abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:14:52 #201
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_28298582
Ik had ook wel iets meer verwacht, ook dat de film grauwer zou overkomen.. maar ziet er zeker niet slecht uit! Kong ziet er trouwens heel wreed uit
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:38:01 #202
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_28299315
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:46 schreef watchers het volgende:
Voor de rest is er om de zoveel tijd zoveel gedoe en hype over een trailer als er weer eens een grote film aankomt. Dat is zeker niet voorbehouden aan King Kong. Het ligt aan jezelf of je meegaat in de hype -waarna het bijna altijd tegenvalt- of niet.
Je hebt teasers voor films. Je hebt trailers voor films. Maar hier had de trailer z'n eigen teaser, een trailer voor de trailer zeg maar. En niet één, maar zelfs drie. Dat heb ik toch nog niet vaak gezien. Ik vind het vrij . Ik betwijfel dat Jackson zelf veel voelt voor dit soort overdreven gedoe.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:47:03 #203
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_28299651
Trailer ziet er wel redelijk tof uit. Aardige sfeer in het begin.
Later in de trailer blijkt het toch gewoon een standaard actiefilmpje te zijn, maar wellicht kan Jackson er wel wat moois van maken.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_28302098
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt teasers voor films. Je hebt trailers voor films. Maar hier had de trailer z'n eigen teaser, een trailer voor de trailer zeg maar. En niet één, maar zelfs drie. Dat heb ik toch nog niet vaak gezien. Ik vind het vrij . Ik betwijfel dat Jackson zelf veel voelt voor dit soort overdreven gedoe.
O, dat heb ik wel vaker gezien, hoor, meerdere teasers, en dan nog zelfs teasers voor de teasers. Vooral met big-budget-studio-films natuurlijk.

Denk inderdaad dat PJ daar zelf ook niet zo op zit te wachten. Voor hem is King Kong in de eerste plaats een labour of love. Het is de film die hem tot filmmaken aanzette en een film waarvan hij al jaren droomde om hem te maken (zie ook zijn referentie in Braindead aan Skull island).

Ik denk daarom ook dat het materiaal bij hem in prima handen is. Ik vind zijn keuze om het gewoon in de originele tijd te houden al mooi. Verder zie ik in de trailer niet zozeer de sfx alswel de verhaalelementen die me ook in de originele King Kong juist aanspraken. De filmcrew die de zoveelste namaak-jungle-film in elkaar wil zetten (over the top acteren en al) en dan geconfronteerd wordt met iets wat ze nooit hadden kunnen bedenken. De inheemse stam die Kong als een God ziet (met die metershoge muren om hem buiten te houden). Kong die zijn 'vrouwtje' beschermt tegen al die andere monsters. Het tragische liefdesverhaal (het New York-gedeeltje zat er nog niet eens in).

Eerlijk gezegd deed het zwart-wit en de leuke, maar natuurlijk achterhaalde sfx van de oude King Kong er niet eens toe toen ik de film zag. Het was gewoon een heerlijk ouderwets avonturenverhaal, met een mooie, tragische plot. Dus wat dat betreft trek ik me ook weinig aan van eventuele hypes of wellicht niet geheel perfecte cgi nu. Ik ga er lekker van genieten. Waarom zou je tenslotte je plezier laten vergallen door een reclamecampagne van een grote studio die je niet kunt waarderen? Het gaat uiteindelijk nog altijd om de film.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:37:05 #205
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_28303400
Gave trailer kan best wel een goede film worden.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 14:39:46 #206
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_28303484
Ik vind m gaaf.
Heb de originele niet gezien maar dit ziet er sfeervol uit!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:56:27 #207
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_28305949
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 10:49 schreef watchers het volgende:

[..]

Meer Beauty and the beast meet in Jurassic Park. Met dien verstande dat King Kong al wat eerder bestond dan Jurassic Park
The Lost World is nog een paar jaartjes ouder hoor.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_28306570
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 15:56 schreef victorinox het volgende:

The Lost World is nog een paar jaartjes ouder hoor.
Haha, ja, die wel inderdaad (die versie niet gezien overigens, wel wat latere reincarnaties en bastaards)
pi_28306736
Teaser/Trailer ziet er echt vet uit Lijkt me wel weer iets te worden...
O+ BlaBlub O+
pi_28312826
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef watchers het volgende:

[..]

[Betoogje]
Amen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:50:25 #211
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28313338
Hier kun je overigens een super HQ versie van de trailer downloaden.

Bij mij doet die heel haperig... maar je kunt er wel mooie stills van maken en alle details bekijken!
pi_28318924
Trailer ziet er goed uit. En voor de mensen die twijfels hebben over de CGI, een trailer is bijna altijd een soort test voor het publiek, om te kijken wat ze er van vinden.
Het beste voorbeeld hiervan was de trailer van Hulk, waar de mensen nog niet tevreden waren over de Hulk, zag ie er in de film wel beter uit.
Meestal zijn het dan ook nog onafgewerkte shots die in de trailer zitten, kijk bijvoorbeeld ook maar eens naar de trailer van ROTK, waarin Gandalf en Pippin bij Minas Tirith aankomen, in de trailer is ie nog niet af, in de film wel, met vogels en al.

Verder vindt ik het een goede zaak dat Jackson deze film eens onder handen neemt, om hem up to date te maken. De mensen die nu beginnen over Titanic meets Jurrasic Park, vindt ik onzin, zo was het ook in het origineel, dus vindt het goed dat Peter het zo gelaten heeft.

Daarnaast is dit natuurlijk de film die PJ altijd al wilde maken, dus heb er goed vertrouwen in.
Verder hoeft de film ook niets baanbrekends te doen, dat waren immers een heleboel films niet, die het toch goed deden, en ook oscars wonnen, gewoon omdat ze het goed deden.

Maar wazht je op iets baanbrekends, dan kan je nog wel een jaar of 5 wachten, want zo snel komen die dingen niet.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
pi_28319309
Ik vind de trailer tegenvallen.
Maar ik ga deze film toch wel zien in de bioscoop
pi_28319485
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:20 schreef superbezo het volgende:
Trailer ziet er goed uit. En voor de mensen die twijfels hebben over de CGI, een trailer is bijna altijd een soort test voor het publiek, om te kijken wat ze er van vinden.
Het beste voorbeeld hiervan was de trailer van Hulk, waar de mensen nog niet tevreden waren over de Hulk, zag ie er in de film wel beter uit.
Meestal zijn het dan ook nog onafgewerkte shots die in de trailer zitten, kijk bijvoorbeeld ook maar eens naar de trailer van ROTK, waarin Gandalf en Pippin bij Minas Tirith aankomen, in de trailer is ie nog niet af, in de film wel, met vogels en al.
Ik denk niet dat je een trailer moet beschouwen als een 'test'. Het zijn de trailer en - in het geval van een grotere film - de bijbehorende publiciteitscampagne die de bezoekers naar de bioscoop moeten 'lokken'. Dat sommige shots in een trailer nog niet zijn afgewerkt, is daarbij een noodzakelijk kwaad. Je gaat in een trailer niet even de mening van je beoogde publiek peilen.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:39:13 #215
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28319597
De trailer ziet er erg goed uit, maar hoop idd dat de CGI nog wat wordt bijgewerkt. Maar dat zal zeker wel gebeuren. Dit wordt gewoon een superfilm
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:59:12 #216
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28320415
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:36 schreef Joppe het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een trailer moet beschouwen als een 'test'. Het zijn de trailer en - in het geval van een grotere film - de bijbehorende publiciteitscampagne die de bezoekers naar de bioscoop moeten 'lokken'. Dat sommige shots in een trailer nog niet zijn afgewerkt, is daarbij een noodzakelijk kwaad. Je gaat in een trailer niet even de mening van je beoogde publiek peilen.
Het gold vroeger wellicht niet als test, maar met zo'n CGI feest als King Kong kan er nog heeeeeel veel getweaked worden aan de effecten en dergelijke. Daar staat of valt de film mee.
pi_28320700
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:59 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Het gold vroeger wellicht niet als test, maar met zo'n CGI feest als King Kong kan er nog heeeeeel veel getweaked worden aan de effecten en dergelijke. Daar staat of valt de film mee.
Ja, dat zeg ik dus. Dergelijke nog niet afgewerkte (CGI) beelden in een trailer zijn een noodzakelijk kwaad. Natuurlijk worden er na het uitbrengen van een trailer nog zaken veranderd en verbeterd. Netjes afgewerkt enzo. Maar als de uiteindelijke, afgewerkte CGI beelden al beschikbaar waren, dan hadden ze die natuurlijk in de trailer gestopt. Dus - en dat was mijn punt - een trailer is niet een test om te kijken hoe het publiek reageert op de CGI en om die CGI vervolgens om die reden bij te gaan werken. De trailer is bedoeld om het publiek de bioscopen in te lokken en als die trailer dan toevallig een aantal 'ruwe' CGI beelden bevat, dan is dat jammer maar onvermijdelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Joppe op 28-06-2005 23:19:05 ]
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:13:10 #218
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28320906
Ah, zodoende. Dan had ik je punt verkeerd begrepen. In dat opzicht heb je uiteraard wel gelijk.
pi_28325517
Ik moet wel zeggen dat de trailer na een paar keer kijken steeds beter wordt.

De sfeer lijkt er goed in te zitten, en Kong ziet er vrij oke uit. De dino op het einde is ook wel gewoon netjes.

Het is voor mij niet zoo spectaculair als ROTK en eerder dit jaar ROTS, maar dat komt vooral omdat ik de oude film niet ken en ik dus geen echt verwachtingspatroon heb.

Maar het is een veel betere trailer dan Wotw bijvoorbeeld.
pi_28325536
Wow, Jurassic Park meets King Kong. Het ziet eruit als een ontzettende kutfilm .
We'll keep on whispering our mantras.
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:04:36 #221
13148 Shogo
Psycho...
pi_28325656
Ziet er wel aardig uit, maar ik wacht nog af op verdere plaatjes en filmpjes.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:33:55 #222
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28331878
De sfeer is zeker goed. Ik vind het moment waarop de slechte actrice die Naomi Watts het geschreeuw hoort heel cool. Haar blik! Vervolgens glijdt de camera naar Black Jack. Geweldig shot!

Overigens ben ik na een aantal keer de trailer bekeken te hebben wat minder tevreden met de raptors en brontosauriërs. De raptors in Jurassic Park zagen er veel gemener uit. Wat dat betreft vind ik wel dat Jurassic Park de standaard heeft gezet voor de looks van dinosauriërs in films. De T-Rex ziet er wel impressive uit. Ik ben benieuwd hoe ik erover denk als ik de film heb gezien!
pi_28332650
saaie trailer
pi_28336540
Jack Black in een serieuse film Ik kan die gast alleen nog maar zien als melig stuk vreten

Verder wordt het een grote kermisattractie aan de trailer te zien.
pi_28345832
Ze zien het zelf ook niet echt als test hoor. Maar het is nou eenmaal zo, dat de shots in zo'n trailer als deze nog onafgewerkt zijn, ze zijn nog volop in post-production.
Meestal nadat de trailer uit is, krijgen ze nog commentaar, waarop ze sommige shots gaan herzien en verbeteren.
Het duurt tenslotte nog wel ff voor de film uit is, en normaal gesproken zijn ze pas ongeveer 5 weken voor de release van de film klaar met de sfx shots.
De wereld is wat je er zelf van maakt.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 01:12:13 #226
3767 Herald
Come get some
pi_28404762
Erg verrassende trailer, vooral omdat het de eerste is. Had verwacht dat zo'n typische je ziet niks teaser zou worden, of een je ziet een glimps trailer, maar nee, gelijk whoppa Kong in beeld. Wel ff wennen dat ie er deze keer als echte gorilla uitziet en niet als rechtopstaande aap. En ook niet zo loeigroot is.
Overigens ontdekte ik pas bij de frame-by-frame review op kongisking.net dat er raptors in zaten, dat ging zo snel in de trailer dat ik die niet eens zag. Wel triest dat het raptors zijn trouwens, die beesten zijn sinds Jurassic Park voortaan de standaard linke dino geworden.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_28406140
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 01:21schreef 'CrazyDutchPunk' het volgende:
Nog 1.5 uur!
Mensen die hem vanavond hebben gezien op de International Cinema Expo waren BLOWN AWAY!
Leg mij eens uit hoe het komt dat die mensen het al kunnen zien en hier in Nederland niemand van de vaderlandse Pers al een uitnodiging heeft ontvangen voor een preview?
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:26:56 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_28408916
Ik moet het origineel van King Kong toch nog maar eens gaan kijken, want door deze trailer komt er wel weer van alles terug wat er op het eiland gebeurde. Ik kon me alleen nog de twintower shooting scene herinneren

Trailer ziet er op zich wel okee uit, hoewel ik hoop dat het niet te veel een kermisattractie a la jurassic park wordt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:48:39 #229
67640 SaintOfKillers
pi_28409243
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 11:56:24 #230
3185 Adelante
To let it go now
pi_28409393
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_28411465
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:26 schreef Adelante het volgende:
Ik moet het origineel van King Kong toch nog maar eens gaan kijken, want door deze trailer komt er wel weer van alles terug wat er op het eiland gebeurde. Ik kon me alleen nog de twintower shooting scene herinneren
Twin towers? Dan heb je het over de remake uit de jaren 70. In het enige echte origineel -die een stuk beter is dan die remake- beklimt King kong het Empire State Building. Een klassieke scène overigens, die je regelmatig langs ziet komen.
quote:
Trailer ziet er op zich wel okee uit, hoewel ik hoop dat het niet te veel een kermisattractie a la jurassic park wordt
Het zal ongetwijfeld spectaculair worden, maar zoals Jackson al in LOTR liet zien: hij weet spektakel prima te combineren met meer rustige, dramatische momenten.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:05:46 #232
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28413553
De trailer zag er cool uit op t grote scherm
De hele zaal trilde toen Kong brulde
pi_28414196
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:05 schreef Timo20 het volgende:
De trailer zag er cool uit op t grote scherm
De hele zaal trilde toen Kong brulde
Ik ga woensdag naar War of the Worlds
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:36:12 #234
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28414316
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

kun je beter alleen gaan voor de king kong trailer
  zaterdag 2 juli 2005 @ 15:36:19 #235
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_28414318
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik ben afgelopen woensdag geweest, en het leek wel of de mensen meer onder de indruk waren van de King Kong trailer dan War of the worlds
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:26:24 #236
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28415761
'King Kong' premiering in NYC

WELLINGTON, New Zealand (AP) -- New York will host the world premiere of Peter Jackson's mammoth update of "King Kong" in early December.

The premiere will be held ahead of the movie's December 14 release, Universal Pictures Vice Chairman Marc Shmuger said Wednesday. He was in Wellington for meetings with Jackson.

The original 1933 movie starring Fay Wray featured New York's Empire State Building, the skyscraper that massive gorilla King Kong scaled while holding tight to Wray.

Shmuger said the premiere was an opportunity for New York "to welcome Kong back."

"New York is very excited about the opportunity and the city is one of our partners on the film," he said. "They are lending extensive resources to really make the return of Kong to New York an official event."

Jackson's film stars Naomi Watts, Adrien Brody and Jack Black. Andy Serkis provides the body motions for Kong.

cnn.com
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:34:28 #237
67640 SaintOfKillers
pi_28416041
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:26 schreef Timo20 het volgende:
'King Kong' premiering in NYC

verhaal
Leuk, vooral omdat het daar ook echt gebeurd is.
pi_28416419
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Leuk, vooral omdat het daar ook echt gebeurd is.
Inderdaad, ik weet dat PJ trots is op zn Wellington, maar deze film behoort gewoon de première in NYC zelf te hebben.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:54:11 #239
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29094825
King Kong Goodies!

Gevens tevens iets weg van de scenes in de films en een wat duidelijker beeld van de looks van de wezens.
pi_29095231
leuk
pi_29095588
Ben echt zo benieuwd hoe deze film zal gaan scoren. Ik denk dat deze film zelfs Return of the King kan gaan overtreffen (qua opbrengst) ..
pi_29095644
Leuke trailer. Helaas gemist toen ik naar WotW ging... denk dat ie daar beter zou komen. Ga er wel heen denk ik maar betwijfel de impact van de film. Het is meer een leuke verfilming van een favoriet karakter van PJ.
  zondag 24 juli 2005 @ 21:29:01 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29095769
Ik durf er ook geen voorspelling over te doen. Om één of andere reden denk ik dat deze niet zo groots gaat worden als het succes van LOTR. Wel een kassucces, maar noet zo massaal.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:28:08 #244
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_29097449
Ze zijn nu bezig met herbouwen van de sets, voor de 'pickups' extra scene's als toevoeging of scéne's die over gedaan gaan worden... ben benieuwd, ze zeiden trouwens ook dat het mogelijk is dat de helft van de footage die je zag in de trailer misschien geen eens in de uiteindelijke film voorkomt

nog 21 weken....

wel interesant om op de hoogte te blijven;
www.kongisking.net
  zondag 24 juli 2005 @ 22:30:45 #245
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29097525
Dat was ook zo met LOTR zo inderdaad. Soms kregen we dingen te zien in de trailer die we niet terugzagen in de film. We zagen wel wat van die scenes terug in de extended cut, maar toch... Zouden we wellicht ook een extended cut voor King Kong kunnen verwachten?
  zondag 24 juli 2005 @ 22:32:24 #246
3767 Herald
Come get some
pi_29097575
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Ze zijn nu bezig met herbouwen van de sets, voor de 'pickups' extra scene's als toevoeging of scéne's die over gedaan gaan worden... ben benieuwd, ze zeiden trouwens ook dat het mogelijk is dat de helft van de footage die je zag in de trailer misschien geen eens in de uiteindelijke film voorkomt

nog 21 weken....

wel interesant om op de hoogte te blijven;
www.kongisking.net
jammer voor je dat het niet geregisseerd is door Christopher Nolan met Christian Bale als Kong
  zondag 24 juli 2005 @ 22:36:06 #247
3767 Herald
Come get some
pi_29097719
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:30 schreef MadGuy het volgende:
Dat was ook zo met LOTR zo inderdaad. Soms kregen we dingen te zien in de trailer die we niet terugzagen in de film. We zagen wel wat van die scenes terug in de extended cut, maar toch... Zouden we wellicht ook een extended cut voor King Kong kunnen verwachten?
omdat LotR zo'n dik boek was moest Jackson wel knippen zodat het publiek niet 4 uur in de bioscoop hoefde te zitten. Noodzakelijk kwaad dus, een extended cut voor King Kong zou dan een doorzichtige marketing truuk zijn omdat er niks hoeft worden geknipt zonder hiaten in het (oorspronkelijke) verhaal.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:42:21 #248
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29097940
Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Maar goed, ik vraag me dan af welke scenes in de trailer eventueel weg worden gelaten.
pi_29098260
in de bioscoop was de trailer wel cool
Hell To The Liars
  zondag 24 juli 2005 @ 23:03:01 #250
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_29098580
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:32 schreef Herald het volgende:

[..]

jammer voor je dat het niet geregisseerd is door Christopher Nolan met Christian Bale als Kong
Juist....
Kan het nog simpeler?
pi_29116183
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef Herald het volgende:

[..]

omdat LotR zo'n dik boek was moest Jackson wel knippen zodat het publiek niet 4 uur in de bioscoop hoefde te zitten. Noodzakelijk kwaad dus, een extended cut voor King Kong zou dan een doorzichtige marketing truuk zijn omdat er niks hoeft worden geknipt zonder hiaten in het (oorspronkelijke) verhaal.
Je kunt het ook beschouwen als iets wat gewoon bij PJ hoort, hij is zowat de eerste geweest die kwam aanzetten met een extended cut op DVD. Van mij mag het wel hoor ..
  maandag 25 juli 2005 @ 17:40:07 #252
3767 Herald
Come get some
pi_29116542
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt het ook beschouwen als iets wat gewoon bij PJ hoort, hij is zowat de eerste geweest die kwam aanzetten met een extended cut op DVD. Van mij mag het wel hoor ..
kan niet wachten op de Bad Taste extended cut, Meet the feebles extended cut, Braindead extended cut, Frightners extended cut, en de extended cut van Heavenly Creatures waarbij de expliciete lesboscene in ere wordt hersteld
  maandag 25 juli 2005 @ 17:56:47 #253
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_29116905
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Herald het volgende:
de extended cut van Heavenly Creatures waarbij de expliciete lesboscene in ere wordt hersteld
Een extended kut.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  maandag 25 juli 2005 @ 18:07:43 #254
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29117116
quote:
Op maandag 25 juli 2005 17:40 schreef Herald het volgende:

[..]

kan niet wachten op de Bad Taste extended cut, Meet the feebles extended cut, Braindead extended cut, Frightners extended cut, en de extended cut van Heavenly Creatures waarbij de expliciete lesboscene in ere wordt hersteld
Die komen eraan.
quote:
ComingSoon.net attended the Digital Bits "DVD Producers 2005" presentation at Comic-Con International in San Diego today. There were a few interesting items presented at it.

First off, the presentation started with a Q&A with Peter Jackson who was filming a DVD bonus feature for some unknown film (it apparently wasn't King Kong). He indicated that he had hours and hours of behind the scenes footage from his older films like Meet the Feebles and Bad Taste. He indicated he wanted to do something with it in the next year, but he had to arrange time to do it. He also stated that he and New Line would like to do a "Super Uber Lord of the Rings" DVD box set. It's not official, but they all want to do it. Jackson wants to do it showing the making of the film from a different perspective.
Le Source
  woensdag 27 juli 2005 @ 09:34:11 #255
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_29162799
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:33 schreef MadGuy het volgende:
Overigens ben ik na een aantal keer de trailer bekeken te hebben wat minder tevreden met de raptors en brontosauriërs.
Die laatste zijn iig geen brontosauriërs. Het leken mij Diplodocussen.
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 01:12 schreef Herald het volgende:
Wel triest dat het raptors zijn trouwens, die beesten zijn sinds Jurassic Park voortaan de standaard linke dino geworden.
Ik kan me geen geschiktere dieren van dezelfde omvang voorstellen. Jij?
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef SuperFruitig het volgende:
Jack Black in een serieuse film Ik kan die gast alleen nog maar zien als melig stuk vreten
Hij heeft anders aardig wat serieuze rollen gespeeld.
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:11:41 #256
3767 Herald
Come get some
pi_29169798
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kan me geen geschiktere dieren van dezelfde omvang voorstellen. Jij?
deinonychus
pi_29170835
Tussen die 2 zit nou weer niet zoveel verschil. Overigens kwam de raptor iets later in de evolutie (toch?) dus het is logischer dat die al de tijd op Skull island overleefden.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:44:40 #258
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29177533
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 09:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:

[..]

Die laatste zijn iig geen brontosauriërs. Het leken mij Diplodocussen.
Kan best zijn, maar in het origineel waren het brontosauriërs, dus ik denk niet dat ze daar van afwijken...
pi_29191065
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 14:11 schreef Herald het volgende:

[..]

deinonychus
Zijn dat ook geen Raptors?
  donderdag 28 juli 2005 @ 03:28:17 #260
3767 Herald
Come get some
pi_29191861
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 02:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zijn dat ook geen Raptors?
dat is een hele goeie vraag...
is een wezen dat deinonychus heet, toch niet stiekem een raptor
je zou haast denken van wel, maar waarom noemen ze een deinonychus dan deinonychus en niet raptor...
daar ga ik even een nachtje over nadenken

en voordat je met je tweede vraag komt of de gorilla King Kong niet een baviaan is, nee mijn jongen het is een chimpansee
pi_29192027
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 03:28 schreef Herald het volgende:

[..]

je zou haast denken van wel, maar waarom noemen ze een deinonychus dan deinonychus en niet raptor...

en voordat je met je tweede vraag komt of de gorilla King Kong niet een baviaan is, nee mijn jongen het is een chimpansee
Toch mooi dat we elkaar gevonden hebben. Het zal mijn nachtrust ten goed kome.
  donderdag 28 juli 2005 @ 04:04:28 #262
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_29192120
peter jackson moet zich weer gaan richten op bad taste / braindead-achtige films !

OT, king kong was toch die aap die ze hadden opgesloten in een muur en die had twee deuren en daar kon ie dan precies door heen alleen moest dat niet en dan hadden ze dus geen deur moeten bouwen ofzo??
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:04:57 #263
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29195486
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 04:04 schreef Bog het volgende:
peter jackson moet zich weer gaan richten op bad taste / braindead-achtige films !

OT, king kong was toch die aap die ze hadden opgesloten in een muur en die had twee deuren en daar kon ie dan precies door heen alleen moest dat niet en dan hadden ze dus geen deur moeten bouwen ofzo??
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_29197874
quote:

[..]

Deinonychus leefde volgensmij gedurende het Jura, en de velociraptor in het krijt. De raptor is gewoon een vorm die iets verder in de evolutie is.
(alle kennis haal ik uit herinneringen aan boekjes die ik las toen ik 8/9 was hoor? )
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:11:47 #265
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_29217454
Trailer net weer gezien in de bios, voor Mr & Mirs Smith... weer spontaan kippenvel

Echt cool als je de mensen hier op ziet reageren... ben zeer benieuwd of en wanneer de final trailer van King Kong komt, zal dan wel vast ergens in november zijn, maandje voor de release?
  donderdag 28 juli 2005 @ 23:14:24 #266
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_29217543
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 11:04 schreef Hare het volgende:

[..]

niet dan?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:10:04 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29225160
Gisteren de trailer gezien en ik denk dat het echt een hele interresante film wordt

meer wil ik er niet over kwijt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 30 juli 2005 @ 12:40:10 #268
30919 mitt
Michael Corleone
pi_29263108
Trailer zag er inderdaad heel hip uit.

sowieso een must-see door Adrien Brody
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:13:24 #269
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_29344835
ff de troep verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 01:18:10 #271
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29346944
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:33 schreef thettes het volgende:

[..]

Deinonychus leefde volgensmij gedurende het Jura, en de velociraptor in het krijt. De raptor is gewoon een vorm die iets verder in de evolutie is.
(alle kennis haal ik uit herinneringen aan boekjes die ik las toen ik 8/9 was hoor? )
Zover ik weet leefden beiden in het krijt, alleen de D op de grens en de Raptor later.

Verder zijn beiden mietjes in vergelijking met de Utahraptor (de raptors uit JP waren te groot uitgebeeld, maar de Utahraptor past daar beter bij)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_30126914
Zo te zien wordt King Kong een waar Dino SFX film. http://www.toymania.com/news/messages/7130.shtml
pi_30128164
Dat was het origineel ook al.

Overigens:

pi_30886409
zijn er nog mensen die, die video diary's volgen?? nou ik nog wel dus, en wat je allemaal niet ziet, ze hebben nog 12 weken voordat de film uit komt, nu zijn ze bezig met het oppoetsen van de film zeg maar, kleuren die digitaal worden aangepast, scene's die overdag zijn geschoten en digitaal omgezet worden naar nacht, alle geluiden die in de film voorkomen, worden ook nog extra opgenomen etc, echt asburt wat ze allemaal met die film doen, moet je voor de gein deze diary van vandaag ff bekijken,

ik ken niet wachten!

http://img-nex.kongisking(...)eksToGo_qt6_high.mov

pi_30898697
quote:

[..]

Dat is geen domme vraag Herald. Een deinonychus hoort tot dezelfde familie dieren als de velociraptor en de utahraptor. In zekere zin is een deinonychus een raptor kun je zelfs stellen. Grappig dat de velociraptor in Jurassic Park twee keer zo groot werd gemaakt dan hij werkelijk was en kort daarop de Utahraptor werd gevonden die twee keer zo groot was als de Velociraptor.

Zeer benieuwd naar King Kong, al blijf ik vrezen voor een verlies van Peter Jackson's goede naam. Met alle respect was Braindead wel heel grappig, maar toch geen geweldige film.
pi_31216555
Het verdomt moeilijk om een oude bekende film te gaan remaken. Slechts een handvol mensen is dit gelukt....

Alle respect naar Jackson toe, maar dit is gewoon flut om eerlijk te zijn.
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_31217080
En je hebt de film niet eens gezien...
pi_31217114
Mwoah, om het flut te noemen vind ik een btje ver gaan, je kan het id flut noemen maar het hoeft natuurlijk geen flutfilm te worden

Waar Jackson en Co. wel voor moeten oppassen is dat ze niet veel te veel gaan weggeven in trailers e.d

Daar ging GODZILLA imo ook de fout mee in, de spanning/verassing is eraf als je vantevoren al weet hoe het monster eruit ziet
  woensdag 5 oktober 2005 @ 22:19:17 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_31218132
Godzilla zag je pas met Puff Pappy iets van het beest, en dat was idd fout. Verder was het wel een aardige film, maar niet dat je zegt geniaal ofzo... Hijs goed tot het moment dat ie eenmaal in de stad zit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_31226022
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:47 schreef MadGuy het volgende:
En je hebt de film niet eens gezien...
De trailer is IHMO prut
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_31226120
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:55 schreef Setambre het volgende:

[..]

De trailer is IHMO prut
In de trailer is het verhaal alleen al slecht, veel te veel spannend beeldmateriaal uit de film (dat dus nu niet spannend meer is) en sja de CGI. Jezus wat is ie lelijk, vooral als King Kong tegenover die raptor staat.

Alle redenen om deze film over te gaan slaan geloof ik.
pi_31226593
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:59 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

In de trailer is het verhaal alleen al slecht, veel te veel spannend beeldmateriaal uit de film (dat dus nu niet spannend meer is) en sja de CGI. Jezus wat is ie lelijk, vooral als King Kong tegenover die raptor staat.

Alle redenen om deze film over te gaan slaan geloof ik.
Mee eensch
pi_31228577
sjonge jonge, dat waren één van de eerste beelden van King kong, natuurlijk was de CGI nog niet tot in zijn nopjes uitgewerkt

kijk is naar de video diary's op www.kongisking.net ofzo zou ik zeggen, kan je zien wat er nog allemaal gedaan moest worden na de release van deze > teaser < trailer... je kijkt echt je ogen uit als je ziet wat zich daar allemaal achter de schermen afspeelt, honderden mensen die nog bezig zijn met de film/beelden/geluid/muziek zo perfect uit te werken dat deze film echt wel een topper gaat worden,

Jackson heeft ook gezegt dat het mogelijk is dat misschien wel 80% wat nu te zien is in de trailer daadwerkelijk in de final film versie niet eens voorkomt... dus wacht nou maar rustig af
pi_31228686
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
cover van the empire film magazine van augustus, niets officieels hoor
pi_31229543
Al draagt een aap een gouden ring,...
pi_31231318
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:38 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

cover van the empire film magazine van augustus, niets officieels hoor
Huh?
pi_31231624
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:07 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Huh?
diegene ziet niet dat alle rommel eromheen weg is en dat we hier met een 'clean' poster te maken hebben. Ik kan echt niet meer wachten totdat ik deze in de bioscoop kan gaan aanschouwen
pi_31232184
Ik wilde net zeggen. Dat het op de cover van Empire heeft gestaan wil namelijk niet zeggen dat het niet officieel is, haha!
pi_31269975
Misschien offtopic, maar de speelbare demo van King Kong, is echt gaaf.
Vooral dat mannetje die TRex moet afstoppen is een angstwekkig gebeuren.
Erug mooi gedaan, geen kattepis.
Hell To The Liars
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 23:49:24 #291
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_31270823
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:14 schreef Droopie het volgende:
Misschien offtopic, maar de speelbare demo van King Kong, is echt gaaf.
Vooral dat mannetje die TRex moet afstoppen is een angstwekkig gebeuren.
Erug mooi gedaan, geen kattepis.
Ik haal hem nu binnen!
bedankt voor de tip!

hier een link, met 't nieuwtje + demo mirrors
http://www.gamer.nl/nieuws/28045

heb ook een leuke screenshots gevonden, ziet er zeker goed uit, ben benieuwd!

[ Bericht 14% gewijzigd door 7eVeNL op 07-10-2005 23:56:55 ]
pi_31272216
Wow dat spel is echt heel cool!

eerste level moet je ontsnappen met jack & ze team van de T-Rex, daarna kom je in een level waar je kong zelf mag besturen.... en dat is echt heel bruut, zeer realistisch, de sfeer, de muziek, echt een spel voor de fans, super!

mensen ga'm downloaden!

[ Bericht 4% gewijzigd door 7eVeNL op 08-10-2005 00:55:03 ]
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:08:20 #293
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31277130
gisteren gespeeld en de demo is cool
pi_31307972

zondag 9 oktober 2005 @ 15:02:42 #295
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_31308569
quote:
Op zondag 9 oktober 2005 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]

je plaatje is dood, maar stelt ook niet veel voor, beetje erg klein?
  zondag 9 oktober 2005 @ 16:20:32 #296
3767 Herald
Come get some
pi_31310335
het is een plaatje van de Britse quad poster: http://comingsoon.net/news/topnews.php?id=11493
pi_31459127
Wow! ik lees net op de kongisking.net site dat Howard shore de composer van o.a Lord of the rings is afgezet als composer voor King kong! .... Hij wordt vervangen door James newton Howard! Die o.a bekend is voor alle scores van M Night shayamlan, Batman begins, en veel en veel meer,

hier zijn profiel: http://www.imdb.com/name/nm0006133/

dit is echt super nieuws, JNH is voor mij echt de no1 onder de muziek composers, prachtige muziek maakt die kerel, en ben ook heel blij dat hij de muziek gaat verzorgen voor King kong! Nog 2 maanden en dan komt de film uit, dus wat wordt een race tegen de klok denk ik, Ik kan niet wachten!

Hier het officiële bericht !

CONFIRMED: JAMES NEWTON HOWARD TO SCORE 'KING KONG'

10/14/05, 6:25 pm EST - Xoanon

UNIVERSAL CITY, Calif., Oct. 14 /PRNewswire/ -- Universal Pictures confirmed today that James Newton Howard will compose the original score for the dramatic adventure "King Kong," which is directed by triple Academy Award(R) winner Peter Jackson. Mr. Howard replaces Howard Shore, who is leaving the project.
Peter Jackson made the following statement: "I have greatly enjoyed my collaborations with Howard Shore, whose musical themes made immeasurable contributions to 'The Lord of the Rings' trilogy. During the last few weeks, Howard and I came to realize that we had differing creative aspirations for the score of 'King Kong.' Rather than waste time arguing with a friend and trying to unify our points of view, we decided amicably to let another composer score the film. I'm looking forward to working with James Newton Howard, a composer whose work I've long admired, and I thank Howard Shore, whose talent is surpassed only by his graciousness."

"King Kong" will be released December 14, 2005.

[ Bericht 4% gewijzigd door 7eVeNL op 15-10-2005 12:50:05 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:36:02 #298
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_31463158
Jammer hoor, de soundtrack van LOTR is erg goed
pi_31463523
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:36 schreef Timo20 het volgende:
Jammer hoor, de soundtrack van LOTR is erg goed
Ja maar JNH maakt mooiere muziek, met meer gevoel imo
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:51:58 #300