Het gaat over Goede Vrijdag ja, maar dat betekent toch niet gelijk WFTW?
Dit vind ik meer een beetje babbelen over vroeger. Het had ook "Hoe zag jouw snoeptrommeltje eruit op Goede Vrijdag?" kunnen heten.
quote:Het topic is inmiddels alweer naar de eeuwige jachtvelden vertrokken. De diepgang ervan ging toch duidelijk de intellectuele capaciteiten van het WFTW forum te boven.
Op dinsdag 29 april 2003 08:43 schreef Mobious het volgende:
Zijn wij een dumpforum? zie: Goede vrijdagHet gaat over Goede Vrijdag ja, maar dat betekent toch niet gelijk WFTW?
Dit vind ik meer een beetje babbelen over vroeger. Het had ook "Hoe zag jouw snoeptrommeltje eruit op Goede Vrijdag?" kunnen heten.
quote:Dit topic had ik gisteren al weggeschopt, maar het werd weer teruggeschopt door een ander overijverig modje. En dus zit er nu een slot op.
Op dinsdag 29 april 2003 08:43 schreef Mobious het volgende:
Zijn wij een dumpforum? zie: Goede vrijdagHet gaat over Goede Vrijdag ja, maar dat betekent toch niet gelijk WFTW?
quote:Is het misschien mogelijk een [centraal] en permanent gerecycled "Bestaat God?" topic te maken?
Op dinsdag 29 april 2003 17:39 schreef the.moderator in het zoveelste topic over het al dan niet bestaan van Het bewijs dat God bestaat het volgende:Kon je het antwoord op je vragen dan niet vinden in de berg geopende WFT topics over het bestaan van God?
God,......
Bestaat God?
God??? -deel 3-
God bestaat niet
Nasa Proves God
God bestaat niet !!!
'God' was een alien
De definitie van God
Bestaat god ? deel 2
God bestaat maar we...
Waarom god niet bestaat
Dus god bestaat, en dan ?
Wat was er dan VOOR god?!
Hoezo God bestaat niet? -deel 2-
Bewijzen voor het bestaan van God
God, Evolutie, maar wat daarvoor??
God in 3D, the final definition - deel 1
God in 3D, the final definition - deel 2
Wanneer schiep god hemel en aarde
Waarom geloven mensen niet in God?
Ben je dom als je in God gelooft? - deel 2
Hou je jezelf voor de gek als je in God gelooft?
Mens te complex om door God gemaakt te zijn
Waarom mensen niet in God (willen) geloven (2)
Het God <Welles Nietus> topic with a vengeance
Wetenschappelijk bewijs voor het bestaan van God
bestaat er een god en waarom wel/niet ? volgens jullie
quote:Koninginenach misschien
Op dinsdag 29 april 2003 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet niet of dit een feedback onderwerp is, maar weet iemand waar Koekepan is? Ik krijg de indruk dat ons W.-project aan het verpieteren is... En waar zijn overigens de volgende A-lezers:
# Alcatraz (A)
# Alien8ed (A)
# Feanturi (A)
# Gretchen (A) (Ik beantwoord je post morgen)
# Iteejer (A)
# Kordotium (A)
# Sam_the_man (A)
# Schorpioen (A)
# Silvermane (A)
# Speknek (A)
# The_Ed (A)
# Wolfje (A)
# Zodiakk (A) (Okee, uw bijdrage wordt op-prijs-gesteld)
quote:In het weekend hanteerde we nog de moelijkheid dat ze de Geburtstag van W. luister bijzetten dan wel vermoedde we dat W.-exegeten sowieso forse innemers zijn die in het weekend vertier buitenshuis zochten, nu zijn we er niet zo zeker meer van, bovendien zijn we onze opperakela kennelijk ook kwijt. Ik bevroedde die verlatinge heimelijkweg al.
Op dinsdag 29 april 2003 22:03 schreef the.moderator het volgende:[..]
Koninginenach misschien
Of zijn ze bekeert tot het passivisme?
quote:Ik begrijp dat je ons steunt in ons streven voor een eigen Wittgenstein metaforum.
Op dinsdag 29 april 2003 22:18 schreef Heron_Ymus het volgende:
Zover voor een Feedback-topic, kan dat Wittgenstein-gedoe even in de eigen topics, denk je hier wat over het WFT-probleem te lezen komt het W2-probleem om de hoek.
quote:Het Wittgenstein-stadium II verdient een eigen topic idd.
Op dinsdag 29 april 2003 22:18 schreef Heron_Ymus het volgende:
Zover voor een Feedback-topic, kan dat Wittgenstein-gedoe even in de eigen topics, denk je hier wat over het WFT-probleem te lezen komt het W2-probleem om de hoek.
quote:Inderdaad, Wittgentopic eigen plekje, dan is het
Op dinsdag 29 april 2003 22:21 schreef the.moderator het volgende:[..]
Ik begrijp dat je ons steunt in ons streven voor een eigen Wittgenstein metaforum.
quote:En hoeveel filosofen zijn er hier, denk je... Ja, Beserker is een filosoof. Een echte, bedoel ik. (Zoek hem maar eens op.) O, ja en #weetjeniet had die status (whoehahahaha). (Nu ben ik trouwens onaardig hoor.)
Op dinsdag 29 april 2003 22:13 schreef the.moderator het volgende:
Toch behoort de Tractatus toch duidelijk bij de initiatierituelen van de moderne filosofie
Ik ben nog steeds voorstander van het openen van een #Wittgenstein IRC-kanaal, is Koekepan ook op zijn plaats....
in de verwijzing staat deze link
twijfels over het geloof -deel4-
maar dat is een inhoudelijk topic..
het wellus nietus toppic is om van het geflame in ander topics af te zijn... waarom een vuilnisbak dicht dioen als je nog afval weg te gooien hebt!!!
quote:dat topic rot je net dicht!!!!
Op woensdag 30 april 2003 21:31 schreef iteejer het volgende:
Heel veel theologie-topcis hebben een vrij grote onderlinge overlap. Daar moet en zal idd iets aan gedaan worden.
Ik stel me iets voor als een soort centraal topic: 'God - Ja of nee', ter voorkoming van een nog verdere wildgroei.
Maar daar gaan we nog even over beraadslagen
<edit kom anders ff op #wft>
quote:ds_polleke is volgens mij boos
Op woensdag 30 april 2003 21:37 schreef ds_polleke het volgende:[..]
dat topic rot je net dicht!!!!
<edit kom anders ff op #wft>
quote:* ds_polleke vindt 't een beetje inconsequent dat..
Op woensdag 30 april 2003 22:23 schreef the.moderator het volgende:[..]
ds_polleke is volgens mij boos
de oecumene loopt tegen z'n einde of is het 't einde der tijden?
toppics zoals Eenzijdige postings die HIER thuis horen.. blijven doodleuk open...
een pseudo wellus nietus toppic Wat verstaan jullie onder "God"? die volgens iteejer in twijfels over het geloof thuishoort!! idem
en een toppic dat al anderhalve maand dood is (wat btw geen DISCUSSIE TOPIC IS) Bij welk geloof pas jij ? krijgt een kick en mag wel open blijven.. DE REK IS ER UIT
een topic alsdeze nie in deze wordt gepropt..
wellicht is het tijd voor een aantal centrale theologie topics!
- God ja/nee (voor de nodige flames)
- een bijbel topic (inhoudelijk dus geen bewijs de authoriteit)
- een religieus inhoudelijk toppic (over de invulling van je geloof)
- een stromingen toppic (over verschillen, sekten, andere religies..)
en een FAQ
met:
een korte samenvatting van de heilsboodschap van de bijbel (oecemenisch)
een weergave van de staat waarin de discussie zich bevind op een aantal knelpunten.
een weergave van de onstaans geschiedenis van de schrift, de drie monotheistische godsdiensten en de vele denominaties in het nederlandse taalgebied
een verzamling nuttige links
en gedragsregels
maar die heb ik al eens genoemd
<edit toevogingen>
[Dit bericht is gewijzigd door ds_polleke op 01-05-2003 21:26]
quote:Ik ben het wat dat betreft wel mee eens.
Op donderdag 1 mei 2003 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Of gewoon een F-forum? Ik begin steeds meer in te zien dat er ruime mogelijkheden voor zijn...
quote:* the.moderator ondersteunt deze motie en gaat over tot de orde van de dag
Op woensdag 30 april 2003 15:01 schreef thabit het volgende:
Er mag wat mij betreft dus een apart forum voor wetenschap komen.
quote:* the.moderator ondersteunt deze motie en gaat over tot de orde van de dag
Op donderdag 1 mei 2003 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Of gewoon een F-forum? Ik begin steeds meer in te zien dat er ruime mogelijkheden voor zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |