Als je oud brood hebt, moet je het gewoon nat maken aan de bovenkant en dan even in de oven. Het brood is dan weer helemaal vers, alsof je het net hebt gekocht! Scheelt weer knaken!
quote:voor 2 minuten misschien... het wordt als het afgekoeld is, kei en keihard...
Op zaterdag 29 maart 2003 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een handige truuk geleerd.
Als je oud brood hebt, moet je het gewoon nat maken aan de bovenkant en dan even in de oven. Het brood is dan weer helemaal vers, alsof je het net hebt gekocht! Scheelt weer knaken!
quote:gewoon in de broodrooster doen is ook een optie en nog lekker ook,zo kom je ook van je oud brood af,of gewoon de brood in de vriezer doen heb je ook elke dag vers brood heb je nooit last van oud brood
Op zaterdag 29 maart 2003 10:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb een handige truuk geleerd.
quote:NIet als je het natmaakt dus!
Op zaterdag 29 maart 2003 10:05 schreef Qarinx het volgende:[..]
voor 2 minuten misschien... het wordt als het afgekoeld is, kei en keihard...
Ik voer het altijd aan de eendjes, of ik maak er tosti's/wentelteefjes van
quote:Het idee was dat je geld zou besparen..
Op zaterdag 29 maart 2003 10:10 schreef frankthetank het volgende:
Of je gaat naar de winkel en koopt een nieuw brood!
quote:Kut...
Op zaterdag 29 maart 2003 10:11 schreef Qarinx het volgende:[..]
Het idee was dat je geld zou besparen..
quote:Die kan je meebakken, daarna eraf halen en dan kunnen ze 's avonds bij de biefstuk die je kan kopen omdat je geld bespaard heb op dat brood
Op zaterdag 29 maart 2003 10:06 schreef UberPhreak het volgende:
en dan hebben we het nog niet over de paddenstoelen die er nog steeds opstaan
quote:Ik heb een gas oven, en het hoeft maar heel eventjes, dus dat weegt niet op tegen een nieuw brood..
Op zaterdag 29 maart 2003 10:11 schreef Pikkebaas het volgende:
Wat denk je dat je kwijt bent aan electriciteit voor je oventje ??Ik voer het altijd aan de eendjes, of ik maak er tosti's/wentelteefjes van
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 29-03-2003 10:15]
quote:Weet je dat zeker ?? Je moet 'm toch voorverwarmen enzo... gas is denk ik wel goedkoper dan stroom....helaas hebben we hier geen gas
Op zaterdag 29 maart 2003 10:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik heb een gas over, en het hoeft maar heel eventjes, dus dat weegt niet op tegen een nieuw brood..
quote:snel eten
Op zaterdag 29 maart 2003 10:05 schreef Qarinx het volgende:[..]
voor 2 minuten misschien... het wordt als het afgekoeld is, kei en keihard...
quote:Ik heb de tip van een bakker.
Op zaterdag 29 maart 2003 10:54 schreef Kogando het volgende:
Handig! Even patent op aanvragen en dan langs alle bakkers in nederland gaan met deze truuk... $$$
Maar eigenlijk vries ik brood altijd in en gooi ik het daarna in de magnetron; heb ik dr ook geen last van
quote:ja die ranzige aldi brood die binnen 1 dag oud is
Op zaterdag 29 maart 2003 10:48 schreef moussy het volgende:
Voor een brood van €0.55 ga je je oven toch niet aansteken? of wat een low budget brood ook mag kosten Dan kan je mooi je vriendinnetje op nivo mee uit nemen...naar de kinderboerderij
Da bakker bij mij hier beneden heeft een broodautomaat....geld in de muur en 24/7 nooit ouder dan 8 uur brood
quote:dat is ook al 100x gezegt
Op zaterdag 29 maart 2003 16:07 schreef ZixS het volgende:
je kan het ook gewoon roosteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |