Speel dan ook de Bad Brother 2000 Online Quiz..
50 multiple Choice vragen, Max. 3 uur de tijd en eindig zo hoog mogelijk in de Hall of Fame...
Met dank aan Fanneke & Het Fokforum
Ga me zeker melden binnenkort : eerst de quiz van Fannetje.
quote:haha... goed zo.. en geloof me.. Na deze 2 Quizzes ben je pas ECHT verzadigt van Big Brother 2
Op 10 januari 2001 00:30 schreef Harry het volgende:
't Ziet er prachtig uit !!Ga me zeker melden binnenkort : eerst de quiz van Fannetje.
Moeilijk hoor!!!!
( minder dan 5 minuten)
*slechte score*
Naam + Aantal goed
Lamon 37
[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 10-01-2001 10:31]
Sorry Bad Brother, maar ik had geen zin om er over na te denken...
quote:Eh, ik draag XL trouwens
Op 10 januari 2001 10:20 schreef Bad_Brother het volgende:
Top 10 Bad Brother Quiz
Naam + Aantal goedLamon 37
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cindy 37
amelie29 36
Mirre 35
Catwoman1967 33
mmj 33
Harrie 30
MarcoTC 29
Linda-2 29
peacecat 29
quote:Nee he Marky,ook hier sta ik met 68%(34pnt) achter je
Op 10 januari 2001 18:30 schreef marky het volgende:
Ja ook hier heb ik het goed gedaan ik sta op 74%
Je score is 56%. Je hebt 28 antwoorden goed uit 50 vragen.
Tssss! Hoe is het mogelijk!! Valt me nog niet tegen iig, met zoveel vragen gegokt!
quote:Samen zijn we goed voor meer dan 100%
Op 10 januari 2001 20:36 schreef FarahDibah het volgende:
Nee he Marky,ook hier sta ik met 68%(34pnt) achter jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.op de bb quiz van Fannetje had ik ook al 34 vragen goed,is op zich ook wel een kunst hoor,toch!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In 5 minuten 28 goed, en nu een middenmoter.
Leuk gedaan Bad Brother!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop