quote:Meestal probeer ik gewoon niet onder water te gaan tijdens het zwemmen. En als ik onder water ga knijp ik mijn ogen gewoon goed dicht. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
Op maandag 7 juli 2003 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zachte lenzen zijn voor 66, 59 of 38% water. Als je gaat zwemmen, komt er dus chloorwater in. Zijn jullie niet bang dat dit slecht voor je ogen is als dat chloorwater er langere tijd inzit, dus zelfs ook al nadat je uit het zwembad geklommen bent?
Je koopt een aantal lenzenbewaardoosjes, en bewaart gewoon de lenzen van de vorige maand(en).
Als je gaat zwemmen doe je zo'n oud paar lenzen in, als je die kwijtraakt is het toch geen probleem, je zou ze anders toch weggegooid hebben.
quote:Ik heb idd ook gehoord dat kruidvat-lenzen van zeer goede kwaliteit zijn!
Op maandag 31 maart 2003 23:23 schreef Brendovic het volgende:
Die kruid vat lenzen die heb ik ook een jaar gedragen, ik ging dus mee met me moeder naar een Oogarts ofzo ergens in een ziekenhuis in de stad, ze heb hele slechte ogen en moet dus meer dan alleen ff langs hans anders en die wou ook wel ff naar me kruidvat lenzen kijken, ze had er verstand van en ze was verbaast dat die lenzen zo goed waren, ze zij dat ze zeker niet onder deden voor dure lenzen. ik heb ze een jaar met plezier gedragen maar je kan ze dan nie tlaten meten en aagezien ik al d8 dat ze slechter waren geworden en ik dan dus buiten de catogorie bij de kruidvat zou vallen heb ik echte genomen, maar idd het zijn top lenzen! Zitten goed etc
Maar ik heb toch meestal wel een duikbril op, ondanks het gebruik van ééndagslenzen. Na zo'n chloorbad zitten ze nl niet echt lekker meer.
quote:Juist - dit is de beste reactie tot dusver. Je koopt gewoon z'n doosje en de lenzen die erin zitten blijven gewoon goed, dus je kunt er eventueel jaren mee doen
Op dinsdag 1 april 2003 15:38 schreef Tombias het volgende:
Anders doe je de dag van het zwemmen daglenzen in. Mocht je er een verliezen dan ben je niet meteen een fortuin(Geld, niet een voormalig politicus) kwijt
quote:Gewoon een beetje inzetvloeistof oid. in je ogen druppelen en het gaat prima. Pas 's avonds later kun je er dan last van krijgen.
Op maandag 7 juli 2003 22:30 schreef fokje het volgende:[..]
Ik heb idd ook gehoord dat kruidvat-lenzen van zeer goede kwaliteit zijn!
Maar ik heb toch meestal wel een duikbril op, ondanks het gebruik van ééndagslenzen. Na zo'n chloorbad zitten ze nl niet echt lekker meer.
Als je bv echt wilt gaan trainen met zwemmen zou ik een speedo brilletje kopen, kan je ook nog eens lekker onder water spieken
[edit]
Als ik op vakantie nou van lenzen wissel, kan ik voor de gein wel eens met mijn oude lenzen onder water gaan kijken I let you know ;-)
[/edit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |