Reacties?
quote:bij mij tot nu toe 66.6666666 %
Op vrijdag 28 maart 2003 16:37 schreef lloyd het volgende:
oke, dit is ongetwijfeld het zoveelste slik-topic, maar ik vraag me toch iets af. Bij het lezen van dit forum krijg ik de indruk dat de meeste vrouwen lekker alles doorslikken van hun vriendje. Maar hoe staat het nou echt. Met andere woorden, hoeveel % van de Nederlandse vrouwen slikt het sperma van hun partner door. Volgens mij is dat namelijk toch een relatief laag aantal.Reacties?
quote:Precies 200 van de 300?? Das mikken
Op vrijdag 28 maart 2003 16:39 schreef M_a_T het volgende:[..]
bij mij tot nu toe 66.6666666 %
quote:Wanneer wel dan?
Op vrijdag 28 maart 2003 16:40 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik slik heel af en toe, vaker niet als wel.
Percentages ken ik niet.
quote:alleen int weekend zeker
Op vrijdag 28 maart 2003 16:43 schreef E- het volgende:[..]
Wanneer wel dan?
quote:Dat van hun vriendinnen kan je je net helemaal goed meer herinneren zeker
Op vrijdag 28 maart 2003 17:00 schreef WijsWoord het volgende:
tot nu toe slikte al mijn vriendinnetjes en volgens mij hun vriendinnen ook dus voor mij geld; 100% !!
quote:Geloof dat d'r zusje ook slikte, maar dat moment staat me niet meer helemaal 100% bij.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:02 schreef Teffa! het volgende:[..]
Dat van hun vriendinnen kan je je net helemaal goed meer herinneren zeker
quote:* WijsWoord vond het geen knappe vriendinnen
Dat van hun vriendinnen kan je je net helemaal goed meer herinneren zeker
quote:En je werkt in de IT !! Wil je met me trouwen ??
Op vrijdag 28 maart 2003 17:09 schreef Batgirl het volgende:
me slik ook
Maar ik denk niet dat er echt veel meiden zijn die slikken...
Het is maar een stelling..
quote:Een foto als die jij hebt in je fotoboek met deze opmerking...
Op vrijdag 28 maart 2003 17:09 schreef Batgirl het volgende:
me slik ook
Maar goed, ik denk niet dat het CBS hier een mooie enquete over gehouden heeft.
quote:Bullshit imo, zie batgirl.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:14 schreef lloyd het volgende:
Zouden lelijke en onzekere meisjes doorgaans misschien sneller geneigd zijn om te slikken omdat ze alles doen om hun vriendje te plezieren?Het is maar een stelling..
quote:jaah.. maar ik pijp ook alleen maar jongens waar ik echt een lange, goede relatie mee heb.. (tot nu toe 2 dus..
Op vrijdag 28 maart 2003 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
Moet je wel zeker weten dat betreffende heer geen AIDS heeft o.i.d.
quote:Ik dacht altijd dat vrouwen pijpen als een soort begroeting zien. Zoals mannen handen schudden.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Jory het volgende:[..]
jaah.. maar ik pijp ook alleen maar jongens waar ik echt een lange, goede relatie mee heb.. (tot nu toe 2 dus..
), en daar wist ik dat ook al heel zeker van..
voordat je dat zeker weet, pijp je meestal niemand.. want aids krijg je niet alleen door die ene zaadlozing..
quote:Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen. Maar ik zeg dit omdat ik wel eens een vriendin heb gehad die er 'minder' aantrekkelijk uitzag en die was werekelijk tot alles bereid in bed. Van mijn vrienden hoor ik dezelfde verhalen eigenlijk.. Heel knappe meisjes zeggen veel eerder: "Nee, dat doe ik niet"
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef freud het volgende:[..]
Bullshit imo, zie batgirl.
Maar da's mijn mening..
quote:En Jory..
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef freud het volgende:[..]
Bullshit imo, zie batgirl.
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:16 schreef Alan_Partridge het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen pijpen als een soort begroeting zien. Zoals mannen handen schudden.
quote:Waarom zou je
Op vrijdag 28 maart 2003 17:13 schreef mama-in-spe het volgende:
maar ben er nu weer naar aan het toewerken....
Eh..ik slik dus niet omdat ik het een ranzig gevoel vind om zo'n weeige, warme kledder in m'n mond te hebben.
Ik kan ook geen enkele reden bedenken om het wél te doen.
Maar verder doe ik (vrijwel) alles
quote:* WijsWoord deelt deze mening, wat gewoon een FEIT is!
Uiteraard zijn er altijd uitzonderingen. Maar ik zeg dit omdat ik wel eens een vriendin heb gehad die er 'minder' aantrekkelijk uitzag en die was werekelijk tot alles bereid in bed. Van mijn vrienden hoor ik dezelfde verhalen eigenlijk.. Heel knappe meisjes zeggen veel eerder: "Nee, dat doe ik niet"
Maar da's mijn mening..
een tiet...is een tiet! Zei mijn papa altijd....serious...
quote:D'OH!!
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Jory het volgende:
[...] want aids krijg je niet alleen door die ene zaadlozing..
Zeg niet van die domme dingen!
Het is wat offtopic, maar aids is nog steeds niet te genezen. Inmiddels kan de ziekte met medicijnen geremd worden, maar dat is ook geen fijn spul!
De kans van een besmetting is inderdaad beperkt (verhaal van wondjes etc... bloedend tandvlees...), maar waarom zou je het risico nemen?
Hebben jij en je partner hiv-tests gedaan voor je aan 'onbeschermde' seks begon?? (Voor het geval dat je het zou willen weten, ja, ik wel).
Genoeg offtopic weer...
quote:Dan heb je geluk dat je niet met mij hebt, want als er niet gepijpt wordt wordt er niet gelikt
Op vrijdag 28 maart 2003 17:49 schreef diddle81 het volgende:
Ik snap niet dat sommige jongens een perc. van 100% kunnen hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om te moeten slikken. Ik vind het uberhaupt niks om te pijpen.
quote:Wat is er zo erg aan om te pijpen dan? Dat vrouwen niet willen slikken kan ik me voorstellen. Mij lijkt het ook niks om een hele lading sperma door te slikken als een mona-toetje. Maar wat is er zo vies aan pijpen. Een lul is een stuk schoner dan een kut doorgaans hoor..
Ik snap niet dat sommige jongens een perc. van 100% kunnen hebben. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om te moeten slikken. Ik vind het uberhaupt niks om te pijpen.
quote:Ik bedoel maar... altijd dat gezeur, pijpen vies , bah enzo , en die gleuf van de dames is 75 % van de tijd ook niet te pruimen...
Op vrijdag 28 maart 2003 17:54 schreef nozem het volgende:[..]
Wat is er zo erg aan om te pijpen dan? Dat vrouwen niet willen slikken kan ik me voorstellen. Mij lijkt het ook niks om een hele lading sperma door te slikken als een mona-toetje. Maar wat is er zo vies aan pijpen. Een lul is een stuk schoner dan een kut doorgaans hoor..
maar zoals ik al eerder zei, als je een beetje "echt" geil bent, dan maakt dát soort dingen toch niks meer uit ofwel.... wat wil je anders doen in bed als er ook al niet meer gelikt en gezogen wordt... das het zelfde als zo'n tijdschema: jippie zaterdag weer , om 0:00 gaan we het weer doen, want dat hebben we elkaar beloofd.
Wtf, wat nou beloven en afspreken , dat gebeurt toch spontaan...
quote:Als ze wilt dan mag ze, wilt ze niet dan moet ze het ook niet doen.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:39 schreef Kwarkie het volgende:
ik liet mijn ex nooit slikken, dat vind ik zielig
tot nu toe slikt ze alles
quote:ja, ik ook.. mijn partner was nog maagd..(in werkelijk alles..
Op vrijdag 28 maart 2003 17:38 schreef NT-T.BartMan het volgende:[..]
Hebben jij en je partner hiv-tests gedaan voor je aan 'onbeschermde' seks begon?? (Voor het geval dat je het zou willen weten, ja, ik wel).
Genoeg offtopic weer...
quote:Nee, die wel slikte was gewoon een vettor, die andere niet
Op vrijdag 28 maart 2003 16:40 schreef HassieBassie het volgende:
Precies 200 van de 300?? Das mikken
quote:Dan kun je 'm nog mooi vormen naar jou visie
Op vrijdag 28 maart 2003 17:59 schreef Jory het volgende:[..]
ja, ik ook.. mijn partner was nog maagd..(in werkelijk alles..
)
je kan trouwens niet alleen aids krijgen van pijpen hoor, je kan er fucking veel geslachtsziekten van krijgen
Dat is best lang (zeker wel een aantal jaren) zo gebleven, toen heb ik mezelf er maar overheen gezet omdat ik toch weer wilde slikken (niet alleen voor me vriend,maar omdat ik wist dat ik het eerst zelf ook erg lekker vond..) Dus gewoon verstand op nul zetten en slikken maar.. (met een kotsbak naast me bed en een handdoek..) < Ver van romantisch maar okee.. nu ben ik er wel overheen en gaat het iedere keer beter.. ik krijg (heb) er weer veel plezier in!
van heel nederland krijg je geen eerlijk antwoord denk ik zo maar... hier ook niet denk ik.
to answer the question: ja ik slik. nee ik wil niet trouwen.
quote:Download maar eens een mpgje van Kacey - Down the hatch, man dat is geil !!
Op zaterdag 29 maart 2003 10:17 schreef NemesisDivina het volgende:
ik snap eg nie wat daar lekker aan is eigenlijk
Vroeger vond ik het ronduit goor, als ik slikte werd ik letterlijk misselijk...
Toen een hele tijd niet meer gedaan(uitspugen vind ik niks, dat vind ik een goor gezicht en onhandig, dus dan laat ik het liever over me heen spuiten ofzo), later weereens geprobeerd en toen ging het hartstikke goed en vond ik het wel lekker.
sindsdien slik ik regelmatig.
quote:Nou, ik ben het wel vaker tegengekomen, maar dat waren dan meestal incidenten. Dus dat deden ze alleen als ze een keer supersupergeil waren
Op vrijdag 28 maart 2003 16:40 schreef thumper het volgende:
Ik ben het pas 1 keer tegengekomen...
1tje waarmee ik heb gehad, die deed het echter bijna altijd, die vond het gewoon echt lekker geloof ik .
Maar dat was er tot nu toe slechts 1tje...
quote:En het bier.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Hmm, bij mij maar 20% misschien moet ik eens kappen met de knoflook en de asperges....
quote:Yes you do...
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Jory het volgende:[..]
.. want aids krijg je niet alleen door die ene zaadlozing..
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 18:46 schreef Legion_ het volgende:
Slikken scheeld troep, en als sperma vies is volgens vele vrouwen want zouden wij dan van zo een natte doos moeten vinden die we met onze tong afgaan he!!!!
quote:Omdat het lekker is.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:28 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Waarom zou je
Ik pijp mijn vriend graag en ik slik ook gewoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Stoei-poes op 29-03-2003 14:10]
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 14:09 schreef Stoei-poes het volgende:
Ik slik alleen als Blapiet erg lief voor me geweest
Mijn laatste vriendin vond het ook niet tof om te slikken, maar ik gaf altijd aan als ik klaar zou komen, en dan maakte ze het met haar hand af..
quote:Bedoel jij geldt of echt geld?
Op vrijdag 28 maart 2003 17:00 schreef WijsWoord het volgende:
tot nu toe slikte al mijn vriendinnetjes en volgens mij hun vriendinnen ook dus voor mij geld; 100% !!
Tja voor geld doen ze veel........
lijkt mij persoonlijk niet het einde van de wereld om dat zooitje door te moeten slikken.
Het gaat erom dat het 'de man' een kick geeft als ie een vrouw z'n kwakkie door ziet slikken.
Heeft waarschijnlijk met macht te maken..
En voor geld doen niet veel vrouwen het hoor, tegenwoordig zijn er veel zelfrespecterende vrouwen.
quote:
Op zondag 30 maart 2003 01:19 schreef S-ander het volgende:
En voor geld doen niet veel vrouwen het hoor, tegenwoordig zijn er veel zelfrespecterende vrouwen.
quote:arme dames
Op zondag 30 maart 2003 13:38 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik spuit meisjes meestal stiekum in de bek .of ze slikken interesseert me dan nog weinig. heeft soms wel grappige situaties opgeleverd. gewoon eruit trekken en richting op de face. onder de douchen kan je ze ook stiekum ondepiesen is ook lachen
quote:Dat je er nog op in gaat
Op zondag 30 maart 2003 16:51 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
arme dames
quote:Fool
Op vrijdag 28 maart 2003 16:39 schreef Kwarkie het volgende:
ik liet mijn ex nooit slikken, dat vind ik zielig
quote:
ik spuit meisjes meestal stiekum in de bek .of ze slikken interesseert me dan nog weinig. heeft soms wel grappige situaties opgeleverd. gewoon eruit trekken en richting op de face. onder de douchen kan je ze ook stiekum ondepiesen is ook lachen
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 17:16 schreef Alan_Partridge het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat vrouwen pijpen als een soort begroeting zien. Zoals mannen handen schudden.
quote:yeah sure... middelmatig kereltje...
quote:Hehe ja zulke vrouwen vindt je bijna nergens..
Op vrijdag 28 maart 2003 17:11 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
En je werkt in de IT !! Wil je met me trouwen ??
quote:Een glas cola is meer hoor!!!
Op woensdag 2 april 2003 20:42 schreef juffie het volgende:
ik slik niet, vind het echt niet lekker smaken. Kan er ook niets aan doen. Bovendien doe ik sowieso al lang over een glas drinken, dus dan ben ik een kwartier bezig met sperma slikken, nee dank je wel
quote:heey een kloon
Op donderdag 3 april 2003 14:23 schreef meisjemeisje het volgende:
ik slik niet, ik spuug het uit, maar ben er mee bezig het te leren, als ik het dan nog niets vind, kan altijd stoppen en zeggen 'hee, ik heb het geprobeerd!'
en inderdaad, hangt er voor mij zeer zeker vanaf van wat ie gegeten heeft de laatste tijd.
ontopic:
Ik heb 3,5 jaar met een meisje gehad die wel slikte...
ze vond het lekker
maar ik hoor hier allemaal meiden zeggen dat ze verschil proeven afhankelijk van wat hij heeft gegeten... is dat gelul of wat?
quote:Rofl ! wat is hier bijzonder aan? Het feit dat ze in de IT werkt? Of het feit dat ze slikt?
Op vrijdag 28 maart 2003 17:11 schreef Pikkebaas het volgende:[..]
En je werkt in de IT !! Wil je met me trouwen ??
Ontopic: geen idee hoeveel procent slikt. Weet wel dat de meeste mensen in mijn omgeving het smerig vinden en dus niet doen. Zelf heb ik er absoluut geen problemen mee
quote:Nee, dit is geen gelul. Meestal smaakt het een beetje zout maar het smaakt al een stuk beter als de jongen/man in kwestie veel fruit heeft gegeten bijvoorbeeld
Op donderdag 3 april 2003 17:24 schreef FlowDesign het volgende:[..]
heey een kloon
ontopic:
Ik heb 3,5 jaar met een meisje gehad die wel slikte...
ze vond het lekkermaar ik hoor hier allemaal meiden zeggen dat ze verschil proeven afhankelijk van wat hij heeft gegeten... is dat gelul of wat?
quote:He geloof je me soms niet?
Op donderdag 3 april 2003 17:24 schreef FlowDesign het volgende:[..]
maar ik hoor hier allemaal meiden zeggen dat ze verschil proeven afhankelijk van wat hij heeft gegeten... is dat gelul of wat?
quote:Ik zou zo zeggen proef het zelf eens..............
Op donderdag 3 april 2003 17:24 schreef FlowDesign het volgende:maar ik hoor hier allemaal meiden zeggen dat ze verschil proeven afhankelijk van wat hij heeft gegeten... is dat gelul of wat?
Eet maar eens een keer goed ranzig, veel knoflook, daarna nog een aantal biertjes enzo, proef het dan eens...
Doe hetzelfde als je veel fruit en andere gezonde dingen hebt gegeten, vooral geen bier nemen!!!!
Je zal het verschil onmiddelijk proeven.
Van slecht eten en bier enzo word het een beetje bitter, van fruit e.d. wat zoeter(niet dat het naar snoepjes smaakt, maarja).
Ik slik het dus meestal nooit helemaal door
quote:Geil is het zeker, maar waarom??
Op donderdag 3 april 2003 17:35 schreef Tante_Bet het volgende:
waarom zou je t willen slikken...beetje ok, maar ik hoef het niet allemaal...zoooo lekker smaakt t niet!Mannen schijnen het wel geil te vinden he? Hoe zit dat eigenlijk? Wat zou daar achter zitten ?O-)
Wel heb ik altijd daarna, als we gaan douchen, de behoefte aan een paar slokken water om het 'slijmerige' door te spoelen.
Maar ja, call me silly, maar ik persoonlijk zie het probleem van slikken niet zo. (toegegeven, bij bv. een one-nightstand zou ik 't ook niet doen, bovenstaande is vanuit een vaste relatie)
p.s heb een keer gepijpt en toen ook geslikt..
p.s.s. dat was gisteren
quote:Lijkt wel een gesmolten E.T.
Op vrijdag 4 april 2003 21:03 schreef E.T. het volgende:
edit: niet grappig enzo
quote:Als je gepijpt wordt misschien...
Op vrijdag 4 april 2003 20:18 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Waarom doe je het uberhaupt? Ik (man) kom altijd bij de daad klaar, ga hem er niet uittrekken om in haar mond klaar te komen, lijkt me voor mij (maar ook voor haar) niet beter/lekkerder ofzo, of mis ik iets hier
but that's my humble opinion.....
Vrij klein percentage niet-slikkers..
Hmmm ik ken iemand die niet slikt, ze moet al overgeven bij het zien :|
Ik zie niet in waarom dat respectloos zou zijn....
quote:1 op de 20 slikt niet???? Hoe kom jij nou weer aan die cijfers man. De meeste, veruit de meeste vrouiwen doen het niet namelijk..
Op zaterdag 5 april 2003 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
1 op de 20 slikte niet denk, ik..Vrij klein percentage niet-slikkers..
Hmmm ik ken iemand die niet slikt, ze moet al overgeven bij het zien :|
Ik zie niet in waarom dat respectloos zou zijn....
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 12:17 schreef Sigmund_Freud het volgende:
zeker 90 % slikt niet
quote:*En als ik met mijn vingers knip, word je weer langzaam wakker*
Op zaterdag 5 april 2003 15:26 schreef Steengril_diehard het volgende:
mijn vriendin slikt. graag zelfs
als ik op d'r borsten klaar kom, gaat ze er met d'r vinger door en likt ze haar vingers af.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 16:45 schreef nikanoru het volgende:[..]
*En als ik met mijn vingers knip, word je weer langzaam wakker*
quote:dan geloof je het toch niet. gelukkig zijn er ook nog mensen hier die wel door de pubertijd heen zijn
Op zaterdag 5 april 2003 16:45 schreef nikanoru het volgende:[..]
*En als ik met mijn vingers knip, word je weer langzaam wakker*
quote:Dat je er nog op ingaat joh.
Op zaterdag 5 april 2003 17:02 schreef Steengril_diehard het volgende:[..]
dan geloof je het toch niet. gelukkig zijn er ook nog mensen hier die wel door de pubertijd heen zijn
Maarre ff ontopic, ik zou het niet echt weten want een dergelijke seksuele handeling is bij mij nog niet verricht.
quote:Toch ken ik maar weinig vrouwen waarvan ik het weet die niet slikken, die zijn zeldzaam....
Op zaterdag 5 april 2003 14:39 schreef nozem het volgende:[..]
1 op de 20 slikt niet???? Hoe kom jij nou weer aan die cijfers man. De meeste, veruit de meeste vrouiwen doen het niet namelijk..
Er is wel een verschil tussen een vaste relatie hebben en one-night stands e.d...........
Veel vrouwen die wel slikken doen dit niet bij losse contacten...
quote:Dan begeef je je in de ' verkeerde' kringen
Op zaterdag 5 april 2003 14:39 schreef nozem het volgende:[..]
1 op de 20 slikt niet???? Hoe kom jij nou weer aan die cijfers man. De meeste, veruit de meeste vrouiwen doen het niet namelijk..
Proefondervindelijk achtergekomen...
quote:Doet ze alleen maar voor de show, àls ze het al doet....
Op zaterdag 5 april 2003 15:26 schreef Steengril_diehard het volgende:
als ik op d'r borsten klaar kom, gaat ze er met d'r vinger door en likt ze haar vingers af.
quote:
Op zondag 6 april 2003 22:22 schreef Leila het volgende:[..]
Doet ze alleen maar voor de show, àls ze het al doet....
Wat een bekrompen reacties allemaal hier.
Het is geen accuzuur hoor
quote:Je kan geen aids krijge alleen als je wondjes aan je mond heb dan wel!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 18:52 schreef NemesisDivina het volgende:
ik slik niet, wel gedaan, maar niet meer door bepaalde redenen
je kan trouwens niet alleen aids krijgen van pijpen hoor, je kan er fucking veel geslachtsziekten van krijgen
quote:haha gelloof die goozer maar want haha mijn ex deed het ook haha eerst vond ze het maar niks slikken, en dana werd ze er zelfs geil van haha nog geiler als ze al was
Op zaterdag 5 april 2003 20:05 schreef nikanoru het volgende:[..]
Dat je er nog op ingaat joh.
Maarre ff ontopic, ik zou het niet echt weten want een dergelijke seksuele handeling is bij mij nog niet verricht.
Als ik echt niks vies gegeten hat of gedronken dus geen bier koffie enzo!!! dan ging er geen druppel verloren dan vond ze het zelfs
Kan alleen hopen dat me volgende ex net zo geil is lolzz.
quote:
Op maandag 7 april 2003 05:35 schreef Legion_ het volgende:[..]
Je kan geen aids krijge alleen als je wondjes aan je mond heb dan wel!!!
want het komt in de maag en niet veel overleefd dat, en dan kan je ook aids krijgen van iemand bekken want als je beide een wondje heb tja kan het over komen he!
quote:Zal ik je een tip geven. !
Op donderdag 3 april 2003 14:23 schreef meisjemeisje het volgende:
ik slik niet, ik spuug het uit, maar ben er mee bezig het te leren, als ik het dan nog niets vind, kan altijd stoppen en zeggen 'hee, ik heb het geprobeerd!'
en inderdaad, hangt er voor mij zeer zeker vanaf van wat ie gegeten heeft de laatste tijd.
Voor de man is dat ook veel gaver en de vrouw is er ook blij mee
mischien heb je hier iets aan..
Nou ja, zal er nooit meer achterkomen. Mijn huidige wil het ook niet (vin d het smerig) en tja, daar ga ik over twee weken mee trouwen...
Greetz,
Taz
quote:Nu je het zegt
Op donderdag 3 april 2003 21:20 schreef erodome het volgende:[..]
Ik zou zo zeggen proef het zelf eens..............
Eet maar eens een keer goed ranzig, veel knoflook, daarna nog een aantal biertjes enzo, proef het dan eens...
Doe hetzelfde als je veel fruit en andere gezonde dingen hebt gegeten, vooral geen bier nemen!!!!
Je zal het verschil onmiddelijk proeven.
Van slecht eten en bier enzo word het een beetje bitter, van fruit e.d. wat zoeter(niet dat het naar snoepjes smaakt, maarja).
Mijn ex-vriendin zei idd weleens dat ze het soms bitterder vond smaken dan anders, en dat was meestal na het uitgaan (bier!)
Maarja, dat is natuurlijk geen reden om geen bier meer te drinken hè
't Is niet lekker, maar echt vies vind ik het ook niet. Ik vind het ook altijd wel geil om het door te slikken. En wel zo makkelijk ook trouwens. Haha, anders moet je zorgen dat ie niet in je mond klaarkomt (terwijl dat net zo leuk is! ) of je moet het uit gaan spugen... nee, das charmant! En alsof je het dan niet proeft...
maar als ik het eenmaal kwijt ben mag zij er mee doen wat ze wil....
quote:*doet aanzoek
Op zaterdag 12 april 2003 19:34 schreef Tiereliertje het volgende:
Niet zeiken, gewoon slikken! En ja, ik ben een vrouw.'t Is niet lekker, maar echt vies vind ik het ook niet. Ik vind het ook altijd wel geil om het door te slikken. En wel zo makkelijk ook trouwens. Haha, anders moet je zorgen dat ie niet in je mond klaarkomt (terwijl dat net zo leuk is!
) of je moet het uit gaan spugen... nee, das charmant! En alsof je het dan niet proeft...
quote:Valt wel mee hoor, als het rechtstreeks in je keeltje komt proef je niks.
Op donderdag 10 april 2003 22:03 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het goorAlthans, het lijkt me goor
quote:Ach gut.
Op woensdag 16 april 2003 14:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben er pas 1 tegen gekomen.
quote:Kijk, een man naar mijn hart
Op zaterdag 5 april 2003 05:44 schreef kariem112 het volgende:
Damn.. ben ik dan de enige man hier die het niet eens zo super vind om gepijpt te worden? En ook zonder pijpen, er word zeker wel gelikt
Als ik een vriendin heb zou ik haar niet eens laten slikken, geeft niet het gevoel alsof je respect voor haar hebt...but that's my humble opinion.....
quote:Mannen die het niks vinden om gepijpt te worden? Bestaan die dan ? Dan heb je als man echt een afwijking hoor
Op woensdag 16 april 2003 20:52 schreef miendobbelsteen het volgende:[..]
Kijk, een man naar mijn hart
Ik pijp niet en ik zou zeer zeker niet slikken, en heb nog nooit een man meegemaakt die daar moeite mee heeft. Likken doen ze wel, dus wat dat aangaat verbazen veel FOK mannen mij
quote:Ik denk dat ik niet lang er relatie met iemand zou kunnen hebben die niet pijpt.... Ik denk dat ik pijpen lekkerder vind als neuken..... of net zo lekker.... nou ja... ..zou niet zonder kunnen.....
Ik pijp niet en ik zou zeer zeker niet slikken, en heb nog nooit een man meegemaakt die daar moeite mee heeft. Likken doen ze wel, dus wat dat aangaat verbazen veel FOK mannen mij
quote:Zou dus een reden zijn om een relatie te verbreken??
Op vrijdag 18 april 2003 00:21 schreef Grote_Swets het volgende:[..]
Ik denk dat ik niet lang er relatie met iemand zou kunnen hebben die niet pijpt.... Ik denk dat ik pijpen lekkerder vind als neuken..... of net zo lekker.... nou ja... ..zou niet zonder kunnen.....
quote:Slechte sex is een reden voor veel mensen om een relatie te verbreken
Op vrijdag 18 april 2003 01:26 schreef schatje het volgende:[..]
Zou dus een reden zijn om een relatie te verbreken??
quote:Huh, wat egoïstisch !
Dus je laat anderen wel het werk opknappen, maar bent zelf te beroerd om ook een steentje aan het sexleven bij te dragen.
Of heb je andere kwaliteiten ?
Ik kan niet geloven met wat voor mannen jij dan omgaat.
quote:Uhm, volgens mij geldt voor beiden dat als het goed schoongemaakt is ze even hygienisch zijn. Daarentegen, volgens mij, als je 's ochtends gedouched hebt en goed gewassen enzo, dan stinkt een kut 's avonds net zo als een lul hoor, wanneer je gedurende de dag meerdere keren naar de WC geweest bent. In beide gevallen heb je urine restjes die achterblijven en dan komt er nog wat zweet bij...
Op vrijdag 18 april 2003 09:54 schreef C_ZAR het volgende:
Een lul is toch echt wel hygienischer dan een dampende kut hoor
Nee, voor mij geen orale seks als er niet eerst gewassen is hoor! Ik lik geen kut die NIET fris en schoon is, en ik verwacht ook niet dat mijn lul gezogen wordt als ik hem niet net schoongemaakt heb.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat sperma en urine door dezelfde buis gaan, zodat bij klaarkomen in de mond van een vrouw er ook urinedeeltjes met de sperma meekomen! Nou is dat zo weinig dat je het niet zult proeven (als vrouw) maar ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen dit idee alleen al genoeg vinden om niet te willen dat een man in hun mond klaarkomt, laat staan om het door te slikken.
quote:Nou mijn vriendin heeft er geen probleem mee hoor, tuurlijk is het beter als het gewassen is maar op zich is het toch wel vrij schoon, er blijft altijd wel wat zitten daar, maar das de natuur... en ze is er nog nooit ziek van geworden
Op vrijdag 18 april 2003 10:06 schreef Haay1971 het volgende:[..]
Uhm, volgens mij geldt voor beiden dat als het goed schoongemaakt is ze even hygienisch zijn. Daarentegen, volgens mij, als je 's ochtends gedouched hebt en goed gewassen enzo, dan stinkt een kut 's avonds net zo als een lul hoor, wanneer je gedurende de dag meerdere keren naar de WC geweest bent. In beide gevallen heb je urine restjes die achterblijven en dan komt er nog wat zweet bij...
Nee, voor mij geen orale seks als er niet eerst gewassen is hoor! Ik lik geen kut die NIET fris en schoon is, en ik verwacht ook niet dat mijn lul gezogen wordt als ik hem niet net schoongemaakt heb.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat sperma en urine door dezelfde buis gaan, zodat bij klaarkomen in de mond van een vrouw er ook urinedeeltjes met de sperma meekomen! Nou is dat zo weinig dat je het niet zult proeven (als vrouw) maar ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen dit idee alleen al genoeg vinden om niet te willen dat een man in hun mond klaarkomt, laat staan om het door te slikken.
En op de stelling in te gaan, yep ze doet het graag en ik heb niet het idee dat ze het voor mij doet (tuurlijk wel een beetje) maar ze vind het zelf gewoon ontzettend lekker..
quote:Ik heb daar ook geen problemen mee, denk er nog geen eens aan.
Op vrijdag 18 april 2003 11:38 schreef SpikeAlike het volgende:[..]
Nou mijn vriendin heeft er geen probleem mee hoor, tuurlijk is het beter als het gewassen is maar op zich is het toch wel vrij schoon, er blijft altijd wel wat zitten daar, maar das de natuur... en ze is er nog nooit ziek van geworden
quote:Scuse me? Sorry, maar kom je nou niet over als een lul 1e klas die sex belangrijker vind dan een relatie? Als je nu zegt dat je een sexrelatie hebt zeg ik, okay
Op vrijdag 18 april 2003 00:21 schreef Grote_Swets het volgende:[..]
Ik denk dat ik niet lang er relatie met iemand zou kunnen hebben die niet pijpt.... Ik denk dat ik pijpen lekkerder vind als neuken..... of net zo lekker.... nou ja... ..zou niet zonder kunnen.....
quote:Gewoon diep in je mond als hij cumt, dan proef je er niks van.
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:39 schreef Twiggy het volgende:
Never nooit, ik word al misselijk bij het idee
Geintje, iedere vrouw moet hetzelf weten, al is sperma wel een zeer zuiver produkt en geen afval.
quote:Voor mij hoeft het allemaal niet, ik kan ook niet echt zeggen dat ik er opgewonden van wordt ofzo. Het enige voordeel dat ik erin zie is dat je na afloop niet zoveel hoeft op te ruimen
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:36 schreef 001 het volgende:
Orale bevrediging vind ik toch wel heel belangrijk binnen een relatie.
Maar of mijn vriendin het doorslikt dat moet ze zelf weten!
quote:Dat zeg ik ook: Het gepijpt worden vind ik heerlijk, maar dat doorslikken boeit mij niet zo. Kijk als ze dat graag wil dan mag ze!
Op dinsdag 14 oktober 2003 11:48 schreef Marachi het volgende:[..]
Voor mij hoeft het allemaal niet, ik kan ook niet echt zeggen dat ik er opgewonden van wordt ofzo. Het enige voordeel dat ik erin zie is dat je na afloop niet zoveel hoeft op te ruimen
quote:
Op woensdag 16 april 2003 13:48 schreef schatje het volgende:[..]
Valt wel mee hoor, als het rechtstreeks in je keeltje komt proef je niks.
quote:Ja ik slik niet
Op vrijdag 28 maart 2003 16:37 schreef lloyd het volgende:
oke, dit is ongetwijfeld het zoveelste slik-topic, maar ik vraag me toch iets af. Bij het lezen van dit forum krijg ik de indruk dat de meeste vrouwen lekker alles doorslikken van hun vriendje. Maar hoe staat het nou echt. Met andere woorden, hoeveel % van de Nederlandse vrouwen slikt het sperma van hun partner door. Volgens mij is dat namelijk toch een relatief laag aantal.Reacties?
afijn, mijn vriendin die slikt liever niet, misschien een klein beetje. Maar het blijft wel spannend hoor... da's toch belangrijker...
quote:Zie mijn vorige post: " Vorige Post Marachi "
Op woensdag 15 oktober 2003 14:15 schreef Aventura het volgende:[..]
Bij mij rijst er trouwens ook een vraag als ik dit zo lees. Namelijk: wat vind jij als man van een meisje dat zonder problemen slikt?
quote:Ok..Dan ben jij een uitzondering denk ik want de meeste mannen vinden het denk ik toch een 'kick'.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:31 schreef Marachi het volgende:[..]
Zie mijn vorige post: " Vorige Post Marachi "
ik vind het erg vies smaken (vriend drinkt dan ook veel bier en eet gekruid)...
ik denk trouwens dat de meeste mannen hun eigen goedje ook niet zouden slikken!
sex is onderdeel van een relatie
ik denk met mijn exen 50/50. 1nightstands slikken veel minder is mijn ervaring (en terecht vinnik)
Je moet wel rekening houden met eten vind ik
quote:Euhm I Do.......
Op donderdag 16 oktober 2003 13:40 schreef Leila het volgende:
Ik slik niet, ik laat het er wel langs lopen ofzo, waarom slikken vraag ik me af, ik vind het ook niet geil staan.
Mannen vegen ook hun mond af... Likken ook hun mond niet af...
quote:Oke, mijn ervaring dan
Op donderdag 16 oktober 2003 13:42 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Euhm I Do.......
quote:Behoefte aan een snelle cursus?
Op donderdag 16 oktober 2003 13:42 schreef Leila het volgende:[..]
Oke, mijn ervaring dan
Maar nee, ik slik nog steeds niet.
quote:
Op woensdag 16 april 2003 20:52 schreef miendobbelsteen het volgende:
Ik pijp niet en ik zou zeer zeker niet slikken
Slikken is wat anders, als je het lekker vindt moet je het doen, anders niet !!
quote:Misschien heeft ze niet zoveel behoefte aan dat smegma van jou!
Op donderdag 16 oktober 2003 14:02 schreef Bjoro het volgende:[..]
[/b]
Wat is het verschil tussen pijpen en het likken aan een arm, hals, mond of iets anders ??
Het is ook maar een stukje huid !!Slikken is wat anders, als je het lekker vindt moet je het doen, anders niet !!
quote:Maar ik heb ook een koorts-lip en puisten in m'n nek....daar hoor ik haar nooit over !!!
Op donderdag 16 oktober 2003 14:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien heeft ze niet zoveel behoefte aan dat smegma van jou!
quote:Sloeg dit op mijn aanbod of is dat mijn interpretatie?
Op donderdag 16 oktober 2003 14:12 schreef Killah_Priest het volgende:
uhm........ ja
quote:he shit weer een gemiste kans
Op donderdag 16 oktober 2003 15:07 schreef Killah_Priest het volgende:
uhm er staat hoeveel vrouwen dr slikken dus ik atw met uhm ja :@C dus ... ikke wel teminste
quote:idd niet zeiken maar slikken
Op donderdag 16 oktober 2003 16:04 schreef schatje het volgende:
Gewoon slikken als een braaf meisje.
quote:
Op donderdag 16 oktober 2003 16:07 schreef Duiveltja het volgende:[..]
idd niet zeiken maar slikken
quote:Ik weet wel wanneer je exotische vruchten eet het een zoeter smaak krijgt
Op donderdag 16 oktober 2003 17:40 schreef Da_QQ het volgende:
Trouwens las net iets over chocola eten... dat helpt wel... als je chocola eet is het sperma zoeter (is mijn ervaring). En ik vind het juist vies als het bitter smaakt (wat weer wordt versterkt door bier)...
quote:Mij verbaast het niet. De meeste vrouwen krijgen echt wel wat in hun mond maar zorgen er echt wel voor dat het weer naar buiten komt. Tuurlijk zijn er ook vrouwen die het wel lekker vinden maar vogens mij slikken de meeste als er niets anders op zit (bv op de achterbank van de auto van (schoon)papa!!!)
Op woensdag 15 oktober 2003 14:15 schreef Aventura het volgende:
Interessant topic wel, ook als vrouw wil je wel weten wat je 'collega's' zoal wel en niet doen in bed. Kennlijk is slikken voor een groot deel van de dames 'not done' (wat me verbaast).
Bij mij rijst er trouwens ook een vraag als ik dit zo lees. Namelijk: wat vind jij als man van een meisje dat zonder problemen slikt?
Ik weet dat hij het een heel geil gezicht vindt, en zoals sinterklaas zei tegen Edgar : "Krijg je eindelijk weer eens wat warms binnen !"
Maar niet bij one-night-stands, hoor !!!
quote:Jongens lopen ook met een grote boog om dat soort wijffies heen
quote:Weet je wat het is, als het toch al in je mond komt kan je net zo goed slikken.
Op vrijdag 17 oktober 2003 15:17 schreef BertjeV het volgende:[..]
Mij verbaast het niet. De meeste vrouwen krijgen echt wel wat in hun mond maar zorgen er echt wel voor dat het weer naar buiten komt. Tuurlijk zijn er ook vrouwen die het wel lekker vinden maar vogens mij slikken de meeste als er niets anders op zit (bv op de achterbank van de auto van (schoon)papa!!!)
De smaak heb je dan toch al te pakken dus daarover kan het niet meer gaan dan...
quote:Inderdaad, en sterker nog, als je het uitspuugt proef je het des te meer want dan gaat het nog eens een keer over de tong.
Op vrijdag 17 oktober 2003 16:11 schreef erodome het volgende:[..]
Weet je wat het is, als het toch al in je mond komt kan je net zo goed slikken.
De smaak heb je dan toch al te pakken dus daarover kan het niet meer gaan dan...
zal denk ik daarom ook geen lang leven beschoren zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Hellracer op 17-10-2003 17:15]
quote:alsof je aan pijpen kan meten of je relatie goed zit
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:14 schreef Hellracer het volgende:
zal denk ik daarom ook geen lang leven beschoren zijn
quote:Ik denk dat ZAT vrouwen dat doen alleen om te teasen, maar echt lekker zoals een warme stroopwafel met een kopje koffie (of vul wat in) lekker is, welnee......
Op zondag 6 april 2003 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Wat een bekrompen reacties allemaal hier.
Het is geen accuzuur hoor
quote:Dat is ook wel een goed idee, maar meestal is het SPUIT, en Spuit en dan nog wat... En die laatste 2 spuitjes komen dan toch in je mond, of niet?
Op maandag 7 april 2003 15:19 schreef Thewiseman het volgende:[..]
Zal ik je een tip geven. !
Je wil graag slikken maar je vindt het niet echt lekker..
Op het moment dat ik zeg dat ik ga komen, dan moet je die lul zover mogelijk in je huig stoppen zodat je niets proeft en het gelijk weg is,,Voor de man is dat ook veel gaver en de vrouw is er ook blij mee
mischien heb je hier iets aan..
quote:Doe jij het dan eerst maar, zullen we het uitproberen op mijn collega?
Op donderdag 16 oktober 2003 13:58 schreef Tranceptor het volgende:[..]
Behoefte aan een snelle cursus?
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:12 schreef freud het volgende:
Mijn vriendin kan gewoon geen grote slokken nemen en een beetje dosis is toch wel 6x slikken of zo.
De gemiddelde zaadlozing is een hoeveelheid van 2 theelepeltjes
Ontopic: Ja, ik slik, maar dat heb ik nooit eerder gedaan dan bij de vriend die ik nu heb Van hem vind ik het ook niet vies en fijn om te zien dat hij ervan geniet. Ik met dus wel echt van iemand houden voordat ik dat doe
quote:jij eet toch ook niet je eigen kutgeil (hoop ik)
Op donderdag 16 oktober 2003 01:01 schreef octopussy het volgende:
ik slik niet!ik vind het erg vies smaken (vriend drinkt dan ook veel bier en eet gekruid)...
ik denk trouwens dat de meeste mannen hun eigen goedje ook niet zouden slikken!
quote:mond op mondoverdracht
Op vrijdag 17 oktober 2003 23:40 schreef Angst het volgende:[..]
jij eet toch ook niet je eigen kutgeil (hoop ik)
dus dat lijkt me zoiezo logisch...
Kaneel
Aardbeitjes
-
Bier
Knoflook
*mond houdt verder*
quote:Toch bij de meeste vrouwen zit het letterlijk en figuurlijk tussen de oren. Persoonlijk heb ik geen enkel idee hoe het smaakt. Miischien moet ik mn eigen spulletje toch maar eens proeven
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:08 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, en sterker nog, als je het uitspuugt proef je het des te meer want dan gaat het nog eens een keer over de tong.
quote:Dat ligt eraan...
Op zondag 19 oktober 2003 14:59 schreef BertjeV het volgende:[..]
Toch bij de meeste vrouwen zit het letterlijk en figuurlijk tussen de oren. Persoonlijk heb ik geen enkel idee hoe het smaakt. Miischien moet ik mn eigen spulletje toch maar eens proeven
om te kunnen beoordelen of het slikbaar is of niet !! Meiden: smaakt het nou vies of niet?
Bij iemand die sloten koffie heeft gedronken, daarna pittig is gaan eten en daarna uit is gegaan en bier heeft gedronken is het gewoonweg goor, heel bitter, weeig....
Bij een gezonder dieet is het niet vies, het word nooit een milkshake ofzo, maar vies is het ook niet dan.
Niet dat je zegt, goh laten we eens een lekker glaasje sperma gaan drinken want dat is zoooooo lekker...
Maar smaken verschillen, het is een aparte smaak.
Het idee maakt het heerlijk...
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 19:18 schreef erodome het volgende:[..]
Dat ligt eraan...
Bij iemand die sloten koffie heeft gedronken, daarna pittig is gaan eten en daarna uit is gegaan en bier heeft gedronken is het gewoonweg goor, heel bitter, weeig....
Bij een gezonder dieet is het niet vies, het word nooit een milkshake ofzo, maar vies is het ook niet dan.
Niet dat je zegt, goh laten we eens een lekker glaasje sperma gaan drinken want dat is zoooooo lekker...Maar smaken verschillen, het is een aparte smaak.
dus. stel je wil je vriendin is stevig vernederen.
men neme
- 4 teentjes knoflook
- 1 liter koffie (sterk)
- 1 fles vodka
- pot sambal
- 2 rode pepers
men flikkert de 4 teentjesknoflook door een knoflookpers , ondertussen vermeng je 2 grote glazen vodka met de koffie. Belangrijk, dit geheel even laten afkoelen.
Je snijdt de rode pepers in kleine stukjes, en voeg daarbij toe 2 eetlepels sambal en de geperste knoflook.
Dit donder je allemaal bij elkaar in een flinke kan en dan at jem in 1 keer leeg.
en dan gelijk hoppa,naar je vriendin rennen en dr oraal vernederen.
quote:Toch ben ik benieuwd wat de ervaringen in deze zijn van de huis, tuin en keuken-slikkers. Heb je wel eens geslikt en zo ja wat vond je er van en zo nee, waarom niet!! Dus, jongens en meisjes VERTEL !!!!
Dat ligt eraan...
Niet dat je zegt, goh laten we eens een lekker glaasje sperma gaan drinken want dat is zoooooo lekker...Maar smaken verschillen, het is een aparte smaak.
quote:Zegguh, en wat als je vriendin van te voren flink aan de Mexicaanse troep is gegaan met het gesambal en rode pepers en vervolgens geeft ze je een beurt, lijkt me
Dat ligt eraan...
Drink een keer een glaasje melk wat net uit de uier komt dat is ook zo lauw als maar kan (+/- 37 graden Celsius). Melk is dan niet te vertelijken maar wel met de warmte
quote:Wat kan er een hoop wijsheid in een Kleinmeisje zitten he ???
Op maandag 20 oktober 2003 15:20 schreef Kleinmeisje het volgende:
ik slik wel, niet altijd, want vind het zo goor omdat het om lichaamstemperatuur is. dus ja eigenlijk gewoon lauw. En ja heeft een aparte smaak haha.Drink een keer een glaasje melk wat net uit de uier komt dat is ook zo lauw als maar kan (+/- 37 graden Celsius). Melk is dan niet te vertelijken maar wel met de warmte
quote:Wil je sperma slikken, lekker ding.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:01 schreef Jory het volgende:
ik slik gewoon..
Tegenwoordig moet steeds meer kunnen... volgens mij...
Ik was echt geschokkeerd toen een van mijn laatste one-night-stands (15 jaar, kwam ik later achter) doodleuk tegen me zei : "Als je komt, slik ik het gewoon door. Dat doe ik altijd.. anders geeft het zón rotzooi. En anders pak je maar een truitje van me, ik heb er altijd 1 extra aan."
Volgens mijn ervaring slikt 2/5 deel...
quote:HELL YEAH!
Op vrijdag 28 maart 2003 17:52 schreef ReSiever het volgende:[..]
Dan heb je geluk dat je niet met mij hebt, want als er niet gepijpt wordt wordt er niet gelikt
quote:goed he :p
Op maandag 20 oktober 2003 16:44 schreef Bjoro het volgende:[..]
Wat kan er een hoop wijsheid in een Kleinmeisje zitten he ???
quote:in dat geval.....ik heb nog wel een voorraadje voor je....
Op donderdag 23 oktober 2003 00:34 schreef impulsje het volgende:
Af en toe es slikken kan geen kwaad ; het zou goed zijn voor de huid (van de slikster/slikker,whatever!) en bevat bovedien weinig calorieën.......
quote:Zelfs nog goed voor tijdens de Zwangerschap
Op donderdag 23 oktober 2003 00:34 schreef impulsje het volgende:
Af en toe es slikken kan geen kwaad ; het zou goed zijn voor de huid (van de slikster/slikker,whatever!) en bevat bovedien weinig calorieën.......
[offtopic]
Zeg waarom trekken deze topics nou altijd weer zoveel views... 20648
[/offtopic]
quote:Yummie
Op donderdag 23 oktober 2003 08:20 schreef Black-jack het volgende:[..]
in dat geval.....ik heb nog wel een voorraadje voor je....
quote:hoe dat blondje vrouwtje zegt: 'het is gewoon leuk!' HULDE!!!
Op zaterdag 29 maart 2003 19:27 schreef 0utside het volgende:
Link openen in Realplayer
Link openen in Media player
quote:Dat grietje zit bij mij op school
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:01 schreef iefow het volgende:[..]
hoe dat blondje vrouwtje zegt: 'het is gewoon leuk!' HULDE!!!
quote:damn, ik hoop toch niet dat je bij zo'n dom persoon in de klas zit
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Dat grietje zit bij mij op school
quote:Gelukkig niet, maar ik weet nog wel dat die opname voor ons schoolgebouw werd gemaakt en dat zij de caravan in ging. Dacht eerst dat het voor het programma "Lijst 0" was, maar kwam al snel achter dat het voor "Neuken doe je zo" was i.v.m al die kijkwijzer tekens op de caravan
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:05 schreef BereNDD het volgende:[..]
damn, ik hoop toch niet dat je bij zo'n dom persoon in de klas zit
Niet dat ik zoveel meiden heb gehad maar ik weet het gewoon niet meer.
quote:Inderdaad dat is ownage,... en dat accent erbij...
Op vrijdag 24 oktober 2003 01:01 schreef iefow het volgende:[..]
hoe dat blondje vrouwtje zegt: 'het is gewoon leuk!' HULDE!!!
quote:Fok een regenjas, ik haat condooms
Op maandag 27 oktober 2003 12:18 schreef BertjeV het volgende:
Wordt er tegenwoordig (aids en zo) nog wel geslikt?? en zoja, wanneer wordt de beslissing genomen om dit risico aan te gaan? Laat iedereen zich testen, loopt tegenwoordig iedereen met een rapport te zwaaien van: Kijk mij !!! ik ben aids vrij!!! Kan me toch echt niet voorstellen dat er onmiddelijk gelurkt wordt aan een blote lul en sabbelen aan een stuk rubber al helemaal niet !! Trouwens met een regenjas aan valt er weinig te slikken
quote:dus jij bent er een die zich continue laat testen en dat ook laat zien aan meisjes
Op maandag 27 oktober 2003 12:22 schreef ForumFool het volgende:[..]
Fok een regenjas, ik haat condooms
quote:Nee eigenlijk ben ik monogaam bezitter van een vriendin... Ons sexueel verleden was nog makkelijk te overzien en te herleiden. Kijk; "Dat scheelt". Om eerlijk te zijn waren we wel begonnen met condooms, maar die krengen scheurden echt bijna altijd, ik ben nogal 'groot' en prefereer derhalve een (pil) slikkend
Op maandag 27 oktober 2003 13:15 schreef BertjeV het volgende:[..]
dus jij bent er een die zich continue laat testen en dat ook laat zien aan meisjes
quote:Oke, top. Ik ben het kompleet met je eens, maar hoe weet je dan of je "veilig" bezig bent? De pil houdt aids niet tegen !!! Kijk, ik ben al een paar jaar getrouwd (en monogaam!) en toen speelde het hele aids verhaal (nog) niet. Dus hoe wordt er aan getoond dat het veilig is om te slikken??
Op maandag 27 oktober 2003 13:19 schreef ForumFool het volgende:[..]
Nee eigenlijk ben ik monogaam bezitter van een vriendin... Ons sexueel verleden was nog makkelijk te overzien en te herleiden. Kijk; "Dat scheelt". Om eerlijk te zijn waren we wel begonnen met condooms, maar die krengen scheurden echt bijna altijd, ik ben nogal 'groot' en prefereer derhalve een (pil) slikkend
vriendin.
monogamie is cool.
quote:Ik ben het ook met jou eens, ik kan natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen dat ik het niet heb. heb ooit een one night gehad, onveilig, maar ja... zij had daarvoor alleen een vaste vriend... ik was maagd, verder alleen monogaam
Op maandag 27 oktober 2003 13:48 schreef BertjeV het volgende:[..]
Oke, top. Ik ben het kompleet met je eens, maar hoe weet je dan of je "veilig" bezig bent? De pil houdt aids niet tegen !!! Kijk, ik ben al een paar jaar getrouwd (en monogaam!) en toen speelde het hele aids verhaal (nog) niet. Dus hoe wordt er aan getoond dat het veilig is om te slikken??
quote:Ik denk dat het dus op vertrouwen neerkomt. Ik laat me toch ook niet op kanker testen? je moet niet overal bang voor zijn vind ik, anders is het spoor bijster
Op maandag 27 oktober 2003 13:51 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik ben het ook met jou eens, ik kan natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen dat ik het niet heb. heb ooit een one night gehad, onveilig, maar ja... zij had daarvoor alleen een vaste vriend... ik was maagd, verder alleen monogaam
quote:Kijk, ook kanker kan dodelijk zijn, maar is beslist niet via sex overdraagbaar. en in jou geval gaat mijn vraag misschien ook niet op. Blijven er nog genoeg mensen op dit topic over die wel in aanmerking komen voor mijn vraag. Daarnaast, hoe kan je iemand vertrouwen die je dezelfde avond hebt leren kennen en mee de koffer induikt? (komt meer voor dan je denk). Ook als je inmiddels een paar weken/maanden met elkaar "gaat" vind ik dat je met vertrouwen toch ook voorzichtig moet omgaan. Als tenminst je leven je lief is.
Op maandag 27 oktober 2003 13:54 schreef ForumFool het volgende:[..]
Ik denk dat het dus op vertrouwen neerkomt. Ik laat me toch ook niet op kanker testen? je moet niet overal bang voor zijn vind ik, anders is het spoor bijster
quote:true.... true....
Op maandag 27 oktober 2003 14:14 schreef BertjeV het volgende:[..]
Kijk, ook kanker kan dodelijk zijn, maar is beslist niet via sex overdraagbaar. en in jou geval gaat mijn vraag misschien ook niet op. Blijven er nog genoeg mensen op dit topic over die wel in aanmerking komen voor mijn vraag. Daarnaast, hoe kan je iemand vertrouwen die je dezelfde avond hebt leren kennen en mee de koffer induikt? (komt meer voor dan je denk). Ook als je inmiddels een paar weken/maanden met elkaar "gaat" vind ik dat je met vertrouwen toch ook voorzichtig moet omgaan. Als tenminst je leven je lief is.
quote:Volgens mij is dit een nieuwe topic
Op dinsdag 28 oktober 2003 00:48 schreef flubz het volgende:
persoonlijk vind ik het mooier om het bij een meisje op het gezicht te spuiten maar dat is mijn eigen voorkeur
quote:Op het gezicht ziet er zo zielig uit... in haar mond is stukken leuker/lekkerder
ok om even te reageren op dit topic: wat vinden jullie nu beter om jullie meid te laten slikken of dat ze zegt van ''kom maar lekker op m'n gezicht'' persoonlijk vind ik het mooier om het bij een meisje op het gezicht te spuiten maar dat is mijn eigen voorkeur
quote:Onder de douche kan dat wel.
ok om even te reageren op dit topic: wat vinden jullie nu beter om jullie meid te laten slikken of dat ze zegt van ''kom maar lekker op m'n gezicht'' persoonlijk vind ik het mooier om het bij een meisje op het gezicht te spuiten maar dat is mijn eigen voorkeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |