Dik jaar geleden fantastiche meid ontmoet. Compleet ondersteboven van haar. Nog nooit zulke intense gevoelens gehad. Ben al zeer ervaren: één zeer lange relatie van vele jaren, maar later ook meerdere relaties en dito scharrels gehad. En wees gerust, ik ben trouw.
Maar toen kwam ik haar tegen. K wist t meteen, dit is dr. Gelukkig had ze ook gevoelens voor mij, maar na een maand ofzo ging t mis....ze was helemaal in de war, omdat ze net uit een fucked-up lange relatie [ca 2 maand eerder] kwam. Ben ik erg van geschrokken en heb automatisch mn gevoelens op slot gezet om toch nog op vriendschappelijke basis met haar verder te kunnen...hoe moeilijk t ook was. De rest van t jaar toch nog vaak zeer goede en intense , doch vriendschappelijke, contacten met elkaar gehad.
Tot er bij haar begin dit jaar het een en ander gebeurde waardoor ze haar eigen leven onder de loep is gaan nemen. Vanaf toen is t contact met stijgende lijn intenser geworden en hebben we besloten om samen een paar maanden een lange reis naar Azie te maken.
Van verschillende kanten werd ik gewaarschuwd: je verdoet je tijd met haar, je kwelt jezelf alleen maar. Maar ik voelde gewoon dat er iets is. Iets waarvoor ik bereid was om te wachten. Omdat ik toch van haar ben gaan houden en bovendien mn intense gevoelen niet zomaar aan de kant kan zetten.
Afgelopen week was ik eerst en toen zij jarig. Op mn verjaardagsfeest bleek ze dus sterk jaloerse gevoelens t.o.v. een andere vriendin van me te bezitten. Een vriendin die iets van me wilde, maar ik niet van haar. Dit kwam ik echter later pas te weten.
Later in de week, op de avond voor haar verjaardag, heb ik dr mee naar de kroeg genomen, om te vieren dat ze om 0000 uur jarig was. En na vele drankjes was ze aanhankelijker dan ooit voorheen. En niet alleen van de drank En toen kwamen de diverse onthullingen. Maar nog niet haar precieze gevoelens voor me. Bij toeval bleken later in de nacht/morgen mijn sleutels weg en ben ik min of meer noodgedwongen bij dr blijven slapen. Maar niets gebeurd.
De avond erna had ze dr eigen verjaardagsfeest. Ik had al een vreemd voorgevoel toen ik er heen ging: "volgens mij krijgen we op haar verjaardag wat". Had ik in eerste instantie afgedaan als een wensdroom, maar op haar verjaardag werd ik vooral door haar vriendinnen vreemd benaderd."jullie zijn zo'n leuk stel", "geef elkaar even een kusje voor op de foto"...Later op de avond was t dan ook echt raak en ben ik 3 nachten gebleven. Veel gepraat over elkaars gevoelens; we blijken voor elkaar sterke gevoelens te hebben. Intense romantiek met echte liefde bedrijven. Zoiets had ik nog nooit meegemaakt. K kon wel janken.....heb ik als aanhouder dan toch echt gewonnen?.....
K weet eigenlijk niet waarom ik dit post. Zit met mn kop in de wolken, ben ecstatisch maar tegelijkertijd ook heel erg bang....
Ah well...Voor mij was en is ze de love of a lifetime.
Zoiets heb ik met mijn vriend ook een beetje... Hij vond mij al een hele tijd leuk (een paar jaar terug), maar toen wilde ik niks met hem (heb wel nog met een goede vriend van hem gehad enzo, best gemeen ). Op gegeven moment stond hij zelfs met een roos voor m'n deur... Vreselijk lief, maar ik wilde hem echt niet. Kun je nagaan hoe iemand kan omslaan in een paar jaar tijd...
Uiteindelijk kreeg hij iets met een ander meisje, maar na 5 maanden dumpte ze hem op een best wel lullige manier. We waren altijd goede vrienden gebleven, en toen hij een beetje uit die dip begon te komen werd die vriendschap steeds intenser, dat leidde op gegeven moment tot stiekem knuffelen en zoenen, "als vrienden", waardoor ik uiteindelijk smoorverliefd op hem werd. Toen waren de rollen omgedraaid, ik wilde opeens niets liever dan moeite doen voor een jongen die jarenlang achter mij aan had gelopen terwijl ik niets van hem moest hebben (). Ik dacht echt dat ik mijn kans gemist had, dat ik te laat was...
Het heeft nog best wel een tijdje geduurd voor het 'goedkwam', ondanks het feit dat het twee keer bijna iets is geworden. Hij bedacht zich steeds weer omdat hij nog met zijn ex in zijn hoofd zat, en daardoor ging ik ook twijfelen of we de vriendschap wel op het spel moesten zetten. Na een paar maanden waren we er eindelijk allebei achter dat we toch echt met elkaar verder wilden.
En nu gaat het al 8 maanden goed, ik ben nog steeds (of alweer) smoorverliefd op hem...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 31-03-2003 21:06]
quote:[offtopic]
Op maandag 31 maart 2003 20:52 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:
Zucht.... Ik blijf erbij dat het lente is, maar die gaat volgens mij aan mij voorbij
Whoops , nou moet ik niet gaan hopen natuurlijk
[/offtopic]
Ik zit in zon situatie als jij zat een jaar geleden dan... alleen volg ik het advies op wat mijn vrienden vertellen.. afkappen dit...je verdoet je tijd...
Leuk voorbeeld van hoe et toch goed kan komen... Maar ik wil niet rekenen op een wonderlijke droom
iig veel succes met zn 2-en!
Heel veel geluk verder samen, en ik hoop dat ik mijn geluk gauw weer terug krijg...
quote:Bang? Waarom zou je bang zijn? Om haar kwijt te raken denk ik?
Op maandag 31 maart 2003 20:49 schreef Xtrema het volgende:
Zit met mn kop in de wolken, ben ecstatisch maar tegelijkertijd ook heel erg bang....
Geef gewoon aan haar wat je wilt geven. Over liefde kun je geen afspraken maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |