Ik wacht even tot de familie het heeft gezien (er leest hier iemand mee en ik wil niet dat hij ze eerst hier ziet) en dan zal ik er 1 of 2 foto's uit halen!
We zijn zeer tevreden!
En dat voor een veel leukere prijs dan bij een fotograaf.
300 euro!
En dan hebben we alle negatieven, alles op cd-rom, alle kleine foto's die niet in het album zijn gegaan!
Wij hebben niets te klagen!
quote:Thx nogmaals
Op dinsdag 29 april 2003 09:11 schreef Lois het volgende:
Julynell van harte gefeliciteerd!Ben je ook op een niet traditionele manier gevraagd?
Eh, nee, meer op een errug traditionele manier
Heel romantisch bij een watervalletje in Luxemburg, op zijn knieën en met ring en alles
Ring heeft ie van te voren speciaal laten maken
Hij was het al weken aan het bekokstoven en ik wist helemaal van niks! Kwam echt 'out off the blue' koud op mijn dakkie vallen
Tof voor jullie, kleintje, dat dat album zo mooi is geworden
Maar wat ik even wilde weten, hebben jullie bij de drukker een kaart uitgezocht en lettertype enzo en gezegd van deze tekst willen we erop? Of hebben jullie een kaart zelf ontworpen en daarmee naar de drukker gegaan? Wij willen namelijk graag onze kaart zelf ontwerpen maar dan moet een drukker daar wel iets mee kunnen natuurlijk
En hoever van te voren stuur je die dingen eigenlijk?
* Julynell weet 't, het duurt nog ruim een jaar voor ze gaat trouwen
quote:Wij (vriendin en ik) hebben kaart uitgezocht e.d.
Op donderdag 1 mei 2003 18:25 schreef Julynell het volgende:
Wel spannend allemaal
Wat je moet regelen, poehMaar wat ik even wilde weten, hebben jullie bij de drukker een kaart uitgezocht en lettertype enzo en gezegd van deze tekst willen we erop? Of hebben jullie een kaart zelf ontworpen en daarmee naar de drukker gegaan? Wij willen namelijk graag onze kaart zelf ontwerpen maar dan moet een drukker daar wel iets mee kunnen natuurlijk
En hoever van te voren stuur je die dingen eigenlijk?* Julynell weet 't, het duurt nog ruim een jaar voor ze gaat trouwen
Het versturen gebeurt vaak 6/8 weken van te voren.
quote:Wij hebben ze 4 weken van te voren verstuurd, vonden we lang zat
Op donderdag 1 mei 2003 18:25 schreef Julynell het volgende:
Maar wat ik even wilde weten, hebben jullie bij de drukker een kaart uitgezocht en lettertype enzo en gezegd van deze tekst willen we erop? Of hebben jullie een kaart zelf ontworpen en daarmee naar de drukker gegaan? Wij willen namelijk graag onze kaart zelf ontwerpen maar dan moet een drukker daar wel iets mee kunnen natuurlijk
En hoever van te voren stuur je die dingen eigenlijk?
Je kunt je kaart zelf ontwerpen, hou er rekening mee dat dat wel duurder is dan een 'standaard' kaart. Dit omdat de standaard kaarten al klaarliggen en er alleen nog maar tekst in gedrukt hoeft te worden. Bij eigen ontwerp betaal je dus voor de hele bedrukking (vaak fullcolor, afhankelijk van ontwerp) en dan ben je best wat kwijt.
quote:Al zenuwachtig??? Alles geregeld?
Op vrijdag 2 mei 2003 20:37 schreef TearSong het volgende:
Overigens, nog precies 2 weken vandaag
quote:niet echt zenuwachtig, maar ik vind het wel spannend allemaal. Alles al geregeld ja, alleen woensdag komt de ambtenaar nog gezellig op de koffie
Op zaterdag 3 mei 2003 09:29 schreef Tazz het volgende:[..]
Al zenuwachtig??? Alles geregeld?
Nu wordt het echt aftellen...
quote:Vanaf dat moment vliegt de tijd!
Op zaterdag 3 mei 2003 18:56 schreef TearSong het volgende:[..]
niet echt zenuwachtig, maar ik vind het wel spannend allemaal. Alles al geregeld ja, alleen woensdag komt de ambtenaar nog gezellig op de koffie
Geniet van de komende weken...
Na onze fantastische trouwdag hebben we ook een fantastische honeymoon gehad.
Ik ga dit weekend proberen om van mijn aantekeningen een verslag te maken en deze in de loop van de komende week hier te plaatsen. Of eigenlijk denk ik dat DIGGER dat gaat doen, die kan het iets uitgebreider
Voor alle mensen die nog gaan trouwen: van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met de voorbereidingen.
En Kleintje, je hebt helemaal gelijk hoor! Wat een super gevoel om de trouwring van je man om zijn vinger te zien!
van mijn man bedoel ik dan hé....
Ben benieuwd naar alles, verslag van de bruiloft, je jurk, diggie in pak, de huwelijksreis... alles!
*met spanning wacht op verslag, foto's e.d.*
Dit is een lievelingsfoto van mij. Zo mooi, zo nonchalant en gewoon geweldig!!!!
En dan kom je onderweg een billboard tegen met een blote hol. Hier kan je gewoon niet zomaar voorbij lopen
En de laatste....
Je komt een reddingsboei tegen, het zonnetje schijnt, je hebt een prachtdag en wat doe je... je steekt je kop door de reddingsboei!
KIEKIEK!
quote:Zoals ik in je andere topic al schreef:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:49 schreef blablable het volgende:
Erug leuke fotos kelintje!!!!!
Wij hadden een fotograaf die zorgde voor de mooie kiekjes en verder veel mensen met digitale camera's die ze uit eigen beweging hadden meegenomen.
Tijdens het feest hadden we 4 wegwerpcamera's met hieraan wat heliumballonnen. Hiermee kon iedereen zelf kiekjes schieten.
Tijdens het maken van de foto's moet je gewoon zelf enorm origineel zijn, dan kom je op allerlei leuke kiekjes.
Wij hadden zo ook foto's gemaakt bij een billboard, met ons hoofd door een redingsboei, een hele nonchalante blik.
Tijdens het poseren komt het vanzelf naar voren, niet te veel over nadenken. Wij hadden alleen over de locaties om foto's te maken nagedacht en niet over de rest!
---------
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ben je niet vergeten om ook aan locaties te denken voor als het regent?
Want het is niet leuk om buiten in de regen foto's te moeten maken!
Wanneer trouw je???
quote:Ik trouw 6 juni.... en ja mocht het regenen gaan we in dordrecht (binnen) foto's maken...(weet alleen ff niet meer hoe het heet)....
Op dinsdag 6 mei 2003 12:51 schreef Kleintje het volgende:[..]
Zoals ik in je andere topic al schreef:
Wij hadden een fotograaf die zorgde voor de mooie kiekjes en verder veel mensen met digitale camera's die ze uit eigen beweging hadden meegenomen.
Tijdens het feest hadden we 4 wegwerpcamera's met hieraan wat heliumballonnen. Hiermee kon iedereen zelf kiekjes schieten.
Tijdens het maken van de foto's moet je gewoon zelf enorm origineel zijn, dan kom je op allerlei leuke kiekjes.Wij hadden zo ook foto's gemaakt bij een billboard, met ons hoofd door een redingsboei, een hele nonchalante blik.
Tijdens het poseren komt het vanzelf naar voren, niet te veel over nadenken. Wij hadden alleen over de locaties om foto's te maken nagedacht en niet over de rest!
---------Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ben je niet vergeten om ook aan locaties te denken voor als het regent?
Want het is niet leuk om buiten in de regen foto's te moeten maken!Wanneer trouw je???
quote:is billboard niet met 1 "L" (in dit geval dan)?
Op dinsdag 6 mei 2003 12:45 schreef Kleintje het volgende:En dan kom je onderweg een billboard
Wij hebben geen foto's in parken, etc. gemaakt.
Dat past gewoon niet bij ons, die rare statiekiekjes.
Alles losjes.
Op het terras, bij het stadhuis, bij de kubuswoningen, bij de oude haven, bij hotel New York en de Willemsbrug.
Dus zoek echt locaties die bij jullie passen en standen waar jullie je prettig in voelen!
quote:Dat verslag duurt w.s. nog even, heb er nu simpelweg de tijd niet voor en wil het niet afraffelen.
Op maandag 5 mei 2003 19:33 schreef Lois het volgende:
Welkom thuis EW*met spanning wacht op verslag, foto's e.d.*
Echter, als je in je mailbox kijkt (dit geldt ook voor Kleintje, Barb, Gaoxing) dan kun je iig al 'iets' vinden (helaas nog ff geen foto's, doe m'n best dit zsm te regelen)
O en justme, ik weet niet zeker of ik het juiste adres van spookmevrouw heb, zou je haar kunnen inlichten?
En Kleintje, leuke foto's zo, ik heb er ongetwijfeld ook een paar in rare poses ("Als Anna nou in de Jaguar gaat liggen, dan moet jij er bovenop en dan wil ik alleen jullie voeten uit zien steken")
Geen idee wat het geworden is, maar dat zie ik over een weekje of 3 wel
quote:Nee we trouwen in Sliedrecht....ligt naast Dordrecht.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:58 schreef Kleintje het volgende:
Trouwen jullie ook in Dordrecht?
Want dat is ook zo'n mooie oude stad, kan je een hoop leuke plaatsjes vinden.Wij hebben geen foto's in parken, etc. gemaakt.
Dat past gewoon niet bij ons, die rare statiekiekjes.
Alles losjes.
Op het terras, bij het stadhuis, bij de kubuswoningen, bij de oude haven, bij hotel New York en de Willemsbrug.Dus zoek echt locaties die bij jullie passen en standen waar jullie je prettig in voelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |