abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9437453
Ik had 9 maanden met een meisje uit Assen, niet zo vreemd op zich...alleen woon ik in Nieuwegein, op zich ging dat een hele lange tijd goed, alleen heeft zij het vanmiddag PER MAIL uitgemaakt...

Ze zei dat ik te lullig was soms en dat de afstand te groot was....

Ik voel me ergens wel genaaid....dinsdag zei ze nog dat ze me echt nooit kwijt wou....en vanmiddag opeens weer wel...

Het was me 1e meisje in alles...ik heb voor het eerst met haar gezoend, het voor het eerst met haar gedaan....alles, ze was me 1e vriendin....

Vanmiddag toen ik het hoorde was ik een uur even totaal van de kaart, later deze middag ging het weer beter/goed alleen nu zak ik weer in....

iemand goede adviezen zonder drank??

[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:41:01 #2
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_9437455
Yes!

Vrouwen

[Dit bericht is gewijzigd door syndr0me op 28-03-2003 19:42]

-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_9437476
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:41 schreef syndr0me het volgende:
Yes!
ook nog wat zinnigs te melden ??
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9437478
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:41 schreef syndr0me het volgende:
Yes!
pi_9437481
veel leuke gezellige dingen doen
veel muziek luisteren...
niet je meteen storten op het volgende meisje, zo vergeet je haar niet!!
iig heel veel sterkte...
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:42:16 #6
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9437485
ga effe een computerspelletje doen, effe afkoelen
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:42:23 #7
18679 syndr0me
Breaking FFL!
pi_9437486
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:42 schreef rolfvp het volgende:

[..]

ook nog wat zinnigs te melden ??

Jah, ik edit altijd te laat .
-=** You're about to witness to power of fucking VDR **=-
pi_9437489
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:40 schreef rolfvp het volgende:
Ik had 9 maanden met een meisje uit Assen, niet zo vreemd op zich...alleen woon ik in Nieuwegein, op zich ging dat een hele lange tijd goed, alleen heeft zij het vanmiddag PER MAIL uitgemaakt...

Ik voel me ergens wel genaaid....dinsdag zei ze nog dat ze me echt nooit kwijt wou....en vanmiddag opeens weer wel...

Het was me 1e meisje in alles...ik heb voor het eerst met haar gezoend, het voor het eerst met haar gedaan....alles, ze was me 1e vriendin....

Vanmiddag toen ik het hoorde was ik een uur even totaal van de kaart, later deze middag ging het weer beter/goed alleen nu zak ik weer in....

suc6 jonge ik heb dit pas ook meegemaakt

je zult nog wel een dip krijgen om eerlijk te zijn

zet een zielig muziekje op en ga even uithuilen, en veel praten.

sterkte

pi_9437490
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:42 schreef Ilsjuhh het volgende:
veel leuke gezellige dingen doen
veel muziek luisteren...
niet je meteen storten op het volgende meisje, zo vergeet je haar niet!!
iig heel veel sterkte...

thnxx!!!!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:44:17 #10
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9437530
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:42 schreef Kwarkie het volgende:

[..]

suc6 jonge ik heb dit pas ook meegemaakt

je zult nog wel een dip krijgen om eerlijk te zijn

zet een zielig muziekje op en ga even uithuilen, en veel praten.

sterkte

ja maar ergens ben ik ook wel opgelucht, het ging al een tijdje nie helemaal goed...maar toch was het onverwacht...in een week kan je toch niet gaan van: "Ik wil je nooit meer kwijt" naar "Ik maak het uit"????
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9437531
ja precies uithuilen en praten werkt meestal ook erg goed
enne ga redenen bedenken waarom je beter af bent zonder haar, aan welke dingen ergerde jeje bij haar...maar hemel haar niet teveel op naar andere toe...dan vergeet je haar nooit...want als jij je voor houd dat ze perfect is lukt dat niet, want hoe kun je een perfect meisje nou vergeten...dusse denk ook aan haar negative dingen!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:44:41 #12
38030 Djoowey
Lang is ook leuk....!
pi_9437536
naar vrienden gaan helpt. gewoon gezelligheid zoeken..

succes, heb het ook gehad

vrijdag 28 maart 2003 @ 19:45:27 #13
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9437550
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:44 schreef Ilsjuhh het volgende:
enne ga redenen bedenken waarom je beter af bent zonder haar, aan welke dingen ergerde jeje bij haar...maar hemel haar niet teveel op naar andere toe...dan vergeet je haar nooit...want als jij je voor houd dat ze perfect is lukt dat niet, want hoe kun je een perfect meisje nou vergeten...dusse denk ook aan haar negative dingen!
me verstand zegd zeker wel dat het zo beter is! Maar me gevoel niet...
[url]www.f-orum.tk[/url]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:46:21 #14
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9437569
Hoe lang duurt dat nou gemiddeld voordat je er totaal overheen bent?
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9437636
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:46 schreef rolfvp het volgende:
Je tijd gaat NU in!

Is toch voor iedereen verschillend, gemiddeldes met dat soort dingen zijn compleet niet relevant.

vrijdag 28 maart 2003 @ 19:50:53 #16
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_9437669
quote:

Oei, das wel kut zeg...wel triest dat ze het over de meel uitmaakt!
Als ik wat voor je weet zal ik het zeggen...*denkt er even overna*

Heejoh! ik woon ook in nieuwegein!

pi_9437673
quote:
[..]
Die eerste op wie je gek bent komt altijd hard aan. Alleen... denk eens na over het volgende:

- Ze maakt het per mail uit. Oke? Dat doe je gewoon niet. Hoe dan ook.
- Ze zei dat je te lullig was? Que? Was je lullig? Zo ja... dan heb je het een beetje aan jezelf te danken.
- Dinsdag zei ze dat ze je nooit meer kwijt wou. Dus nooit is voor haar een tijdsduur van 3 dagen? Dat is best een korte nooit. Onbetrouwbaar dus.

Het kan best zijn dat je iets verkeerds hebt gedaan en dat ze nu enorm beledigd is. Dat weten alleen jij en zij. Bedenk maar of dat zo is en of je iets moet doen wat je zou moeten doen. En anders zou ik er even een tijdje ziek van zijn en dan komt er zo ineens spontaan weer een ander meisje in je leven en ben je Truus1 zo weer vergeten. You'll see!

He... en zónder drank he!

vrijdag 28 maart 2003 @ 19:51:01 #18
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_9437675
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:45 schreef rolfvp het volgende:

[..]

me verstand zegd zeker wel dat het zo beter is! Maar me gevoel niet...

Dat gevoel komt nog wel mee, dat duurt alleen wat langer..
Veel afleiding zoeken, maar jezelf ook de tijd geven om er nog even verdrietig om te zijn.

Sterkte ermee.

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_9437681
quote:
ik ben nu 2,5mnd vrijgezel ong enne ik kan zeggen dat het steeds beter met me gaat...

Oja nog 1 tip als ze je mist....niet meteen weer naar der toe rennen...dan komt ze er misschien weer achter dat ze toch niet genoeg voor je voelt en heb jij ondertussen weer ongelovelijke hoop en kun je weer overnieuw beginnen met haar uit je hoofd zetten...

en ik weet dat je gevoel en verstand mekaar tegenspreken, maar ik weet zeker dat jij zelf het beste kan beslissen wat het beste voor je is!

vrijdag 28 maart 2003 @ 19:52:12 #20
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_9437690
Stap 1. Pak een stapels kussens en begin er tegenaan te rammen totdat je moe bent.
Stap 2. Ga op je bank/bed liggen met de afstandbediening van je cd-speler. Ga heel hard huilen en zet achtereenvolgens "Metallica - Call of Ktulu" en "3 Doors Down - Loser" op.
Stap 3. Ga uit met je vrienden en heb lol.

Helpt mij ook wel eens
Maarja, tis een kwestie van tijd tot je er helemaal overheen bent. Wees iig blij dat ze ver weg woont. Als je d'r elke dag zou zien, bijv. op school, is het een heel stuk moeilijker... geloof mij

-edit-
Drank werkt ook heel goed alleen voel je je de volgende dag nog 10 keer zo zuur.

[Dit bericht is gewijzigd door timmeeeh op 28-03-2003 19:54]

"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:52:33 #21
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_9437699
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:49 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Je tijd gaat NU in!

Is toch voor iedereen verschillend, gemiddeldes met dat soort dingen zijn compleet niet relevant.

is bij iedereen verschillend
Een collega van mij had gezegt toen het met mijn ex net uit was, dat het net zolang duurt voordat je erover heen bent, als je met dr gehad hebt... (snap je me nog?:{)
pi_9437721
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:52 schreef Maaikietje het volgende:

[..]

is bij iedereen verschillend
Een collega van mij had gezegt toen het met mijn ex net uit was, dat het net zolang duurt voordat je erover heen bent, als je met dr gehad hebt... (snap je me nog?:{)

dat wat die collega zegt ben ik het niet mee eens...het ligt eraan hoe gek je op diegene bent!
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:53:53 #23
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9437722
dus ik zal er nog 9 maanden last van hebben? Dat hoop ik toch niet!!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9437743
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:44 schreef Djoowey het volgende:
naar vrienden gaan helpt. gewoon gezelligheid zoeken..

succes, heb het ook gehad

das imho ook t beste, met wat mensen om je heen heb je tenminste wat afleiding.. zodra je alleen bent ga je teveel nadenken
Hee buurman, ik hier?
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:55:32 #25
51319 Maaikietje
sex on the beach
pi_9437748
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:53 schreef rolfvp het volgende:
wat ilsjuhh zegt = true
Maar het is zeker zo dat het soms heel lang kan duren.
Wat ik heb gedaan was veel erover gepraat met vrienden en in ieder geval even een tijdje geen contact met dr want dat maakt het alleen maar erger
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:55:42 #26
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_9437752
zoek een stevige muur, en probeer 'm om te trappen en bedenk: je vriendin zuigt!
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  vrijdag 28 maart 2003 @ 19:56:44 #27
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_9437774
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:53 schreef rolfvp het volgende:
Als je volgende week een meid ontmoet waar je helemaal verliefd op wordt, dan zal het geen 9 maanden zijn hoor.
En het is bij iedereen anders, gewoon je zinnen ergens anders op zetten en niet teveel gaan zitten piekeren.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_9437795
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:56 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Als je volgende week een meid ontmoet waar je helemaal verliefd op wordt, dan zal het geen 9 maanden zijn hoor.
En het is bij iedereen anders, gewoon je zinnen ergens anders op zetten en niet teveel gaan zitten piekeren.

als hij nu nog heel erg gek op zen ex is kan hij niet over een week verliefd zijn op het volgende meisje...dat kan gewoon niet, dat weet ik zeker, je denkt verliefd te zijn...maar dat kom je erachter dat diegene toch niet degene is die je zocht...en ja ik heb er ervaring mee
pi_9437814
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:55 schreef WouterFB het volgende:

[..]

das imho ook t beste, met wat mensen om je heen heb je tenminste wat afleiding.. zodra je alleen bent ga je teveel nadenken

Werkt helaas niet voor iedereen. Ik was eens zo kapot van het verlies, dat ik de kerst bij m'n broer niet te genieten was. M.a.w. ware depressie is sterker dan wat dan ook. Kon nergens anders meer aan denken.
pi_9437841
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:58 schreef Bombie het volgende:

[..]

Werkt helaas niet voor iedereen. Ik was eens zo kapot van het verlies, dat ik de kerst bij m'n broer niet te genieten was. M.a.w. ware depressie is sterker dan wat dan ook. Kon nergens anders meer aan denken.

ja ik ken het...de eerste maand wou ik echt geen leuke dingen doen hoor, ik werd er toch niet vrolijk van en ik had geen zin om de hele tijd met een chagrijnig hoofd bij vrolijke mensen te zitten...en om dan de hele tijd vrolijk te gaan doen, is een optie, maar heel erg vermoeiend!
pi_9437951
quote:

- Bier!
- Breezah met bijbehorende slet!
- word hooligan
- ga op een cruise schip werken
- regel in ieder geval wat anders te nuecken
pi_9438070
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:06 schreef Wybu het volgende:

[..]

- Bier!
- Breezah met bijbehorende slet!
- word hooligan
- ga op een cruise schip werken
- regel in ieder geval wat anders te nuecken

mja....
dat helpt misschien tijdelijk, maar daarmee gaat hij niet minder van zijn ex houden hoor...
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:27:25 #33
35448 David_Aames
Abre los ojos...
pi_9438331
Ik snap niet dat iemand het na 9(!) maanden uit kan maken via email. Zoiezo, als je zolang iets hebt, dan praat je er toch eerst over met die ander als je ergens mee zit

is het de leeftijd? (hoe oud zijn jullie?? ( heb ik vast ergens gemist denk ))

wel lullig voor je, wat ik doe als ik "alleen" ben ( geen relatie) is veel dagdromen .

"Forget everything you know about life, and just open your eyes..."
pi_9438642
per mail
mijn ex (tis nu zo'n 1,5 mnd uit) heeft het ook via internet uit gemaakt

tis echt niet te accepteren zo
als iemand ECHT om je geeft, zou die WEL langs komen, ookal is de afstand groot

pi_9438704
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:43 schreef Hanneke1983 het volgende:
per mail
mijn ex (tis nu zo'n 1,5 mnd uit) heeft het ook via internet uit gemaakt

tis echt niet te accepteren zo
als iemand ECHT om je geeft, zou die WEL langs komen, ookal is de afstand groot

ik heb het ook 1x via internet uit gemaakt...dat was zeker niet mijn bedoeling, ik wou wachten totdat ik m weer zag..maar toen kregen we dus ongelovelijke ruzie...en toen had ik al gezegt dat t beter was om allebij onze eigen weg te gaan voordat ik er eigenlijk goed over nagedacht...en dat was dus over msn....en ik vind het ook erg zwak dat ik het via internet heb uitgemaakt...maar t stond der al voordat ik er echt goed over na dacht...en ik praat ook zeker niet goed wat ik gedaan heb...maar t kan dus door zoiets uitgemaakt worden via internet....
pi_9438802
quote:

Pffff...daar steekt meer achter. De afstand te groot is onzin na 9 maanden. Wat een kul zeg. Hoe komt ze erbij. Rare zaak. Weet je er al meer van? Had ze 'n ander?
quote:

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9438832
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Pffff...daar steekt meer achter. De afstand te groot is onzin na 9 maanden. Wat een kul zeg. Hoe komt ze erbij. Rare zaak. Weet je er al meer van? Had ze 'n ander?
[..]

[afbeelding]

nee snuiven dat lost iets op....
  vrijdag 28 maart 2003 @ 20:52:46 #38
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9438856
Cherrymoontraxxx, kun je die 'stoere' smileys achterwege laten?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_9438861
Via Internet of per SMS uitmaken vind ik trouwens ook weer zo nep. Dat doen alleen hele sneue mensen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Milf vrijdag 28 maart 2003 @ 20:54:10 #40
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_9438892
quote:

eerst flink jankenen schelden.flink medelijden hebben met jezelf.
je zult zien dat het daarna beter gaat.
en dan ga je leuke dingen doen, met vrienden op stap ofzo.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_9440255
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 20:45 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik heb het ook 1x via internet uit gemaakt...dat was zeker niet mijn bedoeling, ik wou wachten totdat ik m weer zag..maar toen kregen we dus ongelovelijke ruzie...en toen had ik al gezegt dat t beter was om allebij onze eigen weg te gaan voordat ik er eigenlijk goed over nagedacht...en dat was dus over msn....en ik vind het ook erg zwak dat ik het via internet heb uitgemaakt...maar t stond der al voordat ik er echt goed over na dacht...en ik praat ook zeker niet goed wat ik gedaan heb...maar t kan dus door zoiets uitgemaakt worden via internet....

tja, door zoiets misschien. maar in mijn relatie was zoiets niet
  vrijdag 28 maart 2003 @ 23:35:12 #42
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9442472
nouja tis nu 'savonds en ik benner nu wel weer vrij goed overheen...
ik zie nu de voordelen van het uitzijn in.....

da's wel beter

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9442633
quote:
Bij mij is het sinds Kerst ('02) uit, het voelt nog steeds een beetje raar, maar gaat wel stukken beter. Ik ben er 2 maanden van slag van geweest... Ook 9 maanden......
Vind ik
  zaterdag 29 maart 2003 @ 00:30:10 #44
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9443622
Iedereen trouwens heel erg bedankt voor jullie hulp....thnx!!

Ik ben er weer overheen en ik vind dat ze nu moet branden in de hel

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9446244
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 00:30 schreef rolfvp het volgende:

denk nou niet te hard dat je er overheen bent...dan komt het strax des te harder aan als je je ineens weer kut voelt omdat je der mist....
pi_9446258
quote:

zo snel kun je er toch niet overheen zijn
pi_9447301
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:44 schreef rolfvp het volgende:

[..]

ja maar ergens ben ik ook wel opgelucht, het ging al een tijdje nie helemaal goed...maar toch was het onverwacht...in een week kan je toch niet gaan van: "Ik wil je nooit meer kwijt" naar "Ik maak het uit"????

Daar zijn vrouwen heel goed in.. Woensdag ging mijn relatie uit, en de zondag ervoor zei ze nog dat ze ZOVEEL van me hield, nooit meer zonder me kan en dat we voor altijd bijelkaar zouden blijven.. en 2 dagen later!!!!!! Volgens mij hebben vrouwen geen gevoel ofzo..

Je neemt het iedergeval een stuk beter op dan ik.. Ben er na 1,5 week nog steeds helemaal kapot van, en zeker niet van plan om op te geven... Al was het bij ons dan ook wel ruim 2,5 jaar maar toch..

zaterdag 29 maart 2003 @ 15:39:51 #48
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9450459
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Daar zijn vrouwen heel goed in.. Woensdag ging mijn relatie uit, en de zondag ervoor zei ze nog dat ze ZOVEEL van me hield, nooit meer zonder me kan en dat we voor altijd bijelkaar zouden blijven.. en 2 dagen later!!!!!! Volgens mij hebben vrouwen geen gevoel ofzo..

Je neemt het iedergeval een stuk beter op dan ik.. Ben er na 1,5 week nog steeds helemaal kapot van, en zeker niet van plan om op te geven... Al was het bij ons dan ook wel ruim 2,5 jaar maar toch..

ja maar ik ben op dit moment vooral boos

1.ze deed het per mail...na 9 maanden!!!!!
2.ze gaf kutredenen
3.waarschijnlijk speelde haar moeder get spelletje mee

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9463539
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 11:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Daar zijn vrouwen heel goed in..

mannen ook
  zondag 30 maart 2003 @ 14:47:06 #50
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_9463770
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 19:44 schreef Ilsjuhh het volgende:
het is niet een kwestie van vergeten, het is een kwestie van kunnen accepteren en doorgaan. Vergeten doe je toch niet.
Niet gelijk op de nieuwe vrouw, dat werkt niet. Geduld.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_9468123
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:47 schreef Goofup het volgende:

[..]

het is niet een kwestie van vergeten, het is een kwestie van kunnen accepteren en doorgaan. Vergeten doe je toch niet.
Niet gelijk op de nieuwe vrouw, dat werkt niet. Geduld.

dat bedoelde ik er ook eigenlijk mee...alleen ik noem het altijd vergeten...
  zondag 30 maart 2003 @ 18:45:19 #52
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9468146
quote:

Sentiment
Dizzy new heights..
pi_9468195
Pas je ook op dat je niet in bitterheid blijft hangen ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 30 maart 2003 @ 18:52:14 #54
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9468283
ik weet nu niet echt meer hoe ik me voel..een beetje vaag eigenlijk wel...

Ik heb 3 geweldige dagen gehad met vrienden enzo dus dat is helemaal toppie!

Alleen het is nog steeds uit....

[url]www.f-orum.tk[/url]
  zondag 30 maart 2003 @ 19:11:22 #55
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9468569
quote:
Op zondag 30 maart 2003 18:52 schreef rolfvp het volgende:
ik weet nu niet echt meer hoe ik me voel..een beetje vaag eigenlijk wel...

Ik heb 3 geweldige dagen gehad met vrienden enzo dus dat is helemaal toppie!

Alleen het is nog steeds uit....

Gewoon relaxt de tijd nemen..kan echt geen kwaad. Doe ik niet te veel
Dizzy new heights..
pi_9468742
Heb een relatie van 2 jaar gehad, en dat is net 2 maandjes uit.. We zagen het beiden al een jaar aankomen, maar goed. Daarom hoef je niet minder van elkaar te houden.

In het begin vond ik het allemaal wel best.. Dacht er niet zoveel over na, en ik was blij weer vrijgezel te zijn.. Maar hoe langer het duurt, hoe meer ik aan haar ga denken.. Dus ik duik nu na 2 maanden mijn dip weer in.. Ik weet dat ik er ook vanzelf wel weer uitkom, maar zo voelt het niet

Misschien komt die terugval bij jou ook nog.. niets vreemds lijkt me.. you'll get over it..

zondag 30 maart 2003 @ 19:25:54 #57
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9468855
Precies..niet te gejaagd zijn en alles over je heen laten komen versnellen het proces
Dizzy new heights..
  zondag 30 maart 2003 @ 21:39:33 #58
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9472500
Ik weet niet, ik heb het gevoel alsof het al heel lang uit is...
ik moet al iets minder aan er dneken....

Vrijdag d8 ik alleen maar aan wat ik allemaal ging missen en wat voor loser ik dan wel neit bent...

Maar nu zie ik het weer wat zonniger in....

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9472587
precies ! er zijn meer vrouwen dan dat er kerken zijn
ef serieus, ik heb heerlijk gekookt
  zondag 30 maart 2003 @ 21:44:31 #60
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9472637
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:42 schreef Longlegg het volgende:
precies ! er zijn meer vrouwen dan dat er kerken zijn
hahahaha...al hoef ik de komende tijd even helemaal niks meer
[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9472660
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:44 schreef rolfvp het volgende:

[..]

hahahaha...al hoef ik de komende tijd even helemaal niks meer

de mensen die dat t hardst roepen hebben meestal snel weer een vriend(in)
pi_9472705
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:45 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

de mensen die dat t hardst roepen hebben meestal snel weer een vriend(in)

Hmmm dat zeg ik zo vaak , en bij mij werkt dat dus niet
pi_9472800
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Hmmm dat zeg ik zo vaak , en bij mij werkt dat dus niet

hmm bij een vriendin van mij wel...die verkondigde overal dat ze in haar "kloosterperiode" zat...binnen een week had ze weer een vriend (nouja ong een week)
pi_9472881
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:49 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

hmm bij een vriendin van mij wel...die verkondigde overal dat ze in haar "kloosterperiode" zat...binnen een week had ze weer een vriend (nouja ong een week)

Mijn kloosterperiode is vaak een begin van een soapperiode , ik ben wel aantrekkelijker voor de andere sexe maar vaak nogal moeilijk te temmen ook .
  zondag 30 maart 2003 @ 22:20:34 #65
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9473564
quote:
Op zondag 30 maart 2003 21:49 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ik hoef cker tot de zomenvakantie niemand meer!!!!

(niet voor vast tenminste )

[url]www.f-orum.tk[/url]
  maandag 31 maart 2003 @ 14:34:24 #66
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9483568
En ja dag 4....

ik voel me geloof ik al wel weer iets beter, al begin ik nu echt door te krijgen wat me is overkomen... Ik kan de dingen beter relativeren....

Ik weet nu ook dat het goed is geweest dat we uit elkaar zijn gegaan....voel me alleen nog wat klote over de manier hoe...

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_9488701
sjah dat zijn vrouwen hoor !! ik ben zelf 2 meter en zij was 1.65 ofzo.. was nooit een probleem en ineens wel en dat was dus de reden heel logisch toch
ef serieus, ik heb heerlijk gekookt
  maandag 31 maart 2003 @ 18:39:59 #68
47631 iefow
I love lamp
pi_9489061
this might come in handy

[topic=286326]

*o/*
  maandag 31 maart 2003 @ 18:40:58 #69
47631 iefow
I love lamp
pi_9489080
quote:
Op maandag 31 maart 2003 18:39 schreef iefow het volgende:
this might come in handy

muziek luisteren werkt altijd wel voor mij
[topic=286326]

*o/*
  maandag 31 maart 2003 @ 22:35:46 #70
35440 rolfvp
Watch Out!
pi_9496235
Op dit moment luister ik echt hele blije muziek en dat helpt me wel!!
[url]www.f-orum.tk[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')