abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:09:17 #226
3744 Kleintje
op en top!
pi_10243804
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:07 schreef blablable het volgende:

[..]

Nee we trouwen in Sliedrecht....ligt naast Dordrecht.
En zoals ik al zij we gaan iig bij fort vuren foto's nemen

Sliedrecht is mij wel bekend, fort vuren niet.
pi_10243839
Over de foto's nog even:

We hebben zelf foto's gemaakt op kenmerkend plaatsen voor ons: Dalums poortje, buiten de Waterpoort en in de Lingehaven

Daarna op het stadhuis natuurlijk (inclusief balkonscene (
2 keer voor de fans) en een groepsfoto voor het stadhuis).

Daarna is de fotograaf nog meegeweest tijdens de taart en champagne en voor het diner was het klaar, daarna hebben we het gedaan met de videocamera's en foto's van de gasten.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_10244066
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:09 schreef Kleintje het volgende:

Sliedrecht is mij wel bekend, fort vuren niet.

Ligt aan de dijk iets oostelijker dan Gorinchem.

Ik ben zelf bij Fort Vuren wezen kijken voor evt. foto's, maar vond de locatie: A. niet mooi/bijzonder/interessant genoeg en B. ik heb niks met Fort Vuren, en wel met m'n eigen woonplaats die ook vreselijk mooie locaties heeft.

dinsdag 6 mei 2003 @ 13:20:51 #229
3744 Kleintje
op en top!
pi_10244116
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:18 schreef DIGGER het volgende:
ik heb niks met Fort Vuren, en wel met m'n eigen woonplaats die ook vreselijk mooie locaties heeft.
Dat was voor ons ook belangrijk.
Plekjes waar je iets mee hebt.

Bij de oude haven was onze eerste echte ontmoeting, eerste date zeg maar.
Willemsbrug, daar wonen we naast.
Hotel New York, gewoon een geweldig stukje in Rotterdam.

Denk dat dit het belangrijkste is, jezelf prettig voelen bij de plaatsen waar je de foto's neemt. Je er thuis voelen! Er iets mee hebben.

pi_10249390
Ik vind fort vuren een hele gave lokatie!!
Ik zal na het trouwen wel wat foto's uploaden als jullie dat leuk vinden!

[Edit] Hoe kun je trouwens foto's toevoegen aan je post?

pi_10249455
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:18 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Ligt aan de dijk iets oostelijker dan Gorinchem.

Ik ben zelf bij Fort Vuren wezen kijken voor evt. foto's, maar vond de locatie: A. niet mooi/bijzonder/interessant genoeg en B. ik heb niks met Fort Vuren, en wel met m'n eigen woonplaats die ook vreselijk mooie locaties heeft.

mag ik vragen waar jij woon, en wat voor lokaties dat dan zijn?
pi_10251105
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:16 schreef blablable het volgende:

mag ik vragen waar jij woon, en wat voor lokaties dat dan zijn?

Doe eens een gok:
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:10 schreef DIGGER het volgende:
Over de foto's nog even:

We hebben zelf foto's gemaakt op kenmerkende plaatsen voor ons: Dalums poortje, buiten de Waterpoort en in de Lingehaven

† In Memoriam † dinsdag 6 mei 2003 @ 17:08:52 #233
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_10251183
Hé Digger

krijg ik geen mail van je?????

sorry.. zat in mijn andere mailbox

p.s. ik zal forwarden naar spook

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_10251609
Zo, en nu sporten, ben tijdens de honeymoon 3 kilo aangekomen, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee hoe dat kan
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:07:34 #235
3744 Kleintje
op en top!
pi_10254085
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:24 schreef DIGGER het volgende:
Zo, en nu sporten, ben tijdens de honeymoon 3 kilo aangekomen, en ik heb geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee hoe dat kan
Tsss, dat had je eraf moeten ne*ken!

Ik heb voor 90% zeker mijn jurk verkocht

pi_10265829
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Doe eens een gok:
[..]

Gorinchem????

[edit] typo

woensdag 7 mei 2003 @ 10:25:02 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10265986
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:55 schreef blablable het volgende:
Ik trouw 6 juni.... en ja mocht het regenen gaan we in dordrecht (binnen) foto's maken...(weet alleen ff niet meer hoe het heet)....
* dutchie kijkt verrast op
6 juni! Dat wordt vast een prachtdag.
dutchie is zelf 6 juni vorig jaar getrouwd
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_10267068
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:25 schreef dutchie het volgende:

[..]

* dutchie kijkt verrast op
6 juni! Dat wordt vast een prachtdag.
dutchie is zelf 6 juni vorig jaar getrouwd

Jij ook 6 juni????? hoe toevallig! Uit je reactie maak ik op dat je dus lekker weer gehad heb! Ik hoop echt dat het zonnetje op m'n knar schijnt...
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:03:20 #239
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_10271032
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:24 schreef DIGGER het volgende:
GUt, Ik Nou N Echt SerieuS ook niet
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  † In Memoriam † woensdag 7 mei 2003 @ 15:51:56 #240
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_10273879
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:03 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

GUt, Ik Nou N Echt SerieuS ook niet

LOL
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:59:56 #241
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10274125
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 11:16 schreef blablable het volgende:

[..]

Jij ook 6 juni????? hoe toevallig! Uit je reactie maak ik op dat je dus lekker weer gehad heb! Ik hoop echt dat het zonnetje op m'n knar schijnt...

We hadden perfect weer. Niet te heet gelukkig. 's Ochtends tijdens het foto's maken scheen de zon niet te fel. Dat vinden de fotografen altijd wel prettig. Dan heeft het bruidspaar niet van die spleetoogjes.

Na de plechtigheden hebben we heerlijk op het terasje in het zonnetje zitten genieten van de stilte voor de storm. Het jawoord was gezegd, je kon lekker ontspannen praten met iedereen die er de hele dag bij was. Dat onder het genot van een glas heerlijke champagne in het zonnetje. Toen de rest van de bruiloftsgasten arriveerde na het diner, was het nog steeds heerlijk op het terras.

Precies na 'het stukje' van de vrienden brak de hemel los en begon het gigantisch te regenen. Dan denk je vast; Ah, wat sneu. Maar het was perfect. De band had zich nl. binnen opgesteld en iedereen zat buiten. Toen de regen begon, stroomde binnen de dansvloer vol en heeft iedereen heerlijk staan swingen.
Het is potdorie bijna een jaar geleden, het gaat zo snel!

pi_10275871
Gaaf!!! Zeker als het weer een beetje meezit! Na de bruiloft gaan we iig eerst op vakantie naar Tunesie! Lekker ff uitrusten. mag wel ook want na bijna een jaar in je huis geklust te hebben en die bruiloft geregeld te hebben heb je dat echt wel nodig!!!!

Ps: Wordt het al een sleur na een jaar?? LOL (geintje!)

pi_10277023
Ik kreeg net bericht dat vrienden van ons een speciale wedding-site voor stefan en mij in elkaar hebben gezet. Inclusief verslag van Kyra (1 van mijn katten) zodat jullie kunnen lezen hoe een kat tegen het huwelijk aankijkt. Ben best wel trots op de site dus als jullie hem willen bekijken:

http://bruiloft.dreis.nl/

Laat dan ook even een berichtje achter in het gastenboek

Vandaag de ambtenaar op bezoek gehad, een hele leuke oudere man met veel humor en een leuke kijk op het huwelijk. Dat is al een hele opluchting (zou erg zijn als je een sjacherijning krent kreeg ofzo!)

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 7 mei 2003 @ 19:43:34 #244
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10279477
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 16:59 schreef blablable het volgende:
Gaaf!!! Zeker als het weer een beetje meezit! Na de bruiloft gaan we iig eerst op vakantie naar Tunesie! Lekker ff uitrusten. mag wel ook want na bijna een jaar in je huis geklust te hebben en die bruiloft geregeld te hebben heb je dat echt wel nodig!!!!

Ps: Wordt het al een sleur na een jaar?? LOL (geintje!)

Ja enorm! Nee hoor, was maar geintje. Het mannetje en ik zijn al 11 jaar bij elkaar. Op de dag van het trouwen precies 10 jaar.
Heb van een sleur nog nooit wat gemerkt eik. We zijn ook niet echt types om in te kakken.

Maar lekker joh, zo'n huwelijksreis er achteraan. We zijn een weekje naar Kreta geweest. We lagen constant in het zwembad naar onze ringen te staren. Dat ze zo mooi waren en zo glommen in de zon en in het water.
Hoe nuchter wij ook waren en nog steeds zijn, zo'n bruiloft doet gewoon wat met je.

pi_10293121
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:43 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ja enorm! Nee hoor, was maar geintje. Het mannetje en ik zijn al 11 jaar bij elkaar. Op de dag van het trouwen precies 10 jaar.
Heb van een sleur nog nooit wat gemerkt eik. We zijn ook niet echt types om in te kakken.

Maar lekker joh, zo'n huwelijksreis er achteraan. We zijn een weekje naar Kreta geweest. We lagen constant in het zwembad naar onze ringen te staren. Dat ze zo mooi waren en zo glommen in de zon en in het water.
Hoe nuchter wij ook waren en nog steeds zijn, zo'n bruiloft doet gewoon wat met je.

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen
  donderdag 8 mei 2003 @ 12:22:30 #246
3744 Kleintje
op en top!
pi_10293719
Dutchie... had jij na de bruiloft niet ook het gevoel dat je blij was dat het achter de rug was?
Wij dus wel.
Al die tijd naar 1 dag leven is toch iets vreemds.
We waren toch blij dat het normale leven weer begon!
pi_10296021
Als het goed is volgt vanavond ergens ons verslag van de huwelijksdag, hopelijk met een paar foto's (maar we moeten er nu wel e.e.a. aan doen, dus ik kan het nog niet met zekerheid zeggen)
pi_10296090
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Dutchie... had jij na de bruiloft niet ook het gevoel dat je blij was dat het achter de rug was?
Deels wel, maar deels ook niet; al het regelen en uitzoeken was immers ook vreselijk leuk om te doen.
  donderdag 8 mei 2003 @ 22:24:07 #249
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_10308635
Nou, het duurde allemaal ff ivm met onze huwelijksreid e.d. Maar hier is dan toch het verslag van onze trouwdag.

Het duurde wat lang voor ik op 10 april in slaap viel; maar daarna sliep ik lekker. Uitgebreid met mijn ouders ontbeten en daarna heerlijk lang onder de douche. Zalig begin van de dag. Toen mocht ik 'm eindelijk aan. Mijn droomjurk! Ik vond hem nog net zo mooi als de eerste keer dat ik 'm zag. Toen ik alles aan had kwam de kapster precies op tijd. Zij heeft ook mijn make-up verzorgd en terwijl wij boven aan het tutten waren hoorde ik mijn vader beneden van alles regelen en zenuwachtig mopperen. Moest er wel om lachen. Typisch pa.

Toen de kapster net klaar was ging alweer de bel. De fotograaf!
Dat vond ik best spannend want ik vind mezelf nooit echt leuk op foto's staan dus ik was erg benieuwd hoe de hele fotoreportage zou gaan lopen.Het was een heel leuke, spontane, drukke vent en het klikte gelijk tussen ons. Na wat onwennig geposeerd te hebben voor de eerste foto's alleen en met mijn neefje (toen nog net geen jaar) viel dat beetje spanning wat ik nog had van mij af.

Toen ging de fotograaf naar beneden om Robert op te wachten. Ik bleef alleen boven. Die paar minuten duurden in mijn beleving een stuk langer en was ook blij toen ik mijn zus van beneden hoorde roepen dat de Jaguar de straat inreed. Ik ging nog maar 1 maal checken of alles goed zat, toen ik de bel hoorde. Nou, daar gaat-ie dan. Alsof ik nog nooit anders gedaan had liep ik op mijn hoge hakken, mijn wolk van een jurk en een sleep van een paar meter de trap af. Phew! Dat ging goed! En daar stond hij dan; mijn aanstaande echtgenoot. Verschrikkelijk knap te wezen en in zijn handen had hij een heel mooi boeket met gele en witte rozen (laatstgenoemde zijn mijn lievelingsbloemen).

Na elkaar uitgebreid bewonderd en begroet te hebben (oogjes bleven bij allebei droog) voor het eerst met jurk plus toeters en bellen in de auto gaan zitten. En of dat soepel ging! Weer een meevaller. Supertrots en met een smile van oor tot oor naar de locatie voor de foto's gereden. het eerste wat ik me bedacht was 'Tjeemig, wat is het koud, hoe kan ik ooit zonder te blauwbekken leuk op die foto's komen te staan? Maar na een paar minuten kwam de zon door en hebben we heel erg veel lol gehad. Omdat de sfeer zo ontspannen was hebben we weinig 'standaard' foto's gemaakt.

Nadat de laatste foto was genomen zijn we naar het zaaltje dat we gehuurd hadden gereden. Er zouden 57 mensen de hele dag meegaan en dat aantal was iets te groot om thuis te ontvangen. Het moment dat we het zaaltje binnenliepen zal ik nooit vergeten. Bijna iedereen was er al en toen wij de deur binnen waren klonk er een luid applaus. Zo gaaf en zo spontaan. Daar stonden we dan, met al onze gasten. Het voelde als een warm bad.

De koffie en de zelfgebakken gebakjes smaakten mij heerlijk. Ik checkte mijn kleding en haar plus make-up nog maar 1 keer (sluier was tijdens het foto's nemen meerdere malen uitgewaaid) en toen gingen wij op weg naar de trouwlocatie.

Daar aangekomen zag ik dat daar ook heel wat mensen naartoe waren gekomen. Ik werd er een beetje stil van. De trouwzaal zat bomvol en op de klanken van Zuccheros Cosi Celeste kwamen Robert en ik de trouwzaal binnen. Het eerste wat ik zag waren Corine haar glimmende oogjes. Vergeet ik noot meer. Weer applaus, weer brok in mijn keel.

De ambtenaar van de burgerlijke stand deed het ongelooflijk goed. Hij stond daar zelf ook verschrikkelijk mooi te wezen in zijn toga.
De huwelijksvoltrekking met het ja-woord was mooi en onze ringendrager deed mij smelten. De eerste ring wilde hij nog wel aan oom Robert geven (dat ging zo lief, tante bijna weer janken) de tweede ring wilde hij toch heel erg graag zelf houden. Afijn, iedereen lachen. Op de klanken van Clannad & Bonos In a lifetime werden alle handtekeningen gezet. We zijn getrouwd!

Na alle knuffels, felicitaties en mooie woorden in ontvangst genomen te hebben volgde er weer een van de hoogtepunten van de dag: de balkonscène. Als een waar koningspaar stonden wij op het balkon met een gillende en juichende menigte voor ons op het plein. Ik heb nog even koninklijk staan wuiven en daarna volgde DE KUS. Nog meer gegil en gejoel. Geweldig!

Het was tijd om naar de feestlocatie te gaan. Onder luid getoeter (naar Oud-Italiaans gebruik) daar naartoe gereden. Daar aangekomen stond er een prachtige taart van 5 etages en een champagnetoren voor ons klaar. Met behulp van mijn man heb ik de taart aangesneden en hebben wij elkaar de eerste hapjes gevoerd. Precies zoals een bruidstaart hoort te zijn: heerlijk zoet.

Na wat fotos met de daggasten genomen te hebben en even rustig gezeten en lekker geklept te hebben was het tijd voor het diner. We hadden vooraf een rundercarpaccio, als tussengerecht een heerlijke lasagne, als hoofdgerecht kon je kiezen tussen tongfilet of varkenshaas en als toetje een Grand Dessert. Van tevoren had ik gedacht dat ik geen hap door mijn keel zou krijgen, maar alles heeft mij heerlijk gesmaakt. Voor we het in de gaten hadden was het al 8 uur geweesttijd voor het feest dus!

Het feest is zo ongelooflijk snel gegaan. Hoewel de openingsdans niet helemaal goed verliep qua uitgezochte muziek (de dj had het juiste nummer niet bij zich) hebben Robert en ik de sterren van de hemel gedanst. Zag er goed uit (al zeg ik het zelf). Op een gegeven moment vraagt de dj of alleen ik en mijn vader op de dansvloer willen komen staan. Er werd een Italiaanse traditional gedraaid. Het liedje gaat over een vader die een serenade aan zijn dochter brengt omdat ze gaat trouwen. Hij neemt een soort 'afscheid' van zijn kleine meisje. Het is de bedoeling dat de bruid op deze plaat met haar vader danst. Ondertussen stond mijn vader het liedje in zijn geheel tegen mij te zingen (had hij het hele jaar op geoefend). Nou, en toen kwamen de waterlanders. Het was zo verschrikkelijk emotioneel. Mijn vader stond daar zo trots en blij voor mij te zijn......

Nadat de traantjes waren gedroogd lekker verder gelachen, gedronken en gedanst. Ik heb zo ontzettend van ons eigen feest genoten. Ierse, Italiaanse en muziek van de jaren 80, met hier en daar een verdwaald nummer. Later op de avond heeft Robert zijn diploma van zijn vrijgezellenfeeststudie ontvangen, hebben mijn 2 beste vriendinnen een ABC gedaan (deze was ECHT leuk, of komt het omdat het over mij ging?) en heeft een tante van Robert met een deel van de vrienden en familie nog een lied aan ons opgedragen. Het werd bijna allemaal achter elkaar gedaan zodat het feest niet meerdere malen onderbroken hoefde te worden. Het enige waar het feest nog voor onderbroken werd was het gooien van mijn boeket. Dat vond ik ook superleuk om te doen. Mijn achternichtje heeft 'm gevangen en ik wacht de uitnodiging nu af!

En dan is het nu tijd voor de laatste plaat......Wat! Zo snel al!
Robert en ik hadden "Angels" van Robbie Williams uitgekozen. We stonden daar zo saampjes op de dansvloer en toen begonnen onze tranen te stromen, zomaar. Helemaal alleen op de dansvloer en alle emoties van de dag kwamen eruit. Toen het nummer was afgelopen en de lichten in de zaal weer aangingen zagen we dat er meer mensen waren die het niet droog hadden gehouden.

Het was een superdag en heb heel intens van de dag genoten. De dag is helemaal perfect verlopen en ik kan hier nog jaaaaaren van nagenieten. Het is de 14 maanden voorbereiding dubbel en dwars waard geweest.

Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  donderdag 8 mei 2003 @ 22:26:10 #250
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_10308680
*zucht*

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')