Ik geloof die hele Nostradamus niet. Nog sterker, vind het maar een irritant ventje. Die hele naam van die gozer alleen al zet me aan tot gal kotsen.
Een doemdenker te erg. Volgens mij verveelde die kerel zich geweldig de hele tijd. En ging hij mensen lastig vallen met zijn gezeur en gezeik. Zelfs nu nog in deze tijd valt hij mensen lastig met zijn gezeur.
Ik geloof in goede tijden. Maar daar gaat het niet om.
Het gaat dat mensen altijd wat te geloven moeten hebben in het leven. Waarom moeten mensen altijd wat te geloven hebben?
Dan zeg ik wel dat ik in goede tijden geloof, maar dat is fout geschreven. Ik vertrouw op goede tijden.
Geloven is te zwak. Het hele woord geloof is een zwak woord. Het draait om vertrouwen.
Vertrouwen en bouwen
Dat sommige mensen vertouwen op de woorden van nostredamos is gewoon een zwakte.
Vertrouwen dient een grondslag te hebben. Vertrouwen moet gebaseerd zijn op feiten.
En dat goede tijden gaan komen is een feit
![]()
De geluks Goden gaan nog werk verrichten
![]()
En gaan de geluks Goden werken, dan is er alleen nog maar geluk te herkennen. En dan geloof ik niet in geluks Goden, maar vertrouw ik daarop. En daar zit een wezenlijk verschil in
![]()
Het verschil tussen geloven en vertrouwen is wezenlijk te noemen
[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 16:25:03 ]