abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin maandag 31 maart 2003 @ 13:41:08 #101
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_9482626
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:36 schreef SoM het volgende:
Breuls:
Dankje
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:39 schreef Faithy het volgende:
moet toch beetje positief blijven, niet dan?
Jah, want dat probeer ik ook.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_9482633
Als ik me elke dag zo zou voelen.....
Nou.
Dat zou niet best zijn.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_9482904
Pfff even uitrusten Ben druk geweest met het huishouden en heb eieieieieindelijk onze trouwfoto's ingeplakt
Dalijk de was ophangen en de was van mijn allerliefste hubbie opvouwen

Yegh ik word al echt een huisvrouwtje zeg

Gelukkig schijnt het zonnetje lekker, mss ga ik nog wel even in de tuin zitten met een boek.

#geen
  maandag 31 maart 2003 @ 13:57:17 #104
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9482953
toetsen gingen goed echt geweldig gewoon.. zelfs ckv2 was niet zo moeilijk en waarschijnlijk wordt dat gewoon een voldoende man ik voel me echt goed nu nu nog leren voor morgen
KippKoRN I love you!
pi_9482968
quote:
Op maandag 31 maart 2003 07:47 schreef DarkElf het volgende:
super slecht geslapen weer
Hé verdorie dat moet nu toch eens beter gaan worden!!!

Hoop dat je toch een goede dag hebt gehad vandaag.

#geen
pi_9482991
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:57 schreef NemesisDivina het volgende:
toetsen gingen goed echt geweldig gewoon.. zelfs ckv2 was niet zo moeilijk en waarschijnlijk wordt dat gewoon een voldoende man ik voel me echt goed nu nu nog leren voor morgen
mooi zo...enne gelukkig gaat het ook goed met je, houden zow!!!
pi_9483006
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:57 schreef NemesisDivina het volgende:
You go girl!
#geen
  maandag 31 maart 2003 @ 14:09:51 #108
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_9483137
Goed ..

maar toch een beetje aangeslagen maar dat is niets in de R&P sfeer

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 31 maart 2003 @ 14:22:29 #109
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9483365
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

mooi zo...enne gelukkig gaat het ook goed met je, houden zow!!!

quote:
Op maandag 31 maart 2003 14:00 schreef DuchessX het volgende:

[..]

You go girl!

thnx
KippKoRN I love you!
pi_9483371
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:39 schreef Faithy het volgende:
As for me..

Klote dag op school gehad..
Er zijn 2 meiden die me dwars liggen en iedereen tegen me opstoken..

Vandaag bij Engels zat ik rustig met mn discman op proefexamen te maken, net als de rest..
Nu vonden ze dat ze ineens last hadden van mn discman, dus nou, ok, zet ik dat ding maar zachter.

Dat ding stond zo zacht, dat ik maar net gewoon de muziek kon horen: nee, we hebben er nog last van, doe dat ding uit, dus ik zeg: nee, ik kan het zelf al nauwelijks horen, dus laat staan dat jullie het kunnen horen..

Bla bla bla, lerares was het wel met me eens, maar ze bleven zaniken... ben de les maar uit gelopen... ergens anders rustig gaan werken..
ze verpesten de hele boel, het zijn potverdomme de laatste 2 lesweken, het ging zo lekker... moeten ze nou alles weer verpesten?

Dan ook nog wat onzekerheden qua een tweetal vrienden... waar ik de hele dag al over aan het piekeren ben...

Blergh...

Ga vanmiddag lekker aan mn schoolwerk werken, lekker rustig aan doen, zodat ik er morgen weer fris tegenaan kan... ofsow...

moet toch beetje positief blijven, niet dan?

Goezo Faithy, gewoon negeren die lui en anders niet aan ze toegeven, ze zijn het niet waard, stel van die rotwijven die denken dat ze alles kunnen maken, als je ze later tegenkomt zijn ze nog zo loos en dan kun jij ze een poepie laten ruiken .

En als ik jou was zou ik lekker in het zonnetje gaan zitten huiswerk maken, als die daar tenminste schijnt. (hier wel!)

En voor mij geldt dat ik nog steeds gelukkig en verliefd ben (het is hopeloos .)
Verder heb ik nu voorbereidingsweek, ik ga dus maar zo naar boven op mijn pc werken, zit nu ff beneden op de nieuwe pc (erg leuk zo'n nieuw superding .)
Tjah, voel me gewoon super, heerlijk .

pi_9484057
als een spoelworm die zojuist een rat gevangen heeft
  maandag 31 maart 2003 @ 15:07:52 #112
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_9484204
Moe.
Verveeld.
En een beetje eenzaam.
Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
pi_9484319
Ik heb zojuist mijn wiskunde tentamen geraped. :|
Dat word herkansen, samen met natuurkunde vermoed ik. Economie
hoop ik dan maar dat het een beetje rond de 6 komt dan gaat m'n gemiddelde niet al te erg omlaag. Verder weet dat mens van nederlands nog steeds niet wat ik voor m'n mondeling heb, maar ze had wel m'n betoog nagekeken en dat viel haar heel erg mee. (Of ik dat nou als een compliment op moet vatten of niet ben ik nog niet over uit )

Vanavond skateboarden met me pas opgelapte skateboard En morgen vrij. T0000T. Woensdagochtend eventjes een mondeling engels en dan de rest van de dag vrij. Donderdag ff een practicum scheikunde en dan tot maandag vrij. T000T T000T. Hmm ok, nu maar even een computer repareren en wat geld fiksen zodat ik kan reserveren voor Drome 10.

maandag 31 maart 2003 @ 15:14:49 #114
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9484355
Slecht, brak, moe, ellendig -> ziek
Geluk is een richting, geen punt
pi_9485550
Erg zere keel en geen zin om iets te doen...

Net mijn eerste yogales gehad...was leuk, maar al die mantras's hoeven van mij eigenlijk niet zo, maar ja, hoort erbij he...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_9485615

Drukke dag op me werk

Maandag

Lambo of Rekt
pi_9485640
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:05 schreef EggsTC het volgende:

Drukke dag op me werk

Maandag

wat is het toch fijn om een studie dag voor school te hebben en de hele dag niets te doen
ik voel me goed
pi_9485656
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:06 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

wat is het toch fijn om een studie dag voor school te hebben en de hele dag niets te doen
ik voel me goed

Lambo of Rekt
pi_9485687
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

sorry, ik vond het alleen even nodig op je te plagen *knuffel* en je bent toch alweer bijna vrij?
pi_9485760
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

sorry, ik vond het alleen even nodig op je te plagen *knuffel* en je bent toch alweer bijna vrij?

Vrij ben ik de komende 3 maanden niet meer

slowsjet

Lambo of Rekt
  maandag 31 maart 2003 @ 16:57:00 #121
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_9486968
in de war...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_9486993
ben verstandig geweest en heb aan de bel getrokken bij de arts.
aan mijn manier van praten, lachen, bewegen etc zag hij al hoe hyper ik was en heb nu noodmedicatie gekregen omdat ik moét slapen.

hij vond het erg goed dat ik gekomen was en vond het volwassen dat ik, ondanks het geweldige gevoel, ik wel zag dat ik gestopt moest worden.

hijzelf is ook bang dat als ik hiermee doorga ik doorschiet in een hypomanie.

op therapie waren ze ook helemaal verbaasd over hoe anders ik was. ik praatte veel meer, lachtte veel, was verschrikkelijk open en eerlijk en kon geen seconde stil zitten.

nu vanavond hopelijk slapen maar dat zal wel lukken denk ik

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_9487189
* klopt bemoedigend op de schouder van DE
Hoop dat het lukt meis

* aait over het bolletje van Faithy
ehh... soms weet ik niets te zeggen........ onwijs veel sterkte.

kvoel me errug brak en moei, maar wel ok. De energie krijg ik langzamerhand weer terug. .

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  maandag 31 maart 2003 @ 17:22:48 #124
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9487635
Ik voel me verstopt, al 2 dagen lang
Eh..lichamelijk dus
pi_9487807
Voel me rustiger dan de afgelopen dagen. Zaterdagavond (uit eten met Ripley en gezellig keuvelen tot 's nachts) heeft me echt goed gedaan.

Alleen kijk ik nu scheel van de hoofdpijn. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')