terwijl ik het gewoon een standaard trailer vind. En ik verwachtte eigenlijk een motherfucker van een trailer, aangezien er zelden zoveel gedoe en hype was over een trailer.
Meer Beauty and the beast meet in Jurassic Park. Met dien verstande dat King Kong al wat eerder bestond dan Jurassic Parkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:44 schreef Setambre het volgende:
Jurrasic Park meets Titanic
Ik verwacht wel dat King Kong en zijn vrouwtje gaan zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |