Sinds 28 maart is de GBA SP uit. Grootste verschillen met de gewone Gameboy zijn een backlit scherm en een mooi volwassen design! Enige nadeel is dat er geen koptelefoonuitgang op het apparaat zit. Om dit te verhelpen brengt Nintendo brengt eind maart een eigen koptelefoon (past in andere port) en een adaptor uit.
Vorige delen:
Must have games die de komende tijd verschijnen:
Final Fantasy: Tactics Advance
Payback
Wing Commander
Verder gaat Nintendo flink investeren in de link mogelijkheid tussen de GBA en de GC. Metroid Prime en Zelda: WW zullen allemaal extra features hebben die alleen maar met een GBA te benaderen zijn.
MAARRR als hij na 2 weken weer in de kast ligt , dan klaag ik jullie allemaal aan
edit : Heb hem even hier nog een keer geplaatst!
En swets ik zie dat jij hem toch ook gehaald heb , ook overgehaald ??
quote:Als dat zo is, dan koop ik hem wel over
Op zaterdag 29 maart 2003 12:22 schreef Henk-E het volgende:
Oke jullie hebben mij overgehaald!
Ik heb nu echt de knoop doorgehakt .( denk ik )
Ik ga hem zo halen.
Maar even naar dixons zometeen !MAARRR als hij na 2 weken weer in de kast ligt , dan klaag ik jullie allemaal aan
![]()
![]()
edit : Heb hem even hier nog een keer geplaatst!
En swets ik zie dat jij hem toch ook gehaald heb , ook overgehaald ??
quote::-)
Op zaterdag 29 maart 2003 12:22 schreef Henk-E het volgende:En swets ik zie dat jij hem toch ook gehaald heb , ook overgehaald ??
Ach, ik had niets mobiels om te gamen... dus dit was wel leuk
quote:Ik zie dat jij er nog niet mee hebt gespeeld. Waarom geef je dan zo'n reactie? Slaat dus helemaal nergens op
Op zaterdag 29 maart 2003 12:43 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind die originele gba veel mooier
Die sp is veelste klein , lekker kramp in je handen als je te lang speelt![]()
quote:Dat lichtje? Het licht is prachtig. Ik zet het licht wel eens uit en dan denk ik van 'ik zie niets.' En er zijn meer voordelen: klein (minidisc formaat), ziet er vet stoer uit, vooral als hij dicht is, Oplaadbare batterij, erg handig, Beter geluid (harder en geluid komt van het midden), scherm kan niet beschadigen, knoppen voelen heel fijn aan, het ding ligt lekker in de hand, etc. etc. etc....
Op zaterdag 29 maart 2003 14:21 schreef lindaatje het volgende:
Ik ga mijn pas 4 maanden oude GBA echt niet verkopen om een SP te kopen, alleen voor het lichtje. Ik speel er niet zo vaak op, dus het maakt niet zo erg veel uit.
quote:Mensen met jonge kinderen. De GBA is denk ik steviger en lomper, waardoor hij beter te gebruiken is voor kinderen. Ook mensen die een goedkope optie zoeken, willen een GBA.
Op zaterdag 29 maart 2003 15:24 schreef Vrieskist het volgende:
Als iemand mijn "oude" gba overkoopt dan loop ik direct naar de lokale gamesboer om een SP te halen, maar wie koopt er nou nog een gba als de sp ook al uit is?
quote:De SP is 134.95, maar als je goed zoekt vind je hem goedkoper.
Op zaterdag 29 maart 2003 15:26 schreef Niwa het volgende:
Hoe duur is ie nou?
Want ik ben een klein beetje aan het denken om mn GBA te verkopen voor een SP...
quote:Tja, je kunt ook fouten maken he
Op zaterdag 29 maart 2003 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb dus de GBA sp net gekocht.
Zwart, met Ballistic: Ecks vs Sever II erbijIk ben ff gamen
quote:Ik kreeg met die oude gba al kramp in me handen als ik te lang speelde
Op zaterdag 29 maart 2003 15:09 schreef timostanovic het volgende:[..]
Ik zie dat jij er nog niet mee hebt gespeeld. Waarom geef je dan zo'n reactie? Slaat dus helemaal nergens op
Laat staan als ik met die sp ga spelen
quote:GBA SP ligt volgens de geleerden goed in de hand hoor, en je kan trouwens niet eerder oordelen tot je het zelf hebt geprobeerd imho.
Op zaterdag 29 maart 2003 16:20 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ik kreeg met die oude gba al kramp in me handen als ik te lang speelde
Laat staan als ik met die sp ga spelen
Kom ik net bij Dixons en wat denk je , uitverkocht!!!
Free record Shop , uitverkocht!!!
Nou ja, dan toch maar wachten!
quote:Duke Nukem was niet te vinden, niet bij Bart Smit, niet bij Intertoys, niet bij Toy 'r Us, niet bij Media Markt.
Op zaterdag 29 maart 2003 15:31 schreef BMH het volgende:[..]
Tja, je kunt ook fouten maken he
. Trust me Duke nukem & Ecks vs Sever 1 zijn veel beter.
En van iemand ANDERS kreeg ik weer te horen dat Ecks vs Sever I het niet haalt bij II
Tot nu toe moet ik zeggen dat het spel me boeit, hoewel ik een save optie halverwege het level mis
quote:bullshit, het is juist andersom.
Op zaterdag 29 maart 2003 20:18 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
En van iemand ANDERS kreeg ik weer te horen dat Ecks vs Sever I het niet haalt bij II
quote:Bron: Nintendo Benelux
VRAGEN AAN DE ONTWIKKELAARS VAN DE GBA SP
Satoru Okada
General Manager, Research and Engineering, Nintendo Co., LtdKen'ichi Sugino
Product Designer, Research and Engineering, Nintendo Co., Ltd
Wat is de kracht van de GBA SP?
De GBA SP is aantrekkelijk voor iedereen, maar in het bijzonder voor de volwassen gamer. Om de kosten voor de ontwikkeling van de GBA te drukken konden we enkele functies niet benutten, maar nu is het mogelijk om tegen een iets hogere prijs deze functies wel door te voeren in de GBA SP, inclusief een verlicht scherm en oplaadbare batterij.Wat was de grootste uitdaging bij het ontwikkelen van de GBA SP?
De grootste uitdaging was om de console tegelijk licht van gewicht, compact en duurzaam te maken. Volgens ons zijn we daarin geslaagd.Wat zijn de twee belangrijkste kenmerken van de GBA SP?
De twee belangrijkste kenmerken zijn de ingebouwde schermverlichting en de nieuwe oplaadbare Lithium-ion batterij.Waarom wordt het scherm vanaf de voorkant verlicht en niet van achteren?
Hierdoor kun je het licht van de GBA SP ook uitzetten als een externe lichtbron aanwezig is. Als je daarna in een donkere kamer verder wilt spelen kun je het licht weer aanzetten.Wat zijn de redenen geweest voor de ontwikkeling van de GBA SP?
Omdat we de GBA voor een redelijke prijs op de markt wilden brengen, werd deze console niet voorzien van ingebouwde verlichting, opklapbaar scherm of oplaadbare batterij. Na de lancering van de GBA zijn we gaan nadenken over een nieuwe versie. Sinds de lancering zijn er de nodige technologische en kwalitatieve verbeteringen geweest. De kosten bereikten een zeer redelijk niveau, zodat we alle gewenste functies konden doorvoeren.De ontwikkeling van de GBA SP begon in juni 2001. Was het oorspronkelijk de bedoeling om de GBA SP eerder dan in 2003 uit te brengen.
Nee, dat was niet het geval.Wat beviel het beste bij het werken aan de GBA SP?
De GBA SP is een belangrijk product van ons bedrijf, dus was het een eer om deel uit te maken van het productieteam.Waarom is de GBA SP voorzien van een opklapbaar scherm?
Hierdoor is hij kleiner, gemakkelijker te dragen, en wordt ook het beeldscherm beschermd.Waar speel je met de GBA SP?
Achter mijn bureau op kantoor. Ik heb het geluk dat spelen onderdeel is van mijn werk.
Wat zijn je favoriete spellen voor de GBA SP?
Mijn favoriete games zijn Fire Emblem van Nintendo, Derby Stallion Advance en Pokémon.Wat heb je nog meer ontwikkeld voor Nintendo?
Ik heb gewerkt aan de Game Boy pocket, Game Boy Color, Game Boy Advance en Pokémon Pikachu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |