quote:Dankje
Op maandag 31 maart 2003 13:36 schreef SoM het volgende:
Breuls:
quote:Jah, want dat probeer ik ook.
Op maandag 31 maart 2003 13:39 schreef Faithy het volgende:
moet toch beetje positief blijven, niet dan?
Yegh ik word al echt een huisvrouwtje zeg ![]()
Gelukkig schijnt het zonnetje lekker, mss ga ik nog wel even in de tuin zitten met een boek.
quote:Hé verdorie dat moet nu toch eens beter gaan worden!!!
Op maandag 31 maart 2003 07:47 schreef DarkElf het volgende:
super slecht geslapen weer
Hoop dat je toch een goede dag hebt gehad vandaag.
quote:mooi zo...enne gelukkig gaat het ook goed met je, houden zow!!!
Op maandag 31 maart 2003 13:57 schreef NemesisDivina het volgende:
toetsen gingen goedecht geweldig gewoon.. zelfs ckv2 was niet zo moeilijk en waarschijnlijk wordt dat gewoon een voldoende
man ik voel me echt goed nu
nu nog leren voor morgen
quote:You go girl!
Op maandag 31 maart 2003 13:57 schreef NemesisDivina het volgende:
toetsen gingen goedecht geweldig gewoon.. zelfs ckv2 was niet zo moeilijk en waarschijnlijk wordt dat gewoon een voldoende
man ik voel me echt goed nu
nu nog leren voor morgen
maar toch een beetje aangeslagen maar dat is niets in de R&P sfeer
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:59 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mooi zo...enne gelukkig gaat het ook goed met je, houden zow!!!
quote:thnx
Op maandag 31 maart 2003 14:00 schreef DuchessX het volgende:[..]
You go girl!
quote:Goezo Faithy, gewoon negeren die lui en anders niet aan ze toegeven, ze zijn het niet waard, stel van die rotwijven die denken dat ze alles kunnen maken, als je ze later tegenkomt zijn ze nog zo loos en dan kun jij ze een poepie laten ruiken
Op maandag 31 maart 2003 13:39 schreef Faithy het volgende:
As for me..Klote dag op school gehad..
Er zijn 2 meiden die me dwars liggen en iedereen tegen me opstoken..Vandaag bij Engels zat ik rustig met mn discman op proefexamen te maken, net als de rest..
Nu vonden ze dat ze ineens last hadden van mn discman, dus nou, ok, zet ik dat ding maar zachter.Dat ding stond zo zacht, dat ik maar net gewoon de muziek kon horen: nee, we hebben er nog last van, doe dat ding uit, dus ik zeg: nee, ik kan het zelf al nauwelijks horen, dus laat staan dat jullie het kunnen horen..
Bla bla bla, lerares was het wel met me eens, maar ze bleven zaniken... ben de les maar uit gelopen... ergens anders rustig gaan werken..
ze verpesten de hele boel, het zijn potverdomme de laatste 2 lesweken, het ging zo lekker... moeten ze nou alles weer verpesten?Dan ook nog wat onzekerheden qua een tweetal vrienden... waar ik de hele dag al over aan het piekeren ben...
Blergh...
Ga vanmiddag lekker aan mn schoolwerk werken, lekker rustig aan doen, zodat ik er morgen weer fris tegenaan kan... ofsow...
moet toch beetje positief blijven, niet dan?
En als ik jou was zou ik lekker in het zonnetje gaan zitten huiswerk maken, als die daar tenminste schijnt. (hier wel!)
En voor mij geldt dat ik nog steeds gelukkig en verliefd ben (het is hopeloos
.)
Verder heb ik nu voorbereidingsweek, ik ga dus maar zo naar boven op mijn pc werken, zit nu ff beneden op de nieuwe pc (erg leuk zo'n nieuw superding
.)
Tjah, voel me gewoon super, heerlijk
.
Vanavond skateboarden met me pas opgelapte skateboard
En morgen vrij. T0000T. Woensdagochtend eventjes een mondeling engels en dan de rest van de dag vrij. Donderdag ff een practicum scheikunde en dan tot maandag vrij. T000T T000T. Hmm ok, nu maar even een computer repareren en wat geld fiksen zodat ik kan reserveren voor Drome 10.
Net mijn eerste yogales gehad...was leuk, maar al die mantras's hoeven van mij eigenlijk niet zo, maar ja, hoort erbij he...
quote:wat is het toch fijn om een studie dag voor school te hebben en de hele dag niets te doen
Op maandag 31 maart 2003 16:05 schreef EggsTC het volgende:
Drukke dag op me werkMaandag
quote:
Op maandag 31 maart 2003 16:06 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
wat is het toch fijn om een studie dag voor school te hebben en de hele dag niets te doen
ik voel me goed
quote:sorry, ik vond het alleen even nodig op je te plagen *knuffel* en je bent toch alweer bijna vrij?
Op maandag 31 maart 2003 16:07 schreef EggsTC het volgende:[..]
quote:Vrij ben ik de komende 3 maanden niet meer
Op maandag 31 maart 2003 16:08 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
sorry, ik vond het alleen even nodig op je te plagen *knuffel* en je bent toch alweer bijna vrij?
![]()
slowsjet
hij vond het erg goed dat ik gekomen was en vond het volwassen dat ik, ondanks het geweldige gevoel, ik wel zag dat ik gestopt moest worden.
hijzelf is ook bang dat als ik hiermee doorga ik doorschiet in een hypomanie.
op therapie waren ze ook helemaal verbaasd over hoe anders ik was. ik praatte veel meer, lachtte veel, was verschrikkelijk open en eerlijk en kon geen seconde stil zitten.
nu vanavond hopelijk slapen maar dat zal wel lukken denk ik
* aait over het bolletje van Faithy
ehh... soms weet ik niets te zeggen........ onwijs veel sterkte.
kvoel me errug brak en moei, maar wel ok. De energie krijg ik langzamerhand weer terug. .
Alleen kijk ik nu scheel van de hoofdpijn.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |