quote:Zieke mensen wist je dat de meeste van die Amerikaanse zenders eigendommem zijn van de Amerikaanse Joden CNN enzo
Op zaterdag 29 maart 2003 20:13 schreef SilverSpirit het volgende:
Net nog een Jood op tv die vindt dat 1 amerikaan meer waard is dan 100.000 Irakezen.
quote:Wat maakt jou dan zo veel beter als jij het andersom vindt?
Op zaterdag 29 maart 2003 20:13 schreef SilverSpirit het volgende:
Net nog een Jood op tv die vindt dat 1 amerikaan meer waard is dan 100.000 Irakezen.
quote:En dat blijkt uit wat precies ?
Op zaterdag 29 maart 2003 20:11 schreef El_Catalan het volgende:
Dat heb ik je al uitgelegd aan het begin je komt over als een sensatiepersoon die het leuk vind als er rakketen worden afgevuurd
quote:Goed uitkomen ... het is gewoon de huidige stand van zaken aan het front ... of mag dat niet in dit topic. We are where we are ... verder heb ik er weinig over te melden.
net zoals je opmerkingen van daarnet jij wilt de dingen zien die je goed uitkomen in dit geval alles van de Amerikanen
quote:Ik kijk dan ook heel weinig CNN en Arabische zenders kan ik niet ontvangen ...
maar ik zal je wat zeggen cnn is bullshit en het zelfde geld voor de arabische zenders in deze oorlog kan je niks geloven van beide kanten niet
quote:Zo is het ons wel voorgeschoteld en ook aan de mannen aan het front:
Op zaterdag 29 maart 2003 19:51 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Crap, al dat gehuil dat het niet snel genoeg gaat etc ... dan hadden we beter gelijk alles plat gegooid.
quote:http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2896439.stm
Here on the frontline this conflict is taking its toll on morale.
I can see the signs in the US marines I am with outside Nasiriyah.Quite a few of the troops have said to me that this isn't what they were expecting.
They have had a tiring week of guerrilla-style fighting and it continues.
They are frustrated that their political masters gave the American public the impression that it would be easier than it's turned out to be.
But, also that they should have given them more expectation about Iraqi resistance like this.
They don't want to admit they can't deal with it, but I think there is definitely a sense that it is not the kind of fighting that they were really trained for.
quote:Dat klopt, en dat is idd een blunder ... met name de politici hebben hier gefaald. Zeker omdat het militaire plan niet zo heel veel opties toelaat.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:18 schreef schatje het volgende:
Zo is het ons wel voorgeschoteld en ook aan de mannen aan het front:
Laatst zei oud-Navo voorzitter Clark er iets heel interessant over nl dat de Iraakse oppositie blijkbaar de Amerikanen iets had voorgespiegeld mbt tot opstanden in het Zuiden van Irak.
Maar goed, het begin is gemaakt ... ik ga er voorlopig vanuit dat het al bij al een dikke maand gaat duren (subjectief uiteraard). Is nog steeds een korte oolog imo.
quote:Je kijkt weinig CNN maar je gelooft wel dat dat de huidige stand van zaken is vreemd
Op zaterdag 29 maart 2003 20:18 schreef battlesickloner het volgende:[..]
En dat blijkt uit wat precies ?
[..]Goed uitkomen ... het is gewoon de huidige stand van zaken aan het front ... of mag dat niet in dit topic. We are where we are ... verder heb ik er weinig over te melden.
[..]Ik kijk dan ook heel weinig CNN en Arabische zenders kan ik niet ontvangen ...
quote:Persoonlijke aanval
Op zaterdag 29 maart 2003 20:16 schreef Disorder het volgende:[..]
Wat maakt jou dan zo veel beter als jij het andersom vindt?
quote:Je voelt je wel aangesproken..
Op zaterdag 29 maart 2003 20:28 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Persoonlijke aanval
quote:Stadsgevechten zijn tijdrovend en bloedig, en daar is Irak juist op uit.Het zal lastig worden met een stad als Baghdad met zo'n vijf miljoen inwoners, Irakese soldaten die zich tussen de burgers schuil gaan houden.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:23 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Dat klopt, en dat is idd een blunder ... met name de politici hebben hier gefaald. Zeker omdat het militaire plan niet zo heel veel opties toelaat.
Laatst zei oud-Navo voorzitter Clark er iets heel interessant over nl dat de Iraakse oppositie blijkbaar de Amerikanen iets had voorgespiegeld mbt tot opstanden in het Zuiden van Irak.
Maar goed, het begin is gemaakt ... ik ga er voorlopig vanuit dat het al bij al een dikke maand gaat duren (subjectief uiteraard). Is nog steeds een korte oolog imo.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 29-03-2003 20:32]
quote:Tsja, ik kan ook blindelings de Iraakse rat van informatie geloven ... maar echt veel lost die ook niet.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:27 schreef El_Catalan het volgende:
Je kijkt weinig CNN maar je gelooft wel dat dat de huidige stand van zaken is vreemd
quote:Als je niets beter te doen hebt, dan moet je dat vooral doen ... maar jij noemt me dus een sensatiebelust persoon afgaande op quotes die je nog moet gaan zoeken .. werkelijk interessant.
Dat je er van houd zie ik aan je icon die je gebruikt en aan je ondertitel ik zal straks om 10 uur de Topics gaan doorspitten om nog een paar leuke opmerkingen van je zoeken en dan zal ik ze hier neerzetten!
Maar eigenlijk interesseert dit soort geneuzel me weinig, je produceert heel weinig ontopic dus misschien toch maar een ander topic zoeken ?
quote:Dat wordt idd een groot probleem ... maar goed tot zover is maar weinig van de voorspellingen uitgekomen dus misschien valt het allemaal nog wel mee.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:31 schreef schatje het volgende:
Stadsgevechten zijn tijdrovend en bloedig, en daar is Irak juist op uit.Het zal lastig worden met een stad als Baghdad met zo'n vijf miljoen inwoners, Irakese soldaten die zich tussen de burgers schuil gaan houden.
quote:Ik denk het wel, sommige Irakezen hebben inmiddels niks te verliezen.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:34 schreef domolanglekker het volgende:
na die zelfmoordaanslag vraagt ik mij af.. krijgen we nog veel meer van dit soort ongein te zien? (of liever gezegd de coalitietroepen?)
quote:Haha je word steeds grappiger eigenlijk nu word mij ook verteld dat ik een ander topic moet gaan zoeken!
Op zaterdag 29 maart 2003 20:32 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Tsja, ik kan ook blindelings de Iraakse rat van informatie geloven ... maar echt veel lost die ook niet.
[..]Als je niets beter te doen hebt, dan moet je dat vooral doen ... maar jij noemt me dus een sensatiebelust persoon afgaande op quotes die je nog moet gaan zoeken .. werkelijk interessant.
Maar eigenlijk interesseert dit soort geneuzel me weinig, je produceert heel weinig ontopic dus misschien toch maar een ander topic zoeken ?
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 29-03-2003 20:40]
quote:hou t dan wel on topic
Op zaterdag 29 maart 2003 20:35 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Haha je word steeds grappiger eigenlijk nu word mij ook verteld dat ik een ander topic moet gaan zoeken!
! Ventje ik bepaal nog altijd zelf of ik hier post oke
quote:Aan beide kanten.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:34 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Dat wordt idd een groot probleem ... maar goed tot zover is maar weinig van de voorspellingen uitgekomen dus misschien valt het allemaal nog wel mee.
quote:heb ook vernomen dat er twee irakezen zich overgegeven hebben die vanuit baghdad waren gestuur om zelfmoordaanslagen te plegen. ALs ze weigerden zouden ze gexecuteerd worden...
Op zaterdag 29 maart 2003 20:35 schreef SilverSpirit het volgende:[..]
Ik denk het wel, sommige Irakezen hebben inmiddels niks te verliezen.
Je hebt een geweer, maar de vijand is overal: ieder raam kan een vijandelijke soldaat verbergen.
En als je daar dan staat, in een gebouw dat beschutting kan bieden, vorm je een erg goed doelwit voor een vijandelijke handgranaat.
Je gaat ook echt niet de straat op! Als je al naar een ander gebouw wilt, blaas je een muur op en hoopt dat er aan de andere kant geen vijanden zijn.
Maar, dan ga je toch in een tank zitten? Hm. Een tank in een stad? Hm. Natuurlijk kunnen de soldaten er omheen niet te dicht in de buurt komen, want als je door een gebouw heenrijd zul je daar zelf weinig last van hebben (zolang het niet in zijn geheel bovenop je valt), maar de infanterie heeft wel flink last van vallende brokstukken.
En een tank in een stad is natuurlijk een ideaal doelwit voor een anti-tank raket...
quote:Teken dus dat er meer aanslagen komen
Op zaterdag 29 maart 2003 20:38 schreef domolanglekker het volgende:[..]
heb ook vernomen dat er twee irakezen zich overgegeven hebben die vanuit baghdad waren gestuur om zelfmoordaanslagen te plegen. ALs ze weigerden zouden ze gexecuteerd worden...
quote:
1857: British intelligence sources say Iraq has replaced the commander of air defence forces after Iraqi surface-to-air missiles, aimed at Western warplanes, had missed and fallen back on the Iraqi capital.
quote:Dan waren die 2 marktexplosies dus misschien toch.....
Op zaterdag 29 maart 2003 20:44 schreef battlesickloner het volgende:[..]
quote:Urban Warfare
Op zaterdag 29 maart 2003 20:43 schreef DiGuru het volgende:
Denk er eens over na: jij bent een soldaat, en moet samen met je collega's Bagdad binnen.
quote:En irakese burgers vechtend als soldaten
Op zaterdag 29 maart 2003 20:31 schreef schatje het volgende:Stadsgevechten zijn tijdrovend en bloedig, en daar is Irak juist op uit.Het zal lastig worden met een stad als Baghdad met zo'n vijf miljoen inwoners, Irakese soldaten die zich tussen de burgers schuil gaan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |