Nu nog kijken wie mn oude GBA wilt kopen
quote:smaken verschillen denk I guess
Op zaterdag 29 maart 2003 15:31 schreef BMH het volgende:[..]
Tja, je kunt ook fouten maken he
. Trust me Duke nukem & Ecks vs Sever 1 zijn veel beter.
imho ecks 2 is zowieso beter dan ecks 1 omdat je veel meer variatie hebt in de missies, betere graphics, beter geluid 2 totaal verschillende single player campaigns (ipv 2 die vrijwel hetzelfde zijn) bovendien is het langer en zit het leveldesign beter in elkaar.
Duke Nukem is dan wel cool maar het level design is heeeeeel erg zwakjes maar ik vind die idd ietsjes beter dan ecks 2
als je ecks 2 leuk vind moet je ecks 1 trouwens ook zowieso scoren valt heus wel ergens goedkoper te vinden zelfde geld voor Dukem advance
edit: wing commander ligt trouwens volgens de uitgever deze maand op de markt dus dan zal ik mijn gba sp hebben

en een filmpje:
http://216.98.153.53/~admin4/video/wclan.wmv
maja hij is overal tegen budgetprijzen verkrijgbaar dus als je hem ergens voor 20 euro of minder kan krijgen is het zijn geld meer dan waard.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:40 schreef admin het volgende:
Voor de ECHTE Gameboy Advance SP fans:http://www.winamp.com/skins/detail.jhtml?componentId=131435
![]()
quote:kan je met de SP dan niet met de Cube linken????
Op maandag 31 maart 2003 09:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik houd de mijne gewoon als ik een SP heb! Kan ik deze gebruiken om te linken met de Cube, en de SP voor in de trein!
quote:Tuurlijk wel...
Op maandag 31 maart 2003 14:12 schreef Aranka het volgende:
kan je met de SP dan niet met de Cube linken????
quote:Ja, kom je samen spelen?
Op maandag 31 maart 2003 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
Spelen mensen hier ook Mario Kart Super Circuit? Is dit spel een beetje leuk op de GBA? Ik vond de SNES versie namelijk geweldig.
quote:En een barbeque
Op maandag 31 maart 2003 14:28 schreef sp3c het volgende:
als je (veel) bier klaar zet dan komen we allemaal
quote:Of we nodigen alle SP-houders in Europa uit (400.000). Heb je 100.000 groepjes van 4
Op maandag 31 maart 2003 14:45 schreef sp3c het volgende:
ach als je met zolang je maar groepjes van 4 kunt maken is het ook goed, dus 8 of 16 of 24 of whatever
Conclusie: ik heb ff met sadam gefaxed en mag ff wat explosieven van em lenen
Intertoys, FEEL MY VENGEANCE !!
quote:Klopt, ik heb hem gekocht
Op maandag 31 maart 2003 15:53 schreef Artman het volgende:
Vuile corrupte lui die intertoys mensen![]()
![]()
Ik denk ik bel ff als ze nog een sp hebben liggen. "jah hoor we hebben er nog 1 !! een zwarte." Ik denk HALELUJAH !! "niet verkopen ik kom der aan!" dus ik hop op m'n fietsjuh en ik der heen. Kom ik daar, je raad het al. SP weg. Jah je bent net te laat. WAT NOU ! ik heb toch gebelt?? "we maken geen onderscheid tussen klanten, sorry" AAAHH!!
![]()
![]()
Zak in de bagger vuile !#@
$^@ Corupte intertoyshoeren !! Het is niet een leven zonder sp..
"we krijgen ze volgende week WAARSCHIJNLIJK weer binnen." jaaa daar heb ik wat aan.
![]()
![]()
quote:Neem hem 2 mei maar mee
Op maandag 31 maart 2003 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
Spelen mensen hier ook Mario Kart Super Circuit? Is dit spel een beetje leuk op de GBA? Ik vond de SNES versie namelijk geweldig.
quote:je had gewoon niet zo lui moeten zijn en er de 28ste gelijk 1 moeten kopen heiden.
Op maandag 31 maart 2003 15:53 schreef Artman het volgende:
Vuile corrupte lui die intertoys mensen![]()
![]()
Ik denk ik bel ff als ze nog een sp hebben liggen. "jah hoor we hebben er nog 1 !! een zwarte." Ik denk HALELUJAH !! "niet verkopen ik kom der aan!" dus ik hop op m'n fietsjuh en ik der heen. Kom ik daar, je raad het al. SP weg. Jah je bent net te laat. WAT NOU ! ik heb toch gebelt?? "we maken geen onderscheid tussen klanten, sorry" AAAHH!!
![]()
![]()
Zak in de bagger vuile !#@
$^@ Corupte intertoyshoeren !! Het is niet een leven zonder sp..
"we krijgen ze volgende week WAARSCHIJNLIJK weer binnen." jaaa daar heb ik wat aan.
![]()
![]()
quote:Ik zat de hele dag op m'n stage en kon daarom vrijdag niet meteen gaan
Op maandag 31 maart 2003 16:25 schreef sp3c het volgende:[..]
je had gewoon niet zo lui moeten zijn en er de 28ste gelijk 1 moeten kopen heiden.
quote:Die van mij is te koop, jammer dat je geen mail adres in je profiel hebt staan, nu maar hopen dat je dit nog leest
Op maandag 31 maart 2003 13:01 schreef Bong-One het volgende:
ik ga proberen ergens een goedkope gba te scoren, nu iedereen hem wegdoet![]()
quote:Het eerste deel van castlevenia? Ja dies idd te donker
Op maandag 31 maart 2003 16:52 schreef tsuihark het volgende:
Zijn er meer die ineens weer Castlevania zijn gaan spelen? Ik kan met de SP eindelijk zien wat ik doeEigenlijk best een goed spel, op het verhaal na. Het is een beetje eenzaam om zonder enige vooruitgang van het verhaal door het kasteel te zwerven...
quote:Ja, circle of the moon ofzo, alhoewel dat nergens in het spel wordt gezegd. Met de SP issie een stuk beter dus
Op maandag 31 maart 2003 16:58 schreef Vrieskist het volgende:[..]
Het eerste deel van castlevenia? Ja dies idd te donker
.. Bovendien kom ik oplaatst geen haar verder
Waar zit je nu? Ik ben een beetje aan het rondzwerven bovenaan de lange trappen na die hond met drie koppen.
quote:Tis tijdje geleden dat ik em gespeeld heb eigelijk. Niet zo ver in ieder geval, ik ren steeds wat naar boven, beneden, links en rechts en kom geen haar verder eigelijk hehe
Op maandag 31 maart 2003 17:04 schreef tsuihark het volgende:[..]
Ja, circle of the moon ofzo, alhoewel dat nergens in het spel wordt gezegd. Met de SP issie een stuk beter dus
Waar zit je nu? Ik ben een beetje aan het rondzwerven bovenaan de lange trappen na die hond met drie koppen.
quote:Mjah...
Op maandag 31 maart 2003 17:08 schreef Vrieskist het volgende:[..]
Tis tijdje geleden dat ik em gespeeld heb eigelijk. Niet zo ver in ieder geval, ik ren steeds wat naar boven, beneden, links en rechts en kom geen haar verder eigelijk hehe
Da's ook een beetje zonde van t geld he
quote:mjah daar ben je idd lekker mee, ze zullen nu wel op zijn onderhand door het gehele land
Op maandag 31 maart 2003 16:35 schreef Artman het volgende:[..]
Ik zat de hele dag op m'n stage en kon daarom vrijdag niet meteen gaan
Maar ik dus zaterdag meteen bellen en dan krijg je dat. lekker dan.
maja ik heb er ook nog geeneen, maar zodra wing commander uit is in de US zal ik er 1 importeren ... of mijn naam is geen sp3c!
quote:ghehe ja geleest, inmiddels ook een email adres in mn profile.
Op maandag 31 maart 2003 16:54 schreef Vrieskist het volgende:[..]
Die van mij is te koop, jammer dat je geen mail adres in je profiel hebt staan, nu maar hopen dat je dit nog leest
[edit]heb inmiddels je topic in V&A gezien ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Bong-One op 31-03-2003 18:00]
quote:Ik heb je al gemailt
Op maandag 31 maart 2003 17:46 schreef Bong-One het volgende:[..]
ghehe ja geleest, inmiddels ook een email adres in mn profile.
Maarre, wat moet je ervoor hebben?![]()
[edit]heb inmiddels je topic in V&A gezien
quote:Harry Potter
Op maandag 31 maart 2003 17:04 schreef tsuihark het volgende:[..]
Ja, circle of the moon ofzo, alhoewel dat nergens in het spel wordt gezegd. Met de SP issie een stuk beter dus
-edit- nog een vraag:
Zit er verschil in de grafix van de GBASP en de Nokia N-Gage? Want die N-Gage lijkt me wel leuk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Niwa op 31-03-2003 19:19]
quote:Wat laad ie snel zeg!
Op maandag 31 maart 2003 19:19 schreef timostanovic het volgende:
De site zal zich trouwens gaan bevinden op www.gameboyville.tk
voor de more advanced GBA stuff zeg ik altijd maar (www.dse.nl/~3da kan ook voor als die .tk shit te traag is).
quote:Dat zeg ik ook; het wordt de toekomstige site. Over een half uur komt de eerste demo on-line en dan wil ik jullie mening horen.
Op maandag 31 maart 2003 19:48 schreef sp3c het volgende:
maar die nieuwe gb site doet het niet
quote:Ik denk dat je dit soort dingen beter in het sitechecktopic kunt vragen
Op maandag 31 maart 2003 21:09 schreef timostanovic het volgende:
Goed, de site is (gedeeltelijk) on-line. Kijk alleen maar naar de lay-out. Wat vinden jullie ervan?
anyways morgen word er weer coole shit gereleased van de makers van Duke Nukem & Doom 2 mark my words!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |