abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9466098
Tja, waar zal ik eens mee beginnen?

Ik heb een goede vriend waar ik vaker al redelijk close mee omging, zoals knuffelen en kusjes op de wang. Hij heeft al een paar jaar een vriendin en zij vond dit niet echt erg ofzo. Ze was er namelijk altijd zelf bij.

Nou ben ik afgelopen weekend bij een feestje geweest waar hij ook was, maar zijn vriendin niet. Het was dus weer net zoals altijd. Na dat feest bleef ik bij een vriend van me logeren samen met die jongen en nog een andere vriend van me. En toen werd het allemaal nog veel closer. (Wat trouwens niet mijn initiatief was, want ik heb altijd volgehouden dat ik hun relatie niet wilde verstoren.) Dus hij wilde het wel zelf.

En nou ben ik dus helemaal kwijt wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendschap met die jongen niet kwijt en ik vond het ook helemaal niet erg om closer met elkaar om te gaan. Maar nou ben ik dus bang dat ik zijn relatie naar de klote help. Terwijl ik zijn vriendin ook goed ken. Ik praat met hem ook altijd heel vertrouwelijk over dingen waar ik het met anderen nooit over zal hebben, daarom wil ik die vriendschap ook niet kwijt.

Ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben, ik denk het eigenlijk zelf niet, al zou ik wel een relatie met hem willen hebben. T ligt allemaal zo ingewikkeld. Na die nacht zijn we wel weer gewoon met elkaar omgegaan zoals we altijd deden. (Misschien wat meer geknuffel, maar voor de rest niets anders, omdat de anderen het ook niet mogen merken, anders weet zijn vriendin het meteen.)

Help

pi_9466203
tja, je kunt allerlei oplossing geven, tips en conclusies...

ik heb 1 tip: nix doen en zien wat er gebeurt, je kunt wel van alles gaan ondernemen, maar daar kun je het alleen erger mee maken...

gewoon een one-night-stand met een goeie vriend, nix mis mee, als je een langere relatie hebt met iemand wil je zo af en toe wel es iets anders... (reden da'k ut nooit langer dan 2 maand heb volgehouden )

alleen het is redelijk lullig tegenover zijn vriendin en als jij dat ook echt had gevonden had je er echt wel voor gezorgd da ut nie zover gekomen zou zijn...

maar ja, nie moeilijk kijken hoe ut gaat en als je merkt dat hij zijn vriendin nie kwijt wil, maar ook achter jou aanzit, schoppen en um wat manieren bij brengen, want da's nie netjes...

en nu is het toch nog een lang lulverhaal geworden, da was nie helemaal ut plan

pi_9466308
Tja, ik vind het wel lullig voor zijn vriendin, maar ik kan er ook niks aan doen dat ik me tot hem aangetrokken voel. Er is gewoon iets tussen ons.
pi_9466442
tja, heb ut zelfde gehad met mijn vriend nu...

hij had een relatie van al heel lang met iemand, maar voelde zich tot mij aangetrokken en ik tot hem...

maar in zo'n geval laat ik meestal weinig merken, toen hebben we ook keertje sex gehad enzow, en uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt met zijn andere vriendin voor mij...

hun relatie liep bagger zei ie...

eigenlijk bijna ut zelfde verhaal, alleen hij was nie een goeie vriend ofzow, gewoon iemand die je met uitgaan ziet enzow, en ik weet nu ook wel da'k eigenlijk iets ruggengraat gehad zou moeten hebben en ervoor zorgen dat ie nie vreemd gaat enzow, maar ja, soms gaan dingen vanzelf...

maar ben um manieren aan ut bij leren, want zoiets moet ie nie bij mij flikken... (mmm, ik ben best wel egocentrisch bezig, naja, wat moet een mens anders )

maar gewoon afwachten... rustig aan doen en kijken wat er gebeurt, is meestal de beste oplossing...

zondag 30 maart 2003 @ 17:07:56 #5
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9466476
Even los van dat alles gezien.

Een ware bestaat niet. Zou ook te eng zijn. Er zijn meerdere alternatieven waren voor een persoon. Op deze manier kun je op 2 manieren je verhaal benaderen.

What will it be..

Dizzy new heights..
pi_9466500
het is sowieso verwarrend als je je aangetrokken voelt tot iemand en dus wel wat "wil uitproberen met die persoon" maar toch niet verliefd bent..
pi_9466628
niet doen is mijn advies... je kent die jongen lang, je kent zen vriendin en je weet niet zeker of je verliefd bent.. lijkt me duidelijke zaak, afblijve dus.
gelijk hedde, kapot gade
pi_9466664
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:14 schreef bier2k3 het volgende:
niet doen is mijn advies... je kent die jongen lang, je kent zen vriendin en je weet niet zeker of je verliefd bent.. lijkt me duidelijke zaak, afblijve dus.
Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.
pi_9466806
quote:
Op zondag 30 maart 2003 17:17 schreef Weopj het volgende:

[..]

Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.

ja dan moe je met em vreemdgaan en kijken wanneer alles ontploft.. da kan ook nog he
gelijk hedde, kapot gade
pi_9466988
Ik zou het niet doen , zo'n situatie kan je alleen maar ellende opleveren.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9467977
Ik wil het juist wel doen. Kan niet echt uitleggen waarom. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Zo raar is dat toch niet?
pi_9468008
Ja , ik denk gewoon dat je het graag wil , maar ik wil je wel waarschuwen dat dit een explosieve situatie gaat worden dan . En ben je bereid die gevolgen daarvan te dragen ?
pi_9474194
Eigenlijk ben ik wel bereid de gevolgen daarvan te dragen ja. Maar nu is het de vraag of hij dat ook wil. Ik heb m vandaag weer gezien. (Gisteravond ook trouwens, toen met vrienden samen) Hij is bij mij thuis geweest, we hebben niks gedaan ofzo, maar t was wel heel gezellig.
Heb net nog met hem op msn gepraat over wat we er nou mee moeten doen. Hij weet het nog niet, en we hebben het er morgen nog over.
pi_9479687
quote:
Op zondag 30 maart 2003 22:42 schreef Weopj het volgende:
Eigenlijk ben ik wel bereid de gevolgen daarvan te dragen ja. Maar nu is het de vraag of hij dat ook wil. Ik heb m vandaag weer gezien. (Gisteravond ook trouwens, toen met vrienden samen) Hij is bij mij thuis geweest, we hebben niks gedaan ofzo, maar t was wel heel gezellig.
Heb net nog met hem op msn gepraat over wat we er nou mee moeten doen. Hij weet het nog niet, en we hebben het er morgen nog over.
Da wordt waarschijnlijk een sex relatie en de gast blijft bij zen vriendin tenminste... ik ken mensen die het zo zouden aanpakken
gelijk hedde, kapot gade
pi_9479771
ik zou in zo een situatie niets doen als ik jou was!!
kijk zelf hoe of wat hij verder wil!! Voelt hij zich idd meer tot jou aangetrokken dan zijn vriendin dan neem ik aan dat hij het uitgaat maken!! Maar wie weet dacht hij idd van effies een one night stand!!
als je hem echt onwijs leuk vindt.. en je blijft ermee in je maag zitten denk ik dat het het beste is dat je het gewoon aan hem verteld wat je voor hem voelt!! Misschien voelt hij wel hetzelfde voor jou maar durft hij het niet te zeggen alleen te uiten en is hij bang om het uit te maken met zijn vriendin omdat hij niet zeker weet of jij wat voor hem voelt!!

Suc6 in ieder geval!!

" Werkend brein! "
pi_9479801
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:50 schreef Weopj het volgende:
Tja, waar zal ik eens mee beginnen?

Ik heb een goede vriend waar ik vaker al redelijk close mee omging, zoals knuffelen en kusjes op de wang. Hij heeft al een paar jaar een vriendin en zij vond dit niet echt erg ofzo. Ze was er namelijk altijd zelf bij.

Nou ben ik afgelopen weekend bij een feestje geweest waar hij ook was, maar zijn vriendin niet. Het was dus weer net zoals altijd. Na dat feest bleef ik bij een vriend van me logeren samen met die jongen en nog een andere vriend van me. En toen werd het allemaal nog veel closer. (Wat trouwens niet mijn initiatief was, want ik heb altijd volgehouden dat ik hun relatie niet wilde verstoren.) Dus hij wilde het wel zelf.

En nou ben ik dus helemaal kwijt wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendschap met die jongen niet kwijt en ik vond het ook helemaal niet erg om closer met elkaar om te gaan. Maar nou ben ik dus bang dat ik zijn relatie naar de klote help. Terwijl ik zijn vriendin ook goed ken. Ik praat met hem ook altijd heel vertrouwelijk over dingen waar ik het met anderen nooit over zal hebben, daarom wil ik die vriendschap ook niet kwijt.

Ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben, ik denk het eigenlijk zelf niet, al zou ik wel een relatie met hem willen hebben. T ligt allemaal zo ingewikkeld. Na die nacht zijn we wel weer gewoon met elkaar omgegaan zoals we altijd deden. (Misschien wat meer geknuffel, maar voor de rest niets anders, omdat de anderen het ook niet mogen merken, anders weet zijn vriendin het meteen.)

Help

godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.
pi_9482587
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.

och.. ik geloof dat jij ook genoeg rondsnoept
gelijk hedde, kapot gade
pi_9487575
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef armageddon1981 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je homo was... Maar ik weet wel zeker dat hij (die goede vriend van me) niet homo is.

Inmiddels heb ik weer aardig met m geknuffeld. I can't help it.

pi_9487630
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:18 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

Da wordt waarschijnlijk een sex relatie en de gast blijft bij zen vriendin tenminste... ik ken mensen die het zo zouden aanpakken

Grote kans ja, ik heb er zelf in principe ook niet zo'n probleem mee. Ik ben niet verliefd op hem, hij is gewoon aantrekkelijk. En dat van die sexrelatie zou goed kunnen ja.

Maar nou is het de vraag of ik dat kan maken tegenover zijn vriendin.

dinsdag 1 april 2003 @ 00:33:18 #20
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_9500915
En het antwoord is simpel.. nee
pi_9501341
Ik kan niks zeggen eigenlijk want ik heb wel vaker dingen met vrouwen gedaan die bezet waren. Maar als je hem echt leuk vind en haar goed kent, doe het dan niet, vertel hem dat dan alleen en dat je niks wilt zolang hij nog een vriendin heeft.

Geloof me als je het doet, gaat die vriendin je helemaal zwart zitten maken, en als hij niet voor jouw bij haar weggaat, dan zal hij je dus nooit meer zien en ben je hem als vriend ook kwijt.

geloof me ik heb hier ervaring mee!!!

Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_9502526
Tja dit is weer zo'n situatie waar één van tweeën eigenlijk even van de aardbodem zou moeten verdwijnen..
You never know what you have 'til it's gone....

maarja aan dat 'advies' heb je ook geen drol...

pi_9502550
Usher - U make me wanna
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_9502610
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten. Kun je haar polsen, en haar meteen het seintje geven dat die vriend minder aanleg tot trouw heeft dan ze misschien denkt.
pi_9502620
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 04:07 schreef dvr het volgende:
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten.
Ja daaaaaag
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_9503784
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 04:07 schreef dvr het volgende:
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten. Kun je haar polsen, en haar meteen het seintje geven dat die vriend minder aanleg tot trouw heeft dan ze misschien denkt.
Ho, wacht eens effetjes. Ik krijg nu het vermoeden dat een aantal mensen hier menen dat zijn vriendin ook een vriendin van mij is. Want dat is ze dus niet. Als dat zo was geweest was het hele verhaal een stuk makkelijker geweest want dan was het antwoord gewoon nee geweest.
pi_9505607
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 09:40 schreef Weopj het volgende:

[..]

Ho, wacht eens effetjes. Ik krijg nu het vermoeden dat een aantal mensen hier menen dat zijn vriendin ook een vriendin van mij is. Want dat is ze dus niet. Als dat zo was geweest was het hele verhaal een stuk makkelijker geweest want dan was het antwoord gewoon nee geweest.

In dat geval ... take your best shot
Als je met iedereen rekening moet gaan houden al ken je ze niet zou het leven wel een beetje heel erg ingewikkeld gaan worden.
  dinsdag 1 april 2003 @ 11:19:00 #28
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9505710
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 11:12 schreef GWD het volgende:

[..]

In dat geval ... take your best shot
Als je met iedereen rekening moet gaan houden al ken je ze niet zou het leven wel een beetje heel erg ingewikkeld gaan worden.

Dus alleen aan jezelf denken en de rest maar laten stikken? Want da's lekker makkelijk?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_9505902
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 11:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dus alleen aan jezelf denken en de rest maar laten stikken? Want da's lekker makkelijk?

Nee alleen als jij toch gevoelens hebt voor iemand, die bezet is door iemand die je niet eens kent. Dan zou ik het wel weten hoor.

Dat heeft niks te maken met allleen aan jezelf denken, maar ik ga niet aan mensen denken die ik neit eens ken.

dinsdag 1 april 2003 @ 12:40:41 #30
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_9507495
Als je 'm hebben wil, doe je best! Je zult hem heus wel krijgen want hij maakt nou niet de indruk dat hij zo vreselijk gehecht is aan zijn huidige vriendin. Maar, als je hem dan hebt, wat doe ermee? Hij heeft al bewezen dat hij niet zo erg betrouwbaar is... wil je zo iemand?
(want ik heb eigenlijk het idee dat je wel verliefd op hem bent en dat je wel een relatie met hem wil. Anders snap ik niet waar je je in godsnaam druk over maakt)
Hij doet het nu bij haar, straks doet hij het bij jou.
en haalt het maar net!
  dinsdag 1 april 2003 @ 14:31:16 #31
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_9511071
Tjah , ik heb t van allebei de kanten meegemaakt, en geloof me maar als hij niet bij zn vriendin weggaat , ben jij uiteindelijk de "lul" van t verhaal.....strakjes....als de lente/zomer weer voorbij is.

Overigens is er nix mis met een sexrelatie maar dan moet je je niet hechten aan deze knul

pi_9513992
quote:
Op zondag 30 maart 2003 schreef Weopj het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet verliefd op hem, hij is gewoon aantrekkelijk.

Dus weet je het nu of niet?
quote:
Ik wil het juist wel doen. Kan niet echt uitleggen waarom. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Zo raar is dat toch niet?
Nou ... doen zou ik zeggen. Je bent er zelf al over uit.
quote:
Grote kans ja, ik heb er zelf in principe ook niet zo'n probleem mee.
Nou dan? Wat let je? Waarom vraag je het nog?
quote:
Maar nou is het de vraag of ik dat kan maken tegenover zijn vriendin.

Zou iemand anders het kunnen maken tegenover jou als het jouw vriend was? Wat vind je zelf? Je wilt toch zelf behandeld worden zoals je anderen behandeld? Of ben jij de uitzondering?

Ik wou bijna zeggen, dat als jij respect hebt voor de relatie van hem en zijn vriendin, het niet moet doen, maar aan de andere kant heb je al gezegd dat hij zelf het initiatief nam. Dus hoe dan ook: doe het nou maar gewoon... want als ie 't niet met jou doet is 't waarschijnlijk met een van je vriendinnen.

*zucht*

pi_9540224
Tja, ik heb hem de afgelopen 5 dagen elke dag gezien en ik krijg elke dag lieve meeltjes van hem, dus ik denk dat t wel duidelijk is.

Toch nog even voor de duidelijkheid; ik ken zijn vriendin wel, maar het is geen vriendin van mij. Oke?

pi_9540301
Tja dat wil nog niet zeggen dat je daar geen narigheid mee krijgt. Ten tweede nu doet die poeslief tegen jou , maar stel dat je wat met hem krijgt en het uitgaat met dit meisje, wie zegt dan dat die dat hij het niet bij jou doet.
Volgens mij ben je wel degelijk verliefd maar juist omdat je maakt jezelf wijs dat het niet zo is en alleen de lust is .
Als het echt lust was had je niet zo blij geweest met elke dag contact en lieve sms-jes .
pi_9540473
quote:
Op woensdag 2 april 2003 17:40 schreef Weopj het volgende:
Tja, ik heb hem de afgelopen 5 dagen elke dag gezien en ik krijg elke dag lieve meeltjes van hem, dus ik denk dat t wel duidelijk is.

Toch nog even voor de duidelijkheid; ik ken zijn vriendin wel, maar het is geen vriendin van mij. Oke?

ja neuken dan...
gelijk hedde, kapot gade
pi_9540556
Was ik wel van plan ja..
pi_9540716
quote:
Op woensdag 2 april 2003 17:58 schreef Weopj het volgende:
Was ik wel van plan ja..
we horen wel wanneer we je een soa hebt (je zal vast niet de enige in de black book zijn )
gelijk hedde, kapot gade
  woensdag 2 april 2003 @ 18:44:23 #38
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_9541317
verliefd ben je duidelijk niet, neuken wil je wel. TJa.. en als jullie beide zijn relatie willen kapotmaken, dan moet dat maar. Het is net zo goed zijn fout.

als ik morgen (slecht voorbeeld..) maar goed... een meid tegenkomt, mn broek naar beneden trekt, me als een gek begint te pijpen en tussen het zuigen door verteld over haar vriendje in Lutjebroek, I don't give a shít.

Is het mn beste maat... whole different story. Logisch. euh.. de vriendin van mn beste maat dan... bij wijze van.. als ik haar interessant zou vinden

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_9541863
Oke, en wat denkt hij ervan? Naast dat ie gewoon wilt knuffelen? Wil hij een seksrelatie of is hij wel verliefd op jou? Want dat zou ook kunnen. Als jij niet verliefd bent, en tot hem bent aangetrokken, of te wel, je wilt gewoon lekker seksen met een lekker ventje, en hij met jou.. Dan moet je dat vooral doen, als jij er iig geen problemen mee hebt, dat hij zijn leutertje ook bij haar, en wie weet, bij wie nog meer, naar binnen stopt.
pi_9546764
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:07 schreef bier2k3 het volgende:

[..]

we horen wel wanneer we je een soa hebt (je zal vast niet de enige in de black book zijn )

Erg bedankt voor het vertrouwen dat jij hebt in mijn veilig vrijen! Ik kijk wel uit!
pi_9546863
quote:
Op woensdag 2 april 2003 19:08 schreef Marloekoe het volgende:
Oke, en wat denkt hij ervan? Naast dat ie gewoon wilt knuffelen? Wil hij een seksrelatie of is hij wel verliefd op jou? Want dat zou ook kunnen. Als jij niet verliefd bent, en tot hem bent aangetrokken, of te wel, je wilt gewoon lekker seksen met een lekker ventje, en hij met jou.. Dan moet je dat vooral doen, als jij er iig geen problemen mee hebt, dat hij zijn leutertje ook bij haar, en wie weet, bij wie nog meer, naar binnen stopt.
Tja, daar kan ik niet over oordelen, of hij verliefd op mij is.
pi_9546943
Nou kom op zeg! Dat merk je toch wel?? En zo niet.. Dan zal ik er toch op een subtiele manier achter komen als ik jou was!
pi_9547097
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:21 schreef Marloekoe het volgende:
Nou kom op zeg! Dat merk je toch wel?? En zo niet.. Dan zal ik er toch op een subtiele manier achter komen als ik jou was!
Ik krijg wel erg veel aandacht van hem ja, maar dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat ie verliefd op me is? Voor t zelfde geld wilt ie alleen maar sex met me. Dat kan ik toch niet ruiken?
Of ben ik nou zo naief?
  woensdag 2 april 2003 @ 22:39:39 #44
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_9547518
als ik iets moeilijk vind is 'zien' of iemand me echt leuk vindt....
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_9547567
ga de 'One' maar eens halen van de maand maart. Daar staat een mooi artikel in over relaties met mannen die al 'bezet' zijn. Misschien heb je er wat aan.
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_9549530
Als je over een half jaar in een ander topic loopt te piepen over hoe ontrouw jouw, destijds zo lieve, vriendje is en dat alle mannen klootzakken zijn... hoef je van mij iig geen medelijden te verwachten.
pi_9556960
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:56 schreef Bombie het volgende:
Als je over een half jaar in een ander topic loopt te piepen over hoe ontrouw jouw, destijds zo lieve, vriendje is en dat alle mannen klootzakken zijn...
Tel er maar niet te hard op.
  donderdag 3 april 2003 @ 14:32:57 #48
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_9558347
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:56 schreef Bombie het volgende:
Als je over een half jaar in een ander topic loopt te piepen over hoe ontrouw jouw, destijds zo lieve, vriendje is en dat alle mannen klootzakken zijn... hoef je van mij iig geen medelijden te verwachten.
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_9561157
quote:
Op woensdag 2 april 2003 22:17 schreef Weopj het volgende:

[..]

Erg bedankt voor het vertrouwen dat jij hebt in mijn veilig vrijen! Ik kijk wel uit!

bah safe sex.... ik hou er niet van
gelijk hedde, kapot gade
pi_9580542
Ik heb vandaag al 6 meeltjes van m gekregen
  vrijdag 4 april 2003 @ 14:42:48 #51
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_9580682
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:36 schreef Weopj het volgende:
Heeft die vent niks beters te doen?
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_9580723
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:42 schreef Kamphuys het volgende:

[..]

Heeft die vent niks beters te doen?

Op vrijdagmiddag?
  zondag 6 april 2003 @ 14:49:32 #53
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_9616260
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:36 schreef Weopj het volgende:
6 mailtjes van iemand waar je niet verliefd op bent, stomvervelend lijkt me dat dan!
en haalt het maar net!
pi_9641371
quote:
Op zondag 6 april 2003 14:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:

[..]

6 mailtjes van iemand waar je niet verliefd op bent, stomvervelend lijkt me dat dan!

Oke, ik heb geen topic geopend om commentaar te krijgen dat niet geleverd hoeft te worden als je alles goed leest.
pi_9641684
Er is trouwens verandering in de situatie. Ik begin toch sterkere gevoelens voor hem te krijgen en ik weet inmiddels heel zeker dat hij ook sterke gevoelens voor mij heeft.
  dinsdag 8 april 2003 @ 14:07:32 #56
46895 MaffeMaarten
Is dit retorisch?
pi_9656148
juist.. zoiets heb ik ook meegemaakt. vond al een tijdje een meisje erg leuk en op zomerkamp van scouting (niet zeuren), kregen we heel erg gevoelens voor elkaar, maar zij had een vriend. we hebben toen niet gezoen maar een paar weken na dat kamp hoorde ik dat haar vriend het uithad gemaakt om iets waar ik niks mee temaken heb en dat was 8 maanden geleden en nu hebben we nog steeds
dit is natuurijk wel de ideale manier, maar aan de reacties in dit topic te lezen ben je niet echt meer aan het twijfelen. suc-6 ermee!
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_9656293
Das zwaar klote! ken het ook! alleen heeft een vriendin van mij een vriend. Ik heb gewoon maar beetje afstand genomen, ook al denk ik van hmmz ik zou toch wel iets met haar willen hebben. Als ze echt gek op mij is moet ze het eerst maar uitmaken.

Dus je moet jezelf niet in een droom laten. Als hij echt meer wil dan moet ie het maar eerst uitmaken.

dinsdag 8 april 2003 @ 14:16:56 #58
46895 MaffeMaarten
Is dit retorisch?
pi_9656369
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 14:13 schreef Probity het volgende:
Das zwaar klote! ken het ook! alleen heeft een vriendin van mij een vriend. Ik heb gewoon maar beetje afstand genomen, ook al denk ik van hmmz ik zou toch wel iets met haar willen hebben. Als ze echt gek op mij is moet ze het eerst maar uitmaken.

Dus je moet jezelf niet in een droom laten. Als hij echt meer wil dan moet ie het maar eerst uitmaken.

ja, dat bedoelde ik dus ook zo'n beetje
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_9656932
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 14:07 schreef MaffeMaarten het volgende:
[..]
offtopic:- Hihi... Prince of Persia toch?
pi_9670671
Hij gaat nu dus idd een keuze maken. En als die keuze voor mij negatief uitpakt zal ik ervoor zorgen dat ik met mijn handen van hem afblijf. (zal lastig worden, maar toch lijkt me dat het beste)
pi_9706250
Oke, het is zover... Zijn vriendin is erachter dat ik verliefd op hem ben, ze weet niet dat hij ook verliefd op mij is. Maar nu blijft ie dus bij zijn vriendin. Ik voel me dus net zo goed klote, ik wist dat het zou gebeuren. Is dat een destructieve factor in vrouwen die altijd boven zal komen?
  vrijdag 11 april 2003 @ 02:17:12 #62
11119 IHOAKSISnoet
- Vet in je bek -
pi_9712478
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:06 schreef Weopj het volgende:
Oke, het is zover... Zijn vriendin is erachter dat ik verliefd op hem ben, ze weet niet dat hij ook verliefd op mij is. Maar nu blijft ie dus bij zijn vriendin. Ik voel me dus net zo goed klote, ik wist dat het zou gebeuren. Is dat een destructieve factor in vrouwen die altijd boven zal komen?
Nee hoor, alle mannen eten gewoon graag van twee walletjes. Alleen in dit geval is zijn vriendin er voortijdig achter gekomen, wat zijn escapades te veel in de weg zou kunnen komen staan.
*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
pi_9712840
Nou moet ik me dus inprenten dat het niet mijn schuld was? Dat is het deels toch wel, want ik wist dat hij een vriendin had en dat wat we deden verkeerd was.
pi_9915050
Inmiddels is zijn vriendin er ook achter gekomen dat hij verliefd op mij is... Nu is het pas echt feest in de tent! En ik zit de komende week de hele week met haar samen in een project !!
pi_9915101
Goh dan heb je het jezelf wel erg makkelijk gemaakt he. Nu heb je dus wel degelijk met haar te maken.
Hij kan dan wel verliefd zijn maar blijkbaar toch niet genoeg om zelf duidelijk een keuze te maken. Veel succes want ik denk dat deze situatie een hele nasleep gaat krijgen.
pi_9915387
Zoals het er nu uit ziet gaat zij het dus uitmaken.. Maar in de tussentijd heb ik dus wel geen zin meer in deze week.... Dus nu is t zaak om mezelf bij elkaar te rapen en gewoon lol proberen te maken.
pi_9915457
quote:
Op maandag 21 april 2003 15:12 schreef Weopj het volgende:
Zoals het er nu uit ziet gaat zij het dus uitmaken.. Maar in de tussentijd heb ik dus wel geen zin meer in deze week.... Dus nu is t zaak om mezelf bij elkaar te rapen en gewoon lol proberen te maken.
Zou ik je een tip mogen geven als het uit is , dan niet erintrappen als die voor je neus staat dat die jou wil omdat nu meer lijkt alsof je aan het lijntje gehouden word.
Ga gewoon voor een leuke vrije jongen , want dan loop je ook minder risico in de schoenen van dat meisje te staan later.
Gewoon lekker vrijgezel zijn en de boel de boel laten
pi_9915570
quote:
Op maandag 21 april 2003 15:12 schreef Weopj het volgende:
En nu zij ook niet zoveel trek meer heeft in die sloeber en hem dumpt als een baksteen, is ie voor jou ook niet meer zo interessant zeker?
pi_9915646
quote:
Op maandag 21 april 2003 15:22 schreef Bombie het volgende:

[..]

En nu zij ook niet zoveel trek meer heeft in die sloeber en hem dumpt als een baksteen, is ie voor jou ook niet meer zo interessant zeker?

Sorry, maar zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan er niks aan doen, maar ik geef gewoon heel veel om hem. Dat zal de komende tijd ook niet veranderen. Het is misschien inderdaad slimmer om verder te gaan en dan met een totaal ander persoon iets te beginnen, maar ik ben nog steeds verliefd op hem.
pi_9915696
quote:
Op maandag 21 april 2003 15:27 schreef Weopj het volgende:

[..]

Sorry, maar zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan er niks aan doen, maar ik geef gewoon heel veel om hem. Dat zal de komende tijd ook niet veranderen. Het is misschien inderdaad slimmer om verder te gaan en dan met een totaal ander persoon iets te beginnen, maar ik ben nog steeds verliefd op hem.

Nja... waarom al die ellende om af te haken wanneer je het voor elkaar hebt? Nou zou ik gewoon iets proberen op te bouwen met hem. Alleen zou ik hem wel heeeeeeeeeeeeeel goed in de gaten houden
pi_9915725
Als het uit gaat, zal ik dat idd proberen. Er zullen wel veel negatieve reacties op komen, omdat veel mensen in mijn omgeving dat niet slim vinden.
pi_9917053
quote:
Op maandag 21 april 2003 15:32 schreef Weopj het volgende:
Als het uit gaat, zal ik dat idd proberen. Er zullen wel veel negatieve reacties op komen, omdat veel mensen in mijn omgeving dat niet slim vinden.
Het gaat er toch om wat jij wilt? Niet die mensen in jouw omgeving
  maandag 21 april 2003 @ 18:14:21 #73
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_9918486
Vaag, hij gaat dus keihard vreemd, bereid je maar voor dat zal hij dan ook ongetwijfeld bij jou doen als ie weer een leuke meid tegenkomt.

Zoals eerder in dit topic vermeldt bestaan er meerdere "ware". Ik zou daar eerst maar eens over gaan nadenken.

Hoe oud ben je trouwens?

maandag 21 april 2003 @ 18:21:28 #74
38743 Kozz
Nu ff niet!
pi_9918596
Been there, done that and lost both......
"If we'd stop trying to be happy we could have a pretty good time."
pi_9921898
Ik ben 16. En hij gaat momenteel niet vreemd met mij. Het enige wat we doen is knuffelen, verder niks.
pi_9999119
Ik heb het overleefd en daar ben ik zeer blij om. Ik heb ondertussen deze week wel geen contact met hem gehad, van haar heb ik niet echt veel last gehad, terwijl ik had verwacht dat ik dat wel zou hebben. Dadelijk zie ik hem weer en dan zien we dan wel weer verder hoe het nu allemaal is.
  FOK!fotograaf zondag 27 april 2003 @ 11:48:27 #77
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10041870
ik heb misschien ook zoiets al de naam van dit topic beschrijft,
alleen verkeer ik nu nog in de zelfde staat als jij was toen jij dit topic opende,
en ik kan/durf om verschillende redenen niets te doen...
afwachten, ja dat lukt wel...
dat maar doen dan.....

wees gegroet

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_10042808
Och ja, hij weet gewoon niet wat ie wil. Dat is redelijk balen. Maar ik denk dat ik nu toch maar aan mezelf ga denken en mijn gevoelens in acht ga nemen. Wat zal betekenen dat ie fijn op kan zouten en hij t lekker zelf uit kan zoeken. Ik begin t onderhand zat te worden dat gezeiver de hele tijd. Ik wil ook graag duidelijkheid, maar dat kan ik dan weer niet eisen want dan maak ikzelf helemaal geen kans meer. Dat is dan jammer, maar ik ben het helemaal beu. En ja, ik ben nog steeds verliefd op hem, maar dit vind ik niet meer leuk. Als hij dan ook zo verliefd op mij is, mag hij dat wel laten merken. HIj zit gewoon nog veel te veel vast aan zijn vriendin, hij heeft niet eens het lef het uit te maken. Hij kan me de boom in!
pi_10042837
quote:
Op zondag 27 april 2003 11:48 schreef Xilantof het volgende:
ik heb misschien ook zoiets al de naam van dit topic beschrijft,
alleen verkeer ik nu nog in de zelfde staat als jij was toen jij dit topic opende,
en ik kan/durf om verschillende redenen niets te doen...
afwachten, ja dat lukt wel...
dat maar doen dan.....

wees gegroet

Ik waarschuw je, veel mensen laten hun vriend/in niet gaan voor iemand anders als ze er al lang genoeg een relatie mee hebben. Het is gewoon de zekerheid die ze niet kwijt willen en het besef dat ze altijd 1 van de twee pijn doen.

Pas op dat jouw gevoelens niet vergeten worden!
Veel succes!

pi_10044201
Ik zou het ook eens van de andere kant bekijken...

Mijn huidige vriendje was ook verliefd op mij terwijl ik met een andere jongen had.. En we waren ook behoorlijk close....en we wisten gewoon dat we elkaar leuk vonden. Nou dan zit er waarschijnlijk toch wat fout in je relatie (in dit geval die goeie vriend van je). Dus 't beste lijkt mij is dat die vriend van je maar eens goed gaat nadenken over z'n eigen relatie, jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin.

pi_10046129
Dat weet ikzelf goed genoeg. En ik heb het er ook voorzichtig met hem over gehad. En er zit idd iets mis in die relatie, het is gewoon op, ze zijn niet meer verliefd op elkaar. Maar ze hebben al zolang iets met elkaar dat het een 'gewoonte' is geworden. Dat is dan hun probleem als ze die gewoonte niet durven te doorbreken.
  FOK!fotograaf maandag 28 april 2003 @ 10:59:43 #82
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10063119
quote:
Op zondag 27 april 2003 12:54 schreef Weopj het volgende:

[..]

Ik waarschuw je, veel mensen laten hun vriend/in niet gaan voor iemand anders als ze er al lang genoeg een relatie mee hebben. Het is gewoon de zekerheid die ze niet kwijt willen en het besef dat ze altijd 1 van de twee pijn doen.

Pas op dat jouw gevoelens niet vergeten worden!
Veel succes!

dankje,
ik zal het nodig hebben, aangezien die persoon bij mij is huis woont
(tis geen familie hoor)
maar ik hoor nu elke dag hoe leuk ze het heeft met haar vriend, en dat is erg lastig voor mij....
maar ik hou het hopelijk wel vol........
ik wacht wel...

wees gegroet

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 28 april 2003 @ 11:05:47 #83
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10063234
ik weet eigenlijk gewoon niet wat ik moet doen...
ik ben wel blij dat ik haar met verschillende dingen kan helpen... maarja

ik weet echt niet wat ik moet beginnen,...
denk gewoon kijken hoe het loopt/komt....

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 28 april 2003 @ 22:01:46 #84
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10080012
ik weet vandaag uberhaupt niet of ik wat voel,
en als ik wat voel is het dan voldoende of echt iemand leuk te vinden...

ARGH ik weet het niet!!
ik weet niet was het nu is met mij.... met mijn gevoelens...

wees gegroet

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_10348395
Uhm.. Hoe gaat t inmiddels met je? Al een beetje beter een overzicht van wat je wel of niet wilt? Met mij gaat t inmiddels een stuk beter, hij kan me nog steeds de boom in en ik moet zeggen dat ie braaf in de boom blijft zitten.
En daar ben ik heel blij om. Dus nu kan ik verder met mijn leven. Nou ja, in ieder geval kan ik t proberen. Snel vergeten zal ik hem niet.
pi_10348535
Ik zeg altijd maar zo... If they do it with ya, they'll do it to ya... niet te vertrouwen, niet aan beginnen...

Ook al is het leuk, ook al is het spannend.. er raakt altijd iemand gewond... met jou en hem heb ik dan minder medelijden, maar zn vriendin verdient het niet. Eigenlijk kan ze het beter nu al weten..

Ja.. dat is het.. zorg dat zij het te weten komt.. dan is het uit en dan heb je hem voor jezelf.. wel snel weer dumpen, want hij is niet te vertrouwen.

nothing more to say...
pi_10348598
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:53 schreef Roosjuh het volgende:
Ik zeg altijd maar zo... If they do it with ya, they'll do it to ya... niet te vertrouwen, niet aan beginnen...

Ook al is het leuk, ook al is het spannend.. er raakt altijd iemand gewond... met jou en hem heb ik dan minder medelijden, maar zn vriendin verdient het niet. Eigenlijk kan ze het beter nu al weten..

Ja.. dat is het.. zorg dat zij het te weten komt.. dan is het uit en dan heb je hem voor jezelf.. wel snel weer dumpen, want hij is niet te vertrouwen.

Over wie heb je t nou hier? Als t over mij gaat, dan heb je het niet helemaal gevolgd. Want zij weet er alles van nu, en ik heb niks met hem gehad en tussen hem en mij is nu alles kapot. En zij blijft fijn bij hem.. Stom stom stom
pi_10348694
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:57 schreef Weopj het volgende:

[..]

Over wie heb je t nou hier? Als t over mij gaat, dan heb je het niet helemaal gevolgd. Want zij weet er alles van nu, en ik heb niks met hem gehad en tussen hem en mij is nu alles kapot. En zij blijft fijn bij hem.. Stom stom stom

Ja.. je hebt helemaal gelijk.. ik had 1 pagina gelezen en ging al meteen posten.. stom stom stom.. Mijn oprechte excuses.
Ik ken het probleem.. mannen.. echt.. ze denken maar aan (of met) een ding... Goeie beslissing dattie de boom in kan.. 't is een eikel.
Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje.. met de vervelende bijkomstigheid dat ik zelf ook in zo'n gewoonterelatie zit.
Maja.. t komt vast allemaal wel goed en overal een half jaar lachen we er om.
nothing more to say...
pi_10348734
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:03 schreef Roosjuh het volgende:

[..]

Ja.. je hebt helemaal gelijk.. ik had 1 pagina gelezen en ging al meteen posten.. stom stom stom.. Mijn oprechte excuses.
Ik ken het probleem.. mannen.. echt.. ze denken maar aan (of met) een ding... Goeie beslissing dattie de boom in kan.. 't is een eikel.
Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje.. met de vervelende bijkomstigheid dat ik zelf ook in zo'n gewoonterelatie zit.
Maja.. t komt vast allemaal wel goed en overal een half jaar lachen we er om.

Dat is wel te hopen ja..
pi_10348834
Tis wel een tijd om vreemd te gaan.. tis lente.. iedereen doet het geloof ik..
Tijd voor hersft, dat we allemaal weer gezellig met onze wolle truien en vriendjes voor de open haard gaan zitten knuffelen.

Veel sterkte ermee! Ik hoop voor je dat je niet definitief een goede vriend kwijt raakt.

nothing more to say...
pi_10348848
kweenie of je het nog een goede vriend vind....
nothing more to say...
  zondag 11 mei 2003 @ 02:26:16 #92
54569 ShinChan
For Women
pi_10349042
quote:
Op maandag 21 april 2003 21:02 schreef Weopj het volgende:
Ik ben 16. En hij gaat momenteel niet vreemd met mij. Het enige wat we doen is knuffelen, verder niks.
Sure, ik denk ook dat zijn vriendin dat zo op zal vatten... i know i wouldn't...

Hij is een lozer dat ie t doet EN dat ie t lef niet eens heeft om t uit te maken, en jij dat je t doet terwijl je weet dat ie een girl heeft...

jullie verdienen elkaar...

(Talib Kwali ft HiTek) I'll kill the first muthafucka that mess with me, I never bluff
pi_10349099
Leuke soap, ditte...

"De problemen in de liefde van het 16-jarige-roze-ijsje-meisje" hahaha!

Nee, even serieus.. erg lullig voor je hoor, maar genoeg andere leuke mannen single in de wereld, meid! (nou ben ik ook wel een leuke, single man, maar ik ben geen kandidaat haha) en je bent nog maar 16!!! Tijd zat dus... succes hè!

FOK!fotograaf zondag 11 mei 2003 @ 10:26:10 #94
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_10350530
quote:
Op zondag 11 mei 2003 01:44 schreef Weopj het volgende:
Uhm.. Hoe gaat t inmiddels met je? Al een beetje beter een overzicht van wat je wel of niet wilt? Met mij gaat t inmiddels een stuk beter, hij kan me nog steeds de boom in en ik moet zeggen dat ie braaf in de boom blijft zitten.
En daar ben ik heel blij om. Dus nu kan ik verder met mijn leven. Nou ja, in ieder geval kan ik t proberen. Snel vergeten zal ik hem niet.
met mij gaat het ook wel wat beter....
denk achteraf dat ik niet echt verliefd was, ik voldeed niet echt aan de "eisen" die je hebt als je verliefd ben (zoals iedereen beschrijft: vlinders, vrolijk enz)
maar toch hou ik iets specials bij die persoon...
ik moet dus nog erg veel voor me zelf uitzoeken...

dus helemaal over,,, nee dat is het niet.

wees gegroet

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_10350946
Moeilijk hoor Ik herken de situatie zelf ook.
Denk alleen dat zo'n persoon in 9 van de 10 gevallen zijn partner (met wie hij / zij al lang samen is) niet zal verlaten voor een ander.
Wat dat aangaat houden de meeste mensen liever vast aan hetgeen dat ze kennen i.p.v. dat ze de gok durven nemen en durven te stappen uit hun sleur relatie, die eigenlijk een gewoonte is geworden i.p.v. gebaseerd op liefde
  zondag 11 mei 2003 @ 11:40:03 #96
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_10351128
Ziehier een prachtige illustratie vanwaar mijn avatar
  zondag 11 mei 2003 @ 12:21:53 #97
54569 ShinChan
For Women
pi_10351609
Verder, blijf je gewoon uit andermans relatie. Als je weet dat die persoon al een relatie heeft, ga je daar niet in lopen klooien, door die ander op wat voor een manier dan ook te verleiden... Is gewoon zwaar asociaal en not done.

Verder: The same thou has did to them will be done to thee

(Talib Kwali ft HiTek) I'll kill the first muthafucka that mess with me, I never bluff
pi_10352991
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:26 schreef ShinChan het volgende:

[..]

Sure, ik denk ook dat zijn vriendin dat zo op zal vatten... i know i wouldn't...

Hij is een lozer dat ie t doet EN dat ie t lef niet eens heeft om t uit te maken, en jij dat je t doet terwijl je weet dat ie een girl heeft...

jullie verdienen elkaar...

quote:
Op zondag 11 mei 2003 12:21 schreef ShinChan het volgende:
Verder, blijf je gewoon uit andermans relatie. Als je weet dat die persoon al een relatie heeft, ga je daar niet in lopen klooien, door die ander op wat voor een manier dan ook te verleiden... Is gewoon zwaar asociaal en not done.

Verder: The same thou has did to them will be done to thee

Ik krijg zo het vage vermoeden dat jou ooit iets is aangedaan, wat hier op lijkt. En bedankt dat je denkt dat ik hem verleid heb, maar dat is dus niet zo. Ik ben ook niet helemaal achterlijk, het enige wat ik gedaan heb is met mijn stomme kop achter hem aanlopen (dat is dus wel deels heel achterlijk). Wat dat betreft is het meer zo geweest dat hij mij heeft proberen te verleiden.
pi_10353025
Vrijdagavond kreeg ik bloemetjes in m'n buik (nou ja, iets lager dan) van één helft van een lesbisch stelletje
En volgens mij was het nog wederzijds ook.
pi_10353055
quote:
Op zondag 11 mei 2003 14:11 schreef Aernout het volgende:
Vrijdagavond kreeg ik bloemetjes in m'n buik (nou ja, iets lager dan) van één helft van een lesbisch stelletje
En volgens mij was het nog wederzijds ook.
Tja, euh... Let vooral op jezelf en denk er maar aan dat degene die al een partner heeft bijna nooit die partner voor iemand anders op die manier verlaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')