Zijn hier ook nog mensen te vinden die Alive or Just Breathing ook een geweldige cd vinden? Vast wel!
*had Killswitch opstaan tijdens het opstarten van dit topic *
Wat ik wel jammer vond is dat de zanger die op het album zingt vertrokken is. Z'n vervanger, Howard Jones, is zeker ook niet slecht, maar de nummers klinken dan toch anders dan op het album.
quote:Ik vind die cd best goed jah!
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef GhostMan84 het volgende:
Waarom is hier nog geen topic over? Nou ja, bij deze dan
Zijn hier ook nog mensen te vinden die Alive or Just Breathing ook een geweldige cd vinden? Vast wel!
quote:ja, die vervanger, dat is toch zo'n enorme brede gast, of niet?
Op maandag 31 maart 2003 16:40 schreef Tokus het volgende:
vorig jaar live gezien (samen met 36 Crazyfists (ook gaaf) en Five-Pointe-O), en ze zijn zeker niet slecht.
Ik heb dan ook nog 's ff met de gitarist zitten babbelen, wel een aardige gast.Wat ik wel jammer vond is dat de zanger die op het album zingt vertrokken is. Z'n vervanger, Howard Jones, is zeker ook niet slecht, maar de nummers klinken dan toch anders dan op het album.
quote:meldt
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef GhostMan84 het volgende:
ik heb ook nog een drumvel met handtekeningen gekregen in de melkweg!
quote:ben zelf ook heengeweest, en vond het erg cool
Op maandag 31 maart 2003 16:40 schreef Tokus het volgende:
vorig jaar live gezien (samen met 36 Crazyfists (ook gaaf) en Five-Pointe-O), en ze zijn zeker niet slecht.
Ik heb dan ook nog 's ff met de gitarist zitten babbelen, wel een aardige gast.Wat ik wel jammer vond is dat de zanger die op het album zingt vertrokken is. Z'n vervanger, Howard Jones, is zeker ook niet slecht, maar de nummers klinken dan toch anders dan op het album.
Anyway vind het een erg leuke band en wil ze wel weer eens live zien. favo nummer: Just Barely Breathing.. als dat harde stukje begint \m/
edit: op www.urbanchaosvideos.com kan je de nieuwe clip Fixation Of The Darkness downloaden, inclusief nieuwe zanger
quote:Alles op de cd is ingezongen door de oude zanger.
Op maandag 7 april 2003 20:12 schreef BlackSheep het volgende:
My Last Serenade is geweldig, is dat met nieuwe zanger of ouwe zanger>?
quote:mja beetje jammer, maarja nieuwe zanger is ook oke
Op dinsdag 8 april 2003 17:44 schreef Buzzin_Hornet het volgende:
en clip is ook nog met jesse maar hij wilde er voor zijn gezin zijn ipv touren met KSE die eindelijk een beetje doorbraken...
quote:nieuwe cd? meer info please?
Op dinsdag 3 juni 2003 22:17 schreef BDisOKE het volgende:
zit de nieuwe CD te luisteren, en bij elke keer luisteren wordtie een stukkie mooier!
Wen steeds meer aan de harde/snelle stukken
quote:ohw...
Op dinsdag 3 juni 2003 22:23 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
nieuwe cd? meer info please?
sorry
quote:lol , that's ok
Op dinsdag 3 juni 2003 22:41 schreef BDisOKE het volgende:[..]
ohw...
ik heb het over Alive or Just Breathing geloof ik
sorry
goeie schijfjes hoor.... beetje erg hard.... kende alleen My Last Serenade en JBB... en dan krijg je 2 cd van metalcore vol screams voorgeschoteld
niet verwacht, maar moe kunnen!
quote:Goh wow, en dat komt door mij?
Op dinsdag 24 juni 2003 21:56 schreef Reddiablo het volgende:
vandaag KSE en Alive and Barely Breathing gekochtgoeie schijfjes hoor.... beetje erg hard.... kende alleen My Last Serenade en JBB... en dan krijg je 2 cd van metalcore vol screams voorgeschoteld
niet verwacht, maar moe kunnen!
KSE is op het moment ff m'n favo band - Alive Or Just Breathing is een topplaat. In het begin moest ik er ook aan wennen, maar het is echt vet!
Het eerste album heb ik nog niet trouwens, wel gedownload. Ga ik ook maar eens aanschaffen.
quote:Allemaal jouw schuld, ik krijg nu 40 eurotjes van je!
Op vrijdag 27 juni 2003 16:11 schreef killswitched het volgende:[..]
Goh wow, en dat komt door mij?
(had hier nog een hele oude account, maar heb me maar ff opnieuw geregistreerd)
KSE is op het moment ff m'n favo band - Alive Or Just Breathing is een topplaat. In het begin moest ik er ook aan wennen, maar het is echt vet!
Het eerste album heb ik nog niet trouwens, wel gedownload. Ga ik ook maar eens aanschaffen.
nee hoor lieverd, maar dankzij jou ben ik ze wel ff gaan checken, en ik kan me ergere muziek voorstellen
Road Rage waarmee ze hier optraden (idd. 36 Crazyfists, Five Point O en Killswitch Engage) heb ik ook gemist, wegens omstandigheden
Kut geld ook altijd.
ik heb deze zin 10x gelezen, maar ik snap 'm niet echt... wat bedoel je hier?quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:11 schreef Kletz het volgende:
eerste album staat veel van alive or just breathing op..
ik zou toch echt een dag later gaan.quote:kortom zeer vette band en 23 juni in TIVOLI!!!!!!!!!!!!!
Op het debuut staan wat nummers die herwerkt zijn voor Alive Or Just Breathing. Het zal daar wel over gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:14 schreef Tokus het volgende:
ik heb deze zin 10x gelezen, maar ik snap 'm niet echt... wat bedoel je hier?
oww, op die fiets. ja dan wordt het duidelijker.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op het debuut staan wat nummers die herwerkt zijn voor Alive Or Just Breathing. Het zal daar wel over gaan.
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 mei 2004 23:38 schreef Tokus het volgende:
[..]
oww, op die fiets. ja dan wordt het duidelijker.
Ik niet, maar ik ga ze zien op FuryFest in frankrijk, lijkt me ook erg cool.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:57 schreef Kletz het volgende:
schop... aangezien et wel weer dichterbij komt dat concert op 24 juni in Utrecht Tivoli
Wie gaan er allemaal?
daarom luister ik et nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef GhostMan84 het volgende:
ik weet niet of de band al ergens staat op het forum ofzo, maar Jesse (de oude KsE zanger, duh) die heeft weer een nieuwe band. Seemless genaamd. klinkt wel goed, is wel compleet anders dan KsE.
website http://www.seemlessband.com ... staan een paar mp3s op
Ik heb beide mp3's van seemless, zeker niet slecht..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef GhostMan84 het volgende:
ik weet niet of de band al ergens staat op het forum ofzo, maar Jesse (de oude KsE zanger, duh) die heeft weer een nieuwe band. Seemless genaamd. klinkt wel goed, is wel compleet anders dan KsE.
website http://www.seemlessband.com ... staan een paar mp3s op
dat nummer begint echt zo tering hard !quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:56 schreef DaCybrSrfr het volgende:
KSE is te vet!!!
Heb net 'When Darkness falls' opstaan..
Chimaira nu-metal?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:47 schreef Kletz het volgende:
Vette foto's hoor!!!!>.....
Tja ik wilde lkkr gaan moshen, maar er werd door de menigte gewoon gepogoot.... en dat stage diven idd... damn dat was te triest om aan te zien..... ik haat nu metal kids..... they can't get along with the hc kids.
voor de rest heeft God Forbid me aardig verrast en wat een stem!!! goed hoor...
shadows fall viel me eigenlijk toch wel tegen en er zaten leuke stukken tussen.
Chimaira is echt een nu-metal schijt band... damn dat had voor mij niet gehoeven..
En Killswitch engage... ik hoef denk ik niets meer te zeggen dan alleen VET
dan zijn God Forbid en Shadows Fall dat ookquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:05 schreef Seborik het volgende:
Chimaira is perfecte nu-metal.
kee een vreemde vergelijking hoor... maar denk wel dat je me gaat snappen...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:14 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
dan zijn God Forbid en Shadows Fall dat ook
ik was aan pogen sarcastisch over te komen, maar heb gefaaldquote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:38 schreef Kletz het volgende:
[..]
kee een vreemde vergelijking hoor... maar denk wel dat je me gaat snappen...
Je hebt audie (automerk)
je hebt daar zo veel varianten in, zoals een A4, A3, S3, A8.....
A3 vind ik niet echt denderend ten opzichte van een A8
je hebt ongeveer gelijk, maar er is verschil
je lust spruiten of je lust et niet....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:25 schreef BDisOKE het volgende:
Kon er helaas niet zijn.
Chimaira is toch gewoon lekker?
Waarom moet er dan gelijk weer een label op geplakt worden?
Is ook wel ietwat te hard voor numetal denk ik.
ik was het kleine meisje (met zwart Thursday shirt) dat helemaal links van het podium foto's probeerde te maken :p Ik heb jou wel gezien want je had een rood t-shirt aan met 3voor12.nl/utrecht eropquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:21 schreef Dr.E het volgende:
@ killswitched: denk dat jij naast mij stond met foto's makenof was jij die gast die op het podium gehurkt zat?
ik stond zeker in de wegquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:36 schreef killswitched het volgende:
[..]
ik was het kleine meisje (met zwart Thursday shirt) dat helemaal links van het podium foto's probeerde te maken :p Ik heb jou wel gezien want je had een rood t-shirt aan met 3voor12.nl/utrecht erop
Tokus, wat ben je een spelbrekerquote:Op zaterdag 10 juli 2004 09:54 schreef Tokus het volgende:
spam is vooral reclame voor je eigen site. In seborik's geval is het niet zijn site, noch zijn interview
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |