abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9541103
De officiële website van AC Milaan meld dat er al bijna 20000 kaarten zijn verkocht voor de kwartfinale wedstrijd op 23 April tussen Ac Milan en Ajax. Vanmorgen startte de verkoop voor de Italiaanse fans in totaal werden er 18.277 kaarten verkocht vandaag. De verkoop gaat nog door tot 8 April. De overblijvende kaarten zullen 10 April in de verkoop gaan.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_9541709
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:32 schreef superjoden het volgende:
De officiële website van AC Milaan meld dat er al bijna 20000 kaarten zijn verkocht voor de kwartfinale wedstrijd op 23 April tussen Ac Milan en Ajax. Vanmorgen startte de verkoop voor de Italiaanse fans in totaal werden er 18.277 kaarten verkocht vandaag. De verkoop gaat nog door tot 8 April. De overblijvende kaarten zullen 10 April in de verkoop gaan.
Het schijnt dat Ajax er 9000 krijgt .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_9541769
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:01 schreef keeper het volgende:

[..]

Het schijnt dat Ajax er 9000 krijgt .

idd las het ook....
had ook ergens gelezen dat de kaarten voor ajax - milan gelijk zouden blijven als de prijzen voor de 2de ronde CL. De prijzen zijn toch verhoogd.
  donderdag 3 april 2003 @ 13:43:54 #29
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9557147
uit: Wie gaat er naar Ajax - RBC zaterdag?

- Ik heb een steengrill-afspraak bij een maat van me, daarom kan ik niet...
- Ben absoluut geen namaak supporter
- zat/zon/woe is tegenwoordig idd (vergeet dinsdag niet) maar dan kan ik het nog wel een KUT dag vinden
- rot op, ze gaan toch serieus niet kakkerlakken-superboeren uitzenden he?!

pi_9557167
Nou hiermaar weer effe verder....

Wie gaat er allemaal naar Ajax - RBC zaterdag 5 april 19:30???? Zelf zit ik in vak 421 rij 1 stoel 105 en vriendin stoel 106

Ik vraag me trouwens af of die wedstrijd druk wordt aangezien er nog voor veel vakken kaarten zijn.. zie www.ticketbox.nl

pi_9557554
Hey doopy niet gelijk los gaan in je 'thuis' topic he, net was je nog lief Maar helaas voor jou, Anaal + zendt inderdaad Grafschaap - Feyenoord uit, succes met verwerken.
Enne steengrillen verzetten naar zondag is waarschijnlijk geen optie...
pi_9558798
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:44 schreef jobosrulez het volgende:
Nou hiermaar weer effe verder....

Wie gaat er allemaal naar Ajax - RBC zaterdag 5 april 19:30???? Zelf zit ik in vak 421 rij 1 stoel 105 en vriendin stoel 106

Ik vraag me trouwens af of die wedstrijd druk wordt aangezien er nog voor veel vakken kaarten zijn.. zie www.ticketbox.nl

zaterdagavond 19.30
ajax - rbc.... vak 401...rij 27....
  donderdag 3 april 2003 @ 15:16:06 #33
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9559433
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:59 schreef F-Lo het volgende:
Hey doopy niet gelijk los gaan in je 'thuis' topic he, net was je nog lief Maar helaas voor jou, Anaal + zendt inderdaad Grafschaap - Feyenoord uit, succes met verwerken.
Enne steengrillen verzetten naar zondag is waarschijnlijk geen optie...
hehe

gvd

nop.............naja, pech heet dat dan........als we maar winnen

pi_9563760
Ja ik ga naar Ajax-RBC zaterdag .

Trouwens Doopy niet zo in defense meteen hoor. Iedereen kan wel eens een keertje niet toch .

pi_9564981
Waar zit je keeper?
  donderdag 3 april 2003 @ 20:11:17 #36
30919 mitt
Michael Corleone
pi_9565568
quote:
Op donderdag 3 april 2003 18:20 schreef keeper het volgende:

Trouwens Doopy niet zo in defense meteen hoor. Iedereen kan wel eens een keertje niet toch .

zoals jij niet naar een Champions League wedstrijdje
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9572271
quote:
Op donderdag 3 april 2003 20:11 schreef mitt het volgende:
zoals jij niet naar een Champions League wedstrijdje
.
pi_9572275
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:42 schreef jobosrulez het volgende:
Waar zit je keeper?
113 .
  vrijdag 4 april 2003 @ 08:58:38 #39
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9573975
quote:
Op donderdag 3 april 2003 18:20 schreef keeper het volgende:

ik hoef me niet tegenover anderen te verdedigen..ben der gewoon zelf ziek van
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:15:45 #40
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9574089
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 08:58 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

ik hoef me niet tegenover anderen te verdedigen..ben der gewoon zelf ziek van

't is een namaaksupporter, namaaksupporter, namaaksuppooooorrrrtteeer

Kan helaas niet naar superboeren - Feyenoord, had me al zo verheugd op het reisje..moet ik godverdomme naar Schiphol om mijn pa op te halen, moet ik nog door richting die joduhstad ook

A.M.A.B
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:24:45 #41
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9574199
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:15 schreef Cart_man het volgende:
moet ik godverdomme naar Schiphol om mijn pa op te halen, moet ik nog door richting die joduhstad ook
hahaha

nep kakkerlak, een echte komt niet in Amsterdam.........hier in de buurt ook bouwvakkers uit rotterdom met grote muilen:
"wat een k*nkerstad dat Amsterdam, ik word gek hier"
"als je een vent had geweest had je tegen je baas gezegd dat ie de boom inkon toen ie zei dat je naar Amsterdam moest"
*stilte*

pi_9574347
Volgens de Telegraaf gaat Didulica definitief naar Austria Wien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:41:38 #43
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9574439
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:24 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

hahaha

nep kakkerlak, een echte komt niet in Amsterdam.........hier in de buurt ook bouwvakkers uit rotterdom met grote muilen:
"wat een k*nkerstad dat Amsterdam, ik word gek hier"
"als je een vent had geweest had je tegen je baas gezegd dat ie de boom inkon toen ie zei dat je naar Amsterdam moest"
*stilte*

Had het ook liever anders gezien...

A.M.A.B
pi_9578484
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:41 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Had het ook liever anders gezien...

Als je echte vent was geweest had je tegen je PA gezegd ga maar met de taxi of trein...
  vrijdag 4 april 2003 @ 13:19:52 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_9578973
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 12:58 schreef jobosrulez het volgende:

[..]

Als je echte vent was geweest had je tegen je PA gezegd ga maar met de taxi of trein...

Tja, dat heb ik meerdere malen gezegd...

Hij heeft liever niet dat ik naar voetbal ga, zorg ik voor te veel problemen volgens hem

A.M.A.B
pi_9579179
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 13:19 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Tja, dat heb ik meerdere malen gezegd...

Hij heeft liever niet dat ik naar voetbal ga, zorg ik voor te veel problemen volgens hem

Daar kan je vader wel gelijk in hebben.... Alle Feijenoorders zorgen voor veel problemen. En al helemaal als ze in Amsterdam komen. En in het centrale Ajax topic gaan verkondigen dat z eniet naar de graafschap - Feijenoord kunnen
  vrijdag 4 april 2003 @ 15:21:34 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9581622
Weer een spits voor het eerste elftal erbij:

AMSTERDAM (ANP) - Ajax-trainer Ronald Koeman heeft Jamal Akachar voorlopig overgeheveld naar de A-selectie. De jeugdige aanvaller maakt dit seizoen furore bij Jong Ajax.

Mede door het tussentijdse vertrek van de spitsen Nikos Machlas (Sevilla) en Ahmed Hossam (Celta de Vigo) kan Koeman enige versterking voorin goed gebruiken.

Akachar heeft zich snel ontwikkeld. Hij speelde vorig seizoen nog bij de amateurs van Ajax. Trainer John van 't Schip, die met personele problemen kampte, haalde hem naar Jong Ajax.

----------------------------------------------------------
Toch leuk, van de amateurs en ik meen part-time taxi-chauffeur in Amsterdam, nu dan in het A-elftal.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_9581676
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:21 schreef golfer het volgende:

AMSTERDAM (ANP) - Ajax-trainer Ronald Koeman heeft Jamal Akachar voorlopig overgeheveld naar de A-selectie. De jeugdige aanvaller maakt dit seizoen furore bij Jong Ajax.

Mede door het tussentijdse vertrek van de spitsen Nikos Machlas (Sevilla) en Ahmed Hossam (Celta de Vigo) kan Koeman enige versterking voorin goed gebruiken.

Akachar heeft zich snel ontwikkeld. Hij speelde vorig seizoen nog bij de amateurs van Ajax. Trainer John van 't Schip, die met personele problemen kampte, haalde hem naar Jong Ajax.

Toch leuk, van de amateurs en ik meen part-time taxi-chauffeur in Amsterdam, nu dan in het A-elftal.

het gaat lekker met zn carriere
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_9583081
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:21 schreef golfer het volgende:

precies zoals ik het graag zie
  vrijdag 4 april 2003 @ 16:34:26 #50
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_9583543
krijg al de kriebels als ik aan dinsdag denk!

maar wat zal t zondag weer vol zitten (not!)

Ik kan t van veel mensen ook wel begrijpen t kost me toch klauwen met geld om heen te gaan (moet verdorie met de trein elke x 34 euro).

Waar gaan jullie eigenlijk voor championsleague wedstrijden heen? Ik meestal Rembrandtplein heb daar echt een topcafeetje gevonden. (weet alleen de naam niet heerlijk sfeertje daar altijd die muziek ........die mensen.............en ach ja die barmeid

vaak zijn gewone competitie wedstrijden op de meest klote tijden........dan maar ff t home in maar om nou al lekker vroeg aan t bier te gaan hou ik toch niet zo van

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')