quote:Ik heb zo'n voorgevoel dat er wat andere aanvallende middenvelders weggaan dan.
Op dinsdag 15 april 2003 00:03 schreef Citroentje het volgende:
Vd Gun is toch meer een aanvallende middenvelder/nr. 10 die ook op de rechterflank uit de voeten kan, dan een echte aanvaller? Lijkt me niet dat Ajax dan echt behoefte heeft Vd Gun...Maar ja, Koeman zal er wel iets goed mee weten te doen.
quote:Je doelt op Litmanen?
Op dinsdag 15 april 2003 00:06 schreef DaMayan het volgende:[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat er wat andere aanvallende middenvelders weggaan dan.
Maargoed ik vind vd Gun altijd wel aardig spelen! Is wat meer aanvallend ingesteld dan de anderen dus dat is op dit moment wel handig.
Ik vind Vd Gun wel een goede speler, maar met Pienaar en Vd Vaart zou ik het zo'n vinden als een speler als Vd Gun op de bank beland.
quote:Ja aanvallende middenvelders genoeg, er zal dan of een verkocht worden, of er zal geschoven worden.
Op dinsdag 15 april 2003 00:32 schreef Citroentje het volgende:[..]
Je doelt op Litmanen?
Ik vind Vd Gun wel een goede speler, maar met Pienaar en Vd Vaart zou ik het zo'n vinden als een speler als Vd Gun op de bank beland.
quote:En buitenom wie er op de genoemde posities voetballen heeft Van der Gun voor mij bewezen bij Den Bosch en Willem II gegroeid te zijn. Hij kan de concurrentie aan en concurrentie houdt je scherp zegt men
Op dinsdag 15 april 2003 10:30 schreef zjroentje het volgende:
Van der Gun kan ook rechtsbuiten voetballen.
quote:Ja dat is waar, maar ik weet niet of hij de concurrentie al aan kan. Ben bang dat als er niemand vertrekt, hij op de bank belant, en dat zou zonde wezen.
Op dinsdag 15 april 2003 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
En buitenom wie er op de genoemde posities voetballen heeft Van der Gun voor mij bewezen bij Den Bosch en Willem II gegroeid te zijn. Hij kan de concurrentie aan en concurrentie houdt je scherp zegt men
quote:wamberto schijnt goed gecamoufleerd te kunnen spelen in de kuip
Op dinsdag 15 april 2003 16:11 schreef DaMayan het volgende:
Trouwens Wamberto is ook terug van zijn blessure. Lijkt mij een zeer nuttige speler voor de rest van het seizoen. Tis nog geen sterspeler maar wel een verdienstelijke aanvaller.
quote:Dat is alleen als Kloeg vlagt
Op dinsdag 15 april 2003 17:44 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
wamberto schijnt goed gecamoufleerd te kunnen spelen in de kuip
quote:Nee hoor, Feyenoord - Ajax vorig jaar scoorde hij de 0-1.
Op dinsdag 15 april 2003 17:46 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Dat is alleen als Kloeg vlagt
quote:Koopje lijkt me
Mido mag worden verkocht voor 5 miljoenAMSTERDAM, 15 april 2003 17:30 - Clubs die op zoek zijn naar een aanvaller kunnen bij Ajax Achmed Hossam, alias Mido kopen voor het schamele bedrag van 5 miljoen euro. Volgens berichten in de Italiaanse media heeft Ajax-trainer Ronald Koeman de technische staf van de Amsterdamse club laten weten dat wat hem betreft de Egyptenaar verkocht kan worden.
Volgens diezelfde berichten zou Celta de Vigo en een aantal andere Spaanse clubs geïnteresseerd zijn om Mido van Ajax over te nemen.
Door de twee goals die Machlas afgelopen weekend liet aantekenen voor Sevilla, kwam de Griek eindelijk eens volop in de schijnwerpers in Spanje. Gevraagd naar de status van het contract van de van Ajax gehuurde speler liet Sevilla in de media weten dat het een optie tot koop heeft bedongen voor een bedrag van 1,8 miljoen euro. Voor het einde van het seizoen zal Sevilla Ajax moeten melden of het die optie zal lichten. Indien de Spanjaarden de optie lichten, gaat er direct een contract in werking met de aanvaller welke tot 2006 zal duren. Machlas ging daar bij de huurovereenkomst mee akkoord. Tot nu toe was de Griek nog nauwelijks succesvol bij Sevilla.
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 18:38 schreef F1908 het volgende:[..]
ga je nu elk ajax topic naar boven halen?
quote:Dat is ook niet echt veel voor een spits..
Op dinsdag 15 april 2003 18:40 schreef superjoden het volgende:
15/4/2003 - Optie tot koop Machlas voor 1,8 miljoen euro
(Van onze verslaggever M)
quote:Zeker niet als je rekening houdt met het feit dat hij destijds voor, ik meen, 19 miljoen gulden van Vitesse is gekocht.
Op dinsdag 15 april 2003 18:44 schreef DaMayan het volgende:Dat is ook niet echt veel voor een spits..
quote:ik zie machlas toch echt liever bij ajax spelen dan dat hij wordt verkocht
Op dinsdag 15 april 2003 19:05 schreef golfer het volgende:[..]
Zeker niet als je rekening houdt met het feit dat hij destijds voor, ik meen, 19 miljoen gulden van Vitesse is gekocht.
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Andy en Rafael snappen het:
quote:
Op donderdag 17 april 2003 15:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Andy en Rafael snappen het:
quote:nee, dit vinden wij fantastisch! zouden jullie ook vinden als bosveld ofzo in zo'n shirt zou staan
Op donderdag 17 april 2003 16:15 schreef F-Lo het volgende:
whaha en dit vinden jullie zelf niet een heel klein beetje triest? Nou doet pijn hoor dat vd vaart en die kutjood tegen Feyenoord zijn... Zeggen ze wat over die paar vlaggen in X hahaha
quote:stoer zijn ze he?!
Op donderdag 17 april 2003 16:17 schreef keeper het volgende:
Trouwens, lekker vaag. Er mochten geen Israelische en Palestijnse vlaggen in de kuip zijn. Beetje overdreven vind ik (was bij Amstel Cup finale vorig jaar ook al zo trouwens), maar wel een beetje vreemd is het als je dit soort foto's dan ziet:
Hoorde ook al dat Hamas......ook een paar keer voorbij is gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |