abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2003 @ 17:23:44 #151
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9737247
Net terug uit het centrum, maar niet kunnen slagen. Niet een pak gezien die mooier is dan bij afgelopen donderdag. Ook niet een goedkopere prijsklasse kunnen vinden. Misschien morgen nog ergens kijken (als ik zin heb), en anders het budget flink verhogen...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  zaterdag 12 april 2003 @ 18:00:07 #152
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_9737729
Okee, in opdracht van de gom moet ik hier een verslagje schrijven over de bruiloft. Dat doe ik graag en met veel plezier, dus daar gaat ie.......

Onderweg naar Gurkem werd het weer steeds beter, wij wisten dat er om 11 uur foto's gemaakt zouden gaan worden, toen scheen de zon!! Dus dat was al een goed beginnetje.

Eenmaal aangekomen bij de 'verzamelplaats', een leuk intiem wijkcentrum, maakten we (hernieuwd) kennis met de diverse familieleden en vrienden en werden verwelkomd met een een heerlijk bakje leut en door de Italiaanse tak gemaakte cakejes, heel zoete roze perzikdingetjes en in likeur gedrenkte Madeleines. Effe lekker bijgekletst en toen was het wachten op het bruidspaar. Op het moment dat die door de deur kwamen barstte spontaan applaus los. EW zag er dan ook schitterend uit in een subtiel gedecoreerde jurk mét sleep. Digger strak in het pak.

In colonne ging het naar het museum, het bruidspaar voorop in de jaguar, en wij er met een auto of 30 achteraan. Aangekomen werden we verwelkomd door een meneer in toga die ons verzocht om ons op te stellen in rijen waardoorheen het bruidspaar de trap kon bestijgen op weg naar de trouwzaal. Daar aangekomen werd iedereen op zijn plaats gedirigeerd, als getuige mocht ik lekker vooraan zitten!! Al gauw bleek dat de trouwzaal te klein was voor de enorme opkomst, het was een beetje dringen geblazen

Toen iedereen geinstalleerd was kwam het bruidspaar binnen onder de klanken van Zuchero. De ambtenaar begon aan zijn praatje, welk zeer persoonlijk was. Hij voorzag Digger nog van een tiental tips waar elke echtgenoot aan moet denken tijdens een huwelijk hetgeen allemaal redelijk wat hilariteit opriep.

De trouwbeloftes werden afgelegd en het wisselen van de ringen, keurig aangedragen door het bijna 1 jaar oude neefje van EW. U2 begeleidde dit alles met 'a beautiful day', de ambtenaar las nog een mooi gedicht voor en toen was het alweer voorbij. Heel mooie plechtigheid was het, ontroerend ook. Ik heb ervan genoten, en mijn handtekening prijkt inmiddels fraai op de trouwakte.

Daarna kwam de balkonscéne en werden er nog wat foto's gemaakt waarna het hele gezelschap zich op weg begaf naar de feestlocatie.

Die feestlocatie was prachtig aangekleed, allemaal engelse geveltjes nagebouwd langs de muren, flowershop, giftshop, leuke huisjes, je waande je echt in een Londense wijk!! De bruidstaart en champagne stonden al klaar. De taart werd professioneel door de newly-weds aangesneden en daarna kreeg elke gast zijn deel. De Italiaanse champagne streelde de smaakpappillen en iedereen had het bijzonder naar zijn zin, het bruidspaar niet in het minst!! Wat liepen die te stralen zeg

Om een uurtje of vijf volgde het diner in de naburige zaal. 4 Gangen maar liefst, en alles was even heerlijk!! Door diverse mensen werden wat lieve woordjes gezegd tegen het bruidspaar en om 8 uur gingen we weer terug naar de feestzaal waar inmiddels de disco was opgebouwd. Langzaamaan druppelden de feestgasten binnen en na een half uurtje werd het feest dansend geopend door het bruidspaar. Digger heeft goed geoefend, trapte op tenen noch sleep en ze zagen er werkelijk uit als een plaatje op die dansvloer. Hierna barstte het feest los!! Tot in de late uurtjes werd Italiaanse en Ierse muziek gedraaid, natuurlijk ook wel afgewisseld met wat men tegenwoordig zoal op de radio hoort.

Het was goed toeven daar!! Heerlijke hapjes kwamen langs (hoewel ik na dat diner geen hap meer naar binnen kon krijgen), de Dommelsch en de Kilkenny vloeiden rijkelijk, iedereen had het geweldig naar zijn zin, er werd volop gedanst. Ik heb lekker bijgekletst met JustMe en Doc en zijn vrouw, kortom, het was gaaaaaaaaf!!!

Digger en Elegantly Wasted, het was een prachtige dag die ik voor geen goud had willen missen!! Ik weet zeker dat jullie, nu in Ierland, alles nog vaak de revue zullen laten passeren en elke keer opnieuw weer volop genieten van de herinneringen.

Tot slot nog enkele memorabele momenten.....

- De blikken die het bruidspaar tijdens de plechtigheid wisselden, zelden zulke stralende gezichten gezien!
- De speech van de oma van Digger tijdens het eten, ze vertelde over haar huwelijk en de omstandigheden destijd, tijdens de tweede wereldoorlog.
- De dans van EW met haar vader. Pa EW had een innig gesprek met zijn dochter tijdens die dans, dat bij beiden zoveel emotie opriep dat de traantjes rijkelijk vloeiden, niet alleen bij hen, maar ook bij degenen die het zagen.
- Het gooien van het bruidsboeket, de gelukkige dame stond er heel verbouwereerd mee in haar handen.
- De laatste dans van het bruidspaar, op de klanken van 'Angel' (Robbie Williams). Kippenvel!!!!
- Het (beest)feestje dat een 14-tal gasten (waaronder wij) naderhand nog in het hotel hebben gevierd op de kamer van één van ons. Om half zes ging de laatste naar bed. Na het nuttigen van nogal wat alcoholica, polonaise dansen op de gang van het hotel, witte bloezen onder de rode wijn, bijna een dekbed in de fik steken, en het op slot draaien van de kamer van een stel waarvan de vrouw al naar bed was gegaan. De man kon er dus niet meer in en heeft tien minuten op de deur staan bonzen á la Fred Flintstone: 'Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!'
Ik geloof niet dat we nog ooit welkom zijn in dat hotel....

Goed, tot zover mijn verslag. Het wachten is nu op de indrukken van het gelukkige paar, en het verslag van de huwelijksreis natuurlijk

DIGGER Elegantly Wasted

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_9737806
Leuk verslag, Elies!
Fijn je te zien trouwens...

Dat moet een memorabele dag zijn geweest, aantal ontroerende momenten, als zelfs mij de tranen in de ogen schieten!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_9738176
Erg mooi verslag ElizabethR.

Ben erg benieuwd naar de foto's en naar hun eigen woorden over de dag!

zaterdag 12 april 2003 @ 19:18:25 #155
1762 YPPY
Yppiaans
pi_9738968
Leuk verslag! Ik vroeg me al af wat dat voor herrie was gisteren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator zaterdag 12 april 2003 @ 19:57:13 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9739623
Mooi verslag ER, het is nu net of we er een beetje bij zijn geweest. Dank je wel

Nu met spanning wachten op de foto's.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Trouwste user 2022 zaterdag 12 april 2003 @ 20:21:03 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_9740043
Heel leuk om te lezen ER.

Zie het allemaal voor me.

Vraag me wel af wie van de aanwezige Fokkers het bruidsboeket heeft gevangen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_9740591
Bedankt voor het mooie verslag ER,
ik ben ook erg benieuwd naar de foto's, als die er komen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zondag 13 april 2003 @ 02:20:35 #159
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9745577
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 20:21 schreef tong80 het volgende:
Heel leuk om te lezen ER.

Zie het allemaal voor me.

Vraag me wel af wie van de aanwezige Fokkers het bruidsboeket heeft gevangen.

it wasn't just me
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 13 april 2003 @ 07:53:03 #160
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_9746360
Poe hee, wat een verhaal.. .. maar zo te lezen moet het een geweldige dag geweest zijn...

Vandaag gaan wij proeffoto's nemen voor de trouwrapportage, maar ff kijken wat dat wordt. Het is igg mooi weer, maar hopen dat dat 20 mei ook het geval is!

[Dit bericht is gewijzigd door Kbot2000 op 13-04-2003 13:03]

life is all about priorities
  Jubileum moderator zondag 13 april 2003 @ 13:02:08 #161
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9748584
quote:
Op zondag 13 april 2003 07:53 schreef Kbot2000 het volgende:

Het is igg mooi weer, maar hopen dat dat 25 mei ook het geval is!

Ik denk toch dat je daar 20 mei meer aan hebt hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 13 april 2003 @ 13:03:39 #162
8622 Kbot2000
Phreak on a leash
pi_9748607
quote:
Op zondag 13 april 2003 13:02 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik denk toch dat je daar 20 mei meer aan hebt hoor

OEPS.... sowwy, het was vroeg vannochtend hoor...

aangepast....

life is all about priorities
  zondag 13 april 2003 @ 13:43:00 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9749202
Na bijna een jaar getrouwd te zijn hebben we de bijbestellingen voor de foto's aangevraagd en gister gekregen.
Ineens merken we dat we toch idd met een amateur-fotograaf te maken hebben. De foto van ons met onze vrienden zag er in het boek geweldig uit, maar de bijbestellingen lijken er nauwelijks op. Ze zijn overbelicht en daardoor vaag. Daarnaast is het hoofd van 1 licht gekortwiekt, terwijl hij er op het origineel volledig op stond. We hebben ze gister op de verjaardag aan de vrienden laten zien en we kregen geen commentaar. Maar je voelt je toch bezwaard, aangezien ze wel ¤ 3.50 per stuk kosten.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_9756361
veel geluk gewenst, EW & Digger! fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

Dutchie, ik zou terug gaan naar die fotograaf, zulke slechte bijbestellingen hoef je toch niet te accepteren? (wij kregen de negatieven er gelukkig bij, zodat we kunnen bijbestellen zoveel we willen).

pi_9763248
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 17:23 schreef Tazz het volgende:
Net terug uit het centrum, maar niet kunnen slagen. Niet een pak gezien die mooier is dan bij afgelopen donderdag. Ook niet een goedkopere prijsklasse kunnen vinden. Misschien morgen nog ergens kijken (als ik zin heb), en anders het budget flink verhogen...
mijn aanstaande heeft zn pak bij WE gekocht, mischien vind je daar wat,succes
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
  maandag 14 april 2003 @ 09:10:49 #166
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9763258
quote:
Op zondag 13 april 2003 20:31 schreef bixister het volgende:
veel geluk gewenst, EW & Digger! fijn dat het zo'n geslaagde dag was.

Dutchie, ik zou terug gaan naar die fotograaf, zulke slechte bijbestellingen hoef je toch niet te accepteren? (wij kregen de negatieven er gelukkig bij, zodat we kunnen bijbestellen zoveel we willen).

Dat was ook mijn eerste reactie, maar ik heb ze toch aan de vrienden laten zien en ik kreeg geen commentaar.
We kennen de fotograaf vrij goed, dus ik spreek hem er binnenkort toch even op aan. Het ziet me gewoon niet lekker.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 14 april 2003 @ 09:45:22 #167
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9763720
quote:
Op maandag 14 april 2003 09:08 schreef chrisie het volgende:

[..]

mijn aanstaande heeft zn pak bij WE gekocht, mischien vind je daar wat,succes

Die zit in Apeldoorn ook. Binnenkort maar eens kijken daar dan...
  maandag 14 april 2003 @ 09:47:03 #168
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9763744
quote:
Op zaterdag 12 april 2003 18:00 schreef ElizabethR het volgende:
DIGGER Elegantly Wasted
Geweldig verslag, ben zeer benieuwd naar de foto's!
  maandag 14 april 2003 @ 10:11:17 #169
3744 Kleintje
op en top!
pi_9764151
Wij hebben afgelopen vrijdag de foto's bekeken en uitgezocht. Heel gedoe want er waren zoveel mooie foto's. En dan een keuze maken welke we groter wilden hebben en op welk formaat.
Maar we zijn eruit gekomen. Het moet een bijzonder mooi boek gaan worden. Komend weekend zullen alle bijbestellingen klaar zijn en dan gaan ze het boek in elkaar zetten. Misschien kunnen we het boek eerste paasdag al halen, dus dat zou ideaal zijn!

Wel vaag, het was de hele dag mooi weer, maar je ziet op sommige foto's echt een hele blauwe lucht en een paar seconden daarna een behoorlijk witte lucht. Wel grappig, maar hierdoor is er toch een hoop schaduw op sommige foto's!

maandag 14 april 2003 @ 10:25:19 #170
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9764435
Ik ben nu ook een beetje voor mijn overbuurman op zoek naar een betaalbare pak. Zij willen het vrij klein houden, en door omstandigheden, hebben zijn niet zo'n heel groot budget. Dus, het mooie pak wat hij afgelopen zaterdag bij de setpoint heeft gepast, zal het waarschijnlijk niet worden, maybe a rental.
Ik heb hem al de betaalbare kleding zaken (We, C&A, V&D e.d) doorgemailt. Ook van een aantal verhuurbedrijven in de regio. Nu heeft hij iig genoeg keus, om te zien waar hij een pak wil halen.
pi_9768260
Dat klinkt als een prachtige dag voor Digger en EW
Ben zeer benieuwd naar de foto's.
  dinsdag 15 april 2003 @ 08:13:00 #172
593 sjak
Juffie Bloem
pi_9785852
Oe Digger, getrouwd dus!!!
Gefeleiciteerd jullie beiden, ik hoop dat het nu in Ierland net zulk mooi weer is als hier
Lekker douchen!
  dinsdag 15 april 2003 @ 08:55:34 #173
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9786165
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 08:13 schreef sjak het volgende:
Oe Digger, getrouwd dus!!!
Gefeleiciteerd jullie beiden, ik hoop dat het nu in Ierland net zulk mooi weer is als hier
Nou, volgens de weer sites, vandaag niet zo goed, vanaf morgen zonniger... (zie teletekst)
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:46:22 #174
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9803278
Nou, toch maar een keuze gemaakt: Van de week toch het pak aanschaffen bij Piet Zoomers. heel lang getwijveld en het is ook veel geld, maar ik heb dan wel iets moois.
Vandaag ook kunnen slagen voor schoenen, vindt het zonde om 200 euro uit te geven voor schoenen, maar met maat 47 heb je verrekt weinig keuze. Kom ik de bristol binnen lopen, hebben ze moie, nette schoenen in mijn maat (al heel uniek) voor ¤ 32,-
Ook mijn vriendin is vandaag aan het shoppen geweest,die heeft ook haar schoenen en lingerie aangeschaft en heeft alles compleet.
Het enigste belangrijke, wat we op korte termijn willen regelen is bloemen. Al een offerte ontvangen, maar dat toch wel schrikken. ¤ 250,- voor bloemen, waarvan ¤150,- voor het boeket... Dus morgen eerst nog even naar een andere bloemist voor wat prijzen!

Verder wachten we op bericht dat de ringen en (proef)drukwerk klaar zijn!

pi_9817717
Nou net ff de bruidshoek gebeld over mn jurk, hoe de stand van zaken staat, eind april komt ie binnen dus begin mei moet ik weer passen kan niet wachten, word nu al zenuwachtig
DoNt WoRrY Be hApPy 25-07-2003 dan ga ik trouwe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')