Zij begrijpt dit niet. Denkt dan gelijk dat ik niks meer voor haar voel en dan ontstaat er meestal weer een ruzie. Zij zegt dat wanneer je echt gek op iemand bent, dat je de hele tijd niet van diegene kunt afblijven.
Wat vinden jullie? Ik persoonlijk vind het maar onzin. Soms heb ik gewoon geen zin zo superklef te zijn en dat staat totaal los van wat ik voor haar voel vind ik. Dat is toch niet raar?
Enige oplossing is om erover te praten
Laat haar dit topic lezen, dan ziet ze meteen dat jij normaal bent.
Enne de mate van verliefdheid afmeten aan de klefheid
Dat heeft er NIETS mee te maken....
quote:lijkt me doodnormaal
Op zaterdag 29 maart 2003 08:49 schreef P4R4N01D het volgende:
Als ik met mijn vriendin samen ben wil zij altijd heel klef doen enzo. Bij mij daarentegen gaat het in buien. De ene keer ben ik heel klef, wil ik de hele tijd knuffelen / zoenen / strelen / etc. De andere keer heb ik er weinig behoefte aan en wil ik gewoon 'normaal' met haar omgaan. Gewoon praten, leuke dingen doen, enzovoorts zonder dat je per se de hele tijd aan elkaar zit.Zij begrijpt dit niet. Denkt dan gelijk dat ik niks meer voor haar voel en dan ontstaat er meestal weer een ruzie. Zij zegt dat wanneer je echt gek op iemand bent, dat je de hele tijd niet van diegene kunt afblijven.
Wat vinden jullie? Ik persoonlijk vind het maar onzin. Soms heb ik gewoon geen zin zo superklef te zijn en dat staat totaal los van wat ik voor haar voel vind ik. Dat is toch niet raar?
quote:Nee want zij zit de hele tijd klef te doen
Op zaterdag 29 maart 2003 08:54 schreef Ype het volgende:[..]
lijkt me doodnormaal
ooit geprobeerd er normaal met haar over te praten?
Maar dan ff ontopic Gewoon er over praten en zeggen dat je nog steeds zo verliefd bent maar dat je gewoon niet altijd zin hebt om klef te doen
Als je dat al gedaan hebt dan moet ze dat maar begrijpen en accepteren
Maar ik weet niet hoe oud je vriendin is maar volgens mij zijn de gedachtes die zij heft ook niet zo raar. Het hoeft geen waarheid te zijn maar kan voor haar zo voelen, door onzekerheden et cetera.
Dus overtuig d'r zou ik zeggen....
Als je alleen ben kan het wel, alleen als beide partijen daar zin in hebben, ik snap je volledig!
En dat jij niet altijd zin hebt om te knuffelen is volgens mij ook heel normaal hoor
het enige dat je eraan kan doen is erover praten denk ik...
Vrouwen...
daarna zal het al een stuk beter gaan, maar het moet wel van twee kanten komen, wees open over je beweegredenen waarom jij dat veel minder hebt...
en btw: het is niet vreemd, het komt bij heel veel stellen voor...
succes!
quote:*Mehehe* Als mijn vriendin dat tienx per dag zegt ga ik er JUIST aan twijfelen.
Op zaterdag 29 maart 2003 10:21 schreef NemesisDivina het volgende:
denk dat dat net zoiets is als dat ik minstens 10x per dag "ik hou van je" moet horen, want anders ga ik twijfelen...het enige dat je eraan kan doen is erover praten denk ik...
Maargoed klef met buien..da's niet raar..tenminste dat hoop ik want dat heb ik ook. Mijn vriendinnetje kan zelf ook nogal knuffelbuien hebben en als je dan zelf absoluut geen behoefte hebt aan lichamelijk contact wil dat nog weleens frustraties opwekken (vooral als je naast elkaar in de trein zit ofzo ) Maargoed..dat hoort erbij hoor.
quote:En jij bent natuurlijk de Dr.Phil van fok? oh, nee, wacht, je praat poep!
Op zaterdag 29 maart 2003 09:31 schreef Roscoo het volgende:
Pas op man, ze claimed je en als dat zo door gaat kom je niet meer van haar af. Er over praten is het beste, ik wens je sterkte.
...
Nee, dit is gewoon onzekerheid waarover gepraat moet worden. Het zal wellicht niet van de ene op de andere dag overkomen, maar als je gewoon standvastig bent en blijft duidelijk maken hoe het dan wel zit (dat je dus wel van haar houdt maar gewoon niet altijd zin hebt om te kleffen) dan moet dat op een gegeven moment wel bij haar blijven hangen.
serieus: k'ben ook niet altijd in the mood als er vrienden bij zijn dan wil ik gewoon doen en als we alleen zijn dan vind ik dat dat best wel mag... je moet ook denken dat je vrienden er op moeten staan kijken als je zo klef begint te doen hé
ik zou tegen je vriendin proberen te zeggen dat je evengoed van haar houdt, ook al doe je niet de hele tijd klef, misschien dat zij dan wat minder onzeker wordt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |