abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15236840
quote:
Op zondag 7 december 2003 09:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

verkopen moet je idd kiezen, vraag me niet waarom maar het komt steeds overeen met mijn uiteindelijke afschrift

Ik gebruik altijd de currency converter van ezydvd, en die klopt doorgaans ook wel redelijk.

De koers de gerekend wordt als je in buitenlands geld betaalt met je creditcard ligt volgens mij meestal tussen de gehanteerde koop en verkoop-koers in. Maar aangezien de koersen die banken bij onderlinge afrekeningen hanteren weer iets anders is dan de koersen van wisselkantoren denk ik dat die verkoopkoers wat dichter bij de koers ligt dit in rekening wordt gebracht.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  maandag 29 december 2003 @ 20:18:13 #127
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_15805274
Gaan we weer:
January Sale

Maar ik vind de kortingen niet zo spectaculair...

The Internets, I needs it..
  maandag 15 november 2004 @ 17:48:02 #128
13973 ranja
image means nothing
pi_23333002
Ik vind de service van play de laatste tijd nogal achteruit gaan.
Ik heb ze 2 mails gestuurd, 1 met de vraag wat er met mijn 'terug naar afzender' pakketje gaat gebeuren en 1 wat ik met een dubbel gekregen cd moet doen, en op geen van beide heb ik een antwoord gekregen. Niet eens een geautomatiseerde ontvangstbvevestiging!
Daarbij zijn de levertijden ook aanzienlijk omhoog gegaan... ik bestel tegenwoordig liever ergens anders eigenlijk, cduniverse of dvdsoon bijvoorbeeld
  maandag 15 november 2004 @ 20:46:09 #129
65945 Cascade
Green changed to White
pi_23337632
Hmm, hier geen echt grote klachten over Play, wel wat irritaties.

Normale DVDs en CDs lijken hier wel sneller geleverd te worden dan 3 maanden geleden, maar heel soms is een audiocd nog wel eens langer dan 2 weken onderweg...

Wat ik wel storend vind: ze gebruiken (nu?) SelektVracht met al het gezeik van dien met pakjes die niet door de brievenbus passen.... (pakjes bij onbekende over-over-over-overburen, terugsturen na derde keer niet thuis, onmogelijke tijden voor de werkende mensch etc etc).

Nu ook boeken in het assortiment, ik hoop wel dat ze hun 'roots' niet vergeten en het aanbod op CD/DVD gebied niet laten verwateren....

Back ontopic...Banned Movies actie, de hufters! :')

is dit topic niet een beetje oud?

[ Bericht 6% gewijzigd door Cascade op 15-11-2004 20:52:24 ]
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  maandag 15 november 2004 @ 20:48:40 #130
13973 ranja
image means nothing
pi_23337710
Dat is altijd al zo geweest, van Select. Vraag me af wat er met mijn teruggestuurde pakketje is gebeurd
  maandag 15 november 2004 @ 20:49:45 #131
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23337740
Nou ik heb nog maar 1x wat bestelt daar 24 season 3 god wat had ik dat ding snel in huis geweldig gewoon
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23338619
ik klik niet... ik klik niet... ik klik niet...
pi_23347602
Dat van selectvracht bij play is idd kut nu Ik kreeg al een doos met een platgedrukte hoek binnen.. En die tijden waarop ze het brengen is echt belachelijk. Dinsdag overdag niet thuis, oh.. dan komen we woensdag overdag. Als je je pakje wil neem je maar een dag vrij.. Hiervoor kwam de tpg ze gewoon brengen, waarom is dat afgeschaft?
Where facts are few, experts are many.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 2004 @ 10:33:13 #134
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_23347695
denk dat de buitenlandse post dat bepaald heeft, niet de TPG die klanten kwijt moest. Als het vanuit Engeland komt via de Royal Mail komt het ook steeds met die losers van Selektvracht. Het zal wel goedkoper zijn, wat niet zo vreemd is aangezien hun service echt 0,0 is.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_23347783
nog steeds geen enkel probleem met Play
dvd's lekker snel binnen, en de man van Selektvracht levert ze keurig netjes af, maar ja, ik ken hem dan ook persoonlijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 16 november 2004 @ 10:57:31 #136
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_23348076
De laatste keer dat ik iets had besteld bij Play (vorige maand) had ik geen problemen. Raar dat ze dat dan idd hebben veranderd qua leveringen.TPG zorgde er altijd netjes voor.
Levertijden zijn ook nog steeds geen probleem, heb ze meestal binnen de week binnen
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 november 2004 @ 11:15:40 #137
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_23348424
ach zolang het door de brievenbus past is er geen probleem.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_23348718
De levertijd is idd goed, maar niks is zo frustrerend als een pakje wat wel al in Nederland is maar een selectvracht maakt het onmogelijk om het in handen te krijgen
  dinsdag 16 november 2004 @ 11:35:34 #139
13973 ranja
image means nothing
pi_23348754
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:15 schreef Tokus het volgende:
ach zolang het door de brievenbus past is er geen probleem.
Dat is wel waar. Gewoon geen gebruik maken van de 3 voor 20 aanbieding en geen box-sets kopen dus
Gelukkig heeft amazon.uk de verzenkosten naar beneden gedaan en gebruiken die nog steeds gewoon tpg.

Overigens, zo lang als ik weet worden de pakketjes van play al door selekt bezorgd. En dat is zeker langer dan twee jaar.
pi_23351226
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 11:35 schreef ranja het volgende:

[..]

Dat is wel waar. Gewoon geen gebruik maken van de 3 voor 20 aanbieding en geen box-sets kopen dus
Gelukkig heeft amazon.uk de verzenkosten naar beneden gedaan en gebruiken die nog steeds gewoon tpg.

Overigens, zo lang als ik weet worden de pakketjes van play al door selekt bezorgd. En dat is zeker langer dan twee jaar.
Dat is ook zo, al tijden brengt Selektvracht de dvd's , ook de single ones, alleen dan passen ze in de brievenbus en merk je dus niet dat SV ze bracht
pi_23351536
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 13:41 schreef milagro het volgende:
Dat is ook zo, al tijden brengt Selektvracht de dvd's , ook de single ones, alleen dan passen ze in de brievenbus en merk je dus niet dat SV ze bracht
Eehhhh, die kartonnen dingen van play, met 1 dvd erin worden hier gewoon door de postbode bezorgd hoor. Of SelectVracht moet tegenwoordig ook rood/grijs dragen en voor elk adres een brief hebben
  dinsdag 16 november 2004 @ 14:00:36 #142
13973 ranja
image means nothing
pi_23351589
Hm. Ik weet het ook niet meer. Wat wel door de brievenbus past zie ik nooit bezorgd worden en wat er niet door past levert zo'n Selekt-briefje op. Vandaar dat ik denk dat alles door Selekt bezorgd wordt.
pi_23351806
quote:
Op dinsdag 16 november 2004 13:58 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Eehhhh, die kartonnen dingen van play, met 1 dvd erin worden hier gewoon door de postbode bezorgd hoor. Of SelectVracht moet tegenwoordig ook rood/grijs dragen en voor elk adres een brief hebben
Oh nu bij mij niet dan
Soms kwam ik hem buiten tegen namelijk, de SV man en dan gaf hij mij de single doosjes (verpakt dus ) aan.
Maar ja doet er ook niet toe.
Ik heb echt totaal geen klachten wb Play.
Er was een keer een dvd zoek geraakt, kreeg na melding direct een nieuwe toegestuurd.
En laatst deed een dvd het niet en weer meteen een ander exemplaar gekregen (terwijl het dus achteraf gewoon aan de speler lag , de ene dvd pakte hij wel, de ander niet).

En als boxsets beschadigd aankomen, ligt dat niet aan Play, maar aan de bezorger van SV, lijkt me
Hier ontvang ik ze keurig verpakt, zonder beschadigingen
pi_25044569
Damn... een 'vriend' deed me weer eens naar www.play.com surfen! .

De schade: 62,95 euro.

- South West 9
- The Day After (1983)
- Human Traffic - Remixed - Special Edition
- Two Pints Of Lager And A Packet Of Crisps: Series 1 & 2
- The Best Of Not The Nine O'Clock News: Volume 1

.
pi_25045100
Kan dit topic even snel vol?

Dan krijg ik het niet elke keer in myat terug. Alleen human traffic SE besteld nu, maar toch
pi_25045183
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:19 schreef Stranger het volgende:

Kan dit topic even snel vol?

Dan krijg ik het niet elke keer in myat terug. Alleen human traffic SE besteld nu, maar toch
Ja! .

En dat terwijl ik al lang de 'gewone' editie van Human Traffic heb. .
pi_25045222
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja! .

En dat terwijl ik al lang de 'gewone' editie van Human Traffic heb. .
Ik heb zelfs een ex-rental en een gewone versie (ik zag de ex-rental echt voor 2 euro staan terwijl ik op mijn bestelling van de gewone editie wachtte)
pi_25045890
Als goede klant wil ik korting verdorie! .
pi_25300092
aangezien dit het meest recente play.com topic is.. stel ik de vraag hier maar.
vorige week heb ik er 3 dingen besteld, een monthy python box set, en 2 losse films.
de box set kreeg ik eerder een bevestigings mailjtje van.. maar de 2 losse films zijn al 2 dagen binnen. Moet ik nu verwachten dat de douane de box set heeft onderschept? Of heeft iemand ervaring met box sets bestellen bij play...?
  maandag 28 februari 2005 @ 17:10:15 #150
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25300374
quote:
Op maandag 28 februari 2005 16:36 schreef superheist het volgende:
aangezien dit het meest recente play.com topic is.. stel ik de vraag hier maar.
vorige week heb ik er 3 dingen besteld, een monthy python box set, en 2 losse films.
de box set kreeg ik eerder een bevestigings mailjtje van.. maar de 2 losse films zijn al 2 dagen binnen. Moet ik nu verwachten dat de douane de box set heeft onderschept? Of heeft iemand ervaring met box sets bestellen bij play...?
waarschijnlijk niet door de douane onderschept. althans: ik heb nog nooit douane problemen met ze gehad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')