quote:Probleem is dat als iemand erachter komt, mocht dit op een of andere manier uitlekken.. big probs
Op zondag 30 maart 2003 21:23 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:
je kan toch gewoon stiekem met haar vrijen.
quote:en hij een nederlander
Op zondag 30 maart 2003 21:25 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Denk na!! Het is een Turk!!
lijkt me...
quote:Of dit nu een geintje is of niet... ik heb dat ook eens gehad.
Op zondag 30 maart 2003 21:22 schreef popi-jopi het volgende:
Hallo sinds kort heeft een marokkaans meisje een oogje op mij.
Zij was helemaal gek op mij in het begin.. ik nog niet op haar toen, ze wilde echt verkering met me enzo.. ze was echt gek op me.
Maar haar ouders vonden dat niet zo een goed idee.. ik ben geen moslim namelijk.
Ze heeft een foto van mij aan haar vader laten zien, nadat ze dat gedaan had, heeft ze harde klappen gehad.
Want haar vader wilde het absoluut NIET.
Ik vond het zelf ook niet zo verstandig.. in zo een situatie.
Maar zij is echt zo gek op me dat ze haar vader echt wil proberen over te halen, dit lukt haar niet ze krijgt alleen maar meer klappen..
Ze is ook lichamelijk aan me verslaafdze heeft al een keer voorgesteld om te vrijen.
Ik vond dat niet zo een goed plan vanwege haar vader.
Ik ben bang dat zij hele grote ploblemen krijgt, en daardoor ik ook.. omdat ik aan zn dochter gezeten heb.
Wat moet ik doen.. het is namelijk wel een heel mooi meisje.
quote:Zo, het moet verdorie niet veel gekker worden! Wat een seksverslaafde!
Ze is ook lichamelijk aan me verslaafd ze heeft al een keer voorgesteld om te vrijen.
quote:Nee.. geen aangifte doen ofzo..
Op zondag 30 maart 2003 21:28 schreef Roellio het volgende:
Vader aangeven voor mishandeling?
quote:DENK NA!!! kijk naar de topictitel... sukkel.
Op zondag 30 maart 2003 21:25 schreef Artfull-Devlin het volgende:
Denk na!! Het is een Turk!!
quote:Dit is toch allahverdomme van de gekke?
Op zondag 30 maart 2003 21:29 schreef Abbadon het volgende:
Als je alleen maar eventueel wat met haar wilt omdat het 'zo'n mooi meisje' is zou ik het maar laten....is het niet waard om haar in zoveel problemen te brengen als je niet echt behoorlijk verliefd op haar bent...komt over alsof je haar dan zou gebruiken...lijkt me...
Dat door het racistische gedrag van Marokkanen/islamieten de verliefdheid tussen een NLe jongen en een Marokkaans meisje verboden zou zijn?
.
Ga die meid (en welke andere meid for that mather) niet gebruiken om van je "dikke kop" af te komen.
Mensen uit die cultuur nemen eer heel erg hoog op, en voor je het weet krijg je de hele familie achter je aan
PS: het gebeurde 2 weken voordat ze gingen trouwen
Moraal: het marokkaanse meisje kan wel te vertrouwen zijn, d'r familie is dat zeker niet!!!!!
edit- Ho wacht je bent een Nederlander, dan kun je dat niet doen.
Als je nu Marrokaan was en zij Nederlander dan wel natuurlijk.
en nu met zijn allen in koor:
integréééren.
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 30-03-2003 21:33]
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:30 schreef NordCore het volgende:
2 culturen werken dus niet, weer een voorbeeldje ervan..
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 21:43]
quote:zeg ik dat dan? als ze allebei gek op elkaar zijn mogen ze van mij doen wat ze willen..maar als hij niet gek op haar is en toch met haar gaat en haar daardoor in de problemen brengt lijkt me dat geen goede zaak..
Op zondag 30 maart 2003 21:31 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dit is toch allahverdomme van de gekke?
.
Dat door het racistische gedrag van Marokkanen/islamieten de verliefdheid tussen een NLe jongen en een Marokkaans meisje verboden zou zijn?
![]()
![]()
.
quote:daar gebruik je dan je rechter-(of linker, al naar gelang je voorkeur)hand maar voor, knul......
Op zondag 30 maart 2003 21:34 schreef popi-jopi het volgende:
Aan de ene kant denk ik dat ik het beter niet kan doen.. omdat ik haar en mezelf daarmee in de problemen breng.
Maar aan de andere kant heb ik wel een dikke bobbel in me broek
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 30-03-2003 21:44]
quote:hallo doe is ff normaal met je klote banner
Op zondag 30 maart 2003 21:41 schreef B4ron het volgende:
[afbeelding]
quote:dies mooi!
Op zondag 30 maart 2003 21:41 schreef B4ron het volgende:
[afbeelding]
Sex en gelyncht worden door de familie
of
\Je houd je lekker in en word niet gelyncht.
Welke klinkt het verstandigst ??
quote:Inbinden voor islamitisch fascisme dus?
Op zondag 30 maart 2003 21:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Je hebt 2 opties :Sex en gelyncht worden door de familie
of\Je houd je lekker in en word niet gelyncht.
quote:Anaal.
Op zondag 30 maart 2003 21:28 schreef popi-jopi het volgende:
Lekker kontje
quote:sex is het lekkerst als er risico/s aan zijn verbonden.
Op zondag 30 maart 2003 21:44 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Je hebt 2 opties :Sex en gelyncht worden door de familie
of\Je houd je lekker in en word niet gelyncht.
quote:Klopt, dat mag meestal wel.
Op zondag 30 maart 2003 21:46 schreef speknek het volgende:[..]
Anaal.
quote:Het is misgegaan door het gelul dat het stiekum moest...
Op zondag 30 maart 2003 21:46 schreef popi-jopi het volgende:
Misschien dat iemand kan reageren die in een zelfde soort situatie zit of heeft gezeten, en hoe dat is gegaan
dat meisje wordt onderdrukt door haar eigen pa en das niet cool
als ik jou was zou ik een x langsgaan ( niet zeggen wat er allemaal speeld nu + dat je al zoent enzo ) en zeggen dat dit niet kan , kijk ze mag heus wel verliefd worden op een moslim of niet maar als haar vader zoiets niet wilt kan ie dat ook gewoon zeggen en dan hoeft hij niet meteen te slaan . Ikzelf ken de regels van de moslims niet zo goed maar als het van de Islam mag tsja dan kan je alleen zeggen dat zoiets in DIT land verboden is en slaat die vader jou ( ik hoor vaker dat de vader de vvrouw ook wel eens slaat om te laten zien wie de baas is ) dan gelijk naar de politie stappen. Dan gaat die pa hoogst waarschijnlijk inzien dat dit niet kan.
Maar maak de problemen niet groter dan dat ze al zijn dus wees voorzichtig en op school zoenen kan altijd
succes ermee kerel !
quote:hallo hoezo dubieus ?
Op zondag 30 maart 2003 21:49 schreef Moonah het volgende:
Dubieus topic....
Maaaaaaar: Daarom hoeft het nog geen onzintopic te worden.
Dus, ontopic graag.
quote:eindelijk nog een serieus persoon
Op zondag 30 maart 2003 21:49 schreef Moonah het volgende:
Dubieus topic....
Maaaaaaar: Daarom hoeft het nog geen onzintopic te worden.
Dus, ontopic graag.
quote:Zeer scherp !
Op zondag 30 maart 2003 21:27 schreef Vampier het volgende:
Zollang je niet in Veghel naar school gaat is alles goed.
quote:Je begeeft je idd als een amerikaan op iraks grondgebied.
Op zondag 30 maart 2003 21:24 schreef Wrong het volgende:
Leeftijd..?Je begeeft je op gevaarlijk terrein..
quote:misschien niet bij je opgekomen dat het misschien een nieuwe fokker is!?¿
Op zondag 30 maart 2003 21:35 schreef UnleashMitch het volgende:
[offtopic] Ik vertrouw topicstarter niet helemaal, ik zie het een beetje als een generalisering van de marokanen maar ach. 5 posts gemaakt en alleen maar in dit topic[/offtopic]
die islamitisch neaderthaler moet je gewoon terug naar turkije schoppen. hier wel uitkeringen trekken maar niet aanpassen aan onze wetten moraal en waarden.
pak die meid gewoon als je gek op der bent. en als je niet gek op der bent neuk haar dan helemaal suf (vrienden foto's laten maken en opsturen naar papalief).
die turkse islamieten pakken ook nederlandse meiden, neuken ze en dumpen ze later onder het motto van nederlandse vrouwen zijn sletten.
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:11 schreef armageddon1981 het volgende:
omg topicstarter is bang dat hoij problemen krijgt. dochter word geslahen door vader omdat ze een foto van een nederlandse jongen laat zien die ze leuk vind.die islamitisch neaderthaler moet je gewoon terug naar turkije schoppen. hier wel uitkeringen trekken maar niet aanpassen aan onze wetten moraal en waarden.
quote:
pak die meid gewoon als je gek op der bent. en als je niet gek op der bent neuk haar dan helemaal suf (vrienden foto's laten maken en opsturen naar papalief).
quote:
die turkse islamieten pakken ook nederlandse meiden, neuken ze en dumpen ze later onder het motto van nederlandse vrouwen zijn sletten.
quote:Ach ja, Turkije is de hoofdstad van Marokko...
omg topicstarter is bang dat hoij problemen krijgt. dochter word geslahen door vader omdat ze een foto van een nederlandse jongen laat zien die ze leuk vind.die islamitisch neaderthaler moet je gewoon terug naar turkije schoppen. hier wel uitkeringen trekken maar niet aanpassen aan onze wetten moraal en waarden.
Mocht het serieus worden zal jij je moeten bekeren tot het moslim geloof en geloof mij maar dat je dat niet wilt!
ps. vraag ff of ze een grote broer heeft. Wanneer het antwoord ja is, kijk dan maar uit!
quote:Tuurlijk, als hun met een marrokaanse vlag lopen is het vaderlandsliefde, als wij dat doen zijn we racisten.
Op maandag 31 maart 2003 11:24 schreef armageddon1981 het volgende:
waarom ben je racist als je wat zegt over buitenlanders. die lui hebben ook altijd commentaar op ons
Je weet toch, je weet toch
quote:Neen, die lui die misbruik hebben gemaakt van de Nederlandse vlag en het in een racistische context brachten hebben er voor gezorgd dat jij niet meer vrolijk met de Nederlandse vlag rond kan/mag lopen.
Op maandag 31 maart 2003 11:30 schreef EggsTC het volgende:[..]
Tuurlijk, als hun met een marrokaanse vlag lopen is het vaderlandsliefde, als wij dat doen zijn we racisten.
Je weet toch, je weet toch
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:24 schreef armageddon1981 het volgende:
waarom ben je racist als je wat zegt over buitenlanders. die lui hebben ook altijd commentaar op ons
quote:Leer JIJ eerst maar eens nederlands
ik ben dus wel eerlijk gezegd racist qua geloof.
ik ga ook wel om met armenen syriers etc. maar die lui zijn extreem racistisch die kunnen islamieten helemaal niet uitstaan.
ik vind dat mensen die zo gelovig zijn hardstikke dom. vaak ook gebruiken ze het geloof alleen als het hun goed uitkomt.
die extreme moslims onderdrukken hun vrouwen ook vaak en veel, en dat is helemaal walgelijk.
by the way aan streng gelovige katholieken en zo heb ik ook een schurft hekel.
ik heb niks tegen mensen die geloven, vind ik allemaal best alleen val anderen niet lastig met je geloof en wees tolerant tegenover anderen en pas je aan.
deaarnaast als je kijkt naar landen als turkije en marokko, de mensen die daar wonen en dan vooral in de grote steden die zijn allemaal ook heel normaal en westers ingesteld. alleen die achtergestelde islamieten hier leven nog een paar eeeuwen terug.
Waar slaat dat nou op:
Als je dat een onderbouwde mening noemt ben ik bang dat we ver teruggevoerd worden in de geschiedenis.
En bovendien gaat het om een Marokkaan en niet om een TURK.
No offense hoor!
ps ik weet niet of je weet hoe de geemigreerde Nederlanders leven in Canada? Die lopen daar ook nog op klompen en hebben delfsblauw aan de wand.
Dus het werkt twee kanten op!. De eetgelegenheden Piet Patat en Kees Frikandel zitten ook op de Costa Del Sol en dat is niet zomaar
[Dit bericht is gewijzigd door Separeertje op 31-03-2003 12:03]
quote:er valt hier niets meer aan toe te voegen....
Op maandag 31 maart 2003 11:42 schreef armageddon1981 het volgende:
omg die gasten wonen toch in nederland. waarom lopen ze dan met een turkse of marrokaanse vlag rond en noemen ze marroko/turkije hun land. waarom geven ze af op de nederlandse jeugd waarom is nederland een rotland. als die lui dat vinden laat ze dan meteen heel snel oprotten naar hun geboorteland. oh nee dat kan niet, daar zijn er geen goede sociale voorzieningen.
quote:dat nederlandse canadeze op klompen lopen zal ook wel in huiselijke sfeer zijn of met bepaalde feesten. neem aan dat ze voor rest heel goed geintegreerd zijn.
Op maandag 31 maart 2003 12:00 schreef Separeertje het volgende:
Je mening kan kort gefundamenteerd zijn man! Je mening staat in contradictie met wat de topicstarter aanhaalt.Waar slaat dat nou op:
die islamitisch neaderthaler moet je gewoon terug naar turkije schoppen. hier wel uitkeringen trekken maar niet aanpassen aan onze wetten moraal en waarden.pak die meid gewoon als je gek op der bent. en als je niet gek op der bent neuk haar dan helemaal suf (vrienden foto's laten maken en opsturen naar papalief).
Dus het werkt twee kanten op!. De eetgelegenheden Piet Patat en Kees Frikandel zitten ook op de Costa Del Sol en dat is niet zomaar
en dat met eetgelegengheden in andere landen???? wat wil je daar mee zeggen? we hebben in nederland ook pizzaboeren en shoarmazaken???
quote:Hulde aan deze man
Op maandag 31 maart 2003 11:42 schreef armageddon1981 het volgende:
omg die gasten wonen toch in nederland. waarom lopen ze dan met een turkse of marrokaanse vlag rond en noemen ze marroko/turkije hun land. waarom geven ze af op de nederlandse jeugd waarom is nederland een rotland. als die lui dat vinden laat ze dan meteen heel snel oprotten naar hun geboorteland. oh nee dat kan niet, daar zijn er geen goede sociale voorzieningen.
Ten twede, hoe oud zijn julllie?
Ze is waarschijnlijk heel jong en naief, ik zou als ik jou was er niet aan beginnen als het niet serieus meent met haar.
Haar vader is een nader zaak, ik snap best dat hij het moeilijk vind en zij een schaamte is voor zijn familie. Die mensen zijn niet gewend om hun dochters te zien met niet marokaanse en vooral verkering nemen in die cultuur is strengst verboden.
Intergreren en leven in Nederland zullen zulke personen niet van gedachten veranderen, of ze moeten inderdaad terug naar waar ze vandaan komen, en aangezien dat ze dat niet kunnen en ook de ander niet accepteren, moet je met dit relatie ophouden.
Anders krijg je echt problemen er mee, en zelfs als je haar ontmaagd hebt zit je al diep in de nesten.
Als je echt van haar houdt zijn er een paar omstandigheden waarbij de vader wel terug draait:
Trouwen
Samenwonen
Kinderen krijgen
Zoals ik al zei, ik weet niet hoe oud je bent en is zij het waard, en heb je het er wel voor over?
quote:MANUS
Op maandag 31 maart 2003 13:44 schreef -mainframe- het volgende:
hallo, gaja
Een Turkse vriend van mij heeft ook zo'n probleem. Hij is gewoon zoals iedere andere Nederlandse jongere maar hij heeft nu een (Turks) meisje die hij altijd stiekem moet zien enzo. Haar Pa had ze al samen gezien ergens en toen moest een meisje dat hij kende die Pa wijs gaan maken dat zij zijn vriendin was en dat hij verder gewoon vrienden is met zijn dochter.
Hoe ouderwets ben je dan bezig zeg, en ze zijn ook nog eens allebei Turks, dan zou je toch verwachten dat er helemaal geen probleem zou zijn.
Als vader ben je dan lekker bezig, de hele jeugd van je dochter vergallen, oprotten met dat soort ouderwetse debielen!
quote:JUIST, en anders halen die kerel van je icon er even bij
Op maandag 31 maart 2003 14:12 schreef GEsTOoRD het volgende:
oprotten met dat soort ouderwetse debielen!
quote:Kom zelf dan als je je zo dapper voor doet..
Op maandag 31 maart 2003 14:15 schreef EggsTC het volgende:[..]
JUIST, en anders halen die kerel van je icon er even bij
quote:Was maar een joke hoor...
Op maandag 31 maart 2003 14:35 schreef popi-jopi het volgende:[..]
Kom zelf dan als je je zo dapper voor doet..
Maar het is begrijpelijk dat je zo reageert :
Aantal posts op forum 13
Gem. aantal posts/dag 13
quote:Sure het aantal posts zegt wat over de persoon..
Op maandag 31 maart 2003 15:46 schreef EggsTC het volgende:[..]
Was maar een joke hoor...
Maar het is begrijpelijk dat je zo reageert :
Aantal posts op forum 13
Gem. aantal posts/dag 13
quote:Hebben we Paulus de Neukkabouter ook weer
Op zondag 30 maart 2003 21:23 schreef Paulus_Boskabouter het volgende:
je kan toch gewoon stiekem met haar vrijen.
Maar ontopic: Ikke zou het persoonlijk niet doen. Stel dat je het AZC op je af krijgt.
quote:Dat niet, wel over het wennen van de persoon dmv een joke op dit forum.
Op maandag 31 maart 2003 15:52 schreef popi-jopi het volgende:[..]
Sure het aantal posts zegt wat over de persoon..
quote:zo hé wat een joke.. is dit nou de fok humor ofzo
Op maandag 31 maart 2003 15:54 schreef EggsTC het volgende:[..]
Dat niet, wel over het wennen van de persoon dmv een joke op dit forum.
quote:Leuk zo'n overblijfsel van de verzuiling
Op zondag 30 maart 2003 21:30 schreef NordCore het volgende:
2 culturen werken dus niet, weer een voorbeeldje ervan..
De topicstarter zegt verliefd te zijn op een Marokkaans meisje. En waar verzandt dit topic in?
Een hoop populistisch, kortzichtig geblaat.
En als het dan in normale termen gebeurt, dan kun je nog met elkaar praten.
Maar ik vind het werkelijk onbeschoft wat voor termen sommigen hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |