Mijn partner en ik willen weer eens wat anders uitproberen. Vraag me niet waarom, maar we hebben het (in 10 jaar tijd), nog nooit van achter gedaan). We vragen ons dus allebei af hoe het is. Het lijkt me een beetje eng. Mijn partner ook. Wat zijn jullie ervaringen? Zowel van mannen als vrouwen ? Ik kom hier al wat langer dus aan reacties ,omtrent dit onderwerp, zal het niet ontbreken denk ik
En ja, je moet het gewoon geprobeerd hebben. Dat weten we, maar toch ff checken
vanachteren-vanachteren of vanachter-voren? (like doggy-style?)
mmmz ik vind het superlekker.
je moet als vrouw wel heel ontspannen zijn anders begint het pijn te doen.
beetje alcohol, (poppers) en een hele geile bui zijn pre.
wel een beetje baffen en vingertje voor tijd en glijmiddel en voorzichtig zijn.
heb het altijd nog zonder vaseline gedaan en dat was helemaal superstrak en mijn toenmalige vriendin vond het superlekker (niet elke keer maar bij speciale gelegendheden)
Doe het rustig aan... ontspan je.. zodat het minder zeer doet..
Een vrouw raakt enorm opgewonden als ze van achter wordt genomen... indien het met beleid gebeurd..
quote:anders heet het langs achteren...
Op maandag 31 maart 2003 12:03 schreef KaatMossel het volgende:
van achteren dwz het poepgaatje
quote:brrrr dit klinkt net zo eng als ik het me voorstel...ontspannen, met beleid en Glijmiddel.... is het behalve de opwinding dan ook echt lekker ?
Op maandag 31 maart 2003 12:09 schreef JoK het volgende:
Glijmiddel doet wonderenDoe het rustig aan... ontspan je.. zodat het minder zeer doet..
Een vrouw raakt enorm opgewonden als ze van achter wordt genomen... indien het met beleid gebeurd..
quote:ja maar dan hebben we het over diverse vormen van standjes en die hebben we wel zo ongeveer allemaal al gehad
Op maandag 31 maart 2003 12:14 schreef Kogando het volgende:[..]
anders heet het langs achteren...
bovendien is icoontjes pikken kinderachtig en niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |