A.s. papa's en mama's:
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
16 april 2003: leviathanfd (papa)
22 april 2003: melonovy
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
16 juni 2003: Miss
* 25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
10 juli 2003: basset (papa)
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
20 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
28 september 2003: Chocobo (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
31 oktober 2003:SheDeviltje
31 oktober 2003: Meaghan
oktober/november 2003: Grijs
* 5 december: Knorretje en Danny
Babietjes:
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 04-04-2003 21:27]
Ik ben vannacht weer terug gekomen uit het ziekehuis met een kersverse zoon genaamd Duncan.
Hijs op 01-04-2003 om 00.12 geboren, weegt 3520 gram en is 52 cm lang.
Kep maar een kwartier persweeen gehad en toen wassie er. Van de week meer update en nu slapie doen!!!
En Moussy wat geweldig dat Zo gezond is.
Oja en voor iedereen die het nodig heeft een dikke
Groetjes Pikakonijn
[terug in lurkstand]
Van harte gefeliciteerd met Duncan, wat een leuke naam joh! Past prima bij Damey. En wat is het uiteindelijk snel gegaan Ik ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar rust nu maar lekker uit en geniet van je beide mannetjes!
Ben benieuwd hoe Damey reageert trouwens Zomaar ineens een broertje
Moussy, gefeliciteerd met een Zo ...
Knorretje , gefeliciteerd met een nieuwe frummel ... hoop dat alles goed gaat !!!
Zo lief : Kay hoorde zijn zusje jammeren in de kinderwagen en klom op de het wiel om haar een speentje te geven ... Voor een ukkie van 16 maanden pikt 'ie dingen heel snel op Iets TE snel af en toe, hij is gisteren uit zijn campingbed gepleurt
(over een paar jaar slaan ze mekaar de hersens in)
Vanavond maar eens nieuwe fotos plaatsen ...
en sorry dat ik geen nieuw topic geopend had, ik had niet door dat ik de laatste was in 't vorige topic
Angel22, wat geweldig dat je zo snel een gezond kereltje op de wereld hebt gezet! En een stoere naam hoor
Knorretje, joehoeoeoe, weer zwanger! En Danny ook gefeliciteerd natuurlijk.
Moussy, wat heerlijk, weer een zoontje . En wat een ontzettend goed nieuws dat hij helemaal gezond eruit ziet. Ik ben zo ongelooflijk blij voor jullie
.
en Moussy, ook van harte met je zoon-in-wording. fijn dat jullie er ondanks eerdere huivering toch zo blij mee zijn.
quote:Dit meeeeeeen je niet, floep jij nu zomaar een kindje er uit!!!! Ik ben echt vol verbazing, geloof het gewoon bijna niet!! Doe maar gauw een fotooke
Op dinsdag 1 april 2003 03:54 schreef Angel22 het volgende:
Zo vers topic en een VERSE BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben vannacht weer terug gekomen uit het ziekehuis met een kersverse zoon genaamd Duncan.
Kep maar een kwartier persweeen gehad en toen wassie er. Van de week meer update en nu slapie doen!!!
quote:
Gefeliciteerd meid en hub en Damey natuurlijk!! Ik ben blij dat alles zo vlot is gegaan!!
Knorretje en Danny, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Zoals iedereen hoop ik ook dat je BI alleen maar verbeterd.
Moussy, super dat alles in orde is met jullie Zo, en wat is het duidelijk te zien haha.
Hier alles in orde, al word mijn BI met de dag erger lijkt het helaas wel. Morgen gaan we naar de 9 maanden beurs, de rolstoel staat al klaar. Langer dan een half uur lopen red ik niet dus dan maar gereden worden. Jasper gaat een dagje naar een vriendin van me om te spelen dus die zal zich goed vermaken.
Gijsje wordt al aardig druk, ik heb er mijn buik van vol
De babykamer begint nu ook vorm te krijgen, al moeten de muren nog geschilderd en het niuwe zeil erin. I kkan niet wachten tot alles op z`n plek staat en ik kan beginnen met inrichten van de hele handel
quote:bij alicia klopte het en ik hoop stiekum deze keer weer
Op dinsdag 1 april 2003 10:00 schreef moussy het volgende:
Oh ja, de chinese tabel dingens kalender, klopte bij mij niet
quote:Bij Eva klopte die ook niet.
Op dinsdag 1 april 2003 10:00 schreef moussy het volgende:
Oh ja, de chinese tabel dingens kalender, klopte bij mij niet
Angel22 van harte gefeliciteerd met Duncan!
Moussy van harte gefeliciteerd met een gezonde zoon!! wat leuk!
CarOnline, jij moet ook nog even een "grapje" op de wereld zetten! En wel vandaag!
net de informatrice gebeld van MvM die ik van Alicia had en gaat proberen deze week nog langs te komen zodat ik na de vakantie direct kan beginnen
Zó Angel22, dat heb je even snel gedaan!!
Gefeliciteerd met je zoon Duncan!!
Enne, snel een foto plaatsen hoor
Stout !
Heel veel geluk met jullie ventje en een fijne kraamtijd gewenst (en er na natuurlijk ook !)
Stout
Angel van harte gefeliciteerd met je zoon Duncan!!
Knorretje, jij gefeliciteerd met jullie sinterklaas baby!!!
Hemeltje wat wil ik ook graag mama worden.......zucht.....
Moet helaas nog even wachten tot mannetje andere baan heeft en er geen financiele zorgen zijn. En ik mag zeker niet zeuren want eerst zijn ET en Toot aan de beurt om mama's te worden.
Dikke kus aan iedereen, ik spring weer in lurkstand.
Moussy, wat fijn dat alles goed is met jullie Zo, durf je nu een beetje van de zwangerschap te genieten?
Knorretje en Danny, gefeliciteerd met de zwangerschap.
En natuurlijk Angel22, van harte gefeliciteerd met Duncan!
na aandringen van leviathanfd (wederhelft) zal ik nu toch maar even posten.. (ooit moet de eertse keer zijn)
ik was vandaag bij de verloskundige, maar het kindje blijkt nog niet ingedaald te zijn (morgen 38 weken), terwijl dit vorige week wel zo was.. ik schijn een erg beweeglijk bekken te hebben, maar ik geloof niet dat dit verder een probleem is?? ik kan er op internet niet echt iets nuttigs over vinden..
quote:Oh te gek!!! Goed nieuws zeg, heeel erg gefeliciteerd en genieten maar!!
Gefeliciteerd
Maar wat ik me afvroeg: hoelang laten/lieten jullie zo'n bord waarop stond dat je een kind hebt gekregen hangen/staan in de tuin? Ik heb in het weekend een folderwijk en het viel me op dat bij sommige mensen die dingen na 3 weken al uit de tuin zijn en dat anderen die dingen 3 maanden laten hangen. Wanneer komt het moment dat je denkt: uit de tuin ermee!
Knorretje en Danny: fantastisch, weer zwanger! Gefeliciteerd!
Moussy: wat heerlijk voor jullie dat alles goed is, dat zal toch een hele opluchting zijn!
Hier gaat alles prima. Ik ben nu ruim 10 weken. Ik voel me redelijk goed. Gek, ik had vooraf verwacht veel meer ziek en misselijk te zijn. Maar gelukkig valt dat heel erg mee.
Ik ben alleen s'avonds vreselijk moe, kan dan ook weinig verdragen. Zooi heeft dat al gemerkt!
Verder smaakt het warm eten me erg slecht. Het liefst eet ik alleen maar lekkere, maar ongezonde dingen (friet, pizza!, heel slecht!). Van een vriendin heb ik nu een negen maanden kookboek gehad. Misschien dat ik daar eens iets uit moet gaan proberen!
Aan mijn buik is nog weinig te zien. Hij voelt vanonder alleen iets strakker.
Wanneer begon jullie buik wat te groeien??
quote:Ow, lieffffff!
Op dinsdag 1 april 2003 17:42 schreef Angel22 het volgende:
[afbeelding]Onze Duncan.
Vanmiddag bij de verloskundige geweest alles was goed. Ze kon het hartje niet horen maar wel de doorstroming van de navelstreng en die klonk goed. De kleine was errug beweeglijk zat telkens ergens anders. Mijn bloeddruk was weer wat lager nu 95 om 60 (normaal heb ik 110 om 80) Dus das ook netjes. Wat ik zelf erg minder vond is dat ik 3 kilo aangekomen ben in 4 weken !!!!!!!!!!!
Volgens haar niet erg, maar ik voel me vreselijk voor lul staan volgende week bij de dieetist.
Over 4 weekies weer terug. Ben alweer 20 weken en een dag, het gaat allemaal zo snel.
Je kunt natuurlijk ook het fietszitje op de hometrainer monteren
Hahahahaha zie je me al zitten met Bo in fietszitje op de hometrainer, en dan zingen we we zijn er bijna we zijn er bijna. Volgens mij zouz e het nog leuk vinden ook
Lies, mijn buik begon bij Eva al met 12 weken een beetje te groeien en bij deze wordt het nu pas zichtbaar (17 weken). Het verschilt dus enorm, het heeft ook te maken met je buikspieren denk ik.
Ik ben blij dat je niet zo misselijk bent en die hartige trek? Die heb ik ook! Had ik bij Eva alleen maar trek in zoetigheid, deze keer droom ik smorgens vroeg al van bitterballen, kaaskoekjes etc.
Tom-Tom, wij hebben het bord 6 weken laten staan en toen met pijn in ons hart verwijderd. Toen hebben we het gewoon nog een paar weken in de achtertuin gezet, ik kon er geen afstand van doen.
Ik weet eigenlijk niet of er een vaste periode voor staat, het hangt er ook vanaf hoe lang je iets huurt denk ik en of je iets zelf hebt gemaakt.
coolbabe wat lastig dat je zo veel last hebt van de BI. Kun je je wel een beetje redden met Jasper? Of krijg je extra hulp?
quote:Hoi Artemis665, leuk dat je zelf komt posten
Op dinsdag 1 april 2003 15:29 schreef Artemis665 het volgende:
ik was vandaag bij de verloskundige, maar het kindje blijkt nog niet ingedaald te zijn (morgen 38 weken), terwijl dit vorige week wel zo was.. ik schijn een erg beweeglijk bekken te hebben, maar ik geloof niet dat dit verder een probleem is?? ik kan er op internet niet echt iets nuttigs over vinden..
Oeh, Angel22, Duncan is lieieief ! Ik vind het een echte Duncan, helemaal goed gekozen die naam.
Tom-Tom, wij hadden bij ons derde kindje pas een ooievaar in de tuin. Daar waren we ook al gauw weer zat van, maar uit luiheid (geen zin om dat ding terug te brengen naar de winkel waar ie geleend was) hebben we hem toch nog 2 weken laten staan.
Lies, ik had ook moeite met warm eten. Vlees stond me zo tegen! En nog wel een beetje trouwens, ik eet steeds vaker vegetarische dingen. Hoewel ik een frikandel speciaal altijd wel lust! En appelmoes zorgde ervoor dat de groente niet zo wee-ig smaakte...
Goed van je Knorretje, om met MvM mee te doen. Heb ik ook gedaan tijdens mijn eerste en tweede zwangerschap. De laatste keer heb ik me wel opgegeven, maar ze deden er niet meer aan in deze regio. Liep ik mooi dat leuke serviesje mis
.
Sweej, ik wou nog even zeggen dat jouw Jonas er ook heeeel erg schattig uitziet als hij slaapt. Wat een lief leuk kereltje heb je toch!!!
Deze vlag dus. Van het spandoek van René heb ik helaas geen foto's op de pc staan.
zoals het er nu naar uit ziet komt er alsnog een rechtszaak tegen het uitvaartcentrum, maar daar kan ik (nog) niet veel over vertellen
quote:Stoer he
Op dinsdag 1 april 2003 20:46 schreef Rewimo het volgende:
*slik* Dat T-shirt erachter...
Knorretje & Danny, hardstikke leuk voor jullie! Gefeliciteerd. En volgens mij toch nog relatief snel, dit keer.
Moussy, ook heel erg gefeliciteerd met het goede nieuws. Nu Caronline nog en dan kan het allemaal echt niet meer stuk.
Mijn vriend had zelf een bord gemaakt voor in de tuin. Het is Winnie de Poeh die een stopbord omhoog houdt en in dat bord hadden we de naam van Katja staan. Hij is echt heel mooi en gelukkig ook niet zo heel erg groot, dus nu hangt hij op de deur van Katja's kamer. Katja zelf vindt hem ook erg mooi, ze aait hem elke avond voor ze naar bed gaat.
misschien een leuk topic, de 1e foto van je kind spammen
quote:Mooi verhaal!
Op dinsdag 1 april 2003 20:59 schreef moussy het volgende:[..]
Stoer he
Zal het ff kort uitleggen. Dat is de man van mijn moeder. Ik ken hem nu 3 jaar en hij ziet me echt als zijn dochter. Ik zie hem als mijn vader. Hij werd van Mink weer opa en mocht het nu vanaf het begin af aan meemaken. Dat vond hij zó vreselijk geweldig!! Het is ook een echte opa, ondanks dat hij geen biologische kinderen heeft. Dus voor vaderdag heeft hij van mij zn opa-shirt gekregen en daar woont hij in sinds de geboorte van Mink
Moussy, ook gefeliciteerd, ook een prachtige zoon
Knorretje ook gefeliciteerd, ook een prachtige zoon/dochter
Nu CarOnline nog, zet em op
Geniet ervan.!!
Moussy, mooi idee was dat met die vlag. En succes met een eentuele rechtzaak.
Wij hebben een schaapjesbord in de tuin staan gemaakt door Clark. Was zo'n leuke verrassing dat Peet thuiskwam om 2 uur 'snachts, toen stond het bord er al, dit is ook een foto van dat moment.
Ik had hem al op de foto's gezien maar dat ik hem voor het echt zag heb ik eventjes flink staan janken, wat een feest in de tuin!
Ik laat hem zeker 6 weken staan dus nog maar 2 weekjes helaas
Een buurmeisje kwam al vragen of Bram elke dag jarig was met die slingers
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 01-04-2003 22:27]
Mooi zeg, de een staat aan het begin van een zwangerschap, de ander is bijna op de helft en weer een ander heeft net haar zwangerschap tot een bevalling gebracht. Prachtig!
quote:wij zitten echt dicht bij elkaar, wordt vast een duobevalling, gezallich!
Op dinsdag 1 april 2003 17:57 schreef jessie het volgende:
Ben alweer 20 weken en een dag, het gaat allemaal zo snel.
quote:ik zit al op 8(!) tot nu toe....
Wat ik zelf erg minder vond is dat ik 3 kilo aangekomen ben in 4 weken !!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Jasper doet bijna alles zelf, dus die hoef ik gelukkig nauwelijks meer te tillen. Het huishouden gaat dus niet en het ziet er hier ook uit of er een bom is ontploft. Stofzuigen gaat nog net maar dan is het ook op voor de rest van de dag. Mijn moeder is pas geweest om de badkamer te soppen en de vloer te dweilen dus daar hoef ik me even niet druk om te maken. Venteman doet zoveel hij kan maar die heeft het ook druk zat met zijn werk en de babykamer dus er blijft genoeg werk in huis over.
Op dinsdag 1 april 2003 18:32 schreef Lois het volgende:
coolbabe wat lastig dat je zo veel last hebt van de BI. Kun je je wel een beetje redden met Jasper? Of krijg je extra hulp?
Angel, wat een poepie is Duncan zeg! Zo een wil ik er ook wel
Mous: zoals Capaja schreef is het een gruwelijk mooi gebaar, die vlag. Goed dat je het ook hebt uitgevoerd en lak hebt gehad aan het commentaar.
Knor en Danny: zinkt het al een beetje in? Loop je op wolken? Vlinders in je buik? Het is inderdaad wel bijzonder dat in een paar uur tijd zulke verschillende fases van een zwangerschap langskwamen. Het blijft een erg bijzonder topic hier.
Lies: bij mij kwam de buik ook pas erg laat omdat ik zoveel was afgevallen in het begin. De eerste drie maanden ben ik 10 kilo afgevallen, die zitten er nu weer netjes bij dus ik ben nu precies op het gewicht dat ik had voordat ik zwanger werd. Ik kreeg de eerste reacties op mijn buik zo rond de 17e week, maar dan moest ik m wel goed vooruit steken. Pas de laatste anderhalve maand is het opeens behoorlijk gaan groeien, ik was al bang dat het er niet meer van zou komen. Mijn schoonmoeder heeft dat gehad bij haar tweede, dat was ook een heel klein kindje en ze droeg het blijkbaar erg naar binnen. Toen het kindje eenmaal was geboren vroeg iedereen haar waar ze die baby opeens vandaan had, ze hadden allemaal niet gezien dat ze zwanger was; dat lijkt me ook niet leuk. Maar op zwangerschapszwemmen (moet je dat eens proberen uit te spreken, mijn mond maakt er steeds zwangerzwapszwemmen van ) zitten er allemaal bij die veel dikker zijn, maar minder ver zijn dan ikke.
Voor mij ook een mijlpaaltje deze week: ben de 29e week ingegaan, dus Miepie is nu levensvatbaar. Ze moet liever nog wel even blijven zitten, maar ik vind het wel een prettig idee dat ze het nu ook zou kunnen overleven.
CarO: gogogogogogogo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |