abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2003 @ 14:50:51 #51
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9600774
Weet je wat ik nou zo grappig vind? Dat een grote groep fokkers van het eerste uur bezig zijn (geweest) met trouwplannen.
Tazz, Digger, Jerney etc. moeten nog. Nogmaals van harte allemaal.
En reeds kort geleden getrouwd, Swets en E.T. (wel wat later actief, maar goed ), Bixis en Ghaven en ik zei de gek. Opvallend.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 5 april 2003 @ 22:20:08 #52
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9607876
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:50 schreef dutchie het volgende:
Weet je wat ik nou zo grappig vind? Dat een grote groep fokkers van het eerste uur bezig zijn (geweest) met trouwplannen.
Tazz, Digger, Jerney etc. moeten nog. Nogmaals van harte allemaal.
En reeds kort geleden getrouwd, Swets en E.T. (wel wat later actief, maar goed ), Bixis en Ghaven en ik zei de gek. Opvallend.
Tja, we fok!ken nu al ruim 3 jaar... We willen zeker legaal Fok!ken...

Maar zonder gekheid... Het is wel zo dat nu de leeftijd begint te komen... Wat ik zo kan schatten zijn de meeste toch wel op de leeftijd gekomen om te

"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_9607946
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 22:13 schreef just me het volgende:

hahahaha en dan krijgen we zondag een berichtje van Digger dat je nog niet thuis bent

geniet ervan EW.. je hebt het verdiend

Als het goed is zit ze nu in een stand up comedy club in IJdorp ( ) met een shirtje aan waarop staat "11 April ben ik het haasje" en heeft ze konijneoren op

Geloof dat een aantal van de comedianten op de hoogte is van haar komst en dus stukjes over haar heeft (vandaar ook die oren, weten ze direct wie ze hebben moeten).

Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om met m'n zwager en schoonvader lekker voetbal te kijken en bier te zuipen, en ondertussen ff met m'n neefje te spelen

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 6 april 2003 @ 11:09:29 #54
3744 Kleintje
op en top!
pi_9613352
Ben weer terug van huwelijksreis!
Alle feestelijkheden zijn achter de rug, maar we genieten nog met volle teugen. Hebben het heerlijk gehad. Onze eerste vakantie samen was geweldig. Geen enkel ruzietje of akkefietje gehad (en dat gaat weleens anders zoals wij daar gezien hebben).

Het was toppie.
Nu straks maar bellen hoe het met onze foto's staat!

zondag 6 april 2003 @ 11:51:17 #55
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_9613708
quote:
Op zondag 6 april 2003 11:09 schreef Kleintje het volgende:
Ben weer terug van huwelijksreis!
Alle feestelijkheden zijn achter de rug, maar we genieten nog met volle teugen. Hebben het heerlijk gehad. Onze eerste vakantie samen was geweldig.
Geen enkel ruzietje of akkefietje gehad (en dat gaat weleens anders zoals wij daar gezien hebben).

Het was toppie.
Nu straks maar bellen hoe het met onze foto's staat!

Wat zeggie nou? Ben je nog nooit eerder met je hubbie op vakantie geweest? Is dat door omstandigheden ofzo? Waar bemoei ik me eik mee.
Denk omdat bijna iedere relatie het meest getest wordt op vakantie.
Woonden jullie trouwens al wel samen of dat ook niet?

En ik wil een gedetailleerd verslag mčt foto's van de bruiloft zelf natuurlijk.

Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 6 april 2003 @ 12:36:31 #56
3744 Kleintje
op en top!
pi_9614177
quote:
Op zondag 6 april 2003 11:51 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wat zeggie nou? Ben je nog nooit eerder met je hubbie op vakantie geweest? Is dat door omstandigheden ofzo? Waar bemoei ik me eik mee.
Denk omdat bijna iedere relatie het meest getest wordt op vakantie.
Woonden jullie trouwens al wel samen of dat ook niet?

En ik wil een gedetailleerd verslag mčt foto's van de bruiloft zelf natuurlijk.

We hadden wel weekendjes en een week gehad met familie en een lang weekend samen in Parijs. Maar ja, dat is wat anders dan 11 dagen samen op een eiland zitten en nog 3 dagen minder weer hebben.
Het ging echt toppie!
We woonden wel al bijna 3 jaar samen, dus dat scheelt wel.
Maar goed, vanaf nu is het hard sparen, vanaf nu willen we ieder jaar op vakantie! Lekker genieten.

Verslag volgt van de week in travel! Echt een aanbeveling dat hotel waar we zaten!

Jubileum moderator zondag 6 april 2003 @ 20:38:37 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9622863
Welkom terug bruidspaar!

Tazz, ik ben helemaal vergeten je te feliciteren volgens mij. Gefeliciteerd! Leuk dat zoveel oude garde het bootje instapt.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_9629760
Welkom terug Kleintje,
Ik neem aan dat de huwelijksreis geweldig was...........

We willen natuurlijk wel een uitgebreid verslag

† In Memoriam † maandag 7 april 2003 @ 10:58:41 #59
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_9631162
* just me wacht vol spanning op verslag van EW !!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  maandag 7 april 2003 @ 11:13:59 #60
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9631393
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:38 schreef Lois het volgende:
Tazz, ik ben helemaal vergeten je te feliciteren volgens mij. Gefeliciteerd! Leuk dat zoveel oude garde het bootje instapt.
Dank je wel..
Ik wil bij deze ook kleintje feliciteren met haar huwelijk

Ik zal hier ook af en toe wat meer neer zetten, hoe bij ons de voorbereiding loopt.
Zoals ik al vermeldde zijn we al enige tijd bezig.
Mijn vriendin heeft vorig jaar september al haar bruidsjurk (bij toeval) gekocht... De lokatie was ook snel rond (een mooie hofstede/restaurant aan de rand van een recreatieplas). De gastenlijst was heel moeilijk, we wilden het een beetje beperkt houden, en daar de lokatie maximaal 100-120 personen aankan hebben we veel discussies gehad over de gastenlijst. Deze is na veel wijzigingen nu bijna definitief. Verder zijn ook zaken als vervoer, bloemen, ringen, drukwerk, bedankjes, kado's voor getuigen e.d. al rond of in bestelling. We hebben nu nog zo'n 4 maanden, dus redelijk ruim in de planning nog... Waar ikzelf deze week achteraan ga is een trouwkostuum. Ik ben me hier al aan het voorbereiden geweest, maar weet nog steeds niet waarvoor ik moet kiezen. (qua kleur). Zwart is eigenlijk geen optie. Ik wil graag een licht kleurtje, maar ben daar nog steeds niet uit. In welke kleur trouwen mannen meestal in de zomermaanden, en misschien kunnen anderen hier hun ervaring/keuze posten waarom zij voor een bepaalde kleur hebben gekozen? Maakt dat het misschien iets makkelijker... (Ook als ik zou weten, welke kleur jurk mijn vriendin heeft uiteraard).

pi_9633513
quote:
Op maandag 7 april 2003 11:13 schreef Tazz het volgende:

In welke kleur trouwen mannen meestal in de zomermaanden, en misschien kunnen anderen hier hun ervaring/keuze posten waarom zij voor een bepaalde kleur hebben gekozen? Maakt dat het misschien iets makkelijker... (Ook als ik zou weten, welke kleur jurk mijn vriendin heeft uiteraard).

De maand waarin ik trouw maakt voor mij niet uit, ik trouw in een traditioneel pak, geen tierlantijnen die nu ineens hip zijn, en ik trouw dus ook niet in een licht pak.

Kleur is derhalve zwart/donker blauw ('t is is wat lastig uit te leggen, laat ik het zo zeggen, de kleur is officieel zwart, maar de lichtval zorgt voor een heeeeeeeeeeele donkerblauwe tint eraan) en geen gedoe met krijtstreepjes etc.

Maar dit omdat de hele bruiloft nogal traditioneel zal zijn, m'n aanstaande heeft een traditionele jurk van Engelse makelij, de trauwauto is een traditionele (Roomwitte Jag 420) etc.

Ik zelf vind lichte pakken niet mooi, maar goed, da's louter mijn smaak natuurlijk.

maandag 7 april 2003 @ 13:08:34 #62
3744 Kleintje
op en top!
pi_9633651
quote:
Op maandag 7 april 2003 11:13 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ik wil bij deze ook kleintje feliciteren met haar huwelijk

<knip>
(Ook als ik zou weten, welke kleur jurk mijn vriendin heeft uiteraard).

Tnx voor de felicitaties! Het enige wat ik je kan zeggen is dat de dag zelf de voorbereidingen, stress etc. etc. meer dan waard zijn!

Dan over je pak. Mijn man (hihi, wat klinkt dat leuk) had een jacquet aan, dus echt traditioneel.
Let er wel op dat je overhemd in de kleur van de jurk moet of een compleet andere kleur, als het maar niet vloekt. Ik had een ivoorkleurige jurk, het lijkt wit, maar een wit overhemd had hiernaast echt niet mooi gestaan. Dus vraag haar een staaltje stof van de jurk. De winkel hoort dit mee te geven!

Succes verder met uitzoeken!

pi_9633762
Een licht pak moet je ook staan, dat staat niet iedereen hoor.

Een vriend van mij had een bordeaux kleur hemd aan, dat kwam overeen met de corsages en het boeket van de bruid.......zij was in het gebroken wit. Hij had ook een licht hemd aangedaan, maar dat stond hem gewoon niet. Dat bordeaux maakte het wat warmer.....

maandag 7 april 2003 @ 13:16:17 #64
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9633802
quote:
Op maandag 7 april 2003 13:02 schreef DIGGER het volgende:

[..]

De maand waarin ik trouw maakt voor mij niet uit, ik trouw in een traditioneel pak, geen tierlantijnen die nu ineens hip zijn, en ik trouw dus ook niet in een licht pak.

Kleur is derhalve zwart/donker blauw ('t is is wat lastig uit te leggen, laat ik het zo zeggen, de kleur is officieel zwart, maar de lichtval zorgt voor een heeeeeeeeeeele donkerblauwe tint eraan) en geen gedoe met krijtstreepjes etc.

Maar dit omdat de hele bruiloft nogal traditioneel zal zijn, m'n aanstaande heeft een traditionele jurk van Engelse makelij, de trauwauto is een traditionele (Roomwitte Jag 420) etc.

Ik zelf vind lichte pakken niet mooi, maar goed, da's louter mijn smaak natuurlijk.

De meeste lichte pakken vindt ik ook niets. Onze bruiloft is over het geheel vrij traditioneel, (voorbeeld, we wonen al 2,5 jaar samen, maar ze wil toch uit vanuit het huis van haar ouders trouwen... ) met toch af en toe wel eens een grappig eigentijds/persoonlijk detail. Een zwart tradioneel pak is natuurlijk heel mooi, maar wil toch graag iets aparts (hetzij door de kleur, of door wat bijzondere details).
Ach, misschien kom ik wel een winkel binnenlopen en denk ik: JA, die is het...
  maandag 7 april 2003 @ 13:23:40 #65
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9633964
quote:
Op maandag 7 april 2003 13:14 schreef Koningin het volgende:
Een licht pak moet je ook staan, dat staat niet iedereen hoor.

Een vriend van mij had een bordeaux kleur hemd aan, dat kwam overeen met de corsages en het boeket van de bruid.......zij was in het gebroken wit. Hij had ook een licht hemd aangedaan, maar dat stond hem gewoon niet. Dat bordeaux maakte het wat warmer.....

Ja, dat heb je ook nog eens. Zoals kleintje al aangaf heeft mijn vriendin ergens een staaltje van haar jurk, want haar broertje MOET mee om een pak uit te zoeken, dus hij zal hier wel meer van af weten. We hebben in ieder geval wel een kleuren combinatie in bloemen/kaarten en auto. Dit wil ik ook graag in mijn kleding laten terug komen.

Het uitzoeken/combineren vindt ik heel moelijk. Het liefst zou mijn vriendin zelf meegaan om te zorgen dat ik met iets goeds thuis kom!

Afgelopen vrijdag was mijn vriendin in de stad, en daar trouwde een collega van een andere vriendin. Die bruidegom werd door hen helemaal afgekraakt: creme kleurig pak, wat vreselijk stond bij haar jurk e.d. Daar ben ik ook een beetje bang voor, dat ik op zich iets heel moois uitzoek, maar dat het totaal plaatjes niets is...

pi_9633970
Je woont toch in A? Kijk eens bij Piet Zoomers in Wilp bv, kun je op z'n minst prima ideeen opdoen.
  maandag 7 april 2003 @ 13:31:39 #67
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9634147
quote:
Op maandag 7 april 2003 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Je woont toch in A? Kijk eens bij Piet Zoomers in Wilp bv, kun je op z'n minst prima ideeen opdoen.
Yep, ga ik van de week 's avonds ook maar eens kijken. 1 van de grootste in de regio. Hier in de stad zit ook een 'dependance' maar die is aanmerkelijk kleiner... Verder heb je in Apeldoorn centrum niet echt bijzondere winkels met (trouw)pakken...
  maandag 7 april 2003 @ 13:50:07 #68
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_9634560
quote:
Op maandag 7 april 2003 13:23 schreef Tazz het volgende:

[..]

Het uitzoeken/combineren vindt ik heel moelijk. Het liefst zou mijn vriendin zelf meegaan om te zorgen dat ik met iets goeds thuis kom!

Nou dat had mijn vriend ook en ik ben dus gewoon meegegaan! Hij heeft ook een beetje een lichte kleur. Het is bruin, maar dan wel een mooie kleur bruin. Lekker zomers..
13-06-2003
pi_9635901
quote:
Op maandag 7 april 2003 13:02 schreef DIGGER het volgende:
hele bruiloft nogal traditioneel
[..]
m'n aanstaande heeft een traditionele jurk van Engelse makelij
hey, zo traditioneel is 't dus niet, dit behoor jij nog helemaal niet te weten!
quote:
de trouwauto
digger!

en Tazz gefeliciteerd. waarom is een zwart pak uitgesloten?

maandag 7 april 2003 @ 15:17:30 #70
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_9636502
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:51 schreef bixister het volgende:

en Tazz gefeliciteerd. waarom is een zwart pak uitgesloten?

Dank je wel! Het is niet echt uitgesloten. Zoals hierboven te lezen is, hebben wij veel dingen traditioneel (wat een zwart pak dus is), maar dat we toch proberen om er een eigentijdse/persoonlijk stijl in aan te brengen. Je heb best kans, dat het uiteindelijk misschien wel een zwart pak wordt, maar ik wil wel eens weten wat de alteratieven zijn, waarvoor anderen kiezen.
quote:
Op maandag 7 april 2003 13:50 schreef Guitar_girl het volgende:
Nou dat had mijn vriend ook en ik ben dus gewoon meegegaan! Hij heeft ook een beetje een lichte kleur. Het is bruin, maar dan wel een mooie kleur bruin. Lekker zomers..
Mijn vriendin wil helemaal niet weten waarvoor ik kies. Zoals ik ook niet wil weten wat voor jurk zij heeft. Ik wil mijn keuze een verassing laten zijn voor mijn vriendin, wij hebben veel dingen buiten elkaar om geregeld. Maar, bruin is inderdaad heel zomers... vooral met een mooi zonnetje..
  maandag 7 april 2003 @ 16:10:13 #71
41274 Guitar_girl
Wij zijn getrouwd!!!!!!!!!!!!!
pi_9637695
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:17 schreef Tazz het volgende:

[..]

Mijn vriendin wil helemaal niet weten waarvoor ik kies. Zoals ik ook niet wil weten wat voor jurk zij heeft. Ik wil mijn keuze een verassing laten zijn voor mijn vriendin, wij hebben veel dingen buiten elkaar om geregeld. Maar, bruin is inderdaad heel zomers... vooral met een mooi zonnetje..

Het is niet echt poepbruin, maar meer camel, toffee bruin. Echt leuk..! Hij weet ook niet van mij wat ik aan heb, maar ik ben best kieskeurig en hij was bang dat ik het niet mooi zou vinden. Ik vind namelijk een stropdas echt niet mooi op een bruiloft...
13-06-2003
pi_9638394
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:51 schreef bixister het volgende:

hey, zo traditioneel is 't dus niet, dit behoor jij nog helemaal niet te weten!

Dit is het enige wat ik weet, tesamen met de kleur (sample van de stof)
quote:
digger!
Sowwy
  maandag 7 april 2003 @ 16:42:22 #73
3744 Kleintje
op en top!
pi_9638589
Diggie, ben nog even benieuwd waarom jullie voor deze datum hebben gekozen?
Is het een speciale dag voor jullie of gewoon maar wat uitgekozen???
pi_9638786
Ik zou niet weten welke kleur pak mijn vriend heeft gekocht, maar ik heb een ivoorkleurige jurk met een paar lila bloemen erop. Mijn moeder heeft mijn sjaal meegenomen en is samen met mijn vriend weg geweest voor een pak. Hij zei zelf wel heel graag een krijtstreep te willen. Maar ik moet nog even wachten tot 4 juli en dan weet ik het. Mijn vriend is zelf surinaams en dus vrij donker van huidskleur, ik vind lichte kleuren juist mooier staan bij hem dan donkere kleuren.

Ik ben afgelopen weekend geslaagd voor trouwringen. Het zijn bi-color kleurige trouwringen geworden. Wit en geel goud met een werkje er in. Super gaaf dus. Nu alleen nog lingerie.

pi_9638864
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:42 schreef Kleintje het volgende:
Diggie, ben nog even benieuwd waarom jullie voor deze datum hebben gekozen?
Is het een speciale dag voor jullie of gewoon maar wat uitgekozen???
Geen speciale datum, maar we wouden ergens in het voorjaar trouwen, op een vrijdag, een week later was uitgesloten (Goede vrijdag) en de week erna is geloof ik de trouwdag van EW haar ouders (Als man zijnde is het logisch dat ik dit niet precies weet natuurlijk ), dus werd het de 11e.

Maar het is niet een speciale dag in de zin van "Op deze dag zoveel jaar geleden hebben EW en ik ooit..." of iets dergelijks.

Ben overigens sinds vrijdag al flink verkouden, zere keel, moet nog wel ff helemaal overgaan komende dagen...

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 07-04-2003 17:01]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')