quote:En jij bedankt voor het melden, schoft
Op maandag 31 maart 2003 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
Net als je denkt dat je ff rustig aan gaan doen met uitgaves omtrent DVD's gooien ze een zooitje disney titels ind e aanbieding (Monsters Inc 2 disc collectors ed. voor nog geen 21,-) en datzelfde geldt voor Buena Vista titels.
*checkout*
V.
quote:sorry sorry sorry
Op maandag 31 maart 2003 23:24 schreef Verbal het volgende:[..]
En jij bedankt voor het melden, schoft
*checkout*
V.
Monsters Inc. - Collectors Edition (2 Discs) (R2)
*buy*
*checkout*
*confirm order*
*thank you*
A Bug's Life 2 disc edition
Pulp Fiction 2 disc edition
Texas Chainsaw Massacre 2 disc edition
Sleeping Beauty 2-disc edition
quote:als je de R2 SE hebt besteld is het dus geen 2-disc..
Op dinsdag 1 april 2003 11:45 schreef Smots het volgende:
net besteld:
Texas Chainsaw Massacre 2 disc edition
* From Dusk Till Dawn Box
* Leon
V.
quote:De director's cut?
Op dinsdag 1 april 2003 15:26 schreef Verbal het volgende:
* Leon
.
quote:Die had ik nog niet gezien...
Op dinsdag 1 april 2003 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
De schade:
- Malcolm In The Middle - The Complete First Season (3 Discs) (R1) £19.99
Wordt toch eens tijd dat ik mijn wachtwoord van play vergeet ![]()
*met tegenzin weer ernaartoe surft*

of deze

Bij cd-wow hebben ze ook leuke dingen. Daar heb ik al gezondigd.
DVD Region 4 - It's A Wonderful Life £4.99
DVD Region 2 - O Brother, Where Art Thou?: Special Edition (2-disc) £8.99
DVD Region 2 - Delicatessen £6.99
DVD Region 2 - Requiem For A Dream £6.99
DVD Region 2 - Terminator 2: Judgement Day (DTS) £6.99
DVD Region 4 - Lost Highway £5.99
Bij play toch maar "Taxi 2" besteld en wat er alleen nog gaat komen weet ik niet. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door sampoo op 01-04-2003 16:30]
quote:Zijn de dvd's wel nog steeds per stuk verpakt?
Op dinsdag 1 april 2003 15:37 schreef Tokus het volgende:
he ze hebben nieuwe verpakkingen bij Play. Geen bruine envelop meer, maar gewoon een stevig kartonnen verpakking.
quote:welke is dat dan?
Op dinsdag 1 april 2003 14:56 schreef AntiChrist het volgende:[..]
als je de R2 SE hebt besteld is het dus geen 2-disc..
quote:ja, gewoon p/stuk
Op dinsdag 1 april 2003 16:26 schreef California het volgende:[..]
Zijn de dvd's wel nog steeds per stuk verpakt?
Ik heb nog nooit bij Play besteld (geen creditcard) maar ben dit wel van plan, en een van de voordelen voor mij is dat je niet naar het postkantoor hoeft, omdat 't sowieso past.
quote:De winnaar uit deze comparison is GEEN 2 disc versie (heb hem namelijk zelf ook: zie profiler)
Op dinsdag 1 april 2003 16:29 schreef Smots het volgende:[..]
welke is dat dan?
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=161
De Britse versie van Pulp Fiction is op last van de BBFC een paar seconden (vier geloof ik) ge-edit.
Het betreft de scene waarin John Travolta zichzelf een heroïne-injectie toedient. De Amerikaanse, Canadese en Koreaanse 2 disc edities zijn wel ongecensureerd, maar ook wat duurder.....
Een erg goede tip is nog wel de 2-disc Director's Cut van Amadeus (link). Hoewel het niet staat vermeld, kan ik bevestigen dat ie Nederlandse ondertitels bij de film (en volgens mij ook bij de docu op disc 2) heeft, en dus is deze voor 8 pond ook een koopje....
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al vermeld.
quote:Kan iemand met de DVD dat verifieren?
Op dinsdag 1 april 2003 19:28 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Kleine waarschuwing:De Britse versie van Pulp Fiction is op last van de BBFC een paar seconden (vier geloof ik) ge-edit.
Het betreft de scene waarin John Travolta zichzelf een heroïne-injectie toedient. De Amerikaanse, Canadese en Koreaanse 2 disc edities zijn wel ongecensureerd, maar ook wat duurder.....
Een erg goede tip is nog wel de 2-disc Director's Cut van Amadeus (link). Hoewel het niet staat vermeld, kan ik bevestigen dat ie Nederlandse ondertitels bij de film (en volgens mij ook bij de docu op disc 2) heeft, en dus is deze voor 8 pond ook een koopje....
Ik heb niet het hele topic gelezen, dus misschien is ie al vermeld.
want op de site staat dat de Film (bioscoop) niet geknipt is, dat de eerste versie die op video is uitgebracht (19/04/1995) idd geknipt is, maar een versie die later uitgebracht is niet (15/08/1995)
quote:Als ik op die BBFC site kijk zie ik een videoversie die gecut is en een die dat niet is. Allebei van Buena Vista.
Kleine waarschuwing:De Britse versie van Pulp Fiction is op last van de BBFC een paar seconden (vier geloof ik) ge-edit.
http://www.dvdcompare.org.uk/comparisons/film_results_page.php?fid=366
quote:
Although uncut in UK cinemas, the video versions were all reframed to remove the sight of the needle piercing John Travolta's arm.
quote:Hmz... ook maar besteld.
En Signs is onderweg vanuit de pre-order...
Dure week.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |