Ik heb een goede vriend waar ik vaker al redelijk close mee omging, zoals knuffelen en kusjes op de wang. Hij heeft al een paar jaar een vriendin en zij vond dit niet echt erg ofzo. Ze was er namelijk altijd zelf bij.
Nou ben ik afgelopen weekend bij een feestje geweest waar hij ook was, maar zijn vriendin niet. Het was dus weer net zoals altijd. Na dat feest bleef ik bij een vriend van me logeren samen met die jongen en nog een andere vriend van me. En toen werd het allemaal nog veel closer. (Wat trouwens niet mijn initiatief was, want ik heb altijd volgehouden dat ik hun relatie niet wilde verstoren.) Dus hij wilde het wel zelf.
En nou ben ik dus helemaal kwijt wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendschap met die jongen niet kwijt en ik vond het ook helemaal niet erg om closer met elkaar om te gaan. Maar nou ben ik dus bang dat ik zijn relatie naar de klote help. Terwijl ik zijn vriendin ook goed ken. Ik praat met hem ook altijd heel vertrouwelijk over dingen waar ik het met anderen nooit over zal hebben, daarom wil ik die vriendschap ook niet kwijt.
Ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben, ik denk het eigenlijk zelf niet, al zou ik wel een relatie met hem willen hebben. T ligt allemaal zo ingewikkeld. Na die nacht zijn we wel weer gewoon met elkaar omgegaan zoals we altijd deden. (Misschien wat meer geknuffel, maar voor de rest niets anders, omdat de anderen het ook niet mogen merken, anders weet zijn vriendin het meteen.)
Help
ik heb 1 tip: nix doen en zien wat er gebeurt, je kunt wel van alles gaan ondernemen, maar daar kun je het alleen erger mee maken...
gewoon een one-night-stand met een goeie vriend, nix mis mee, als je een langere relatie hebt met iemand wil je zo af en toe wel es iets anders... (reden da'k ut nooit langer dan 2 maand heb volgehouden )
alleen het is redelijk lullig tegenover zijn vriendin en als jij dat ook echt had gevonden had je er echt wel voor gezorgd da ut nie zover gekomen zou zijn...
maar ja, nie moeilijk kijken hoe ut gaat en als je merkt dat hij zijn vriendin nie kwijt wil, maar ook achter jou aanzit, schoppen en um wat manieren bij brengen, want da's nie netjes...
en nu is het toch nog een lang lulverhaal geworden, da was nie helemaal ut plan
hij had een relatie van al heel lang met iemand, maar voelde zich tot mij aangetrokken en ik tot hem...
maar in zo'n geval laat ik meestal weinig merken, toen hebben we ook keertje sex gehad enzow, en uiteindelijk heeft hij het uitgemaakt met zijn andere vriendin voor mij...
hun relatie liep bagger zei ie...
eigenlijk bijna ut zelfde verhaal, alleen hij was nie een goeie vriend ofzow, gewoon iemand die je met uitgaan ziet enzow, en ik weet nu ook wel da'k eigenlijk iets ruggengraat gehad zou moeten hebben en ervoor zorgen dat ie nie vreemd gaat enzow, maar ja, soms gaan dingen vanzelf...
maar ben um manieren aan ut bij leren, want zoiets moet ie nie bij mij flikken... (mmm, ik ben best wel egocentrisch bezig, naja, wat moet een mens anders )
maar gewoon afwachten... rustig aan doen en kijken wat er gebeurt, is meestal de beste oplossing...
Een ware bestaat niet. Zou ook te eng zijn. Er zijn meerdere alternatieven waren voor een persoon. Op deze manier kun je op 2 manieren je verhaal benaderen.
What will it be..
quote:Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.
Op zondag 30 maart 2003 17:14 schreef bier2k3 het volgende:
niet doen is mijn advies... je kent die jongen lang, je kent zen vriendin en je weet niet zeker of je verliefd bent.. lijkt me duidelijke zaak, afblijve dus.
quote:ja dan moe je met em vreemdgaan en kijken wanneer alles ontploft.. da kan ook nog he
Op zondag 30 maart 2003 17:17 schreef Weopj het volgende:[..]
Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.
quote:Da wordt waarschijnlijk een sex relatie en de gast blijft bij zen vriendin
Op zondag 30 maart 2003 22:42 schreef Weopj het volgende:
Eigenlijk ben ik wel bereid de gevolgen daarvan te dragen ja. Maar nu is het de vraag of hij dat ook wil. Ik heb m vandaag weer gezien. (Gisteravond ook trouwens, toen met vrienden samen) Hij is bij mij thuis geweest, we hebben niks gedaan ofzo, maar t was wel heel gezellig.
Heb net nog met hem op msn gepraat over wat we er nou mee moeten doen. Hij weet het nog niet, en we hebben het er morgen nog over.
Suc6 in ieder geval!!
quote:godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.
Op zondag 30 maart 2003 16:50 schreef Weopj het volgende:
Tja, waar zal ik eens mee beginnen?Ik heb een goede vriend waar ik vaker al redelijk close mee omging, zoals knuffelen en kusjes op de wang. Hij heeft al een paar jaar een vriendin en zij vond dit niet echt erg ofzo. Ze was er namelijk altijd zelf bij.
Nou ben ik afgelopen weekend bij een feestje geweest waar hij ook was, maar zijn vriendin niet. Het was dus weer net zoals altijd. Na dat feest bleef ik bij een vriend van me logeren samen met die jongen en nog een andere vriend van me. En toen werd het allemaal nog veel closer. (Wat trouwens niet mijn initiatief was, want ik heb altijd volgehouden dat ik hun relatie niet wilde verstoren.) Dus hij wilde het wel zelf.
En nou ben ik dus helemaal kwijt wat ik moet doen. Ik wil mijn vriendschap met die jongen niet kwijt en ik vond het ook helemaal niet erg om closer met elkaar om te gaan. Maar nou ben ik dus bang dat ik zijn relatie naar de klote help. Terwijl ik zijn vriendin ook goed ken. Ik praat met hem ook altijd heel vertrouwelijk over dingen waar ik het met anderen nooit over zal hebben, daarom wil ik die vriendschap ook niet kwijt.
Ik weet ook niet of ik verliefd op hem ben, ik denk het eigenlijk zelf niet, al zou ik wel een relatie met hem willen hebben. T ligt allemaal zo ingewikkeld. Na die nacht zijn we wel weer gewoon met elkaar omgegaan zoals we altijd deden. (Misschien wat meer geknuffel, maar voor de rest niets anders, omdat de anderen het ook niet mogen merken, anders weet zijn vriendin het meteen.)
Help
quote:och.. ik geloof dat jij ook genoeg rondsnoept
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.
quote:
Op maandag 31 maart 2003 11:25 schreef armageddon1981 het volgende:[..]
godverdomme vuile trut dus je doet wel meer met mijn vriend dan alleen een beetje knuffelen.
Inmiddels heb ik weer aardig met m geknuffeld. I can't help it.
quote:Grote kans ja, ik heb er zelf in principe ook niet zo'n probleem mee. Ik ben niet verliefd op hem, hij is gewoon aantrekkelijk. En dat van die sexrelatie zou goed kunnen ja.
Op maandag 31 maart 2003 11:18 schreef bier2k3 het volgende:[..]
Da wordt waarschijnlijk een sex relatie en de gast blijft bij zen vriendin
![]()
tenminste... ik ken mensen die het zo zouden aanpakken
Maar nou is het de vraag of ik dat kan maken tegenover zijn vriendin.
Geloof me als je het doet, gaat die vriendin je helemaal zwart zitten maken, en als hij niet voor jouw bij haar weggaat, dan zal hij je dus nooit meer zien en ben je hem als vriend ook kwijt.
geloof me ik heb hier ervaring mee!!!
maarja aan dat 'advies' heb je ook geen drol...
quote:Ja daaaaaag
Op dinsdag 1 april 2003 04:07 schreef dvr het volgende:
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten.
quote:Ho, wacht eens effetjes. Ik krijg nu het vermoeden dat een aantal mensen hier menen dat zijn vriendin ook een vriendin van mij is.
Op dinsdag 1 april 2003 04:07 schreef dvr het volgende:
Jullie plezier weegt op geen enkele manier op tegen de pijn die je die vriendin er waarschijnlijk mee zou doen. Je zou eens met haar moeten praten. Kun je haar polsen, en haar meteen het seintje geven dat die vriend minder aanleg tot trouw heeft dan ze misschien denkt.
quote:In dat geval ... take your best shot
Op dinsdag 1 april 2003 09:40 schreef Weopj het volgende:[..]
Ho, wacht eens effetjes. Ik krijg nu het vermoeden dat een aantal mensen hier menen dat zijn vriendin ook een vriendin van mij is.
Want dat is ze dus niet. Als dat zo was geweest was het hele verhaal een stuk makkelijker geweest want dan was het antwoord gewoon nee geweest.
quote:Dus alleen aan jezelf denken en de rest maar laten stikken? Want da's lekker makkelijk?
Op dinsdag 1 april 2003 11:12 schreef GWD het volgende:[..]
In dat geval ... take your best shot
Als je met iedereen rekening moet gaan houden al ken je ze niet zou het leven wel een beetje heel erg ingewikkeld gaan worden.
quote:Nee alleen als jij toch gevoelens hebt voor iemand, die bezet is door iemand die je niet eens kent. Dan zou ik het wel weten hoor.
Op dinsdag 1 april 2003 11:19 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Dus alleen aan jezelf denken en de rest maar laten stikken? Want da's lekker makkelijk?
Dat heeft niks te maken met allleen aan jezelf denken, maar ik ga niet aan mensen denken die ik neit eens ken.
Overigens is er nix mis met een sexrelatie maar dan moet je je niet hechten aan deze knul
quote:Dus weet je het nu of niet?
Op zondag 30 maart 2003 schreef Weopj het volgende:[..]
Kan wel zijn, ik weet ten eerste niet of ik verliefd op hem ben en ten tweede voel ik me erg tot hem aangetrokken.
[..]
Ik ben niet verliefd op hem, hij is gewoon aantrekkelijk.
quote:Nou ... doen zou ik zeggen. Je bent er zelf al over uit.
Ik wil het juist wel doen. Kan niet echt uitleggen waarom. Het is gewoon een gevoel dat ik heb. Zo raar is dat toch niet?
quote:Nou dan? Wat let je? Waarom vraag je het nog?
Grote kans ja, ik heb er zelf in principe ook niet zo'n probleem mee.
quote:
Maar nou is het de vraag of ik dat kan maken tegenover zijn vriendin.
Zou iemand anders het kunnen maken tegenover jou als het jouw vriend was? Wat vind je zelf? Je wilt toch zelf behandeld worden zoals je anderen behandeld? Of ben jij de uitzondering?
Ik wou bijna zeggen, dat als jij respect hebt voor de relatie van hem en zijn vriendin, het niet moet doen, maar aan de andere kant heb je al gezegd dat hij zelf het initiatief nam. Dus hoe dan ook: doe het nou maar gewoon... want als ie 't niet met jou doet is 't waarschijnlijk met een van je vriendinnen.
*zucht*
Toch nog even voor de duidelijkheid; ik ken zijn vriendin wel, maar het is geen vriendin van mij. Oke?
quote:ja neuken dan...
Op woensdag 2 april 2003 17:40 schreef Weopj het volgende:
Tja, ik heb hem de afgelopen 5 dagen elke dag gezien en ik krijg elke dag lieve meeltjes van hem, dus ik denk dat t wel duidelijk is.Toch nog even voor de duidelijkheid; ik ken zijn vriendin wel, maar het is geen vriendin van mij. Oke?
quote:we horen wel wanneer we je een soa hebt
Op woensdag 2 april 2003 17:58 schreef Weopj het volgende:
Was ik wel van plan ja..
als ik morgen (slecht voorbeeld..) maar goed... een meid tegenkomt, mn broek naar beneden trekt, me als een gek begint te pijpen en tussen het zuigen door verteld over haar vriendje in Lutjebroek, I don't give a shít.
Is het mn beste maat... whole different story. Logisch. euh.. de vriendin van mn beste maat dan... bij wijze van.. als ik haar interessant zou vinden
quote:
Op woensdag 2 april 2003 18:07 schreef bier2k3 het volgende:[..]
we horen wel wanneer we je een soa hebt
(je zal vast niet de enige in de black book zijn
)
quote:Tja, daar kan ik niet over oordelen, of hij verliefd op mij is.
Op woensdag 2 april 2003 19:08 schreef Marloekoe het volgende:
Oke, en wat denkt hij ervan? Naast dat ie gewoon wilt knuffelen? Wil hij een seksrelatie of is hij wel verliefd op jou? Want dat zou ook kunnen. Als jij niet verliefd bent, en tot hem bent aangetrokken, of te wel, je wilt gewoon lekker seksen met een lekker ventje, en hij met jou.. Dan moet je dat vooral doen, als jij er iig geen problemen mee hebt, dat hij zijn leutertje ook bij haar, en wie weet, bij wie nog meer, naar binnen stopt.
quote:Ik krijg wel erg veel aandacht van hem ja, maar dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat ie verliefd op me is? Voor t zelfde geld wilt ie alleen maar sex met me. Dat kan ik toch niet ruiken?
Op woensdag 2 april 2003 22:21 schreef Marloekoe het volgende:
Nou kom op zeg! Dat merk je toch wel?? En zo niet.. Dan zal ik er toch op een subtiele manier achter komen als ik jou was!
quote:Tel er maar niet te hard op.
Op woensdag 2 april 2003 23:56 schreef Bombie het volgende:
Als je over een half jaar in een ander topic loopt te piepen over hoe ontrouw jouw, destijds zo lieve, vriendje is en dat alle mannen klootzakken zijn...
quote:
Op woensdag 2 april 2003 23:56 schreef Bombie het volgende:
Als je over een half jaar in een ander topic loopt te piepen over hoe ontrouw jouw, destijds zo lieve, vriendje is en dat alle mannen klootzakken zijn... hoef je van mij iig geen medelijden te verwachten.
quote:bah safe sex.... ik hou er niet van
Op woensdag 2 april 2003 22:17 schreef Weopj het volgende:[..]
Erg bedankt voor het vertrouwen dat jij hebt in mijn veilig vrijen! Ik kijk wel uit!
quote:Heeft die vent niks beters te doen?
Op vrijdag 4 april 2003 14:36 schreef Weopj het volgende:
Ik heb vandaag al 6 meeltjes van m gekregen
quote:Op vrijdagmiddag?
Op vrijdag 4 april 2003 14:42 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Heeft die vent niks beters te doen?
quote:6 mailtjes van iemand waar je niet verliefd op bent, stomvervelend lijkt me dat dan!
Op vrijdag 4 april 2003 14:36 schreef Weopj het volgende:
Ik heb vandaag al 6 meeltjes van m gekregen
quote:Oke, ik heb geen topic geopend om commentaar te krijgen dat niet geleverd hoeft te worden als je alles goed leest.
Op zondag 6 april 2003 14:49 schreef Tjingtjangtjong het volgende:[..]
6 mailtjes van iemand waar je niet verliefd op bent, stomvervelend lijkt me dat dan!
Dus je moet jezelf niet in een droom laten. Als hij echt meer wil dan moet ie het maar eerst uitmaken.
quote:ja, dat bedoelde ik dus ook zo'n beetje
Op dinsdag 8 april 2003 14:13 schreef Probity het volgende:
Das zwaar klote! ken het ook! alleen heeft een vriendin van mij een vriend. Ik heb gewoon maar beetje afstand genomen, ook al denk ik van hmmz ik zou toch wel iets met haar willen hebben. Als ze echt gek op mij is moet ze het eerst maar uitmaken.Dus je moet jezelf niet in een droom laten. Als hij echt meer wil dan moet ie het maar eerst uitmaken.
quote:offtopic:- Hihi... Prince of Persia toch?
Op dinsdag 8 april 2003 14:07 schreef MaffeMaarten het volgende:
[..]
quote:Nee hoor, alle mannen eten gewoon graag van twee walletjes. Alleen in dit geval is zijn vriendin er voortijdig achter gekomen, wat zijn escapades te veel in de weg zou kunnen komen staan.
Op donderdag 10 april 2003 21:06 schreef Weopj het volgende:
Oke, het is zover... Zijn vriendin is erachter dat ik verliefd op hem ben, ze weet niet dat hij ook verliefd op mij is. Maar nu blijft ie dus bij zijn vriendin. Ik voel me dus net zo goed klote, ik wist dat het zou gebeuren. Is dat een destructieve factor in vrouwen die altijd boven zal komen?
quote:Zou ik je een tip mogen geven als het uit is , dan niet erintrappen als die voor je neus staat dat die jou wil omdat nu meer lijkt alsof je aan het lijntje gehouden word.
Op maandag 21 april 2003 15:12 schreef Weopj het volgende:
Zoals het er nu uit ziet gaat zij het dus uitmaken.. Maar in de tussentijd heb ik dus wel geen zin meer in deze week.... Dus nu is t zaak om mezelf bij elkaar te rapen en gewoon lol proberen te maken.
quote:En nu zij ook niet zoveel trek meer heeft in die sloeber en hem dumpt als een baksteen, is ie voor jou ook niet meer zo interessant zeker?
Op maandag 21 april 2003 15:12 schreef Weopj het volgende:
Zoals het er nu uit ziet gaat zij het dus uitmaken.. Maar in de tussentijd heb ik dus wel geen zin meer in deze week.... Dus nu is t zaak om mezelf bij elkaar te rapen en gewoon lol proberen te maken.
quote:Sorry, maar zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan er niks aan doen, maar ik geef gewoon heel veel om hem. Dat zal de komende tijd ook niet veranderen. Het is misschien inderdaad slimmer om verder te gaan en dan met een totaal ander persoon iets te beginnen, maar ik ben nog steeds verliefd op hem.
Op maandag 21 april 2003 15:22 schreef Bombie het volgende:[..]
En nu zij ook niet zoveel trek meer heeft in die sloeber en hem dumpt als een baksteen, is ie voor jou ook niet meer zo interessant zeker?
quote:Nja... waarom al die ellende om af te haken wanneer je het voor elkaar hebt? Nou zou ik gewoon iets proberen op te bouwen met hem. Alleen zou ik hem wel heeeeeeeeeeeeeel goed in de gaten houden
Op maandag 21 april 2003 15:27 schreef Weopj het volgende:[..]
Sorry, maar zo zit ik dus niet in elkaar. Ik kan er niks aan doen, maar ik geef gewoon heel veel om hem. Dat zal de komende tijd ook niet veranderen. Het is misschien inderdaad slimmer om verder te gaan en dan met een totaal ander persoon iets te beginnen, maar ik ben nog steeds verliefd op hem.
quote:Het gaat er toch om wat jij wilt? Niet die mensen in jouw omgeving
Op maandag 21 april 2003 15:32 schreef Weopj het volgende:
Als het uit gaat, zal ik dat idd proberen. Er zullen wel veel negatieve reacties op komen, omdat veel mensen in mijn omgeving dat niet slim vinden.
Zoals eerder in dit topic vermeldt bestaan er meerdere "ware". Ik zou daar eerst maar eens over gaan nadenken.
Hoe oud ben je trouwens?
wees gegroet
quote:Ik waarschuw je, veel mensen laten hun vriend/in niet gaan voor iemand anders als ze er al lang genoeg een relatie mee hebben. Het is gewoon de zekerheid die ze niet kwijt willen en het besef dat ze altijd 1 van de twee pijn doen.
Op zondag 27 april 2003 11:48 schreef Xilantof het volgende:
ik heb misschien ook zoiets al de naam van dit topic beschrijft,
alleen verkeer ik nu nog in de zelfde staat als jij was toen jij dit topic opende,
en ik kan/durf om verschillende redenen niets te doen...
afwachten, ja dat lukt wel...
dat maar doen dan.....wees gegroet
Pas op dat jouw gevoelens niet vergeten worden!
Veel succes!
Mijn huidige vriendje was ook verliefd op mij terwijl ik met een andere jongen had.. En we waren ook behoorlijk close....en we wisten gewoon dat we elkaar leuk vonden. Nou dan zit er waarschijnlijk toch wat fout in je relatie (in dit geval die goeie vriend van je). Dus 't beste lijkt mij is dat die vriend van je maar eens goed gaat nadenken over z'n eigen relatie, jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin.
quote:dankje,
Op zondag 27 april 2003 12:54 schreef Weopj het volgende:[..]
Ik waarschuw je, veel mensen laten hun vriend/in niet gaan voor iemand anders als ze er al lang genoeg een relatie mee hebben. Het is gewoon de zekerheid die ze niet kwijt willen en het besef dat ze altijd 1 van de twee pijn doen.
Pas op dat jouw gevoelens niet vergeten worden!
Veel succes!
wees gegroet
ik weet echt niet wat ik moet beginnen,...
denk gewoon kijken hoe het loopt/komt....
ARGH ik weet het niet!!
ik weet niet was het nu is met mij.... met mijn gevoelens...
wees gegroet
Ook al is het leuk, ook al is het spannend.. er raakt altijd iemand gewond... met jou en hem heb ik dan minder medelijden, maar zn vriendin verdient het niet. Eigenlijk kan ze het beter nu al weten..
Ja.. dat is het.. zorg dat zij het te weten komt.. dan is het uit en dan heb je hem voor jezelf.. wel snel weer dumpen, want hij is niet te vertrouwen.
quote:Over wie heb je t nou hier? Als t over mij gaat, dan heb je het niet helemaal gevolgd. Want zij weet er alles van nu, en ik heb niks met hem gehad en tussen hem en mij is nu alles kapot. En zij blijft fijn bij hem.. Stom stom stom
Op zondag 11 mei 2003 01:53 schreef Roosjuh het volgende:
Ik zeg altijd maar zo... If they do it with ya, they'll do it to ya... niet te vertrouwen, niet aan beginnen...Ook al is het leuk, ook al is het spannend.. er raakt altijd iemand gewond... met jou en hem heb ik dan minder medelijden, maar zn vriendin verdient het niet. Eigenlijk kan ze het beter nu al weten..
Ja.. dat is het.. zorg dat zij het te weten komt.. dan is het uit en dan heb je hem voor jezelf.. wel snel weer dumpen, want hij is niet te vertrouwen.
quote:Ja.. je hebt helemaal gelijk.. ik had 1 pagina gelezen en ging al meteen posten.. stom stom stom.. Mijn oprechte excuses.
Op zondag 11 mei 2003 01:57 schreef Weopj het volgende:[..]
Over wie heb je t nou hier? Als t over mij gaat, dan heb je het niet helemaal gevolgd. Want zij weet er alles van nu, en ik heb niks met hem gehad en tussen hem en mij is nu alles kapot. En zij blijft fijn bij hem.. Stom stom stom
quote:Dat is wel te hopen ja..
Op zondag 11 mei 2003 02:03 schreef Roosjuh het volgende:[..]
Ja.. je hebt helemaal gelijk.. ik had 1 pagina gelezen en ging al meteen posten.. stom stom stom.. Mijn oprechte excuses.
Ik ken het probleem.. mannen.. echt.. ze denken maar aan (of met) een ding... Goeie beslissing dattie de boom in kan.. 't is een eikel.
Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje.. met de vervelende bijkomstigheid dat ik zelf ook in zo'n gewoonterelatie zit.
Maja.. t komt vast allemaal wel goed en overal een half jaar lachen we er om.
Veel sterkte ermee! Ik hoop voor je dat je niet definitief een goede vriend kwijt raakt.
quote:Sure, ik denk ook dat zijn vriendin dat zo op zal vatten... i know i wouldn't...
Op maandag 21 april 2003 21:02 schreef Weopj het volgende:
Ik ben 16. En hij gaat momenteel niet vreemd met mij. Het enige wat we doen is knuffelen, verder niks.
Hij is een lozer dat ie t doet EN dat ie t lef niet eens heeft om t uit te maken, en jij dat je t doet terwijl je weet dat ie een girl heeft...
jullie verdienen elkaar...
"De problemen in de liefde van het 16-jarige-roze-ijsje-meisje" hahaha!
Nee, even serieus.. erg lullig voor je hoor, maar genoeg andere leuke mannen single in de wereld, meid! (nou ben ik ook wel een leuke, single man, maar ik ben geen kandidaat haha) en je bent nog maar 16!!! Tijd zat dus... succes hè!
quote:met mij gaat het ook wel wat beter....
Op zondag 11 mei 2003 01:44 schreef Weopj het volgende:
Uhm.. Hoe gaat t inmiddels met je? Al een beetje beter een overzicht van wat je wel of niet wilt? Met mij gaat t inmiddels een stuk beter, hij kan me nog steeds de boom in en ik moet zeggen dat ie braaf in de boom blijft zitten.
En daar ben ik heel blij om. Dus nu kan ik verder met mijn leven. Nou ja, in ieder geval kan ik t proberen. Snel vergeten zal ik hem niet.
dus helemaal over,,, nee dat is het niet.
wees gegroet
Verder: The same thou has did to them will be done to thee
quote:
Op zondag 11 mei 2003 02:26 schreef ShinChan het volgende:[..]
Sure, ik denk ook dat zijn vriendin dat zo op zal vatten... i know i wouldn't...
Hij is een lozer dat ie t doet EN dat ie t lef niet eens heeft om t uit te maken, en jij dat je t doet terwijl je weet dat ie een girl heeft...
jullie verdienen elkaar...
quote:Ik krijg zo het vage vermoeden dat jou ooit iets is aangedaan, wat hier op lijkt. En bedankt dat je denkt dat ik hem verleid heb, maar dat is dus niet zo. Ik ben ook niet helemaal achterlijk, het enige wat ik gedaan heb is met mijn stomme kop achter hem aanlopen (dat is dus wel deels heel achterlijk). Wat dat betreft is het meer zo geweest dat hij mij heeft proberen te verleiden.
Op zondag 11 mei 2003 12:21 schreef ShinChan het volgende:
Verder, blijf je gewoon uit andermans relatie. Als je weet dat die persoon al een relatie heeft, ga je daar niet in lopen klooien, door die ander op wat voor een manier dan ook te verleiden... Is gewoon zwaar asociaal en not done.![]()
![]()
Verder: The same thou has did to them will be done to thee
quote:Tja, euh... Let vooral op jezelf en denk er maar aan dat degene die al een partner heeft bijna nooit die partner voor iemand anders op die manier verlaat.
Op zondag 11 mei 2003 14:11 schreef Aernout het volgende:
Vrijdagavond kreeg ik bloemetjes in m'n buik (nou ja, iets lager dan) van één helft van een lesbisch stelletje
En volgens mij was het nog wederzijds ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |