Maar ik zit nu op werk, en het is echt hardstikke irritant, ik wil aan het werk...heb over 2 weken een deadline. Maar ik heb haar de hele tijd in mijn kop. Wat moet ik doen??? Dit is echt kut ...
het lukt niet
quote:En dan heb ik het over het doorwerken heh
Op maandag 31 maart 2003 11:24 schreef Maeksm het volgende:
Dat probeer ik al de hele morgen... tis nu al weer half 12het lukt niet
moraal van dit verhaal: Er gewoon voor uit komen en er niet te moelijk over doen.
Suc6
quote:Ik zie haar donderdag pas
Op maandag 31 maart 2003 11:29 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:
Vraag haar gewoon mee uit eten
quote:Meteen opbellen!!
Op maandag 31 maart 2003 11:31 schreef Maeksm het volgende:[..]
Ik zie haar donderdag pas
als het lukt is het goed en kan je doorwerken...
mislukt het.. dan veranderd er niets, en kom je nog steeds tot niets
nog 3 dagen en tentamen maken ,.. en hopelijk ben ik dan van mn " probleem" verlost.
quote:Als ik haar telefoonnummer had, dan had ik het ook zeker gedaan, maar die heb ik NOG niet
Op maandag 31 maart 2003 11:32 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:[..]
Meteen opbellen!!
quote:ff iemand op het werk vragen (neem aan dat ze het nummer hebben), of emailtje
Op maandag 31 maart 2003 11:33 schreef Maeksm het volgende:[..]
Als ik haar telefoonnummer had, dan had ik het ook zeker gedaan, maar die heb ik NOG niet
Bedankt voor de reacties, maar ik denk dat ik gewoon maar weer moet proberen met werken...Al snap ik niet hoe dit kan...heb mooiere vriendinnen gehad waarbij ik dit niet had. Ik ken haar alleen van de pauzes en net na werk
quote:Net na het werk >> "Heb je zin om ff ergens wat te drinken, wil jouw wellis beter leren kennen
Op maandag 31 maart 2003 12:44 schreef Maeksm het volgende:
Bahkep nog steeds niets van haar... geen tel. geen msn, geen achternaam
Bedankt voor de reacties, maar ik denk dat ik gewoon maar weer moet proberen met werken...Al snap ik niet hoe dit kan...heb mooiere vriendinnen gehad waarbij ik dit niet had. Ik ken haar alleen van de pauzes en net na werk
quote:Da's wel heel corny hoor. Ik zou het met wat meer humor aanpakken, volgens mij is dan de slaginskans een stuk groter, en zo geef je jezelf niet meteen bloot.
Net na het werk >> "Heb je zin om ff ergens wat te drinken, wil jouw wellis beter leren kennen"
zei
en na de date jij
Ik denk nog steeds aan haar, maar ik heb al wel wat werk kunnen doen. Zit ook de hele tijd te bedenken hoe ik het ga aanpakken.
Nogmaals bedankt voor de tips....ik zal vrijdag wel ff posten hoe het is verlopen
quote:Hahaha, zo ga ik ook altijd... maar dan op deze styling :
Op dinsdag 1 april 2003 11:19 schreef TequiLa het volgende:[..]
Da's wel heel corny hoor. Ik zou het met wat meer humor aanpakken, volgens mij is dan de slaginskans een stuk groter, en zo geef je jezelf niet meteen bloot.
Bijv: "Hey, Er is een heel leuk tentje in .... weet je al dat wij v.d. week daar een keer wat gaan drinken met z'n tweeen? "zei
en na de date jij
Ik : Hoi, ik heb iets besloten....
zij: Ohja? wat dan
ik : wij gaan vrijdag stappen
Ik ken haar van mijn bijbaantje, en daar ben ik gewoon een vakkenvulller en werkt zij in het restaurant/kantine. Ik spreek haar alleen tijdens werktijd om een broodje te bestellen
, en dan nog wat in de pauzes....
Een niet uitgesproken ruzie neem je dan bijv. mee naar werk waardoor je helemaal niet meer aan je werk toekomt.
Ik had een lieve vriendin die zich liet manipuleren door haar moeder. Ik werkte destijds in een winkel, liep niet zo best en er moest bezuinigd worden. De schoonmaakster moest eraan geloven en dus ik vroeg die "collega" of ze niet wat bij wilde verdienen met het schoonhouden van de winkel. Ze had een auto'tje, aardig wat onkosten dus dacht dat ze dat wel fijn zou vinden. Er zat nada kwaads of denigrerends in mijn voorstel. Ze zou erover nadenken, die avond gaat ze bij haar moeder op bezoek en de volgende dag hadden we ruzie. Hoe ik het in m'n hoofd haalde om haar dat te vragen... Haar moeder kwam die dag ook nog even gezellig langs en ik werd totaal genegeerd. Op dat moment had ik spijt van hier tot Tokio dat ik iets met een collega was begonnen.
Moraal van het verhaal, bezint eer ge begint...
quote:Tjah....als je het zo bekijkt, ze maakt wel mijn broodjes
Op dinsdag 1 april 2003 12:46 schreef Huigie het volgende:
Collega's? Niet aan beginnen, is heel spannend enzo maar dat geeft uiteindelijk shit!Een niet uitgesproken ruzie neem je dan bijv. mee naar werk waardoor je helemaal niet meer aan je werk toekomt.
Ik had een lieve vriendin die zich liet manipuleren door haar moeder. Ik werkte destijds in een winkel, liep niet zo best en er moest bezuinigd worden. De schoonmaakster moest eraan geloven en dus ik vroeg die "collega" of ze niet wat bij wilde verdienen met het schoonhouden van de winkel. Ze had een auto'tje, aardig wat onkosten dus dacht dat ze dat wel fijn zou vinden. Er zat nada kwaads of denigrerends in mijn voorstel. Ze zou erover nadenken, die avond gaat ze bij haar moeder op bezoek en de volgende dag hadden we ruzie. Hoe ik het in m'n hoofd haalde om haar dat te vragen... Haar moeder kwam die dag ook nog even gezellig langs en ik werd totaal genegeerd. Op dat moment had ik spijt van hier tot Tokio dat ik iets met een collega was begonnen.
Moraal van het verhaal, bezint eer ge begint...
maar het gevoel dat ik nu heb, dat ik constant aan haar moet denken, daar heb ik niet bewust voor gekozen... Ik flirte in het begin gewoon voor de lol, en toen voelde ik ook niets voor haar. Maar na die ene pauze waarbij ik de hele tijd in haar ogen keek en zij in de mijne....krijg ik haar niet uit mijn kop ![]()
ik snap ook niet waarom
quote:Haha hmm mijn antwoord zou zijn..
Op dinsdag 1 april 2003 12:19 schreef EggsTC het volgende:[..]
Hahaha, zo ga ik ook altijd... maar dan op deze styling :
Ik : Hoi, ik heb iets besloten....
zij: Ohja? wat dan
ik : wij gaan vrijdag stappen
Zij: Nou leuk voor jou hoor! daahaag
Zie het al zo voor me, met een kladblok en pen....
Hoi,
Kan nu niet praten, heb verstandskies laten trekken, maar eh... wil je een keer met me uit??
En dan al dat kwijl dat langs mijn mond naar beneden druipt
Kijk het lijkt wel of ik verliefd ben, maar ik snapte de hele tijd niet waarom. En het gevoel is ook veel minder geworden....was ik betoverd ![]()
Misschien een beetje vergezocht, maar tis wel serieus bedoelt.
quote:Nee hoor, je hebt erover nagedacht en bent wijzer geworden...
Op woensdag 2 april 2003 15:34 schreef Maeksm het volgende:
En het gevoel is ook veel minder geworden....was ik betoverd
quote:Tis maar een bijbaantje, en ik ben er voor de zomervakantie weg. De reden dat zij een collega is maakt dus eigenlijk niet veel uit.
Op dinsdag 1 april 2003 12:46 schreef Huigie het volgende:
Collega's? Niet aan beginnen, is heel spannend enzo maar dat geeft uiteindelijk shit!
Maar het rare is, ik kan nu weer helder denken over mijn werk
k, denk nog een heel klein beetje aan haar maar dat gevoel van maandag en dinsdag is gewoon weg. Geen pijn in de hart wanneer ik Joe Cocker hoor spelen, ik kan zelfs weer dance luisteren.
Ik bedoel waarom had ik zo'n sterk gevoel maandag, een kameraad had het over de ware. Maar als je de ware ontmoet, dan zie je toch ook een toekomst met haar? Ik heb dat 1 keer gehad, maar toen zat ik nog in de brugklas ![]()
Bij haar heb ik dat totaal niet.
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:53 schreef miss_bleu het volgende:
Collega's ? Oei zou het zelf nooit doen.
of alleen de collega´s bij jouw op je werk?
...ik geloof ook totaal niet dat zij de "ware" is. Maar ik had maandag toch zo'n kut gevoel. Ik kreeg haar niet uit mijn kop en ik moest haar spreken...Dat heb ik nu niet meer.
quote:ken ut gevoel. alleen ik moet dan niets doen voor 't werk, maar voor school..
Op maandag 31 maart 2003 11:21 schreef Maeksm het volgende:
Ik ken een meisje van werk. Ze is niet echt super mooi ofzo, en in het begin dacht ik ook dat zij totaal niet mijn type was. Maar ik ben bang dat ik verliefd op haar ben geworden. Tis in de pauzes altijd wel gezellig met haar, we kletsen vaak en hebben veel oogcontact. Iets in haar ogen maakt me helemaal gek...Maar ik zit nu op werk, en het is echt hardstikke irritant, ik wil aan het werk...heb over 2 weken een deadline. Maar ik heb haar de hele tijd in mijn kop. Wat moet ik doen??? Dit is echt kut ...
want dat oogcontact vind je waarschijnlijk toch veelste leuk
quote:Daar hoeft iemand niet wiccan voor te zijn hoor , trouwens een echte wiccan zou zoiets niet doen omdat het bij persoonlijk gewin hoort .
Op woensdag 2 april 2003 16:05 schreef Maeksm het volgende:
ik heb het niet over de ware, een kameraad van mij...
...ik geloof ook totaal niet dat zij de "ware" is. Maar ik had maandag toch zo'n kut gevoel. Ik kreeg haar niet uit mijn kop en ik moest haar spreken...Dat heb ik nu niet meer.
quote:das nou wat ik wilde horen...
Op woensdag 2 april 2003 16:09 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Daar hoeft iemand niet wiccan voor te zijn hoor , trouwens een echte wiccan zou zoiets niet doen omdat het bij persoonlijk gewin hoort .
Dus leg je eigenlijk iets wat bij jezelf zit bij haar. Het is waarschijnlijk iets wat jij zelf wil.
Dat betekent dus dat het probleem bij mij zit, ik wil "blijkbaar" zo graag een vaste relatie, dat ik de eerste de beste kans aanpak ![]()
Klinkt niet echt gezond
quote:Inderdaad, echte liefde moet je onderdrukken
Op woensdag 2 april 2003 15:53 schreef miss_bleu het volgende:
Collega's ? Oei zou het zelf nooit doen.
Als je verliefd bent en zij mogelijk ook op jou... dan fuck het werk... je leeft voor jezelf, niet voor je baas.
quote:Nog 5 uur te gaan. Ik ben in de war, ik ben eerder verliefd geweest, maar ik heb nog nooit dit gevoel gehad. Is het liefde?
Op maandag 31 maart 2003 11:37 schreef lampie_666 het volgende:
wees gewoon eerlijk met haar
Hoe kan ik dan eerlijk zijn? Als ik er nu over twijfel?
Wat zal ik zeggen? Ik wou eerst gewoon alles vertellen, van dat ik haar in me kop had, en dat ik me zo niet kon concentreren. Maar is dat niet teveel informatie voor haar.
Misschien moet ik haar gewoon mee uit vragen, of haar telefoonnummer vragen.
Wat vinden jullie?
quote:echte liefde en verliefdheid zijn 2 heel verschillende dingen.....als er sprake zou zijn van echte liefde tussen een collega en mij zou ik er voor kiezen om voor 1 van de 2 een andere werkplek te gaan zoeken.
Op woensdag 2 april 2003 20:05 schreef Refragmental het volgende:[..]
Inderdaad, echte liefde moet je onderdrukken
Als je verliefd bent en zij mogelijk ook op jou... dan fuck het werk... je leeft voor jezelf, niet voor je baas.
quote:Misschien, maar dat heeft hier niet zo veel mee te maken denk ik...
Op woensdag 2 april 2003 16:01 schreef Maeksm het volgende:
De vraag is nu: "Is zij een Wiccan??"
Wat zou zij er mee opschieten? Ze onderneemt toch zelf ook geen actie...
Waarschijnlijk was een gewoon een moment van geiligheid, heb je allemaal wel eens toch dat je ineens spontaan verliefd (denkt) te worden op iemand die je eigenlijk nooit eerder had zien staan. Gaat vanzelf weer over...En zo niet, doe er dan wat mee!!
quote:Dat wiccan gedeelte was misschien wel een foute post van mij. Ik was zo gek, dat ik naar redenen begon te zoeken. Denk nu dat het "probleem" gewoon bij mij ligt.
Op donderdag 3 april 2003 14:02 schreef She-Wolf het volgende:[..]
Misschien, maar dat heeft hier niet zo veel mee te maken denk ik...
Wat zou zij er mee opschieten? Ze onderneemt toch zelf ook geen actie...
quote:Tjah....moment van geiligheid. Die heb ik *bijna* bij al mijn vrouwelijke collega's al gehad. en die duurden echt niet zo lang als het gevoel wat ik nu heb.
Waarschijnlijk was een gewoon een moment van geiligheid, heb je allemaal wel eens toch dat je ineens spontaan verliefd (denkt) te worden op iemand die je eigenlijk nooit eerder had zien staan. Gaat vanzelf weer over...
Het probleem wat ik nu heb is dat ik het gevoel niet kan identificeren. Het leek op liefde, maar het is nu aan het afstompen...
Ik had maandag en dinsdag echt het gevoel dat ik er langer last van zou hebben. Maar ik kan nu beetje normaal werken. Enigste wat me nu van het werk af houdt is FOK.
Heb dinsdag mijn verstandskies eruit laten trekken....Zou dat het zijn??
quote:Ga ik doen
En zo niet, doe er dan wat mee!!
quote:Wat denk je nou zelf?
Op woensdag 2 april 2003 16:02 schreef EggsTC het volgende:[..]
HOEZO NIET?
of alleen de collega´s bij jouw op je werk?
![]()
quote:Dus ik maak een kans, mizzbleu?
Op donderdag 3 april 2003 16:04 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Wat denk je nou zelf?
Ik heb werkelijk geen zin in gezeik op het werk omdat je met je partner werkt. Je kan nog zo leuk zeggen van zakelijk en prive is gescheiden maar ondertussen wordt alles wel meegenomen naar huis of naar het werk.
quote:jij slijmbal
Op donderdag 3 april 2003 16:05 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dus ik maak een kans, mizzbleu?
![]()
![]()
en ja ik ben het met missbleu eens, t lijkt me niets een relatie met een collega, misschien als die collega op een andere afdeling werkt...
Ik zie haar over een half uurtje en de gevoelens zijn terug gekomen....zit hier te shaken als een gek. Dus toch verliefd ![]()
Ik word een beetje gek van mezelf ![]()
-edit-
Ooh jah, geen last meer van mijn mond. Kende iemand die had er wel een paar dagen last van. Ik maar 4 uur ofzo
Sjit wat ging dat kut... De hele avond deed ze opeens heel anders tegen me. Pas aan het eind, toen we alleen waren was het weer een beetje als vanouds.
Zij: Wat is er?
Ik: eh... ik voel me slecht
Zij: Heb je liefdesproblemen ofzo?
Ik: eh...tjah...nou je het zegt.
Zij: wat is er dan?
ik: nou....
we liepen net het hoekje om en daar stond de auto van haar vriendje ![]()
Ik dacht dat het uit was
, zoiets had ze ook gezegd. Die gozer had ik ook al weken niet meer gezien. Blijkbaar is het weer aan.
Ze wilt nu weten wat er met me is, ze heeft al geraden dat ik liefdeproblemen heb. Ik weet niet of ze het geraden heeft over wie, maar ze wilt dat ik het zaterdag vertel.
Ik moet haar maar vergeten...pak nu glas whiskey, zet Nina Simone op en.....
Kzou zeggen, maak je nergens druk om, maar zorg dat je snel duidelijkheid krijgt want verliefd zijn zonder nut is als een huis bouwen in bagdad... zinloos dus...
Succes!
vanavond neem ik afscheid van deze kut week ![]()
Verzin zaterdag wel een verhaaltje ofzo....en laat haar lekker met haar vriendje.
Het enigste wat ik deze week geleerd heb is dat ik weer moet gaan daten...
Whish me luck en tot de volgende keer
quote:Vrouwen zijn er niet om te snappen! maar om mee te seksen dus gewoon skippen als ze niet mooi is!!!
Op donderdag 3 april 2003 22:24 schreef Maeksm het volgende:
snap je niet echt, maar ik heb dan ook een paar whiskey's opvanavond neem ik afscheid van deze kut week
Verzin zaterdag wel een verhaaltje ofzo....en laat haar lekker met haar vriendje.
Het enigste wat ik deze week geleerd heb is dat ik weer moet gaan daten...
Whish me luck en tot de volgende keer
Cya!!!
Vroeger werd ik best vaak verliefd maar dan deed ik er niets mee, ik flirte alleen en durfde nooit de eerste stap te zetten. Ik had dan ook geen oog meer voor andere vrouwen. Dit duurde dan totdat het meisje waar ik verliefd op was een vriendje kreeg, en dan merkte ik dat ik tijdens mijn verliefdperiode hele leuke en spontane meisjes mis gelopen had. Maar die hadden in de tussen tijd ook een vriendje.
Na een paar keer de zelfde fout gemaakt te hebben, heb ik tegen mezelf gezegd dat ik niet meer verliefd mocht worden. Dit is vorig week toch gebeurd. Ook al snapte ik niet hoe dat gebeurd kon worden, was me de jaren daarvoor toch gelukt met andere meisjes. Het was ook een gevoel dat ik nog nooit eerder had.
Na een gesprek met haar, waarin ik te weten kwam dat zij niet de zelfde gevoelens had als ik. Kwam ik erachter dat ik er best snel overheen was. Waarom?
Omdat de ware niet bestaat. Je kan met meerdere mensen gelukkig worden. Anders werd ik vroeger ook niet zo vaak verliefd. De reden dat ik deze verliefdheid nog nooit eerder had, is te verklaren doordat ik al een paar jaar niet meer verliefd ben geweest. En ik ben ook al weer een jaartje ouder.
Iedereen is op zijn eigen manier uniek, dus dat zou betekenen dat je verliefd zijn ook elke keer op een ander manier ervaart, toch?
Toch nog iets positiefs aan de vorige week overgehouden. ![]()
Deze topic mag gesloten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |