quote:Volgens mij een ei met een krokant laagje, lijkt me niet lekker.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:41 schreef K-otic het volgende:
Ik zag laatst een poster daarvan bij de plaatselijke snackbar.Wat is het? Wat zit erin? Is het lekker?
quote:Het leek op frietjes met een soort ragout eromheen, en daarover weer een laagje paneermeel. Dit alles in een balvorm, vandaar waarschijnlijk de benaming ei
Op zaterdag 29 maart 2003 20:46 schreef Jerommeke het volgende:[..]
Volgens mij een ei met een krokant laagje, lijkt me niet lekker.
quote:Hmmm klinkt heerlijk.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:47 schreef K-otic het volgende:[..]
Het leek op frietjes met een soort ragout eromheen, en daarover weer een laagje paneermeel. Dit alles in een balvorm, vandaar waarschijnlijk de benaming ei
quote:Toevallig raakte ik deze week op een beurs aan de praat met de formulemanager van Foodmaster (keten van cafetaria's) en die gaf schamperend aan dat het friet-ei toch wel in aanmerking kwam voor de titel "minstlopende artikel uit de hele vitrine". Als een snackbar er 1 in de week verkoopt, dan is het veel. Het schijnt een Schotse of Ierse specialiteit te zijn; daar worden ze dus ook enorm veel gegeten maar de Nederlander zit er blijkbaar niet echt op te wachten.
Op zaterdag 29 maart 2003 21:22 schreef ranja het volgende:
Valt in de categorie 'daar hadden we best zonder gekund'
lijkt idd een vreemde combinatie maar is toch zeker wel lekker , vooral op een broodje!
'k vind 't vies, want 't ei is vooraf al lang gekookt, om 't goed houdbaar te houden.
Daardoor is de structuur van 't ei echt vies. En dan nog die gore ragout erom...
Mijn ex maakte ze ook nog wel zelf thuis.
Kids vinden het ook zeer smakelijk.
quote:Scotch eggs?
Op zaterdag 29 maart 2003 21:30 schreef Fling het volgende:[..]
Toevallig raakte ik deze week op een beurs aan de praat met de formulemanager van Foodmaster (keten van cafetaria's) en die gaf schamperend aan dat het friet-ei toch wel in aanmerking kwam voor de titel "minstlopende artikel uit de hele vitrine". Als een snackbar er 1 in de week verkoopt, dan is het veel. Het schijnt een Schotse of Ierse specialiteit te zijn; daar worden ze dus ook enorm veel gegeten maar de Nederlander zit er blijkbaar niet echt op te wachten.
Lijkt mij helemaal niks eigenlijk.
Mijn paps haalde dat vroeger nog wel es.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |