lijkt me erg leuk, zal ongetwijfeld ook wel weer topicje over op FOK! komen met alle scores
quote:ik ben een ICT'et die nog (weer
De Stelling
Wie scoort er volgens jou het hoogst tijdens BNN’s Nationale IQ-Test op 10 januari?
Studenten 1183 21 %
ICT-ers 848 15 %
Blondines 582 10 %
Leraren 568 10 %
Bouwvakkers / arbeiders 473 8 %
Fotomodellen 449 8 %
Allochtonen 390 7 %
Bekende Nederlanders 360 6 %
Boeren 329 6 %
Homo's & lesbo's 305 5 %
Politieagenten / beveiligingsbeambten 281 5 %
5768 keer gestemd
volgens de peilingen moet ik dus gigantisch hoog gaan scoren
/me kan de druk niet meer aan !
Denk het haast wel.
Het genie kan nooit zo maar zijn verdwenen.
Gisteren was ik 't nog.
Maar ja, dat was gisteren.
Dat moet dus wat worden!
quote:Als je nou ook nog Lesbisch bent, op een boerderij woont en af en toe een Schnabbel als fotomodle hebt helemaal natuurlijk
Op 09 januari 2001 21:58 schreef Jane het volgende:
Heeee, ik ben sinds een paar maanden IT-er, druk aan het leren EN ik ben blond!Dat moet dus wat worden!
Ik zou best mee willen doen, maar ik verwacht niet dat ik kan, denk dat ik bezig ben nieuw leven op de wereld te helpen zetten (althans er bij ana het meehelpen ben). Maar en concept van BNN vind ik wel geinig.
quote:
Op 09 januari 2001 22:03 schreef DIGGER het volgende:
Als je nou ook nog Lesbisch bent, op een boerderij woont en af en toe een Schnabbel als fotomodle hebt helemaal natuurlijk
quote:ik ben meteen kansloos
Op 09 januari 2001 22:15 schreef Xhorder het volgende:
Ik ben een homofiele politieagent die toevallig les geeft op de politieschool, ik studeer s'avonds voor ICTer, ben blond, klus vaak zwart bij als bouwvakker, sta ingeschreven bij een modellen bureau, kom oorspronkelijk uit Zweden (allochtoon), ik woon in een boerderij en houd koeien gewoon voor de lol, en ik ben ook de nieuwe Amsterdamse persvoorlichter van de Politie, dus ik word net zo bekend als mijn voorganger.. Bij elkaar ben ik dus best slim..![]()
![]()
quote:Binnenkort te verwachten in Waku Waku, Lingo, Wie ben ik, Rapatongo etc: Ik presenteer u: Xhorder!!!!!
Op 09 januari 2001 22:15 schreef Xhorder het volgende:
Ik ben een homofiele politieagent........en ik ben ook de nieuwe Amsterdamse persvoorlichter van de Politie, dus ik word net zo bekend als mijn voorganger..
quote:Dank u, dank u! Ik ben benieuwd wanneer ik "Wie ben ik" mag gaan doen, die is natuurlijk het gezelligst van allemaal, met die André en Ron! En ik ga winnen! Zeker weten!
Op 09 januari 2001 22:41 schreef DIGGER het volgende:
Binnenkort te verwachten in Waku Waku, Lingo, Wie ben ik, Rapatongo etc: Ik presenteer u: Xhorder!!!!!
Na een miserabel dictee en een redelijke wetenschapsquiz moeten die tv-tests toch wel een keer op een succes uitmonden.
Normaal gesproken scoor ik met iq-tests zo tussen de 125 en 140. Ben benieuwd...
Maar nu blijkt opeens dat ik de antwoorden op de site moet invullen, gaan we niet klasikaal (of zoiets ) nakijken?
Jammer dat de bedenkttijd zo kort was. In het begin teveel studioshots, zodat je niet alle antwoorden kon checken. En die Exceldiagrammetjes waren ook onleesbaar.
En nu kan ik ook niet nakijken want die site kom ik niet op. Volgende keer toch meer bandbreedte regelen bij sponsor Planet Internet.
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 10-01-2001 21:52]
Hoop straks toch nog ergens de antwoorden te kunnen checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |