abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2003 @ 10:34:15 #176
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9876201
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:46 schreef Tazz het volgende:
Nou, toch maar een keuze gemaakt:
Gisteren defenitief besteld. Kostuum wordt iets vermaakt, zodat het straks perfect past! We zijn in het winkelcentrum nog even naar bloemen wezen informeren, en die prijzen liggen iets schappelijker... Ongeveer een maand van te voren, kunnen we onze definitiefe bestelling plaatsen. Nu zijn bijna alle 'grote' dingen geregeld... en kunnen we nog bijna 4 maanden wachten..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_9937555
ik heb afgelopen woensdag 18 april mijn onderkleding besteld, hopelijk vindt mijn toekomstige hubbie het ook mooi 's avonds
Gelukkig heb ik dat nu al vast gedaan want 's avonds zat ik in het ziekenhuis en nu is mijn linkerhand in het gips, scheur in bot (gevallen met skeeleren). Kleding aantrekken gaat niet makkelijk met 1 hand en dus passen ook niet. (typen gaat gelukkig nog wel).
As zaterdag gaan we de kaarten bestellen en tegen de tijd dat we ze binnen hebben dan ben ik uit het gips en kan ik de enveloppen schrijven.

Nog meer mensen die wat verder zijn nu? Na zaterdag alleen nog de notaris en de bedankjes frubellen en dan wachten.

pi_9978415
Het is hier onwijs stil de laatste tijd, gaan er nog mensen trouwen en zijn er nog mensen met hun voorbereidingen bezig???
pi_9978706
Ikzelf ben in september getrouwd, maar mijn schoonbroer en zus gaan 8 mei trouwen. De bedankkaartjes heb ik laatst gemaakt, en ook de uitnodigingen. Heb ik toch een beetje hun bruiloft voorbereid!
Ik kijk wel uit naar die dag.. beleven we onze eigen bruiloft weer opnieuw!
  donderdag 24 april 2003 @ 11:45:21 #180
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9979832
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:28 schreef Little-Angel het volgende:
Het is hier onwijs stil de laatste tijd, gaan er nog mensen trouwen en zijn er nog mensen met hun voorbereidingen bezig???
Nadat ik vorige week redelijk veel gepost had, wilde ik het even overlaten aan anderen, maar het is idd stil geworden.
Een update van deze kant:
Zoals gemeld vorige week kostuum en overhemd gekocht. Het overhemd was (eigenlijk al verwacht) bij de mouwen te kort, dus nu wordt er 1 met een langere mouw besteld, duur circa een week of 2 dus zeker op tijd in huis!
Gisteren 2 telefoontjes achter elkaar. Proefdruk van de kaarten lag klaar en de ringen konden worden opgehaald. Kaart bekeken, paar type voutjes maar we zijn niet erg te spreken over het lettertype, ik had in gedachten ook een ander lettertype... Van de week even mee terug, en gelijk zo'n 10 kaarten extra laten maken dan! Tja, en dan de ringen.... in 1 woord GEWELDIG! We zouden ze eerst bij de juwelier laten liggen tot begin augustus, maar toch maar mee naar huis genomen.. bleek achteraf dat ze zich daar hadden vergist, en ze dus 82 euro waren vergeten te rekenen... .
Mijn vriendin is op een paar kleine puntjes klaar, en is zich aan het voorbereiden op diverse make-up parties, en zo'n felicitas dametje die langs komt. Gelukkig hoef ik hier niet bij te zijn..
Nu nog een keer tijd maken om een tafelschikking te maken, en een liefst met leuke muziek die we die avond willen horen...
pi_9981263
Sja, wij zijn nu een maand getrouwd en het bevalt ons allemaal nog prima.

Op het moment wachten we nog op het fotoboek, welke we aanstaande vrijdag kunnen ophalen!
Verder ben ik bezig om mijn jurk te verkopen.
Allemachies... wat een slechte reacties krijg ik erop. Mensen denken echt dat ze voor weinig zo'n jurk kunnen krijgen!

pi_9983522
Zo kort erna alweer verkopen?? Dat je dat kunt.......knap hoor.

Waar bied je hem aan?

pi_9992340
quote:
Op donderdag 24 april 2003 14:33 schreef Koningin het volgende:

Waar bied je hem aan?

Mijne hangt hier ook nog aan de kast. Als mijn schoonzusje getrouwd is op 8 mei, gaan we gewoon nog eens een bruidsjurken avond organiseren
pi_9994637
quote:
Op donderdag 24 april 2003 14:33 schreef Koningin het volgende:

Waar bied je hem aan?

Wat moet ik er dan mee?
Verdomd kleine kans dat ik ooit kinderen mag krijgen.
Dus een wieg bekleden zit er niet in.

Hier in dat kleine kamertje laten hangen in de zak zodat ie niet geel wordt maar wel mateloos in de weg hangt?
Of in de kast hangen waar de onderkant van de zak op de bodem hangt en alles kreukt??
Om er een paar keer per jaar naar te kijken???

Nee, ik heb liever dat iemand anders er een topdag in heeft en zich gelukkig voelt in die jurk!

pi_9999401
Ja OK, dat begrijp ik dan ook wel weer.
Maar vind je het niet moeilijk? Je hebt er toch de mooiste dag van je leven in beleefd!!

Ben laatst naar 25-jarige bruiloft geweest: vrouw had haar trouwjurk aan gedaan, paste nog!

vrijdag 25 april 2003 @ 08:25:41 #186
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9999431
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:30 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Wat moet ik er dan mee?

Hier in dat kleine kamertje laten hangen in de zak zodat ie niet geel wordt maar wel mateloos in de weg hangt?
Of in de kast hangen waar de onderkant van de zak op de bodem hangt en alles kreukt??
Om er een paar keer per jaar naar te kijken???

Nee, ik heb liever dat iemand anders er een topdag in heeft en zich gelukkig voelt in die jurk!

Dito!

Maar die van mij is nog steeds niet verkocht.... En het is echt een plaatje (al zeg ik het zelf). Moeilijke maat schijnt. Maat 40 is ideaal, maar die van mij is 38 en weinig meer aan te vermaken.

Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 april 2003 @ 08:47:44 #187
3744 Kleintje
op en top!
pi_9999627
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:22 schreef Koningin het volgende:
Ja OK, dat begrijp ik dan ook wel weer.
Maar vind je het niet moeilijk? Je hebt er toch de mooiste dag van je leven in beleefd!!

Ben laatst naar 25-jarige bruiloft geweest: vrouw had haar trouwjurk aan gedaan, paste nog!

Tuurlijk is het moeilijk.
Maar denk je echt dat de jurk er mooier op wordt door hem hier te laten hangen? Raakt uit de mode enzo!

En waarom maak je dan miljoenen foto's tijdens zo'n dag als herinnering?

Ik bedoel... er is zoveel kleding die je leuk vindt en waar je iets speciaals in hebt beleefd. Moet je die dan ook allemaal bewaren???
Citybox zou goud geld verdienen dan!

vrijdag 25 april 2003 @ 08:48:48 #188
3744 Kleintje
op en top!
pi_9999644
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 08:25 schreef dutchie het volgende:

[..]

Dito!

Maar die van mij is nog steeds niet verkocht.... En het is echt een plaatje (al zeg ik het zelf). Moeilijke maat schijnt. Maat 40 is ideaal, maar die van mij is 38 en weinig meer aan te vermaken.

Ik heb al een hoop reacties gehad... maar wel voor maar 300 euro!

En een winkel die hem graag voor me wil verkopen, weten zeker dat ze hem kwijtraken, maar ja, dan krijg ik maar 1 derde. Beetje gortig. Probeer het eerst zelf wel.

Voor 300 euro blijft ie lekker als herinnering aan de kast hangen!

vrijdag 25 april 2003 @ 09:48:29 #189
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_10000558
Waarom willen vrouwen hun trouwjurken eigenlijk houden?

Mijn vriendin wil als we ooit de stap nemen gewoon een leuk jurkje welke ze later nog dragen kan.

pi_10001074
Ach, iedereen doet het op zijn eigen manier

De een verkoopt hem, de ander laat hem geel worden, de ander doet er een wiegje mee bekleden, de ander draagt hem nog eens, de ander koopt er geen........................maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn!!

vrijdag 25 april 2003 @ 12:20:12 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10004111
quote:
Op donderdag 24 april 2003 22:30 schreef Kleintje het volgende:

[..]

offtopic, weet ik, maar dat weet je al zeker?
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 april 2003 @ 12:27:03 #192
3744 Kleintje
op en top!
pi_10004244
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 12:20 schreef dutchie het volgende:

[..]

offtopic, weet ik, maar dat weet je al zeker?

offtopic terug doet: er was eerst helemaal geen kans, nu een kleine kans. Maar ik wil er geen hoop op houden. Tijd zal het leren.
Maar ik ga dus echt mijn trouwjurk niet houden om een wieg te bekleden mocht het ooit zover komen (zo... terug weer terug ontopic gekomen!)
  maandag 28 april 2003 @ 14:40:34 #193
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_10068929
Deel 8 gaat idd langzamer dan deel 7...

Bij ons gaat het hartstikke goed. Gister is in de kerk het huwelijk aangekondigd en de kaart op het scherm geprojecteerd.. Deze week gaan de kaarten de deur uit. We hebben ze overhandigd aan de ceremoniemeesters en die versturen ze dan deze week..

Verder afgelopen weekend bloemen geregeld.. Wordt een mooi boeket.

13-06-2003
  maandag 28 april 2003 @ 15:53:02 #194
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10071186
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:28 schreef Little-Angel het volgende:
Nou, vooruit dan,
Hij heeft me gevraagd!
* Julynell gaat 14 Mei 2004 trouwen met Croga
Carpe Diem, Memento Mori
  maandag 28 april 2003 @ 16:22:10 #195
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_10071968
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:53 schreef Julynell het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan,
Hij heeft me gevraagd!

Zo! gefeliciteerd!!! Het duurt nog wel ruim een jaar...
Speciale datum 14 mei?
  maandag 28 april 2003 @ 16:27:32 #196
3744 Kleintje
op en top!
pi_10072107
quote:
Op maandag 28 april 2003 15:53 schreef Julynell het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan,
Hij heeft me gevraagd!

Gefeliciteerd!
Geniet van alle voorbereidingen.

Weten jullie al een beetje hoe jullie het gaan vieren??

Zuurtje en ik kunnen vanavond ons album ophalen.
We zijn erg benieuwd!!

maandag 28 april 2003 @ 16:58:52 #197
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10072957
Nou, we wilden eigenlijk op 18 Mei trouwen (4 jaar samen) maar dat valt op een dinsdag en dat vond ik niet zo'n leuke dag om te trouwen Dus werd het vrijdag de 14de. En duurt nog wel lang ja. Maar we waren nog maar net op tijd met de zaal reserveren, die zat voor de maand mei 2004 al bijna vol! Dus je kunt niet vlug genoeg zijn En ook voor de trouwzaal stond al een huwelijk gepland voor die dag. We trouwen in het kasteel van Helmond

Ja, we weten allebei precies wat we willen, gelukkig allebei hetzelfde
Mijn jurk heb ik iig al uitgezocht Scheelt weer. Moet alleen wel nog gemaakt worden enzo. Maar wat komt er verschrikkelijk veel op je af zeg! De eerste dagen nadat hij me gevraagd heeft, was het een grote chaos in mijn hoofd

En thx voor alle felicitaties

Voor de rest verklap ik nog niet zoveel, we willen namelijk zoveel mogelijk geheim houden, wat de setting betreft en manier waarop we willen trouwen enzo
In ieder geval niet op de 'traditionele' manier

Carpe Diem, Memento Mori
pi_10085865
Julynell, van harte gefeliciteerd!!

Het lijkt nu nog ver weg, maar dat jaar is zo om

Jubileum moderator dinsdag 29 april 2003 @ 09:11:49 #199
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_10086332
Julynell van harte gefeliciteerd!

Ben je ook op een niet traditionele manier gevraagd?

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_10087601
quote:
Op maandag 28 april 2003 16:27 schreef Kleintje het volgende:

Zuurtje en ik kunnen vanavond ons album ophalen.
We zijn erg benieuwd!!

*nieuwsgierig*

en?

[Dit bericht is gewijzigd door TearSong op 29-04-2003 10:29]

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: