quote:Gisteren defenitief besteld. Kostuum wordt iets vermaakt, zodat het straks perfect past! We zijn in het winkelcentrum nog even naar bloemen wezen informeren, en die prijzen liggen iets schappelijker... Ongeveer een maand van te voren, kunnen we onze definitiefe bestelling plaatsen. Nu zijn bijna alle 'grote' dingen geregeld... en kunnen we nog bijna 4 maanden wachten..
Op dinsdag 15 april 2003 21:46 schreef Tazz het volgende:
Nou, toch maar een keuze gemaakt:
Nog meer mensen die wat verder zijn nu? Na zaterdag alleen nog de notaris en de bedankjes frubellen en dan wachten.
quote:Nadat ik vorige week redelijk veel gepost had, wilde ik het even overlaten aan anderen, maar het is idd stil geworden.
Op donderdag 24 april 2003 10:28 schreef Little-Angel het volgende:
Het is hier onwijs stil de laatste tijd, gaan er nog mensen trouwen en zijn er nog mensen met hun voorbereidingen bezig???
Op het moment wachten we nog op het fotoboek, welke we aanstaande vrijdag kunnen ophalen!
Verder ben ik bezig om mijn jurk te verkopen.
Allemachies... wat een slechte reacties krijg ik erop. Mensen denken echt dat ze voor weinig zo'n jurk kunnen krijgen!
quote:Mijne hangt hier ook nog aan de kast. Als mijn schoonzusje getrouwd is op 8 mei, gaan we gewoon nog eens een bruidsjurken avond organiseren
Op donderdag 24 april 2003 14:33 schreef Koningin het volgende:
Zo kort erna alweer verkopen?? Dat je dat kunt.......knap hoor.Waar bied je hem aan?
quote:Wat moet ik er dan mee?
Op donderdag 24 april 2003 14:33 schreef Koningin het volgende:
Zo kort erna alweer verkopen?? Dat je dat kunt.......knap hoor.Waar bied je hem aan?
Hier in dat kleine kamertje laten hangen in de zak zodat ie niet geel wordt maar wel mateloos in de weg hangt?
Of in de kast hangen waar de onderkant van de zak op de bodem hangt en alles kreukt??
Om er een paar keer per jaar naar te kijken???
Nee, ik heb liever dat iemand anders er een topdag in heeft en zich gelukkig voelt in die jurk!
Ben laatst naar 25-jarige bruiloft geweest: vrouw had haar trouwjurk aan gedaan, paste nog!
quote:Dito!
Op donderdag 24 april 2003 22:30 schreef Kleintje het volgende:[..]
Wat moet ik er dan mee?
Verdomd kleine kans dat ik ooit kinderen mag krijgen.
Dus een wieg bekleden zit er niet in.Hier in dat kleine kamertje laten hangen in de zak zodat ie niet geel wordt maar wel mateloos in de weg hangt?
Of in de kast hangen waar de onderkant van de zak op de bodem hangt en alles kreukt??
Om er een paar keer per jaar naar te kijken???Nee, ik heb liever dat iemand anders er een topdag in heeft en zich gelukkig voelt in die jurk!
Maar die van mij is nog steeds niet verkocht.... En het is echt een plaatje (al zeg ik het zelf). Moeilijke maat schijnt. Maat 40 is ideaal, maar die van mij is 38 en weinig meer aan te vermaken.
quote:Tuurlijk is het moeilijk.
Op vrijdag 25 april 2003 08:22 schreef Koningin het volgende:
Ja OK, dat begrijp ik dan ook wel weer.
Maar vind je het niet moeilijk? Je hebt er toch de mooiste dag van je leven in beleefd!!Ben laatst naar 25-jarige bruiloft geweest: vrouw had haar trouwjurk aan gedaan, paste nog!
En waarom maak je dan miljoenen foto's tijdens zo'n dag als herinnering?
Ik bedoel... er is zoveel kleding die je leuk vindt en waar je iets speciaals in hebt beleefd. Moet je die dan ook allemaal bewaren???
Citybox zou goud geld verdienen dan!
quote:Ik heb al een hoop reacties gehad... maar wel voor maar 300 euro!
Op vrijdag 25 april 2003 08:25 schreef dutchie het volgende:[..]
Dito!
Maar die van mij is nog steeds niet verkocht.... En het is echt een plaatje (al zeg ik het zelf). Moeilijke maat schijnt. Maat 40 is ideaal, maar die van mij is 38 en weinig meer aan te vermaken.
En een winkel die hem graag voor me wil verkopen, weten zeker dat ze hem kwijtraken, maar ja, dan krijg ik maar 1 derde. Beetje gortig. Probeer het eerst zelf wel.
Voor 300 euro blijft ie lekker als herinnering aan de kast hangen!
Mijn vriendin wil als we ooit de stap nemen gewoon een leuk jurkje welke ze later nog dragen kan.
De een verkoopt hem, de ander laat hem geel worden, de ander doet er een wiegje mee bekleden, de ander draagt hem nog eens, de ander koopt er geen........................maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn!!
quote:offtopic, weet ik, maar dat weet je al zeker?
Op donderdag 24 april 2003 22:30 schreef Kleintje het volgende:[..]
Verdomd kleine kans dat ik ooit kinderen mag krijgen.
Dus een wieg bekleden zit er niet in.
quote:offtopic terug doet: er was eerst helemaal geen kans, nu een kleine kans. Maar ik wil er geen hoop op houden. Tijd zal het leren.
Op vrijdag 25 april 2003 12:20 schreef dutchie het volgende:[..]
offtopic, weet ik, maar dat weet je al zeker?
Bij ons gaat het hartstikke goed. Gister is in de kerk het huwelijk aangekondigd en de kaart op het scherm geprojecteerd.. Deze week gaan de kaarten de deur uit. We hebben ze overhandigd aan de ceremoniemeesters en die versturen ze dan deze week..
Verder afgelopen weekend bloemen geregeld.. Wordt een mooi boeket.
quote:Nou, vooruit dan,
Op donderdag 24 april 2003 10:28 schreef Little-Angel het volgende:
Het is hier onwijs stil de laatste tijd, gaan er nog mensen trouwen en zijn er nog mensen met hun voorbereidingen bezig???
quote:Zo! gefeliciteerd!!! Het duurt nog wel ruim een jaar...
Op maandag 28 april 2003 15:53 schreef Julynell het volgende:[..]
Nou, vooruit dan,
Hij heeft me gevraagd!
* Julynell gaat 14 Mei 2004 trouwen met Croga
quote:Gefeliciteerd!
Op maandag 28 april 2003 15:53 schreef Julynell het volgende:[..]
Nou, vooruit dan,
Hij heeft me gevraagd!
* Julynell gaat 14 Mei 2004 trouwen met Croga
Weten jullie al een beetje hoe jullie het gaan vieren??
Zuurtje en ik kunnen vanavond ons album ophalen.
We zijn erg benieuwd!!
Ja, we weten allebei precies wat we willen, gelukkig allebei hetzelfde
Mijn jurk heb ik iig al uitgezocht Scheelt weer. Moet alleen wel nog gemaakt worden enzo. Maar wat komt er verschrikkelijk veel op je af zeg! De eerste dagen nadat hij me gevraagd heeft, was het een grote chaos in mijn hoofd
En thx voor alle felicitaties
Voor de rest verklap ik nog niet zoveel, we willen namelijk zoveel mogelijk geheim houden, wat de setting betreft en manier waarop we willen trouwen enzo
In ieder geval niet op de 'traditionele' manier
Ben je ook op een niet traditionele manier gevraagd?
quote:*nieuwsgierig*
Op maandag 28 april 2003 16:27 schreef Kleintje het volgende:Zuurtje en ik kunnen vanavond ons album ophalen.
We zijn erg benieuwd!!
en?
[Dit bericht is gewijzigd door TearSong op 29-04-2003 10:29]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |