abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9445756
Als ik met mijn vriendin samen ben wil zij altijd heel klef doen enzo. Bij mij daarentegen gaat het in buien. De ene keer ben ik heel klef, wil ik de hele tijd knuffelen / zoenen / strelen / etc. De andere keer heb ik er weinig behoefte aan en wil ik gewoon 'normaal' met haar omgaan. Gewoon praten, leuke dingen doen, enzovoorts zonder dat je per se de hele tijd aan elkaar zit.

Zij begrijpt dit niet. Denkt dan gelijk dat ik niks meer voor haar voel en dan ontstaat er meestal weer een ruzie. Zij zegt dat wanneer je echt gek op iemand bent, dat je de hele tijd niet van diegene kunt afblijven.

Wat vinden jullie? Ik persoonlijk vind het maar onzin. Soms heb ik gewoon geen zin zo superklef te zijn en dat staat totaal los van wat ik voor haar voel vind ik. Dat is toch niet raar?

Just watch me!
pi_9445771
Wat je over jezelf beschrijft klinkt volkomen normaal.
Zo te horen is je vriendin erg onzeker over zichzelf en wilt ze constant (fysieke) bevestiging dat je van haar houdt.

Enige oplossing is om erover te praten

pi_9445774
Klef doen is heel erg persoonsgebonden. De een heeft het met mate, de andere soms in buien en de andere vrijwel continu.

Laat haar dit topic lezen, dan ziet ze meteen dat jij normaal bent.
Enne de mate van verliefdheid afmeten aan de klefheid

Dat heeft er NIETS mee te maken....

zaterdag 29 maart 2003 @ 08:54:16 #4
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_9445775
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 08:49 schreef P4R4N01D het volgende:
Als ik met mijn vriendin samen ben wil zij altijd heel klef doen enzo. Bij mij daarentegen gaat het in buien. De ene keer ben ik heel klef, wil ik de hele tijd knuffelen / zoenen / strelen / etc. De andere keer heb ik er weinig behoefte aan en wil ik gewoon 'normaal' met haar omgaan. Gewoon praten, leuke dingen doen, enzovoorts zonder dat je per se de hele tijd aan elkaar zit.

Zij begrijpt dit niet. Denkt dan gelijk dat ik niks meer voor haar voel en dan ontstaat er meestal weer een ruzie. Zij zegt dat wanneer je echt gek op iemand bent, dat je de hele tijd niet van diegene kunt afblijven.

Wat vinden jullie? Ik persoonlijk vind het maar onzin. Soms heb ik gewoon geen zin zo superklef te zijn en dat staat totaal los van wat ik voor haar voel vind ik. Dat is toch niet raar?

lijkt me doodnormaal
ooit geprobeerd er normaal met haar over te praten?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_9445792
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 08:54 schreef Ype het volgende:

[..]

lijkt me doodnormaal
ooit geprobeerd er normaal met haar over te praten?

Nee want zij zit de hele tijd klef te doen

Maar dan ff ontopic Gewoon er over praten en zeggen dat je nog steeds zo verliefd bent maar dat je gewoon niet altijd zin hebt om klef te doen Als je dat al gedaan hebt dan moet ze dat maar begrijpen en accepteren

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:00:13 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_9445810
Tuurlijk is dat niet raar.

Maar ik weet niet hoe oud je vriendin is maar volgens mij zijn de gedachtes die zij heft ook niet zo raar. Het hoeft geen waarheid te zijn maar kan voor haar zo voelen, door onzekerheden et cetera.

Dus overtuig d'r zou ik zeggen....

pi_9445903
k heb dat ook in buien dat is gewoon verschillend
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 29 maart 2003 @ 09:31:37 #8
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_9445998
Pas op man, ze claimed je en als dat zo door gaat kom je niet meer van haar af. Er over praten is het beste, ik wens je sterkte.
Er gaat niks boven Urk
pi_9446214
Klef zijn waar andere bij zijn is gewoon ranzig.

Als je alleen ben kan het wel, alleen als beide partijen daar zin in hebben, ik snap je volledig!

zaterdag 29 maart 2003 @ 10:04:57 #10
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9446236
Ik vind het niet zo heel raar hoe je vriendin reageert. En dat heeft verder niets met claimen, of wat dan ook, te maken. Maar gewoon dat ze ws wat onzeker is, en je niet kwijt wil.
Dat er ruzie over komt is natuurlijk wel heel vervelend, praat er met haar over en laat haar merken dat je echt wel om haar geeft.

En dat jij niet altijd zin hebt om te knuffelen is volgens mij ook heel normaal hoor

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:07:00 #11
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_9446253
Als m'n vriend even klef doet en ik heb daar geen zin in .. dan zeg ik het gewoon altijd..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:11:21 #12
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_9446290
bij mij is het juist andersom, ik wil altijd klef doen, en zij niet altijd, en denk dat jullie idd gelijk hebben dat het door onzekerheid komt.
"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:21:20 #13
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9446365
denk dat dat net zoiets is als dat ik minstens 10x per dag "ik hou van je" moet horen, want anders ga ik twijfelen...

het enige dat je eraan kan doen is erover praten denk ik...

KippKoRN I love you!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:30:49 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9446424
Welkom in de wereld van de vrouwen.
Sommige meisjes/dames/vrouwen hebben heel erg van dit soort "gewoontes".
Ik kan 3 geweldige dagen hebben, dat we echt van alles doen. Strand, amsterdam in, whatever. Als ik dan de 4e dag bwvs een beetje moe ben, of gewoon beetje wil uitslapen is er gelijk twijfel, of ik haar nog wel leuk vind, en wat er met me is enzo...

Vrouwen...

Action is the enemy of thoughts
pi_9446428
ik denk dat je er gewoon eerlijk over moet zijn en met elkaar erover moet praten, waarom jullie daarin zo verschillen....

daarna zal het al een stuk beter gaan, maar het moet wel van twee kanten komen, wees open over je beweegredenen waarom jij dat veel minder hebt...

en btw: het is niet vreemd, het komt bij heel veel stellen voor...

succes!

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 29 maart 2003 @ 14:18:44 #16
41911 Oid
Inna rudeboy stylee
pi_9449495
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:21 schreef NemesisDivina het volgende:
denk dat dat net zoiets is als dat ik minstens 10x per dag "ik hou van je" moet horen, want anders ga ik twijfelen...

het enige dat je eraan kan doen is erover praten denk ik...

*Mehehe* Als mijn vriendin dat tienx per dag zegt ga ik er JUIST aan twijfelen.

Maargoed klef met buien..da's niet raar..tenminste dat hoop ik want dat heb ik ook. Mijn vriendinnetje kan zelf ook nogal knuffelbuien hebben en als je dan zelf absoluut geen behoefte hebt aan lichamelijk contact wil dat nog weleens frustraties opwekken (vooral als je naast elkaar in de trein zit ofzo ) Maargoed..dat hoort erbij hoor.

hardcore ska punk junglist massive! ... INSIDE!
  zaterdag 29 maart 2003 @ 14:41:33 #17
7469 voh
Now without pants!
pi_9449758
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:31 schreef Roscoo het volgende:
Pas op man, ze claimed je en als dat zo door gaat kom je niet meer van haar af. Er over praten is het beste, ik wens je sterkte.
En jij bent natuurlijk de Dr.Phil van fok? oh, nee, wacht, je praat poep!

...

Nee, dit is gewoon onzekerheid waarover gepraat moet worden. Het zal wellicht niet van de ene op de andere dag overkomen, maar als je gewoon standvastig bent en blijft duidelijk maken hoe het dan wel zit (dat je dus wel van haar houdt maar gewoon niet altijd zin hebt om te kleffen) dan moet dat op een gegeven moment wel bij haar blijven hangen.

Kind sir, would you be so kind as to hand me a toothpick, for I seem to have a piece of rottweiler stuck twixt my teeth.
pi_9460029
Weirdo

serieus: k'ben ook niet altijd in the mood als er vrienden bij zijn dan wil ik gewoon doen en als we alleen zijn dan vind ik dat dat best wel mag... je moet ook denken dat je vrienden er op moeten staan kijken als je zo klef begint te doen hé

Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
pi_9494209
het is heel normaal dat je niet altijd klef wilt doen, met je vriendin moet je ook gewoon leuke dingen kunnen doen en dan niet de hele tijd hoeven te lopen knuffelen/zoenen/hand in hand lopen.

ik zou tegen je vriendin proberen te zeggen dat je evengoed van haar houdt, ook al doe je niet de hele tijd klef, misschien dat zij dan wat minder onzeker wordt...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')