abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 maart 2003 @ 20:52:06 #1
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9492831
Blinde woede en haat vullen het hart van de jongeman.. Hij is hier niet welkom. Zijn thuis zal nu inmiddels zijn.. gesloten.. afgebrand.. afgestorven.. dood.. En hier is hij ook niet welkom.

Maanvis zijn plannen om het eiland over te nemen hebben in 1e instantie gefaald, maar de drang om dit te doen wordt groter en groter. Het is pure noodzaak geworden. Ongewenst is hij hier, en met hem al zijn broertjes, zusjes, vriendjes, vriendinnetjes en varkens. De baggerschuit waarop ze hier kwamen ligt nog steeds veilig aan de andere kant van het eiland en ondertussen zijn degenen die hetzelfde noodlot was aangedaan, de spullen aan het uitpakken.

De jongeman zal nu terug moeten gaan naar dit basiskamp om het treurige nieuws te moeten mededelen. Een traan vult zijn linkeroog met vocht om vervolgens langs zijn neus af in zijn mond te rollen.

Zout..

Terwijl hij deze zoute smaak proeft beseft hij dat dit de enige kans op overleving is. Integreren mag hier niet, dan moet het maar op de harde manier. Er is geen plaats om naar toe te gaan. Thuis is WEG! Het enige dat nog rest is het eiland, het enige sprankje hoop is dit vruchtvolle eiland. En als de orginele bewoners niet WILLEN dat wij hier komen, dan zullen we ze moeten FORCEREN. Er is geen andere manier, elke andere manier zal de dood van zijn groep betekenen. Ze zullen ofwel maanden op zee rondzwerven zonder eten en drinken, en teruggaan naar hun oorspronkelijke thuis zit er ook echt niet in. De minst zekere dood is de dood die veroorzaakt wordt door het gevecht met de eilandbewoners. Dit gevecht zal hij aangaan, tot de dood erop volgt.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9492864
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:52 schreef Maanvis het volgende:
Blinde woede en haat vullen het hart van de jongeman.. Hij is hier niet welkom. Zijn thuis zal nu inmiddels zijn.. gesloten.. afgebrand.. afgestorven.. dood.. En hier is hij ook niet welkom.

Maanvis zijn plannen om het eiland over te nemen hebben in 1e instantie gefaald, maar de drang om dit te doen wordt groter en groter. Het is pure noodzaak geworden. Ongewenst is hij hier, en met hem al zijn broertjes, zusjes, vriendjes, vriendinnetjes en varkens. De baggerschuit waarop ze hier kwamen ligt nog steeds veilig aan de andere kant van het eiland en ondertussen zijn degenen die hetzelfde noodlot was aangedaan, de spullen aan het uitpakken.

De jongeman zal nu terug moeten gaan naar dit basiskamp om het treurige nieuws te moeten mededelen. Een traan vult zijn linkeroog met vocht om vervolgens langs zijn neus af in zijn mond te rollen.

Zout..

Terwijl hij deze zoute smaak proeft beseft hij dat dit de enige kans op overleving is. Integreren mag hier niet, dan moet het maar op de harde manier. Er is geen plaats om naar toe te gaan. Thuis is WEG! Het enige dat nog rest is het eiland, het enige sprankje hoop is dit vruchtvolle eiland. En als de orginele bewoners niet WILLEN dat wij hier komen, dan zullen we ze moeten FORCEREN. Er is geen andere manier, elke andere manier zal de dood van zijn groep betekenen. Ze zullen ofwel maanden op zee rondzwerven zonder eten en drinken, en teruggaan naar hun oorspronkelijke thuis zit er ook echt niet in. De minst zekere dood is de dood die veroorzaakt wordt door het gevecht met de eilandbewoners. Dit gevecht zal hij aangaan, tot de dood erop volgt.


*zucht*

Een volhouder....

pi_9492876
Vooruit I'll humor you ... this one stays open ...
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 31 maart 2003 @ 20:54:44 #4
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_9492934
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:53 schreef Atrimar het volgende:
Vooruit I'll humor you ... this one stays open ...
good ol'boy
nieuw beleid he
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  maandag 31 maart 2003 @ 20:55:44 #5
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9492968
*zwaai*
Goedenavond meneer, mag ik u verwelkomen op dit eiland.

En wie bennu als ik vragen mag?

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9493088
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:55 schreef portier het volgende:
*zwaai*
Goedenavond meneer, mag ik u verwelkomen op dit eiland.

En wie bennu als ik vragen mag?


het is iemand van onzin
maar welkom
  maandag 31 maart 2003 @ 21:00:15 #7
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_9493142
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:58 schreef Jan-jaap het volgende:
het is iemand van onzin
maar welkom
hoe scherp.... en is daar wat op tegen?
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  maandag 31 maart 2003 @ 21:00:31 #8
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9493157
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:58 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

het is iemand van onzin
maar welkom


O really? Waar ligt dat ergens?

Doe nou eens liev! Dat moet enzo

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9493176
oeh ze worden toch nog aardig
  maandag 31 maart 2003 @ 21:00:54 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9493178
OOC: Niet slowchatten, Atrimar & Highlander

IC:
Met gemengde gevoelens van zowel woede als verdriet begint Maanvis zijn wandeling terug naar het basiskamp. De pas die hij er inhoudt wordt langzaam maar zeker meer een slenterpas... De lange reis hierheen heeft hem uitgeput en verhongerd. De energie waarmee hij thuis dingen ondernam is inmiddels grotendeels wegge-ebt. Maar toch, nu was de tijd om alles eruit te persen wat erin zit. Niet voor succes, maar voor overleving...

Na een aantal uur lopen ruikt Maanvis de zilte zeelucht weer. Het basiskamp kon nu niet ver meer zijn. En niet al teveel tijd later komt Maanvis aan bij de baggerschuit waar het basiskamp is opgeslagen.
Een groepje Oude onzinners kijkt hem verwachtingsvol en met een hongerige blik aan...

Hij schraapt zijn keel even, en roept, "Mag ik even jullie aandacht!!!!"

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 maart 2003 @ 21:02:34 #11
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9493244
Apparantly reageert hij niet op mij
Naja, jammer zeg..

*slentert verder over het strand*

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 31 maart 2003 @ 21:03:10 #12
4539 Martian
no, not Marvin
pi_9493263
Ik heb ook met mijn broertjes talloze mislukte pogingen ondernomen
According to my name I'm from Mars, But I'm not
pi_9493265
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:00 schreef HighLander het volgende:

[..]

hoe scherp.... en is daar wat op tegen?


nee i
maar ik wens hem ook welkom
ben ik een keer aardig is het weer niet goed
pi_9493282
* Vanuit de bossen langs het strand slaat Atrimar de vreemdelingen gade, en probeert te beoordelen in hoeverre ze een bedreiging voor de Resources op het EIland zijn
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 31 maart 2003 @ 21:04:31 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9493319
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:55 schreef portier het volgende:
*zwaai*
Goedenavond meneer, mag ik u verwelkomen op dit eiland.

En wie bennu als ik vragen mag?


"Ehh watte?"
Maanvis kijkt de onverlaat met een vreemde blik aan. Hij had hem eerst over het hoofd gezien, maar nu valt hij dan toch op tegen de blauwe achtergrond van de zee.
"Ehh ehh... Ik ben Maanvis. En U?"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 maart 2003 @ 21:08:05 #16
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9493447
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Ehh watte?"
Maanvis kijkt de onverlaat met een vreemde blik aan. Hij had hem eerst over het hoofd gezien, maar nu valt hij dan toch op tegen de blauwe achtergrond van de zee.
"Ehh ehh... Ik ben Maanvis. En U?"


portier, aangenaam. U ziet er verwart uit. Zoekt u iets? Of kan ik u ergens mee helpen?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 31 maart 2003 @ 21:10:56 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9493550
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:08 schreef portier het volgende:

[..]

portier, aangenaam. U ziet er verwart uit. Zoekt u iets? Of kan ik u ergens mee helpen?


"Ik ben nieuw hier... Ik kom van.."
Maanvis zijn ogen vullen zich met tranen bij de gedachte aan het Thuis.
"Ik kom van.. daar", zegt de jongeman terwijl hij met zijn rechterarm naar de zee wijst.
"Onzin heette mijn thuis. maar het is nu niet meer."
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 maart 2003 @ 21:17:39 #18
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9493779
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:10 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Ik ben nieuw hier... Ik kom van.."
Maanvis zijn ogen vullen zich met tranen bij de gedachte aan het Thuis.
"Ik kom van.. daar", zegt de jongeman terwijl hij met zijn rechterarm naar de zee wijst.
"Onzin heette mijn thuis. maar het is nu niet meer."


Och jongen toch, nie huilen.

Maar zeg eens, wat was je van plan? Je stapte zo vastbesloten door het zand...

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 31 maart 2003 @ 21:21:04 #19
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9493882
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:17 schreef portier het volgende:

[..]

Och jongen toch, nie huilen.

Maar zeg eens, wat was je van plan? Je stapte zo vastbesloten door het zand...


"Vastbesloten?
Ik ben niets van plan verder... we zijn gestrand hier.. we proberen alleen te overleven... voor zover als dat gaat", mompelt Maanvis tegen portier, om niet meteen zijn plannen te onthullen..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 maart 2003 @ 21:24:18 #20
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9493965
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

"Vastbesloten?
Ik ben niets van plan verder... we zijn gestrand hier.. we proberen alleen te overleven... voor zover als dat gaat", mompelt Maanvis tegen portier, om niet meteen zijn plannen te onthullen..


Okeej
Neem je tijd. Je kan wat gaan drinken in Café "SuupSchuut" of FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2) en als je wilt is er genoeg plek om een huisje te bouwen.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 31 maart 2003 @ 21:27:27 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9494067
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:24 schreef portier het volgende:

[..]

Okeej
Neem je tijd. Je kan wat gaan drinken in Café "SuupSchuut" of FC Fok!-kantine 't Ballenhok (2) en als je wilt is er genoeg plek om een huisje te bouwen.


Maanvis kijkt portier verbaasd aan.. "Neem je tijd???"
"Mijn gang en ik zijn zowat uitgehongerd!!! Het zal niet lang meer duren voordat we sterven van de honger! Waar kun je hier ergens wat lekkers te eten halen? Shoarma ofzo? En als het kan gratis, want we hebben geen geld mee kunnen nemen vanuit ons Thuis. Een 3tal users heeft namelijk gisteren van onze laatste centen die mooie baggerboot gekocht."
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 maart 2003 @ 21:31:19 #22
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9494170
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maanvis kijkt portier verbaasd aan.. "Neem je tijd???"
"Mijn gang en ik zijn zowat uitgehongerd!!! Het zal niet lang meer duren voordat we sterven van de honger! Waar kun je hier ergens wat lekkers te eten halen? Shoarma ofzo? En als het kan gratis, want we hebben geen geld mee kunnen nemen vanuit ons Thuis. Een 3tal users heeft namelijk gisteren van onze laatste centen die mooie baggerboot gekocht."


de mcDavid hamburgerbar! -hehe, eindelijk deel 2- en Snackbar "de Bitterbal" (part 2)
Eet smakelijk!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 31 maart 2003 @ 21:33:12 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9494223
Weet je zeker dat je daar gratis kan eten?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 maart 2003 @ 21:36:08 #24
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9494294
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:33 schreef Maanvis het volgende:
Weet je zeker dat je daar gratis kan eten?
Een paar smilies heb je toch wel?
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  maandag 31 maart 2003 @ 21:37:02 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9494316
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:36 schreef portier het volgende:

[..]

Een paar smilies heb je toch wel?


Mja dat wel. Vooral kotssmileys heb ik veel over!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9496449
[edit: offtopic, geen gerommel in een serieuze poging aub]

[Dit bericht is gewijzigd door Dagobert op 31-03-2003 23:56]

I´m back.
  dinsdag 1 april 2003 @ 08:43:10 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9502995
quote:
Op maandag 31 maart 2003 22:41 schreef Ryan3 het volgende:
[edit: offtopic, geen gerommel in een serieuze poging aub]
mopper
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:06:16 #28
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9503180
Lurkend in het bos slaat Pikkebaas het onzin groepje gade. Hij is al eerder op het eiland geweest maar is toen uit de gemeenschap verstoten. Ondanks zijn goede bedoelingen werd hij nog sneller dan een slechte mossel uitgekotst.

Pikkebaas houdt er niet van om zo behandeld te worden en sindsdien heeft hij slechts een drijfveer in het schimmige onleven dat hij als z'n bestaan beschouwt, wraak.

Woedend denkt hij terug aan de schande die hij toen voelde, bijna schatert hij het uit in een maniakale lach als hij aan z'n plannen denkt. De plannen die hij kon smeden terwijl hij geband was. Ja, wraak is een gerecht dat het beste koud smaakt, zeer koud, net zo koud als de zwarte ziel van Pikkebaas.

"Kom op Pikko" sprak hij tot zichzelf, dat deed hij vaker de laatste tijd "raap jezelf bij elkaar, het plan gaat beginnen".

Hij staat op, verlaat de behaaglijke schaduw van het bos en loopt naar het groepje onzinvluchtelingen toe.....

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_9503421
Achteroverliggend in het hagelwitte zand, de zon scherp zo vroeg in de morgen, ligt Ordos20 na te denken wat er nou eigenlijk gebeurt is. In een roes telde hij af met andere users voor de 1 aprilgrap van het jaar, totdat iedereen eruit gekicked werd. Hij herrinnert zich nog de klap, en het koude water, zo donker zo donker, wat zich boven hem sloot. En nu hier.

Ordos20 besluit nog even in de zon te bklijven liggen en zijn koude gewrichten en lijf op te warmen voordat hij in beweging gaat komen.

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:24:48 #30
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9503480
Pikkebaas heeft het groepje onzinners bereikt. Nog voor hij iets kan zeggen stort hij van honger en pure uitputting ter aarde.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_9503489
quote:
Op maandag 31 maart 2003 20:58 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

het is iemand van onzin
maar welkom


en in welke zin van het woord is dat verkeerd volgens u?
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:25:49 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9503506
Pikkebaas: Terwijl Maanvis even om zich heen kijkt, ziet hij plots een vreemd figuur uit de bossen bij het strand komen. Was het er 1 van zijn groep? Aan de kleren te zien niet, alhoewel het duidelijk aan hem te zien is dat hij hier niet thuis hoort, net zoals de Onzinners, is het niet helemaal duidelijk waar hij dan WEL vandaan komt. Met ferme stappen loopt Maanvis de vreemdeling tegemoet..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9503576
Nyand is iedereen kwijt...
Na een gezellig maar onafgemaakt aftel topic samen met andere users, is hij door de enorme knal in de lucht geslingerd. Na een slordige negen uur werd hij wakker. Wakker op een eiland ergens, ergens waar Nyand nog nooit is geweest. Vreemd kijkt hij op, op uit de bosjes waar hij beland was. In de verte kijken vreemde blikken naarhem.
Is het de lokale bevolking?? Hij kan het niet zien. Hij kijkt nog eens goed en ziet nog net dat de lokale bevolking wegrent.
Hij voelt zich weer alleen.
Alleen op een eiland dat hij niet kent ..................
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:32:34 #34
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9503632
Pikkebaas : Terwijl Maanvis juist begon te lopen is het al bijna te laat, de figuur is in elkaar gestort. Maanvis rent naar het figuur toe, en is onderwijl op zijn hoede. Het kon immers net zo goed een list zijn om hem in een onveilige positie te brengen en dan toe te slaan... Eenmaal bij de persoon aangekomen ziet hij al gauw dat het geen list is. Het uitgemergelde gezicht en de telbare ribben zijn voldoende aanwijzing dat deze onverlaat geen spelletje met Maanvis speelt, maar daadwerkelijk hulp nodig heeft. Maanvis reikt naar zijn linkerzij om een waterzak te pakken. Voorzichtig laat hij wat water in de mond van de man druppelen..

OOC
Paarse_paashaas : Niet slowchatten svp Gewoon meedoen!

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:35:09 #35
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9503668
Het koele water verfrist pikkebaas. Langzaam komt hij bij z'n positieven. "Waar ben ik" vraagt hij "Wie zijn jullie ?"
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:36:37 #36
21320 Duif
Wat nou vredesduif?
pi_9503688
* Duif vliegt over het strand en ziet een heleboel mensen ineens.

Leuk! Zouden ze ook wat te eten hebben?

roekoe koekeroe
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:39:04 #37
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9503746
Pikkebaas ziet een duif overvliegen en krijgt plotseling enorme trek.....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:39:57 #38
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9503768
*Nog volledig gedesorienteerd van zijn ruwe aanvaring met het eiland kuiert Cheiron een beetje over het strand*
In de verte ziet hij een kamvuurtje branden, en hoe dichterbij hij komt, hoe meer het geluid van een kalme zee wordt overstemd door een rumoer van onzin.

*In een waas van herkenning versnelt Cheiron zijn pas, en komt steeds dichterbij het rumoer*

"Onzinners!!" schreeuwt hij uit van vreugde

En toch is er iets anders...

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 1 april 2003 @ 09:40:12 #39
21320 Duif
Wat nou vredesduif?
pi_9503772
Waarom kijkt die meneer me zo hongerig aan??
roekoe koekeroe
pi_9503842
proestend wordt Ordos20 wakker in de branding. Hij was weer in slaap gesukkeld van de uitputting en het is vloed geworden. Kreunend en tergend langzaam richt hij zich gedeeltelijk op, en zittend, beide armen achterzich op het vochtige plakkerige zand, kijkt hij om zich heen. Verderop staat een groepje mensen die vaag bekend voorkomen. En iemand ligt daar ook bij te koemn, met een nat gezicht.

Eigenlijk te moe om ook maar 1 inspanning te verrichtten besluit Ordos20 om toch maar op te gaan staan. Met zijn doordrenkte, met zand bekoekte en half verscheurde kleding en warrig haar loopt hij door het rulle droge witte zand naar de menigte toe.

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_9504214
Na een half uur is Nyand eindelijk op krachten om op te staan en al strompelend gaat hij het eiland verkennen. Hij hoort in de verte de branding van de zee. Nyand besluit richting het water te lopen, maar ziet in de verte een groep mensen...

Vlug duikt hij de bosjes in om te voorkomen dat hij gezien wordt. Schichtig en met een enigszins verwilderde blik kijkt hij in het rond. Plots herkent hij een aantal mensen die daar tegen elkaar aan zitten, hij wil er naar toe lopen. Maar voordat hij daar is struikelt hij over een boomwortel en valt op de grond..

alles wordt zwart rond zijn ogen en hij blijft bewusteloos op de grond liggen.

~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:11:56 #42
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9504366
Pikkebaas zit aan de rand van de door het vuur verlichte kring. Plotseling hoort hij achter zich een bons. Hij loopt het bos in en vind het lichaam van Nyand. Hij plaatst z'n hand op de nek van Nyand. Zachtjes voelt hij de verzwakte hartslag onder z'n vingers. Hij leeft nog....

Met een paar ferme petsen in z'n gezicht brengt hij 'm bij en sleept 'm naar de behaaglijke warmte van het vuur.

Zwijgend zitten ze bij te komen.

Pikkebaas vraagt zich nog steeds af wie deze mensen zijn en hoe hij ze het beste in z'n plan kan passen. De stank van de opdrogende bagger in de schuit wordt steeds erger.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_9504577
Ordos20 kijkt om zich heen naar de groep bij het vuur. De man die net nog bewusteloos lag heeft iemand ui het bos gesleept die hem bekend voor komt.... wacht het was dezelfde gozer die samen met hem aftelde naar het einde, en de verbanning. Ook hij ziet er niet uit. De ranzige geur uit de boot die de anderen hebben meegenomen legt als een dikke donkere film over het neergeslagen humeur van de menigte. Zonder een woord te zeggen besluit Ordos20 maar verder te gaan kijken. Op het strand is iedereen op zoek naar een leider die hen vooruit wil drukken. Ordos20 is daar nog niet aan toe. "Eerts maar even zelf je hagje redden" zegt hij in zichzelf als hij de eerste spaarse begroeiing aan de bosrand uit elkaar drukt en in de schemer van het bos verdwijnt...........
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:25:42 #44
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9504661
Pikkebaas begint langzaam te praten met de onzinners, en informeert om Maanvis hun leider is....

Plotseling beginnen de runen op z'n lichaam zachtjes te tintelen. Z'n magisch versterkte gehoor pikt geluiden op van iemand die het bos inschuifelt.
"Hmmmm, we zijn hier kennelijk niet alleen" denkt Pikkebaas.
Hij besluit dat dat een latere zorg is en gaat verder praten met de onzinners...

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_9504767
Nyand voelt de behaaglijke warmte van het vuur, de warmte die tegen zijn lichaam aan komt doet veel goed. Dit is iets wat hij, voor zijn gevoel, in lange tijd niet gevoeld heeft. Hij richt zijn hoofd op naar iemand die hij kent. Gelijk voelt hij pijnsteken in zijn gezicht alsof iemand hem wakker heeft geslagen. Voor hij kan knipperen met zijn ogen is de persoon die hij net zag weer verdwenen.

Waar is hij heen??

Nyand kjkt om zich heen en ziet een groep mensen die schijnbaar in hetzelfde stinkende schuitje zitten. Hij buigt zijn hoofd weer richting het vuur en staart weer richting het knetterende vuur.

~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  dinsdag 1 april 2003 @ 10:42:05 #46
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9505012
Pikkebaas zit nog steeds met de onzinners te praten. Hij merkt hun twijfel en angst op. Uit ervaring weet hij dat dit een excellente voedingsbodem is voor haat. Dus begint hij hier en daar een kiem te plaatsen, een woord hier, een zin daar en soms een grimmig stilzwijgen......
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_9505191
Nyand kijkt op want, vanuit de lucht komt er een blaadje naar beneden zweven. Het lijkt een soort MEDedelingen krant te zijn. Nyand leest de datum die is van vandaag en hij begint te lezen. Veel begrijpt hij er niet van. een woord komt steeds terug: .. ban.... Hoeweel hij er niet veel van begrijpt, snapt hij wel dat dit een stukje is van een een of ander soort puzzel.

Nyand voegt zich ook in de gesprekken en luistert met een gewillig oor wat andere te vertellen hebben......

~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_9505351
Ordos20 ploeter door de dichte begreoiing en over de spekgladde rotsen, spekglad door de vochtigheid en de dikke lagen oeroude mos. Om zich heen kijkend zoekt Ordos20... naar een rustplaats, een beschermplaats, een nieuw huis. Rook in de verte, wat hij ziet als het groene dak zich sporadisch opent, verraadt dat er in de verte een beschaving is. Maar hoe en wat en of ze vriendelijk zijn, hij wil het niet riskeren.

Uren ploetert Ordos20 zich zo door, van de ene openplek onder de bomen naar de andere. Waar de kleding gescheurd is vertonen zich schrammen van de stekels veroorzaalte door de begroeiing. In de verte hoort hij watergekletter. Vers drinkwater. Ordos2o rent vooruit, zwiepende takken negerend en glijdt de laatste 5 meter over de spekgladde rotsen.

Met volle teugen geniet hij van het kristal heldere water wat hij met zijn grauwe handen uit het water en in zijn mond schept. Nahijgend van het snelle drinken richt hij zich gedeeltelijk op en kijkt om zich heen. Een waterval van niet meer dan 5 meter prijkt dit serene meertje, nou ja meertje is een groot woord. Aan de zijwand van de waterval spot hij iets, een donker gat.... een grot. Onderzoekend staat Ordos20 op en schuifelt voorzichtig naar de grot toe. Een nieuw thuis? misschien. De grot is echter niet zo diep, slechts een meter of 7 8, maar afdoende tegen de rgen dis vast op zal steken tegen het einde van de dag. Ordos20 draait zich om met een grote grijns. Het wordt tijd om zijn nieuwe thuis een echt thuis te gaan bouwen.

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 1 april 2003 @ 13:00:49 #49
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_9508169
Pikkebaas begint het wachten beu te worden.

Hij staat op en kijkt om zich heen

"Kijk ons nu eens zien zitten. We hebben niets, nog geen droge draad aan ons lijf. Onze magen zijn leeg en we zijn hongerig...
Het zijn de eilandbewoners die hier voor verantwoordelijk zijn. Zij hebben ons niet geholpen. Ze hebben ons niet naar hun haven geleid maar hebben ons schip te pletter laten slaan op de rotsen.
Het wordt tijd dat we terug gaan pakken wat van ons is, dat we pakken waar we recht op hebben.

Het wordt tijd dat we de zionistische varkens van eilandbewoners aan gaan pakken.

Het wordt tijd voor oorlog...."

Terwijl hij de woorden uitsprak, hoopte hij dat het zaad van de haat dat hij had geplaatst wortel had gevat zodat hij snel woede zou kunnen oogsten.
Hij zou het leger van de onzinners aanvoeren een oorlog in. Een oorlog die niemand kon winnen....

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_9513052
Na een geruime tijd gepraat te hebben met andere lotgenoten begint Nyand moe te worden. Hij vraagt aan een van de mensen of iemand toevallig nog iets van een deken heeft. diegene schud zijn hoofd. Hij heeft alleen maar een met bagger besmeurde deken. Nyand besluit dan maar zonder deken te slapen en gaat voor het vuur liggen en doet eventjes zijn ogen dicht..
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
pi_9517845
uitgeput maar voldaan zit Ordos20 voor zijn nieuwe thuis van thuis. Verre van af beschermt dit dinky huisje hem toch van de elementen. De goudgele naar oranje aflopende zonsondergang gloed verspreidt zich over de hemels als stroop uit een omgestoten strooppot. Ordos20 tovert uit zijn borstzakje de opgedroogde resten van een notitieboekje tevoorschijn. Toen hij het als promo had hij er niet bij nagedacht en achteloos in zijn zak gepropt. Nu voelde het als een verbinding met de buitenwereld. Voorzichtig slaat hij het eerste blad om en houd zijn potlood zwevend boven het papier.

Dag 1
Aangespoeld op het strand. Zag daar allemaal bekende doch verdwaalde mensen. Voelde me er niet thuis in de algehele apathie en ben er op uit gegaan. Heb een grot gevonden wat mijn nieuwe huis zal worden .....

Onderbroken door geroep in de verte schrikt Ordos20 op. Het komt uit de richting waar hij ook vandaan was gekomen. Door het verminderde bladerdek boven het meer valt hem wat op. Een tweede zonnegloed... tegenover waar de zon ondergaat. Vuur? Gevaar?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_9521146
Nyand schrikt wakker, dicht bij hem staan mensen te schreeuwen. Nadat Nyand nog een keer in zijn ogen wrijft ziet hij wat er gaande is:
Een van de kampvuren was te groot geworden en had een te dichtbij staand bosje in brand gezet.
Het vuur was zich al aan het verspreiden over het de begroeiing langs het strand.

Verschillende mensen waren bezig het vuur uit te stampen met dekens en voeten, maar dit wilde niet helpen.
"Hmm", denkt Nyand, "zouden ze hier een brandweer ofzoiets hebben??"

Er is al een flinke rook ontwikkeling als Nyand besluit de bossen in te vluchten... weg van het vuur.

~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:47:51 #53
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_9526070
portier blijkt inmiddels gearriveerd maar weet zich niet goed raad.... de ninja volgt echter snel ... samen met portier blust hij met 2 poederblussers de brand... een groot gedeelte van de bosjes langs het strand is verloren gegaan maar er is gelukkig geen verdere schade....
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  woensdag 2 april 2003 @ 09:29:11 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9529338
Maanvis wordt nu ook wakker. Plotseling ruikt hij iets.. Brand?
Snel loopt hij naar de menigte toe en kijkt wat er aan de hand is...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_9530042
Vanuit de bosjes gluurt Nyand naar de menigte die staat te kijken naar hoe de plaatselijke brandweer de brand aan het blussen is. Tussen de aangespoelde mensen ziet hij een paar onbekende mensen staan. ze zien eruit als brandweermannen (Nyand kan niet zien of er ook brandweervrouwen bij staan, maar dat terzijde). De menigt houdt een enigzins veilige afstand tussen hun en de brandweer.

Nyand duikt de bossen weer in als een van de brandweerleden in zijn richting kijkt. Nyand wil wegvluchten maar iets houdt hem toch tegen. Hij besluit in het bosje te blijven zitten en te blijven kijken naar het tafereel wat zich op het witte strand afspeelt.

In zichzelf mompelt hij:"Lang leve de brandweer."

~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  woensdag 2 april 2003 @ 14:07:02 #56
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_9535558
Nadat de brand geblust is moet er nog enige tijd nageblust worden. Terwijl ninja de menigte nog wat op afstand houd blus ik de laatste stukjes. Als alles klaar is kan de brandslang weer opgerold worden en kan het brandweerteam weer terug naar de kazerne. De menigte kijkt opgelucht naar de verbrande resten, gelukkig is er maar een klein stuk verloren gegaan door het snelle optreden van de brandweer.


Vroem!
Terug naar de kazerne.

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_9547334
Na die hele commotie van vanmiddag met die bosbrandje, heeft Nyand een bed gemaakt van takken en bladeren en is in slaap gevallen.

Na een paar uur wordt Nyand wakker van een duif die langs hem heen vliegt. Hij staat op en loopt naar een dichtbij gelegen meertje en drinkt wat en wast zichzelf. Dan besluit hij toch maar terug te lopen naar de groep mensen op het witte strand..

Al daar aangelopen ziet hij dat de hel menigte bijna weg is. aan een van de overgebleven personen vraagt hij wat er gebeurt?

"Wat is er gebeurt?"

De man vertelt hem dat een voor een al de mensen werden opgestraalt door een vaag baggerschip en daarna vertrokken zij over de zee, weg van het eiland.
Wat een ONZIN zegt Nyand en vraagt daarna waarom de man niet mee is gegaan?

De man zegt dat hij liever hier wilde blijven en dat de lokale bevolking wel aardig was. Hij gaf Nyand wat kleding en daarna vertrok hij richting en het centrum van het eiland.

Daar stond Nyand dan in zijn schone goed..

~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
  donderdag 3 april 2003 @ 00:47:55 #58
50988 theborgnl
Het bericht kan waar zijn:
pi_9550225
* theborgnl knippert met zijn ogen...
Het gaat wel heel snel al die rare gebeurtenissen. Eerst zoveel vreemdelingen. Dan die brand en daarna verdwijnen de meeste weer...

Dit alles komt wat raar over op theborgnl, hij besluit dat het vast een droom was...
Mocht het toch allemaal echt zijn, dan zien we dat morgen wel weer.

* theborgnl is moe en gaat zijn bedje eens opzoeken.

Einde bericht
  donderdag 15 januari 2004 @ 23:14:34 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_16300284
De dagen worden korter met het tikken van de tijd. Het einde is nabij en destructie is imminent. Het eiland verlaten is geen optie. Thuis is stuk.

Dood is de enige oplossing.

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')