quote:Ik gebruik altijd de currency converter van ezydvd, en die klopt doorgaans ook wel redelijk.
Op zondag 7 december 2003 09:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
verkopen moet je idd kiezen, vraag me niet waarom maar het komt steeds overeen met mijn uiteindelijke afschrift
De koers de gerekend wordt als je in buitenlands geld betaalt met je creditcard ligt volgens mij meestal tussen de gehanteerde koop en verkoop-koers in. Maar aangezien de koersen die banken bij onderlinge afrekeningen hanteren weer iets anders is dan de koersen van wisselkantoren denk ik dat die verkoopkoers wat dichter bij de koers ligt dit in rekening wordt gebracht.
Dat is wel waar. Gewoon geen gebruik maken van de 3 voor 20 aanbieding en geen box-sets kopen dusquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:15 schreef Tokus het volgende:
ach zolang het door de brievenbus past is er geen probleem.
Dat is ook zo, al tijden brengt Selektvracht de dvd's , ook de single ones, alleen dan passen ze in de brievenbus en merk je dus niet dat SV ze brachtquote:Op dinsdag 16 november 2004 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Gewoon geen gebruik maken van de 3 voor 20 aanbieding en geen box-sets kopen dus
Gelukkig heeft amazon.uk de verzenkosten naar beneden gedaan en gebruiken die nog steeds gewoon tpg.
Overigens, zo lang als ik weet worden de pakketjes van play al door selekt bezorgd. En dat is zeker langer dan twee jaar.
Eehhhh, die kartonnen dingen van play, met 1 dvd erin worden hier gewoon door de postbode bezorgd hoor. Of SelectVracht moet tegenwoordig ook rood/grijs dragen en voor elk adres een brief hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:41 schreef milagro het volgende:
Dat is ook zo, al tijden brengt Selektvracht de dvd's , ook de single ones, alleen dan passen ze in de brievenbus en merk je dus niet dat SV ze bracht
Oh nu bij mij niet danquote:Op dinsdag 16 november 2004 13:58 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Eehhhh, die kartonnen dingen van play, met 1 dvd erin worden hier gewoon door de postbode bezorgd hoor. Of SelectVracht moet tegenwoordig ook rood/grijs dragen en voor elk adres een brief hebben
Ja!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:19 schreef Stranger het volgende:
Kan dit topic even snel vol?
Dan krijg ik het niet elke keer in myat terug. Alleen human traffic SE besteld nu, maar toch
Ik heb zelfs een ex-rental en een gewone versie (ik zag de ex-rental echt voor 2 euro staan terwijl ik op mijn bestelling van de gewone editie wachtte)quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja!.
En dat terwijl ik al lang de 'gewone' editie van Human Traffic heb..
waarschijnlijk niet door de douane onderschept. althans: ik heb nog nooit douane problemen met ze gehadquote:Op maandag 28 februari 2005 16:36 schreef superheist het volgende:
aangezien dit het meest recente play.com topic is.. stel ik de vraag hier maar.
vorige week heb ik er 3 dingen besteld, een monthy python box set, en 2 losse films.
de box set kreeg ik eerder een bevestigings mailjtje van.. maar de 2 losse films zijn al 2 dagen binnen. Moet ik nu verwachten dat de douane de box set heeft onderschept? Of heeft iemand ervaring met box sets bestellen bij play...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |