Het zijn de meest ingewikkelde banden die worden blootgelegd, met connecties and aftakkingen die reiken tot ver buiten de grenzen van menigeen land dat op een kaart gevonden kan worden.
De meest gevoelige details worden aangewezen, ze worden benoemd en binnen de kortste keren is een complot, waarvan zij die de theorie erachter denken te hebben ontrafeld, aan het licht gebracht.
Alles staat in verband met elkaar. Waar de een er heilig van overtuigd is dat het een zaak is die terugloopt tot aan het begin der tijden, is een ander bezig om een zaak te maken die de groten der aarden aan verschillende buitenaardsen bindt.
De meest waanzinnige conlcusies worden getrokken met vrijwel allemaal een ongekend aantal fouten, of moeten we zeggen gaten?
Mocht er inderdaad een complot worden gesmeed door de figuren die al sinds het begin van onze jaartelling aan de macht zijn, wat is dan het nut van dit magnifieke complot? Waarom hebben ze dan nog steeds niet gehandeld en hun doel vervuld?
Ze hebben alle macht al, wat let hen om de laatste stap te zetten. De meest intricate bloedlijnen die worden opgezet staan in schril contrast met de tijd die ze hebben gebruikt om hun doel te verwezenlijken.
En mocht er zo'n groot complot zijn opgezet, zouden de ondernemers, de bouwers, het risico nemen om vitale informatie zo dicht aan de oppervlakte te komen, waarom het risico lopen om ontdekt te worden?
Aangezien sommigen de wijsheid bezitten en verkondigen dat het complot aan het licht is gebracht, wat let de smid om zij, die de waarheid aan het licht hebben gebracht, niet te laten verdwijnen. De meeste complotten cirkelen rondom een elite, een groep individuen die alle macht al heeft vergaard en wie geen stro-breed in de weg kan worden gelegd.
Wat let hen om een individu die gevoelige informatie blootlegt, niet gewoon te laten verdwijnen van de aardbodem?
Wat is die absolute macht die de theoristen van menigeen complot-jager aan hun vijand toekent, als die niet word aangewend om volkomen geheimhouding te garanderen?
En gezien jou makke-schaap houding werkt het ook nog .
quote:maar als deze fracties, of fractie, zo machtig is als word beschreven, wat drijft hun dan nog voorwaarts. Wat is het doel van een complot, als je al in het bezit bent van een vrijwel absolute macht?
Op zaterdag 29 maart 2003 22:10 schreef Pushit het volgende:
Omdat het beter werkt de complot-jagers als gekken te bestempelen, scheelt ze een hoop kogels en gedoe.En gezien jou makke-schaap houding werkt het ook nog
.
Je mag het complot dan hebben ontrafeld, maar tegen wie wordt dat complot dan wel niet gesmeed? Telkens weer komt men met een nieuwe bloedlijn of met nieuwe bedenkingen omtrent de rol van prominente figuren in de wereldpolitiek, maar wat is het uiteindelijke doel van een complot?
Als je alle macht al bezit en alles al in handen hebt, waar wacht je dan nog op, wat staat je doel dan nog in de weg?
quote:Ja ja ja, tuurlijk.... dat is lekker makkelijk gezegd he.
Omdat het beter werkt de complot-jagers als gekken te bestempelen, scheelt ze een hoop kogels en gedoe.En gezien jou makke-schaap houding werkt het ook nog
.
Ik ga een stap verder : de complotjagers horen bij het complot omdat de complotmakers denken dat wij wel zouden denken van "het is makkelijker om ze voor gek te verklaren" terwijl ze de "echte" jagers wel omleggen.
Maar tis waar, hoe groter iets is, hoe meer aandacht het zal trekken... je heb meer communicatie nodig, meer geld, meer afspraken, meer beveiliging, meer enz.... ik denk dat de euh ...complot markt euh... redelijk zelf-regulerend is
quote:wat overigens een achterlijke opmerking is die van net zo veel intelligentie getuigd als dat jij mij beschuldigt.
En gezien jou makke-schaap houding werkt het ook nog.
Ik neem niet klakkeloos aan wat een mens mij presenteert aan zogenaamd bewijs voor een complot. Ik vraag me af welk doel dat complot heeft, wie de andere fracties zijn, wie is de tegenstander en wat is het uiteindelijke doel van dat complot en waarom hebben ze het tot op heden niet bereikt met de macht waarover ze al beschikken.
Dat ik me niet schaar achter de paranoide minderheid wil niet zeggen dat ik een mak schaap ben.
Zo zal het ongeveer in elkaar steken, ik geloof zelf trouwens niet in al die theorieën maar probeer me er even in te verplaatsen .
quote:Macht is macht, ongeacht wie er kennis van heeft. Ik denk niet dat als er al een wereldmacht is, die de behoefte heeft om zich uit te sloven. Wat is het nut ervan. Het heeft de macht, dat veranderd niet als die macht bekend is, sterker nog het zou in gevaar komen mocht het aan het licht komen.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:19 schreef Pushit het volgende:
Doel hebben ze al bereikt --> wereldmacht. Nu willen ze dat graag zo houden. En om macht te hebben over mensen zullen er dus ook mensen moeten zijn. Die mensen zijn wij. Vandaar dat er nu ook met internet veel complottheoriën de wereld ingeslingerd worden, zodat er afgunstig naar die macht kan worden gekeken. Want wat is macht als niemand er vanaf weet of er ook naar verlangd.
Het complot is wereldwijd, en de conspirators hebben haast (zie Irak).
Hun achilleshiel is: de mensheid krijgt het door, kennis verspreiding.
2003 is een beslissend jaar.
quote:Als mind control al het doel was, waarom is dat dan nog niet vervuld. De technologie die ze nodig zouden hebben om dit doel te verwezenlijken word hen al toegekend, waarom hebben ze die nog niet gebruikt.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:48 schreef M.ALTA het volgende:
Complot doel = mind control
En welk doel zou mind-control nou werkelijk hebben, ze hebben alle macht al, iedere opstand kan worden onderdrukt, en als ze al de wens hebben om slaven van de mensheid te maken, waar wachten ze dan nog op en waarom hebben ze dat dan al niet een kwart eeuw geleden gedaan.
Waarom wachten en omwegen maken? Waarom niet je grootste vijanden overhalen of slachtoffer van je doel maken, in plaats van ze de vrije hand te geven met het verspreiden van informatie.
quote:Af en toe.... ben ook jij maar een mind controlled mannetje... weet je zeker dat ze jou niet hebben gemaakt om elke complottheorie te verdrievoudigen in belangrijkheid en daardoor gek te laten lijken?
Op zaterdag 29 maart 2003 22:48 schreef M.ALTA het volgende:
Complot doel = mind controlHet complot is wereldwijd, en de conspirators hebben haast (zie Irak).
Hun achilleshiel is: de mensheid krijgt het door, kennis verspreiding.
2003 is een beslissend jaar.
quote:Als die samenzweerders al 2000 jaar bezig zouden zijn dan zouden ze nu toch wel het eea bereikt moeten hebben he....
Op zondag 30 maart 2003 01:20 schreef Fonkmeistah het volgende:
omdat het prutsers zijn met teveel hoogmoed waardoor ze steeds weer de fout maken om het gewone volk te onderschatten ..
Ik denk dat als ze werkelijk zo machtig zijn als jullie ons willen doen geloven, ze allang wereldheerschappij hadden. Kijk naar Saddam, of andere dictators (uit het verleden). Het lukt hen toch ook een complete "mind-control" te bewerkstelligen, hetzij op een kleinere schaal...
quote:Ik geloof zelf niet echt in die complottheorien, maar mind-control zie ik wel om me heen. Denk aan marketing, met als mooiste voorbeeld idiols. De winnaar heeft een plaatje gemaakt dat echt nergens naar klinkt en toch kopen mensen het massaal! En wat dacht je van al die mensen die liever een lelijk shirt hebben met heel groot tommy hilfiger er op dan een veel mooier shirt van merk X. Misschien zijn dit wel de eerste experimenten.
Op zaterdag 29 maart 2003 22:53 schreef Cairon het volgende:[..]
Als mind control al het doel was, waarom is dat dan nog niet vervuld. De technologie die ze nodig zouden hebben om dit doel te verwezenlijken word hen al toegekend, waarom hebben ze die nog niet gebruikt.
En welk doel zou mind-control nou werkelijk hebben, ze hebben alle macht al, iedere opstand kan worden onderdrukt, en als ze al de wens hebben om slaven van de mensheid te maken, waar wachten ze dan nog op en waarom hebben ze dat dan al niet een kwart eeuw geleden gedaan.
Waarom wachten en omwegen maken? Waarom niet je grootste vijanden overhalen of slachtoffer van je doel maken, in plaats van ze de vrije hand te geven met het verspreiden van informatie.
tot zover mijn 2 centjes
quote:Nou ja, mind-control uit de loop van een geweer is niet echt wat je noemt mind-control natuurlijk.
Op zondag 30 maart 2003 13:33 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Als die samenzweerders al 2000 jaar bezig zouden zijn dan zouden ze nu toch wel het eea bereikt moeten hebben he....
Ik denk dat als ze werkelijk zo machtig zijn als jullie ons willen doen geloven, ze allang wereldheerschappij hadden. Kijk naar Saddam, of andere dictators (uit het verleden). Het lukt hen toch ook een complete "mind-control" te bewerkstelligen, hetzij op een kleinere schaal...
quote:Er zijn zeer zeker bepaalde gassen bijv. die je gedrag kunnen beinvloeden, dus het gaat wel wat verder dan de bekende marketingtechnieken. Niet dat ik in groots opgezette complottheorieën geloof.
Op zondag 30 maart 2003 14:15 schreef LastYear het volgende:[..]
Ik geloof zelf niet echt in die complottheorien, maar mind-control zie ik wel om me heen. Denk aan marketing, met als mooiste voorbeeld idiols. De winnaar heeft een plaatje gemaakt dat echt nergens naar klinkt en toch kopen mensen het massaal! En wat dacht je van al die mensen die liever een lelijk shirt hebben met heel groot tommy hilfiger er op dan een veel mooier shirt van merk X. Misschien zijn dit wel de eerste experimenten.
tot zover mijn 2 centjes
Natuurlijk, marketing is bedoeld om je te beïnvloeden, maar dan is iedere discussie die je met iemand aangaat een vorm van "mind-control" (je zou wel eens beïnvloed kunnen worden door die ander).
Ook alles wat je ouders je bijgebracht hebben is mindcontrol. Als jij alleen maar brood van de Albertheijn heet is dat mindcontrol omdat je constant geconfronteerd wordt met hun logo.
Sorry, maar mij gaat het bovenstaande te ver. Je moet wel verschil kunnen maken.
Dat hele volkshordes achter een odo.. euhh.. idol aan gaan lopen waggelen is natuurlijk niet relevant. Of verwacht je dat jamai's teksten verborgen vrijmetselaar/reptillian teksten gaan bevatten?
Over mindcontrol met een pistool : "mindcontrol" zal altijd via een dwangmiddel moeten gaan, anders zou het niet 'nodig' zijn.
De hechte kring mensen rondom saddam zijn gewoon gehersenspoeld en die fedajeen rebbelen ok.
quote:Ja, die gassen zijn er, maar er zijn ook legio andere mogelijkheden. bovendien is het mij niet bekend dat die gassen je een bepaalde kant op kunnen 'sturen', maar alleen een bepaalde gemoedstoestand kunnen versterken/veranderen. Net zoals met HAARP : ze zijn aan het onderzoeken of je er depressief van kan worden (gemoedstoestand), maar 'gedachten' in iemands hoofd 'plaatsen' kan daar echt niet mee. (denk ik
Op zondag 30 maart 2003 14:19 schreef fokje het volgende:[..]
Er zijn zeer zeker bepaalde gassen bijv. die je gedrag kunnen beinvloeden, dus het gaat wel wat verder dan de bekende marketingtechnieken. Niet dat ik in groots opgezette complottheorieën geloof.
[Dit bericht is gewijzigd door bosgorilla op 30-03-2003 17:33]
quote:Ik weet niet wat er allemaal mogelijk is, van wat ik gehoord heb van een "insider": gassen waardoor je compleet gedesoriënteert raakt, dus niet zozeer een bepaalde gemoedstoestand versterken, maar ook zeker te veranderen. En ook; stoffen die in de richting van genetaliën van mensen worden gestuurt zodat ze onvruchtbaar worden. Er zal vast wel meer van dat soort verderfelijke viezigheid bestaan. Gedachten in iemands hoofd plaatsen lijkt me ook onwaarschijnlijk.
Op zondag 30 maart 2003 16:32 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Ja, die gassen zijn er, maar er zijn ook legio andere mogelijkheden. bovendien is het mij niet bekend dat die gassen je een bepaalde kant op kunnen 'sturen', maar alleen een bepaalde gemoedstoestand kunnen versterken. Net zoals met HAARP : ze zijn aan het onderzoeken of je er depressief van kan worden (gemoedstoestand), maar 'gedachten' in iemands hoofd 'plaatsen' kan daar echt niet mee. (vind ik
)
quote:De meeste complottheorien gaan er van uit dat staatshoofden, zoals bijvoorbeeld onze eigen Bea, de touwtjes in handen hebben. Ik ben wel van mening dat er e.e.a. staat te gebeuren, maar de huidige staatshoofden zijn hierbij slechts marionetten of in het geheel irrelevant voor de uitvoer. Het werkelijke gevaar zit in de hoek die je niet ziet.
Op zondag 30 maart 2003 16:54 schreef fokje het volgende:[..]
Ik weet niet wat er allemaal mogelijk is, van wat ik gehoord heb van een "insider": gassen waardoor je compleet gedesoriënteert raakt, dus niet zozeer een bepaalde gemoedstoestand versterken, maar ook zeker te veranderen. En ook; stoffen die in de richting van genetaliën van mensen worden gestuurt zodat ze onvruchtbaar worden. Er zal vast wel meer van dat soort verderfelijke viezigheid bestaan. Gedachten in iemands hoofd plaatsen lijkt me ook onwaarschijnlijk.
quote:Precies, ze zijn bijna gereed met hun klus.
Op zondag 30 maart 2003 13:33 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Als die samenzweerders al 2000 jaar bezig zouden zijn dan zouden ze nu toch wel het eea bereikt moeten hebben he....
De oorlog in Irak is illegaal.
De gehele wereld kijkt toe, en doet niks.
Dat is ook het werkelijke doel van deze oorlog:
Een test om te bekijken hoeveel men bereid is te accepteren van die gek G.W. Bush c.s.. (d.w.z. inclusief Balkenende en Bos).
In dit perspectief is de moord op Pim Fortuyn ook een relevante test geweest.
Daarom stoppen ze met de opmars naar Bagdad;
Om nog meer militairen aan te voeren om nog meer oorlogen te beginnen.
En Mind Control via de media werkt, want de meeste mensen dat het om Saddam of om de olie gaat.
quote:Maar wie zit daar dan uiteindelijk achter denk je? Die Bush heeft volgens mij al moeite met zijn eigen naam spellen, dus lijkt me niet dat die er achter zit.
Op zondag 30 maart 2003 19:00 schreef M.ALTA het volgende:[..]
Precies, ze zijn bijna gereed met hun klus.
De oorlog in Irak is illegaal.
De gehele wereld kijkt toe, en doet niks.Dat is ook het werkelijke doel van deze oorlog:
Een test om te bekijken hoeveel men bereid is te accepteren van die gek G.W. Bush c.s.. (d.w.z. inclusief Balkenende en Bos).
In dit perspectief is de moord op Pim Fortuyn ook een relevante test geweest.Daarom stoppen ze met de opmars naar Bagdad;
Om nog meer militairen aan te voeren om nog meer oorlogen te beginnen.En Mind Control via de media werkt, want de meeste mensen dat het om Saddam of om de olie gaat.
quote:Bush is idd maar een speelbal, wel een belangrijke speelbal.
Op zondag 30 maart 2003 19:09 schreef Mariel het volgende:[..]
Maar wie zit daar dan uiteindelijk achter denk je? Die Bush heeft volgens mij al moeite met zijn eigen naam spellen, dus lijkt me niet dat die er achter zit.
En Bush sr. is nog veel belangrijker met zijn militaire connecties.
Wat er achter zit: een plan.
Dit plan:
- totale vernietiging van alle niet-blanken in de wereld via oorlog, Aids, Ebola, hongersnood, drugs, farmacie, gif etc voor 2008.
- concentratie van alle militaire wapens in enkele handen.
- controle over olie en voedsel
- mind control over de rest van de wereldbevolking
- controle over de planeet en de lagere interdimensionale ruimte.
- gereed zijn voor de confrontatie met de nieuwkomers.
quote:Zoals jij dus?
Op zondag 30 maart 2003 01:20 schreef Fonkmeistah het volgende:
omdat het prutsers zijn met teveel hoogmoed waardoor ze steeds weer de fout maken om het gewone volk te onderschatten ..
Wil je nu nog eens wat afspreken of blijf je een i-netheldje die zelf niet naar buiten durft? .
quote:En waarom?
Op zondag 30 maart 2003 19:27 schreef M.ALTA het volgende:- totale vernietiging van alle niet-blanken in de wereld via oorlog, Aids, Ebola, hongersnood, drugs, farmacie, gif etc voor 2008.
-:X
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |