abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 16:24:24 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9561412
quote:
Op donderdag 3 april 2003 15:51 schreef Artman het volgende:

[..]

Bijdehandje

gniffel

ik begin nu toch wel te balen met mijn gba (met afterburner) iedereen heeft al een sp en ik zit nog steeds te wachten tot ik kan bestellen

denk dat ik ipv wing commander maar een ander spel ga bestellen, het duurt mij veel te lang

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 3 april 2003 @ 17:02:35 #202
43679 timostanovic
Planet Gameboy
pi_9562367
quote:
Op donderdag 3 april 2003 15:30 schreef Artman het volgende:
timostanovic why gooi jij je SP in het gras op de foto's van je site !!
Zo'n kastje is heilig ! U heeft gezondigd.
Als je goed leest, is die fotoreportage niet van mij, maar van een andere crewmember. Hij komt uit Belgie, zegt al genoeg Y:
Planet Gameboy: www.planetgameboy.cjb.net
pi_9563042
Ik heb me even weten los te rukken uit Metroid fusion Lekker spel, maar ik laat em ff liggen (ARGHHH) ... ik speel em wel verder op mijn SP
There's a frood who really knows where his towel is.
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 18:58:05 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9564406
en voor de mensen die twijfelen aan de capaciteiten van de GBA, hier wat (vrij oude) shit om te showen wat er mogenlijk is

en een filmpje
http://www.pocketeers.com/ohe1.mpg

[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 03-04-2003 19:27]

pi_9564882
Mja, dat filmpje heeft nog wel op gbadome gestaan dacht ik ... ziet er knap uit, maar als je het filmpje ziet dan kom je erachter dat de models zuigen en dat ze dom rond ... glijden / zweven ...
  Moderator donderdag 3 april 2003 @ 19:41:46 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9564967
jah heeft er idd wel opgestaan volgens mij

er zitten verder geen gameplay elementen in dus daarom lijkt het net of de spelers als kippen zonder koppen in de rondte zweven maar het geeft wel aan dat er mooie dingen mogelijk zijn

Moderator donderdag 3 april 2003 @ 20:18:57 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9565687
ik heb trouwens officieel besloten dat ik op 11 april een gba sp p0k0m0n style ga preorderen bij het p0k0k0m0n centre in japan.

kost me 98,95 euro (thank god for a strong euro ) zonder verzendkosten maja die zijn ongetwijfeld geen 40 euro dus ben ik alsnog goedkoper uit

en dan bestel ik die games later bij dvdboxoffice.com

er staat dan wel zo'n p0k0m0n op maar uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat deze p0k0m0n een l33t beestje en bovendien istie vrijwel onzichtbaar.

maar als hollander met oranje gba sp ben ik natuurlijk wel de l33tst3 gba sp'ert in de trein ... & image = everything

tenzij ze dat klote beest herkennen want dan ben ik de dw33bst3 sp'ert in de trein ... maja helemaal alsof iemand toe gaat geven dat hij die pokomon dingen kent

THE PLAN CAN NOT FAIL!!!!!

I think therefore I am sp3c

donderdag 3 april 2003 @ 20:45:08 #208
43679 timostanovic
Planet Gameboy
pi_9566114
Vraagje. Ik heb Castlevania voor 15 euro zien liggen. Is het een tip of kan ik hem beter laten liggen?
pi_9566134
quote:
Op donderdag 3 april 2003 20:45 schreef timostanovic het volgende:
Vraagje. Ik heb Castlevania voor 15 euro zien liggen. Is het een tip of kan ik hem beter laten liggen?
Waar?

En niet laten liggen natuurlijk, is een koopje!

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  donderdag 3 april 2003 @ 20:49:22 #210
43679 timostanovic
Planet Gameboy
pi_9566194
quote:
Op donderdag 3 april 2003 20:46 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Waar?

En niet laten liggen natuurlijk, is een koopje!

Intertoys
pi_9571543
Ik heb Castlevenia weten te kopen op een beurs voor 10 euro Doosje was ietswat beschadigd ... maar het gaat om de game

Ik ben trouwens toch weer een stukje verder met metroid gegaan *stout* Ga nu de 2e ruimte / afdeling in (ik heb net die hele eerste uitgeroeid )

vrijdag 4 april 2003 @ 00:12:37 #212
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9571961
quote:
Op donderdag 3 april 2003 08:42 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ben ook niet geheel kleurenblind... ik zie alleen verschil tussen groen en rood niet goed....

Ja, precies, dat is de meest algemene vorm. Die kennis was ook niet helemaal kleurenblind, maar met die ouwe Atari spellen hadden dingen vaak maar 1 kleur, waardoor je dingen niet goed van elkaar kon onderscheiden.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  vrijdag 4 april 2003 @ 00:20:54 #213
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_9572112
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:28 schreef tsuihark het volgende:
- geen fatsoenlijke joystick. Na de Arcade joysticks heb ik uberhaupt geen goeie meer gezien.
- de accu is niet verwisselbaar, dus een paar extra kopen heeft geen zin.
- het speakertje gaat niet hard genoeg, het komt niet over het gemiddelde gesprek heen.
- hij is nog steeds te groot.
- L en R knop zijn iets te makkelijk in te drukken.
- de hardware is vervelend ingewikkeld, geen tijd of zin om dat te leren programmeren. GP32 wel.

Wel prima spul hoor, maar het kan altijd beter

De Arcade joystick, ja daar heb ik er nog wel een paar van. Niet zo heel lang geleden nog tegen m'n neef lopen gamen met die dingen op de Amiga. Menselief, je kunt daarna met je handen in een bak ijs gaan zitten. Mensen die over RSI klagen zijn eigenlijk allemaal mietjes (ik heb ook zonder problemen meer dan een jaar zitten werken achter een interlaced 50hz monitor )

De thumbstick van de Neogeo Pocket is geweldig, ook met microswitches, beste stick voor een portable die er is.

De accu is verwisselbaar, maar je moet er een kruiskop schroevendraaier voor hebben en wedden dat dat plastic heel snel gaar wordt van die schroef (Is ook zo met die sleutelhanger G&W spelletjes).

Ja, die GBA speakertjes zijn waardeloos, de Lynx heeft een behoorlijke speaker, maar die is dan ook een stuk groter.

Kleiner moet ie denk ik niet zijn, dan houdt hij helemaal niet meer lekker vast.

L en R buttons heb ik inderdaad vaker klachten over gehoord.

Wat programmeren betreft is de Lynx ook wel fijn, alleen 65C02 machinecode is behoorlijk beperkt.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_9572191
Ach, wie heeft er nog een gba nodig als we ons gewoon zelf in the matrix pluggen hehe
  vrijdag 4 april 2003 @ 07:38:01 #215
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_9573531
Dat Draxter tasje wat je kan winnen is een mooi ding, ik heb alleen die lompe klip eraf gesloopt, ik ga echt niet met mn GBA aan mn broek lopen ofzo (daar hangt mn sleutelbos+ bonuskaart al )
  vrijdag 4 april 2003 @ 07:39:55 #216
44699 err
pi_9573540

WTF is donkey kong hier aan het doen?
pi_9573731
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 07:39 schreef err het volgende:
[afbeelding]
WTF is donkey kong hier aan het doen?
Hij rijd op een neushoorn oid ...
  vrijdag 4 april 2003 @ 08:54:11 #218
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9573941
LaToya rules
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:13:59 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_9574070
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 08:54 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
Beetje overdreven. Ik heb er eigenlijk geen probleem mee, ik speel altijd op school, dus geluid kan ik nooit aan doen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:17:33 #220
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9574110
Wat is eigenlijk het verschil tussen Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire? en Pokémon is toch voor kleine kinderen of niet?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:18:49 #221
44699 err
pi_9574123
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 08:54 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
gemaakt door iemand die gefrustreerd is?

Lekker belangrijk, die plug kost 3 euro ofzo, en het schijnt dat er geen ruimte over was om een headphone port in te bouwen

vrijdag 4 april 2003 @ 09:20:12 #222
44699 err
pi_9574138
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
en Pokémon is toch voor kleine kinderen of niet?
ja, volgens mij ook aangezien mijn neefjes van 4 het geweldig vinden. Tenzij je een pokemon-fetisjist bent is dit spel niet aan je besteed denk ik.
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:26:20 #223
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9574226
quote:
Advance Wars 2

Het vervolg op 1 van de beste GBA spellen tot nu toe komt er aan! Maak je klaar voor Advance Wars 2: Black Hole Rising

Advance Wars was volgens vele het beste spel van 2002. Inmiddels zitten we alweer in 2003 en maken we ons op voor de volgende stroom GBA toppers. 1 van die toppers wordt naar alle waarschijnlijkheid Advance Wars 2.

Wat is Advance Wars?
Voor iedereen die nog nooit van Advance Wars hebben gehoord, hebben wij deze korte inleiding gemaakt. Advance Wars is een turned based strategie spel. Dat betekent dat de je als speler om de beurt je troepen mag verplaatsen. Als je het met iets wilt vergelijken, zul je aan het bordspel Stratego moeten denken. Je ziet je manschappen van boven af op een map staan. Op die map kunnen diezelfde manschappen als ze aan de beurt zijn een aantal stapjes maken of als ze in de buurt van de vijand zijn, ze aanvallen.

In het eerste deel had je 18 verschillende units tot je beschikking, variërend van manschappen, tanks tot vliegtuigen. Elke unit had zijn sterke en zwakke punten, zodat je goed moest nadenken welke unit je welke taak gaf.

In Advance Wars heb je verschillende Command Officer, ook wel CO's genoemd. Deze CO's staan voor verschillende personages die de strijd voeren. Elke CO heeft zijn voor en nadelen, die er voor zullen zorgen dat je troepen op sommige punten beter worden en op andere punten slechter. Ook hier is dus nadenken vereist!

Wat gaat deel 2 ons bieden?
Voor alsnog is er nog maar weinig bekend over het tweede deel. Nintendo is sowieso nooit echt al te snel met het verstrekken van informatie. Daarom is deze preview voor een groot deel gebaseerd op mijn speculaties.

Wat we wel weten is dat een aantal CO's uit deel 1 ook in Black Hole Rising hun opwachting zullen maken. Daarnaast is er voor iedereen die deel 1 al helemaal grijs heeft gespeeld ook goed nieuws. Een aantal nieuwe CO's zullen hun opwachting maken. Wij verwachten niet dat er zoveel verschil in zal zitten, maar wie weet. Voor hetzelfde geld heeft Nintendo een gloednieuwe game aanpak bedacht en zul je je CO's in dit deel op een andere manier kunnen gebruiken.

Nieuwe units zullen natuurlijk ook hun opwachting maken. Op de eerste paar screenshots die we hebben ontvangen, kunnen we al een nieuwe tank ontdekken. Deze nieuwe tank ziet er uit alsof hij wat buitenaardse invloeden heeft. Daarnaast kunnen we ook met zekerheid zeggen dat er een nieuw commando bij komt. Deze commando heeft een bazooka tot zijn beschikking, maar is een stuk sterker als de standaard commando met bazooka.

De omgevingen waar Advance Wars 2 zich op af spelen zullen meer invloed hebben op het spelverloop. Zo zien wij al op 1 van de screens dat een gebouw met een groot kanon ook op de verschillende units schiet. Op een ander screen zien wij een grote vulkaan. Wij denken dat deze op een gegeven moment zal gaan uibarsten tijdens het spel, zodat je je taktiek moet aanpassen.

Verdere informatie ontbreekt op dit moment nog. We hopen dat snel duidelijk wordt waar Advance Wars 2 over gaat en welke units ons in dit deel tot onze beschikking gaan. Mocht er veel nieuwe info bijkomen, dan zullen we een nieuwe preview voor jullie gaan maken!

Bron: Insidegamer

vrijdag 4 april 2003 @ 09:27:09 #224
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9574241
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Pokémon Ruby en Pokémon Sapphire?
In de ene versie zitten een stuk of 10 Pokemon die in de andere versie niet zitten en vice cersa, en er zijn wat andere vijanden. Dat zijn de voornaamste verschillen. Het maakt dus weinig uit welke versie je neemt.
quote:
en Pokémon is toch voor kleine kinderen of niet?
No way, Pokemon is een van de meest diepgaande gamereeksen ter wereld. Van de onnoemelijke hoeveelheid move-combinaties tot het feit dat elke Pokemon andere genen heeft (waardoor de ene Pokemon van een bepaalde soort bijvoorbeeld sterker kan zijn dan een andere van dezelfde soort) en ga zo maar door.
LaToya rules
  vrijdag 4 april 2003 @ 09:33:17 #225
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9574322
Het is dus een soort Final Fantasy: Advance Tactics?

Ik ken Pokémon alleen van de kaarten en van de tekenfilm waar ik geen hout van snap.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')