quote:Spanningen... gaat nog wel over! Ik had het ook, de dag ervoor begon ik te snotteren en op de dag zelf had ik het 's morgens heel erg.
Op maandag 7 april 2003 16:54 schreef DIGGER het volgende:
Ben overigens sinds vrijdag al flink verkouden, zere keel, moet nog wel ff helemaal overgaan komende dagen...
Ik duim in ieder geval voor je dat het geen griepje of iets is!
quote:Ook hier ben ik nog niet uit. Een vlinderdasje kan ook mooi zijn... Ik laat me donderdag wel even goed informeren...
Op maandag 7 april 2003 16:10 schreef Guitar_girl het volgende:
Ik vind namelijk een stropdas echt niet mooi op een bruiloft...
Had ze eerder al de kerk gebeld om te reserveren, zei ze dat ze nogal vroeg was (ongeveer 1,5 jaar ervoor). Zei die pastoor, nou mevrouw dat valt wel mee, ik heb al bruiloften voor juli 2004 staan!!
Hadden jullie dat ook met kerk of gemeentehuis?? Je moet onderhand 2 jaar van tevoren gaan reserveren
quote:Nou dat hadden wij ook. Het gemeentehuis en de kerk hadden ook al achterin de agenda bruiloften voor 2004 staan. Tegenwoordig moet je echt op tijd zijn...
Op dinsdag 8 april 2003 08:26 schreef Koningin het volgende:
Nou, gister weer goed nieuws gehad: een kennis van me gaat volgend jaar mei trouwen (nog laaaaaang weg, maar goed).Had ze eerder al de kerk gebeld om te reserveren, zei ze dat ze nogal vroeg was (ongeveer 1,5 jaar ervoor). Zei die pastoor, nou mevrouw dat valt wel mee, ik heb al bruiloften voor juli 2004 staan!!
Hadden jullie dat ook met kerk of gemeentehuis?? Je moet onderhand 2 jaar van tevoren gaan reserveren
quote:Dan moet ik toch maar al eens met mijn vriend gaan praten, hahahaha...........
Op dinsdag 8 april 2003 09:26 schreef Guitar_girl het volgende:[..]
Nou dat hadden wij ook. Het gemeentehuis en de kerk hadden ook al achterin de agenda bruiloften voor 2004 staan. Tegenwoordig moet je echt op tijd zijn...
quote:* Tazz (en vriendin) hadden dit met de lokatie... Ruim 14 maanden voor de plechtigheid waren wij al op zoek naar een lokatie. Mooie lokatie gevonden, afspraak gemaakt voor een week later... Komen we daar, zaten ze toch al vol...
Op dinsdag 8 april 2003 08:26 schreef Koningin het volgende:
quote:Slaapvriendje heeft als het goed is een chabot (zo heet het geloof ik), dat zit tussen stropdas en strik in. Ik noem het altijd een beflapje
Op maandag 7 april 2003 17:10 schreef Tazz het volgende:[..]
Ook hier ben ik nog niet uit. Een vlinderdasje kan ook mooi zijn... Ik laat me donderdag wel even goed informeren...
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Die van mij heeft ook zo'n 'beflapje'. Maar hij mag nog kiezen op de dag zelf of hij die draagt of niet. Zijn blouse heeft van die flappen die over zijn jas vallen en dat staat erg sexy....
Op maandag 7 april 2003 17:10 schreef Tazz het volgende:[..]
Ook hier ben ik nog niet uit. Een vlinderdasje kan ook mooi zijn... Ik laat me donderdag wel even goed informeren...
Wij wilden graag op 26 juni 2003 trouwen omdat het begin van onze relatie op 26 december was. Als we dan 12,5 jaar getrouwd zijn, kunnen we dat weer mooi op die dag vieren
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Daar is over nagedacht...
Op dinsdag 8 april 2003 10:15 schreef Slaapmeisje het volgende:Wij wilden graag op 26 juni 2003 trouwen omdat het begin van onze relatie op 26 december was. Als we dan 12,5 jaar getrouwd zijn, kunnen we dat weer mooi op die dag vieren
quote:Nu ik erover denk... 12,5 jaar is 1 dag na valentijn... (2 vliegen in 1 klap... )
Op dinsdag 8 april 2003 10:26 schreef Guitar_girl het volgende:[..]
Daar is over nagedacht...
quote:Hihi, daar is zeker over nagedacht. Afgelopen vrijdagavond hadden we een beetje een emo-moment toen we ons beseften dat de trouwdatum nu toch wel erg dichtbij komt. Toen slaapvriendje mij in Mei vorig jaar ten huwelijk vroeg leek het zooooo ver weg en nu is het nog maar iets meer dan twee maandjes. We hebben allebei een beetje de kriebels, niet zozeer van de zenuwen, maar meer omdat we er zo een zin in hebben
Op dinsdag 8 april 2003 10:26 schreef Guitar_girl het volgende:[..]
Daar is over nagedacht...
Jompels,
Slaapmeisje
Toen wij trouwden scheen de helft van het stadhuis in Rotterdam nog niet af te zijn geweest. Ze waren nog met de zijkanten bezig met renoveren. Ik heb op de dag zelf niets gezien. Daarvoor en nu valt het wel op. Maar het heeft ons ECHT niet gestoord. Niemand trouwens.
Maar nu hebben we een brief van de gemeente. Excuses voor de overlast, blablabla.
We krijgen de helft van het bedrag terug, dus konden op het gemeentehuis trouwen voor de helft van de prijs.
Krijgen nu dus 278 euro terug!!!!
Das altijd lekker!!!!
quote:Lekker!
Op dinsdag 8 april 2003 12:30 schreef Kleintje het volgende:Krijgen nu dus 278 euro terug!!!!
quote:Neuh spanningen zijn het niet, heb ik geen last van.
Op maandag 7 april 2003 17:05 schreef Kleintje het volgende:Ik duim in ieder geval voor je dat het geen griepje of iets is!
En een griepje, het voelt wel zo, alleen niet als een doorzettende.
Ik moet zeggen, sinds ik ben gaan sporten, val ik niet alleen af en heb ik een betere conditie, ik ben ook minder vatbaar voor ziektes.
vermoed derhalve dat het nog even kwakkelen is en dat er vrijdag niks aan het handje is.
quote:Nou, het duurde even, maar ik heb de tijd gevonden om achter de computer te gaan zitten.
Op maandag 7 april 2003 10:58 schreef just me het volgende:
* just me wacht vol spanning op verslag van EW !!
Afgelopen zaterdag werd ik om kwart over vier (zat al vanaf 3 uur klaar) door 10 meiden opgehaald, De hele straat stond gelijk vol met auto's en het was een grote kakelende bende. Dit komt omdat er een aantal meiden bij waren die ik niet direct had verwacht. Was dus al een leuke verrassing.
Ik moest in een auto plaats nemen en er werd mij niet verteld waar wij heen gingen. De hele rit een beetje zitten keuvelen en kletsen en ik was helemaal in de overtuiging dat we naar Utrecht zoudeen gaan. Niet dus!
Eenmaal in Amsterdam aangekomen heb ik bij ongeveer elk gebouw in de stad gevraagd of we daar dan naartoe gingen.
We parkeerden de auto's in een parkeergarage en toen kwamen zij tevoorschij: de konijnenoren. En een bordje met de mededeling: 11 april ben ik het haasje. *slik*..... Tegen alle weddenschappen in heb ik die oren toch maar op mijn kop gezet en besloot ter plekke dat ik heeeeeeel erg veel zou gaan drinken!
We gingen naar de Comedy Club en ik heb me daar uitstekend vermaakt! Het eten was erg lekker, de wijn was meer dan prima en na een glas of 5 voelde ik de oren niet eens meer op mijn kop. Heb tijdens de gangen door nog een cadeautje van mijn schoonzus gekregen, nl something blue in de vorm van een blauwe kouseband. Bij het toetje aangekomen heb ik zelfs mijn oren zitten beschermen, want mijn toetje was opgeleukt met vuurwerk. Voor je het weet vliegt je oor in de hens. De bediening (zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer leuke jongen) viel bij ons meiden ook heel erg in de smaak en daar hebben we ook mee lopen geinen. Aan het eind van het diner wenst hij ons verder een leuke avond en hij zegt tegen mij: 'Ik hoop dat ze het niet al te gek maken vanavond hoor'. OEPS! Daar had ik dus helemaal niet meer aan gedacht. Ik moest daar met die oren op in een zaal met 5 stand up comediants gaan zitten....eh...doe nog maar een wijn!!
Het viel reuze mee. Het bleef bij een paar opmerkingen over die oren en het trouwen en voor de rest stortte zich alle comediants op een groep jongens (ook vrijgezellenfeest) die dachten dat ze lekker bijdehand waren. Wij hebben wèl gelachen!
Na afloop zijn we nog met een aantal meiden thuis een afzakkertje wezen doen en om 2 uur lag ik moe en met een enorm grote smile om mijn mond lekker in mijn bedje.
quote:Kijk, dat zou mijn vriendin (en ik eigenlijk ook niet) nou nooit willen. Een vrijgezellenavond lijkt mij heel leuk als vrienden dat willen organiseren, maar geen bordjes of verkleedpartijen....
Op dinsdag 8 april 2003 15:02 schreef Elegantly Wasted het volgende:
We parkeerden de auto's in een parkeergarage en toen kwamen zij tevoorschij: de konijnenoren. En een bordje met de mededeling: 11 april ben ik het haasje. *slik*..... Tegen alle weddenschappen in heb ik die oren toch maar op mijn kop gezet
quote:Dat hoort er toch een beetje bij of niet??
Op dinsdag 8 april 2003 16:02 schreef Tazz het volgende:[..]
Kijk, dat zou mijn vriendin (en ik eigenlijk ook niet) nou nooit willen. Een vrijgezellenavond lijkt mij heel leuk als vrienden dat willen organiseren, maar geen bordjes of verkleedpartijen....
quote:Een vrijgezelle feest hoort er inderdaad bij....
Op dinsdag 8 april 2003 16:07 schreef Koningin het volgende:Dat hoort er toch een beetje bij of niet??
quote:Helemaal mee eens!!!
Op dinsdag 8 april 2003 16:16 schreef Tazz het volgende:[..]
Een vrijgezelle feest hoort er inderdaad bij....
Maar om nou een dag of avond voor gek te worden gezet en op de voorgrond te staan is eigenlijk niets voor ons... Dus, met een kleine groep vrienden iets ondernemen, zonder rare verkleedpartijen...
quote:ongeveer een maand of anderhalf geleden, en wij trouwen in mei.
Op dinsdag 8 april 2003 18:39 schreef chrisie het volgende:
Voor iedereen die al getrouwd is , waneer kregen jullie de rekening van het stadhuis?
Waarom ik dat vraag is ik kreeg van de week de rekening binnen en ik trouw pas 25juli (€185.30)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |