quote:'Keb ze (de eerste 2 cd's) via de officiele site besteld, levertijd ong. 2 weken
Op maandag 30 juni 2003 00:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Inderdaad... Deep in the Hole is prachtig! Weet iemand waar je nog die oude cd's van ze krijgt?
link: http://mastersofreality.com/
De latere cd's zijn bij de betere platenzaken wel te vinden.
quote:Deep in the Hole en Welcome to the Western Lodge? Die heb ik, en ze zijn ok!
Op maandag 8 december 2003 20:03 schreef menjo het volgende:
Ik heb alleen Sunrise on the Sufferbus, en dat is een zeer koele cd. Welke albums zijn naast de andere die hiervoor genoemd is nog meer aanraders?
quote:De debuut-cd "the Blue Garden" en 2 live-cd's; Flack 'n Flight (bestaat de band voor 50% uit QOTSA) en het wat oudere Live at the Viper Room.
Op maandag 8 december 2003 20:03 schreef menjo het volgende:
Ik heb alleen Sunrise on the Sufferbus, en dat is een zeer koele cd. Welke albums zijn naast de andere die hiervoor genoemd is nog meer aanraders?
Wat een aanrader is, is afhankelijk van je smaak; "the Blue Garden" en Live at the Viper Room als je meer van het rustigere werk houdt, ik zou kiezen voor Flack 'n Flight als je van de meer sferische, tegen stoner-rock aanzittende later stijl van de band houdt.
Ik persoonlijk ga voor het laatste
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:35 schreef Doc het volgende:
Heb de CD nu zo'n 4 keergedraaid of zo en deze CD luidt het subgenre van de Stonerfolk in
Ik draai de CD nu voor de 7e keer, en per draaibeurt wordt-ie beterquote:Op vrijdag 28 mei 2004 19:12 schreef Z het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!
The birth of a genre!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |