quote:Wat een verschil met nu
Op donderdag 17 april 2003 17:19 schreef Luchtbel het volgende:
Goeie godin mijn herinnering was ze best knap
Ik heb een heel klin plaatje gevonden van hoe ze vroeger was en dan zie je toch wel de overeenkomst met die van hierboven....
quote:Idd hoorde ik ook, over dat Marieke ook mishandeld werd net als Pascalle en dat het al maanden aan de gang was voordat ze het vertelde.
Op donderdag 17 april 2003 21:12 schreef miendobbelsteen het volgende:
Vandaag had Janine het erover dat ze "een zusje had", heel toevallig was dat.
quote:Volgens mij lezen de scenarioschrijvers fok! ....
Op donderdag 17 april 2003 21:14 schreef SmashBro het volgende:[..]
Idd hoorde ik ook, over dat Marieke ook mishandeld werd net als Pascalle en dat het al maanden aan de gang was voordat ze het vertelde.
quote:Doe maar niet
Op donderdag 17 april 2003 21:12 schreef miendobbelsteen het volgende:
Vandaag had Janine het erover dat ze "een zusje had", heel toevallig was dat.
Zou Marieke misschien terugkeren?
Heb vandaag ook al Robert met ontbloot bovenlijf gezien het moet niet gekker worden
Marieke was dus de voorloopster, ondanks dat ik en anderen met mij het een enorm lekker ding met een geil pijpbekkie vonden had ze net niet dat ene, en dat ene bleek Angela Schijf later wel te hebben...
Volgens mij zat ze ine en scene op de GTST DVD dus als ik die in handen kan krijgen dan kan ik wel eens een screendump rippen en posten
quote:Ja, Robert was om te
Op donderdag 17 april 2003 21:39 schreef Luchtbel het volgende:[..]
Doe maar niet
als ze er echt zo uitziet als op die foto
Heb vandaag ook al Robert met ontbloot bovenlijf gezien
het moet niet gekker worden
quote:Toen was ze nog leuk ja.
Op donderdag 17 april 2003 17:19 schreef Luchtbel het volgende:
Goeie godin mijn herinnering was ze best knap
Ik heb een heel klin plaatje gevonden van hoe ze vroeger was en dan zie je toch wel de overeenkomst met die van hierboven....
quote:Ze staat er niet uitgebreid op hoor! alleen even snel in het stukje waar alle hoofdpersonen een keer een halve seconde voorbijkomen..
Op donderdag 17 april 2003 21:43 schreef MikeyMo het volgende:
Volgens mij zat ze ine en scene op de GTST DVD dus als ik die in handen kan krijgen dan kan ik wel eens een screendump rippen en posten
quote:zat ze niet ook nog egrens in een blooper
Op donderdag 17 april 2003 22:18 schreef Stranger het volgende:[..]
Ze staat er niet uitgebreid op hoor! alleen even snel in het stukje waar alle hoofdpersonen een keer een halve seconde voorbijkomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |