abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36337641
Er is mss wel een nucleaire dreiging maar een kernoorlog is weer iets anders ...
Ik denk dat Peak Oil ons meer parten zal spelen ... heeft Nostra daar niets over gezegd ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 01:13:09 #52
76339 woeshie
Let your mind go
pi_36346047
quote:
...
In het volgende jaar zal de pest uitbreken.
SARS?
...
vogelpest !
(of griep, tis maar een naam )
  zaterdag 25 maart 2006 @ 14:44:02 #53
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_36354221
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:12 schreef Zyggie het volgende:
Zijn jullie infantielen er nog niet achter dat het allemaal gebakken lucht is, verzinsels en veranderingen op een paar gedichtjes. Lamme mensen. Niks is er nog uitgekomen, en degene die zogenaamd zijn uitgekomen zijn met terugwerkende kracht veranderd door een stel idioten. (9-11)
Ook op pagina 2 alsjeblieft.
Zyggie.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 16:18:22 #54
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_36356714
Ik geloof die hele Nostradamus niet. Nog sterker, vind het maar een irritant ventje. Die hele naam van die gozer alleen al zet me aan tot gal kotsen.

Een doemdenker te erg. Volgens mij verveelde die kerel zich geweldig de hele tijd. En ging hij mensen lastig vallen met zijn gezeur en gezeik. Zelfs nu nog in deze tijd valt hij mensen lastig met zijn gezeur.

Ik geloof in goede tijden. Maar daar gaat het niet om.

Het gaat dat mensen altijd wat te geloven moeten hebben in het leven. Waarom moeten mensen altijd wat te geloven hebben?

Dan zeg ik wel dat ik in goede tijden geloof, maar dat is fout geschreven. Ik vertrouw op goede tijden.

Geloven is te zwak. Het hele woord geloof is een zwak woord. Het draait om vertrouwen.

Vertrouwen en bouwen

Dat sommige mensen vertouwen op de woorden van nostredamos is gewoon een zwakte.

Vertrouwen dient een grondslag te hebben. Vertrouwen moet gebaseerd zijn op feiten.

En dat goede tijden gaan komen is een feit

De geluks Goden gaan nog werk verrichten En gaan de geluks Goden werken, dan is er alleen nog maar geluk te herkennen. En dan geloof ik niet in geluks Goden, maar vertrouw ik daarop. En daar zit een wezenlijk verschil in

Het verschil tussen geloven en vertrouwen is wezenlijk te noemen

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 25-03-2006 16:25:03 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')