Inderdaad. Met Shelob waren ze ook behoorlijk lang bezig. Toen de eerste teasers online kwamen van ROTK, hadden ze ook nog niet echt een vast beeld van Shelob. Kun je nagaan!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef superbezo het volgende:
De reden waarom er nog geen shots zijn van King Kong is waarschijnlijk niet alleen omdat ze het voor het laatste moment willen laten behouden, maar ook omdat ze dus nog bezig zijn met de sfx.
Waarschijnlijk zijn ze nug bezig met animeren en een deel compositing, dat houdt dus in, dat het nog wel een maand of 2 kan duren voordat ze gaan renderen en we dus misschien ietts van Kong te zien krijgen. Let wel op, de haren van Kong zorgen ervoor dat de rendertijd flink omhoog gaat.
Zo deden ze bijvoorbeeld bij de LOTR er ook langer over om treebeard te renden, dan gollum.
Dat Peter Jackson 40 kg kwijt isquote:
Dat er iemand een kilootje of 50 afgevallen is...quote:
Heeft natuurlijk the Machinist gezienquote:Op dinsdag 19 april 2005 11:25 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat er iemand een kilootje of 50 afgevallen is...
Ik denk dat je nog raar op je neus zult kijken. In tegenstelling tot de remakes van de laatste jaren zal deze wel cool zijn. De remakes van de afgelopen jaren waren slechts slappe aftreksels en gingen meer de comedy tour op dan dat ze de originelen min of meer volgden. Ik denk dat King Kong wel een succesje wordt!quote:Op dinsdag 19 april 2005 12:01 schreef BdR het volgende:
Wow, weer een remake waar niemand op zit te wachten.What's next.. een The Wizard of Oz remake? Tarzan? Casablanca?
Wat een ongelovelijke verspilling van tijd en geld.
Zeker. Nu nog baard eraf en stekels.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:01 schreef Skull-splitter het volgende:
het staat hem trouwens wel, dat dunne... Veel kwieker
Zoiets:quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zeker. Nu nog baard eraf en stekels.
hmmmquote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Hare het volgende:
Woohoo, first look at the monkey:
[afbeelding]
Ik zie het nut er zelf ook niet in, maar ben wel benieuwd wat Jackson er van gebakken heeft, het lijkt me een vermakelijke film in de zin dat Jurassic Park ook vermakelijk was. Altijd cool natuurlijk om van die grote beesten in het echt te zien.quote:Op zondag 24 april 2005 18:08 schreef Kolkus het volgende:
Ik zie het nut van een remake van King Kong nou niet bepaald in.
Ik neem aan dat er meer mensen zijn die hier zo over denken....
Mock up wallpaper...quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
ja precies. King Kong was toch (een van) de eerste film(s) met stop motion?quote:Op zondag 24 april 2005 18:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Mock up wallpaper...![]()
Het nut zit hem erin dat we nu kunnen zien hoe de film eruit zal komen te zien met de huidige stand van de techniek. Ik ben dus benieuwd!
Mocht tijd worden....quote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
28 juni komt de 1e trailer volgens geruchten!
oow spannendquote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op maandag 6 juni 2005 23:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij blijft wel trouw aan Lord of the Rings, of lijkt het alleen maar zo dat het lettertype van de poster van King Kong bijna hetzelfde isquote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat je dat uit de Production Day Diaries hebt? Dan stel ik voor dat je even naar de datum kijkt van die betreffende diary!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu al twee sequels
Een goed teken is, is dat ze nu al beginnen ipv nadat de 1e een succes is...
Nee hoor, en beest met een vacht of haren of en vacht als een kuikentje is tegenwoordig even veel werk als gewoon een beest met gladde texture.quote:Op dinsdag 1 april 2003 12:13 schreef Patch het volgende:
Mock up, wallpaper!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hij blijft wel trouw aan Lord of the Rings, of lijkt het alleen maar zo dat het lettertype van de poster van King Kong bijna hetzelfde is![]()
Alleen wel jammer dat het voor de computer zelf niet uitmaakt, aangezien de haren nog wel steeds gerenderd moeten worden, en daar nog altijd de meeste tijd in gaat zitten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:39 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee hoor, en beest met een vacht of haren of en vacht als een kuikentje is tegenwoordig even veel werk als gewoon een beest met gladde texture.
Tegenwoordig zijn er plugins (kleine geintigreerde programmaatjes) die het allemaal overnemen, logisch ook want dat neemt animators heel veel werk uit handen.
Maar dat geeft moddelers weer een kick om het nog realistischer te maken en niet op een polygoontje te letten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:33 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat uit de Production Day Diaries hebt? Dan stel ik voor dat je even naar de datum kijkt van die betreffende diary!![]()
En de trailer komt er eindelijk aan. Ik ben benieuwd, hoewel ik nog weinig van Kong zelf verwacht te zien...
Volgens de trailer in de bios wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:23 schreef 7eVeNL het volgende:
nu maar hopen dat War of the worlds hier ook al 29 juni uit komt...![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[[url=http://images1.imagehigh.com/imagehigh/k/18062005084650_Im_kong-pic.jpg]afbeelding][/url]
Er wordt beweerd dat:
while it may not be the final look of Kong, it's pretty damn close
quote:Kong Artist Edwin has come through with yet another cool wallpaper for your computer.
Staan op de officiele site van King Kong, en ook op the one ring.net als officiele Wallpapers.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij is dat gewoon FANART
Ja dus:
[..]
Ze staan op de officiele fan site...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:08 schreef superbezo het volgende:
[..]
Staan op de officiele site van King Kong, en ook op the one ring.net als officiele Wallpapers.
Daarnaast is het ook het gelijke CGI model wat ze hebben gebruikt voor de mocap, dus.
Iemand die meerwerkt aan de film is iets meer dan een fan...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij is dat gewoon FANART
Ja dus:
[..]
Ziet iemand ergens staan dat ze echt meewerken a/d film dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Iemand die meerwerkt aan de film is iets meer dan een fan...
quote:Kiwi created these FANTASTIC wallpapers for KongIsKing.net, showcasing just some of the AMAZING artwork created by Kong Artists Atomicmutant, david, Ignatz, snowman & Tane
Dat was toch geen 3 secondenquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hier staat 3 seconden van de trailer. Een teaser voor de trailer als het ware.![]()
1, 2, 3 seconden uit de trailer zelf.quote:
Volgens mij was het meer een seconde ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
1, 2, 3 seconden uit de trailer zelf.
Omdat die ook op dat eiland leven.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef Cool_Runner het volgende:
wat moet die dinosaurus in die film?
Dit is dus een remake van de film uit 1933.quote:
Gewoon die wekker zetten cq wakker blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:16 schreef 7eVeNL het volgende:
* volgens een amerikaan is het dan ongeveer 2:45 AM, dus kwart voor 3 vannacht dat wordt denk dan maar morgenochtend....![]()
Worden ze nu achterna gezeten door een kudde brontosaurussen?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:11 schreef superbezo het volgende:
http://media.themoviebox.net/movies/KingKong/TVTeaser3/
Is een iets uitgebreidere teaser dan de vorige post.
Dat heb ik vooral bij die dinosaurussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 04:29 schreef StrayDog het volgende:
Heb de trailer net gezien, maar ik weet het toch niet hoor, al die CGI...
Het blijft er nog steeds te nep uitzien, hoe goed ook.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke trailer en het zal wel een goede film worden, maar iets wereldschokkend of revolutionair heb ik toch niet gezien.
Ik had het over de trailer en er waren toch blijkbaar mensen die het briljant, schitterend, fantastisch en nog meer van dat moois vonden, terwijl ik het gewoon een standaard trailer vind. En ik verwachtte eigenlijk een motherfucker van een trailer, aangezien er zelden zoveel gedoe en hype was over een trailer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:41 schreef testmailtje het volgende:
waarom verwacht iedereen een revolutionaire of wereldschokkende film. Dan had PJ wel iets anders verfilmd of verzonnen. Zolang het maar een goede onderhoudende film is ben ik al lang blij.
Er is natuurlijk maar zoveel dat een trailer kan laten zien en doen. Het komt regelmatig voor dat er van alles in de trailer wordt getoond -waaronder belangrijke plotwendingen- om de kijker maar te lokken. Dat daarna de film een stuk minder is, nemen de makers graag voor lief (het publiek zit toch al binnen). Ik heb het liever andersom: de trailer maakt me net hongerig genoeg, en de film geeft me vervolgens een heerlijke maaltijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had het over de trailer en er waren toch blijkbaar mensen die het briljant, schitterend, fantastisch en nog meer van dat moois vonden, terwijl ik het gewoon een standaard trailer vind. En ik verwachtte eigenlijk een motherfucker van een trailer, aangezien er zelden zoveel gedoe en hype was over een trailer.
Meer Beauty and the beast meet in Jurassic Park. Met dien verstande dat King Kong al wat eerder bestond dan Jurassic Parkquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:44 schreef Setambre het volgende:
Jurrasic Park meets Titanic
Ik verwacht wel dat King Kong en zijn vrouwtje gaan zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |