Hmm een flat ,, gezellig .. Welkom op het eiland en veel plezier.
* Dan gaat hij weer weg
quote:Welkom in "de Keet"!!
Op vrijdag 28 maart 2003 14:52 schreef Pretorian_Guards het volgende:
* Een Guard kijkt even om het hoekjeHmm een flat ,, gezellig .. Welkom op het eiland en veel plezier.
* Dan gaat hij weer weg
quote:* HAL9000S geeft VSGdotcom een hand
Op vrijdag 28 maart 2003 14:58 schreef VSGdotcom het volgende:
back in da houze
quote:ik denk dat ik er niet in durf te rijden, ik schei 'm
Op vrijdag 28 maart 2003 15:01 schreef HAL9000S het volgende:[..]
* HAL9000S geeft VSGdotcom een hand
Alles goed zjaz??? Die nieuwe porsche iets voor jou mischien???
zullen we ook eens wat vrouwen uitnodigen in de Keet om het "vrijgezellen" weg te zuiveren?
quote:* HAL9000S fronst zijn hoofd
Op vrijdag 28 maart 2003 15:48 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
ik denk dat ik er niet in durf te rijden, ik schei 'm
*en geeft een stevige handdruk terugzullen we ook eens wat vrouwen uitnodigen in de Keet om het "vrijgezellen" weg te zuiveren?
Maar de Bigheadz zullen weer te zien zijn in een andere vorm van een Bigheadztopic, en nog harder terug keren dan ooit. Hoe klantonvriendelijk is FOK!!! zo ga je toch niet met je vaste klanten om!!
En RKC komt er ook wel weer doorheen alhoewel ik het verlies van Garry erg somber in zie, maar dat had ik ook met Govedaricia en Nasi dus ik blijf moet houden!!!
quote:weinig kans? kop op!
Op vrijdag 28 maart 2003 15:50 schreef HAL9000S het volgende:[..]
* HAL9000S fronst zijn hoofd
"mmm, weinig kans denk ik"
quote:Dit is het nieuwe BIGheadz topic!!! Alleen met nieuwe regels, want als we niet uitkijken word dit ook gesloten!!! Wordt een beetje aanpassen, maar het went wel
Op vrijdag 28 maart 2003 16:00 schreef Vandalist het volgende:
Waar zijn de BIGHEADZ!!!
Waar zijn Petrovic, Sinouh en Garry de Graef volgend jaar!!
Wat een ontzettende klote dag!!!Maar de Bigheadz zullen weer te zien zijn in een andere vorm van een Bigheadztopic, en nog harder terug keren dan ooit. Hoe klantonvriendelijk is FOK!!! zo ga je toch niet met je vaste klanten om!!
En RKC komt er ook wel weer doorheen alhoewel ik het verlies van Garry erg somber in zie, maar dat had ik ook met Govedaricia en Nasi dus ik blijf moet houden!!!
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:08 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Dit is het nieuwe BIGheadz topic!!! Alleen met nieuwe regels, want als we niet uitkijken word dit ook gesloten!!! Wordt een beetje aanpassen, maar het went wel
* HAL9000S zet de tv aan, teletext pagina 601 en ziet het verschrikkelijke RKC nieuws......NEEEEEEEEEEE!!!!nice icon, ik lig in een duik
quote:We zitten nu op het eiland. Dus je moet alles een beetje anders articuleren hier. (zie openingspost) kortom een beetje creatief zijn en het slowchatten zo veel mogelijk vermijden. Met die handicap moeten we leren leven.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:11 schreef Vandalist het volgende:
Wat verandert er by the way, behalve de naam van het topic?
Met een stevige klop op de deur maakt ze haar komst kenbaar.
Ze stapt binnen en ziet dat wat ze niet had willen zien maar wat wel het kenmerkende interieur is van een vrijgezellenflat.
Eén smerige bank, één breedbeeldtv met video verschillende kratten bier en een onbeschrijflijke puinhoop.
Lege bierflesjes, beduimelde tijdschriften, lege zakken chips en veel chips op de grond.
* Goedemiddag. Ik ben De_Schoonmaakster en ik zal even wat orde op zaken komen stellen hier.
Als een witte tornado gaat De_Schoonmaakster door de Keet en na een half uurtje is alles weer kraak helder schoon en citroentjes fris. De bewoners van de Keet kijken sprakeloos naar De_Schoonmaakster.
* Zo. Dat zit er weer op. En jullie houden het wel een beetje netjes hier, hè? Tot ziens, heren!
Nog voor iemand een woord uit heeft weten te brengen is De_Schoonmaakster weer verdwenen.
Wie gaat er mee een hamburger halen bij de McDavid?
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-03-2003 16:33]
Heb maar even forumpje eiland ook in me active topic list gezet
quote:verdomme het is geen vrijgezellenflat!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:16 schreef VSGdotcom het volgende:
ook de dames heten we een warm welkom!
quote:niet? Wat doe ik hier dan
Op vrijdag 28 maart 2003 16:17 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
verdomme het is geen vrijgezellenflat!
quote:* HAL9000S kijkt verbaast hoe alles is opgeruimd en constateerd dat hij niks meer terug kan vinden
Op vrijdag 28 maart 2003 16:15 schreef De_Schoonmaakster het volgende:Als een witte tornado gaat De_Schoonmaakster door de Keet en na een half uurtje is alles weer kraak helder schoon en citroentjes fris. De bewoners van de Keet kijken sprakeloos naar De_Schoonmaakster.
* Zo. Dat zit er weer op. En jullie houden het wel een beetje netjes hier, hè? Tot ziens, heren!
Nog voor iemand een woord uit heeft weten te brengen is De_Schoonmaakster weer verdwenen.
quote:klasse werk Sunbloem! Heb je ook nog opmerkingen over de flat of tips?
Op vrijdag 28 maart 2003 16:16 schreef sunbloem het volgende:
uuh jah, wat ik me hier bij voorstellen![]()
Heb maar even forumpje eiland ook in me active topic list gezet
quote:Welkom in de de Keet
Op vrijdag 28 maart 2003 16:18 schreef sunbloem het volgende:[..]
niet? Wat doe ik hier dan
Hal9000s ik ben blij met deze vervanger
quote:ja ik heb er maar even een klasseposter erbij opgehangen
Op vrijdag 28 maart 2003 16:18 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
klasse werk Sunbloem! Heb je ook nog opmerkingen over de flat of tips?
quote:hallow, gaan jullie je ook nog even aan mij voorstellen
Op vrijdag 28 maart 2003 16:19 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Welkom in de de Keet
quote:mmm, junkfood doet het altijd goed in een vrijgezellenflat....
Op vrijdag 28 maart 2003 16:15 schreef kasper het volgende:
* Kasper komt de keet binnen.Wie gaat er mee een hamburger halen bij de McDavid?
*traantje laat om garry de graef, de geniale dribbelaar met een afstandsschot waar je u tegen zegt
quote:ok kort dan ... de Bigheadz (een bewoner of 8). Kijk evt. in een van de Bigheadz topic's voor further info.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:19 schreef sunbloem het volgende:[..]
hallow, gaan jullie je ook nog even aan mij voorstellen
![]()
quote:hey sunbloem, zullen wij even een wedstrijdje gaan bier drinken?
![]()
quote:uuh jah wordt ik ook niet veel wijzer van
Op vrijdag 28 maart 2003 16:22 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
ok kort dan ... de Bigheadz (een bewoner of 8). Kijk evt. in een van de Bigheadz topic's voor further info.
quote:moet dat
Op vrijdag 28 maart 2003 16:24 schreef kaat17 het volgende:[..]
hey sunbloem, zullen wij even een wedstrijdje gaan bier drinken?
quote:wat wil je weten? Tell me
Op vrijdag 28 maart 2003 16:24 schreef sunbloem het volgende:[..]
uuh jah wordt ik ook niet veel wijzer van
![]()
Nahja ik zie het wel
quote:Als jij wint, mag ik win mag ik jou zoenen, en als je van mij wint mag je mij zoenen.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:24 schreef sunbloem het volgende:[..]
moet dat
Na 8 biertjes lig ik al onder de tafel hoor
quote:nou nou nou nou nou, deze spelletjes zijn hier niet toegestaan hoor
Op vrijdag 28 maart 2003 16:26 schreef kaat17 het volgende:[..]
Als jij wint, mag ik win mag ik jou zoenen, en als je van mij wint mag je mij zoenen.
![]()
quote:uuuh
Op vrijdag 28 maart 2003 16:26 schreef kaat17 het volgende:[..]
Als jij wint, mag ik win mag ik jou zoenen, en als je van mij wint mag je mij zoenen.
![]()
quote:haha
Op vrijdag 28 maart 2003 16:28 schreef sunbloem het volgende:[..]
uuuh
Ik ben zeker het enige vrouwelijke wat hier rondtloopt
quote:gewoon wie wat hoe waar waarom
Op vrijdag 28 maart 2003 16:25 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
wat wil je weten? Tell me
wie: ikke sunbloem/poes/kat/katherine
wat: uuh jah wat?
hoe: ja nou ben ook maar 16
waar: ja woon nog steeds in haarlem
waarom: nou daarom
zoiets
quote:tis te merken
Op vrijdag 28 maart 2003 16:29 schreef kaat17 het volgende:[..]
haha
quote:
uuuh
quote:Sunbloem, ga er gerust even bij zitten en nodig wat vriendinnen van je uit. Iedereen is welkom.
uuuh
* Maar heren toch! Hier op het Eiland zijn dergelijke posters niet zo heel erg op zijn plaats!!! Ach toe - wees eens lief en haal dat ding van die dame die geen centjes heeft om een onderbroekje te kopen van de muur... alsjeblieft?
quote:Het is jouw huis!!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:19 schreef Sebastian_Valmont het volgende:Hal9000s ik ben blij met deze vervanger
quote:* HAL9000S lacht, en om wat solidariteit te tonen vervangt hij het met een dame die wat minder krap bij de kas zit
Op vrijdag 28 maart 2003 16:30 schreef De_Schoonmaakster het volgende:
* Maar heren toch! Hier op het Eiland zijn dergelijke posters niet zo heel erg op zijn plaats!!! Ach toe - wees eens lief en haal dat ding van die dame die geen centjes heeft om een onderbroekje te kopen van de muur... alsjeblieft?
quote:ja ik heb geen vriendinnen
Op vrijdag 28 maart 2003 16:30 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
Sunbloem, ga er gerust even bij zitten en nodig wat vriendinnen van je uit. Iedereen is welkom.
Maar goed, let maar niet op me taalfoutjes heh
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:29 schreef sunbloem het volgende:[..]
gewoon wie wat hoe waar waarom
![]()
whehehehwie: VSGDOTCOM/Sjaz/Sportman van de Keet/Heer en meester/Bewoner van de flat [nr. 97]
hoe: ... hoe? als een 21 jarige
waar: Cuijk aan de Maas
waarom: Voor de vrijheid en dat het zo gelopen iszoiets:
quote:gehehe, weer wat wijzer
Op vrijdag 28 maart 2003 16:33 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
quote:gaan we die kijken
Op vrijdag 28 maart 2003 16:35 schreef VSGdotcom het volgende:
[afbeelding]
quote:djees maak er is niet zo'n rotzooi van
Op vrijdag 28 maart 2003 16:35 schreef kaat17 het volgende:
Kaat gooit blikje op de vloer,
schoonmakster ruimt die toch wel op, haha.....
quote:wie:HAL9000S/de asociale bastaard(niet mijn eigen woorden
Op vrijdag 28 maart 2003 16:29 schreef sunbloem het volgende:[..]
gewoon wie wat hoe waar waarom
![]()
wheheheh
quote:ik dat ene kamertje linksboven in
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef VSGdotcom het volgende:
... enne er is plaats voor iedereen
quote:heb morgen nog niets te doen ...
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef sunbloem het volgende:[..]
gaan we die kijken
quote:foei!!! Een beetje misbruik van de schoonmaakster maken
Op vrijdag 28 maart 2003 16:35 schreef kaat17 het volgende:
Kaat gooit blikje op de vloer,
schoonmakster ruimt die toch wel op, haha.....
quote:oke dan
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef HAL9000S het volgende:[..]
wie:HAL9000S/de asociale bastaard(niet mijn eigen woorden
)
wat:tja......
hoe:21 jaar alweer....
waar:Cuijk aan de maas
waarom:omdat FOK! zo verslavend is!!
quote:whehehe was dat een hint
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
heb morgen nog niets te doen ...
quote:eeeeeh, Ken je nijmegen??? een kwartiertje er vandaan, in brabant op de grens van limburg en gelderland.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:37 schreef sunbloem het volgende:[..]
oke dan
![]()
maare waar ligt cuijk aan de maas![]()
quote:ok sorry ik ruim het wel weer op
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef sunbloem het volgende:[..]
djees maak er is niet zo'n rotzooi van
quote:Ho even!!! Zoveel kamers stond niet in mijn contrakt hoor!!!
Op vrijdag 28 maart 2003 16:36 schreef VSGdotcom het volgende:
... enne er is plaats voor iedereen
Jongens (en meisje ) hou een beetje in de gaten dat het hier geen slowchat wordt aub. Jullie zitten hier op het eiland, wij doen hier aan verhalend schrijven, en als het zo doorgaat gaat het meer op een slowchat lijken.
Geen irl dus hier.
quote:Tja, das dan jammer
Op vrijdag 28 maart 2003 16:37 schreef sunbloem het volgende:[..]
whehehe was dat een hint
![]()
Geheheheh sorry ben morgen druk
quote:djees daar helemaal
Op vrijdag 28 maart 2003 16:38 schreef HAL9000S het volgende:[..]
eeeeeh, Ken je nijmegen??? een kwartiertje er vandaan, in brabant op de grens van limburg en gelderland.
quote:iedereen dus: [me=username ]verhaaltje[ /me] Anders zou dit weer een vroegtijdige dood betekenen.
Op vrijdag 28 maart 2003 16:39 schreef pluisje het volgende:
*even inbreken*Jongens (en meisje
) hou een beetje in de gaten dat het hier geen slowchat wordt aub. Jullie zitten hier op het eiland, wij doen hier aan verhalend schrijven, en als het zo doorgaat gaat het meer op een slowchat lijken.
Geen irl dus hier.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-03-2003 16:42]
quote:hmmz ik ga de faq hier maar eens doorlezen
Op vrijdag 28 maart 2003 16:39 schreef pluisje het volgende:
*even inbreken*Jongens (en meisje
) hou een beetje in de gaten dat het hier geen slowchat wordt aub. Jullie zitten hier op het eiland, wij doen hier aan verhalend schrijven, en als het zo doorgaat gaat het meer op een slowchat lijken.
Geen irl dus hier.
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 28-03-2003 16:54]
quote:je weet het je bent altijd welkom Hal9000s op nummer [97]
Op vrijdag 28 maart 2003 16:49 schreef HAL9000S het volgende:
* HAL9000S gaat even naar huis om te eten, maar komt vanavond weer terug om zijn in de fok!coffeeshop gehaalde grammetje wiet op te roken
Heren en tot nu toe helaas 1 dame, vermelden jullie ook even jullie huisnummer? Thanx, ook wel fijn voor de schoonmaker(s)
Sorry dat ik me niet eerder heb voorgesteld, maar moest vannacht werken en ben net pas wakker.
Gezellie dat jullie ook in de flat zijn gekomen...binnenkort House-Warming Party @ my place!!
quote:* VSGDOTCOM snapt het niet helemaal
Op vrijdag 28 maart 2003 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:* Da_Ripper wrijft in oogjes ...goeienmiddag buren
FF voorstellen ben de onderbuurman van nummer [93].Sorry dat ik me niet eerder heb voorgesteld, maar moest vannacht werken en ben net pas wakker.
Gezellie dat jullie ook in de flat zijn gekomen...binnenkort House-Warming Party @ my place!!
[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 28-03-2003 18:47]
Middels het volgende mailtje heeft mijn unban ongeveer 20 uur te laat toch nog plaats gevonden:
pleur op met je mail, ws, volgende overtreding een week,
en volgens mij horen jullie absoluut niet op het eiland
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 29-03-2003 16:13]
Kamer [95], de sleutel ligt bij de receptie en voor vragen kan je altijd bij ons terecht. Veel plezier in de flat, en deel betreft je Skunk .... de kelder staat tot je beschikking maar je houd je mondje he!
quote:Oh, ik hoorde wat rumoer in een bovengelegen flat..knam aan dat jullie het waren
Op vrijdag 28 maart 2003 18:17 schreef VSGdotcom het volgende:[..]
* VSGDOTCOM snapt het niet helemaal
onderbuurman van [93]?
Bij deze wil ik alle flatgenoten uitnodigen voor een party in mijn flatje.
Heb een taxi geregeld die ons rond 0:30 komt halen om dan naar een ander feestje te rijden..
Wie zin heeft mag komen
mav out
mijn fokforumnaam is Poepgeert maar in het echte leven ga ik door het leven als Dikke Darko. Ik ben op zoek naar een ruime hut voor mijn lichaam. Nu heb ik gehoord dat de penthouses in de keet zeer royaal en luxieus zijn. Is het mogelijk dat ik bij jullie intrek? Ik zal even wat meer over mezelf vertellen:
Leeftijd: volgens het paspoort 20
Hobbies: rondhangen met mijn matties, luisteren naar stoere Joegoslavische zigeunermuziek, barbecueen, zigeunermuziek produceren op mijn zigeunerviool, er bij lopen als een goedkope sletterige maffioso, bodybuilder en vele andere dingen
Fav. eten: pizza shoarma van Birsen, maar dan wel ondergesmeerd met vieze vette stinkende knoflooksos.
Werk: trotse IBN'er. Gemeentewerkers heersen over deze wereld. Met name Harry is een held.
Ik zie er zo uit:
Laat maar weten of ik welkom ben.
quote:Nee, deze sjit is te hard, godverredomme!
Op zondag 30 maart 2003 18:59 schreef Poepgeert het volgende:
Hallo,mijn fokforumnaam is Poepgeert maar in het echte leven ga ik door het leven als Dikke Darko. Ik ben op zoek naar een ruime hut voor mijn lichaam. Nu heb ik gehoord dat de penthouses in de keet zeer royaal en luxieus zijn. Is het mogelijk dat ik bij jullie intrek? Ik zal even wat meer over mezelf vertellen:
Leeftijd: volgens het paspoort 20
Hobbies: rondhangen met mijn matties, luisteren naar stoere Joegoslavische zigeunermuziek, barbecueen, zigeunermuziek produceren op mijn zigeunerviool, er bij lopen als een goedkope sletterige maffioso, bodybuilder en vele andere dingen
Fav. eten: pizza shoarma van Birsen, maar dan wel ondergesmeerd met vieze vette stinkende knoflooksos.
Werk: trotse IBN'er. Gemeentewerkers heersen over deze wereld. Met name Harry is een held.Ik zie er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Laat maar weten of ik welkom ben.
quote:Hoi, ik ben Meester Koel.
![]()
quote:
Op zondag 30 maart 2003 19:16 schreef pluisje het volgende:[..]
Het is niet zozeer een hand boven het hoofd houden, maar wel elk topic een kans geven, zonder te kijken naar hoe de users elders op fok zijn. Er zijn wel meerdere topics in dezelfde trant geweest, waar niet zo veel problemen mee waren. Ik zie in dat topic dat er een paar mensen zijn die het serieus willen proberen, en die wil ik een kans geven. Er zijn er ook die het niet zo goed snappen, en als dat zo door gaat, dan gaat het topic op slot.
quote:Uhm wat bedoel je hier mee?
Op zondag 30 maart 2003 19:24 schreef mrcool het volgende:[..]
quote:Ik bedoel hier nix mee, ik waarschuw alleen maar, je zou dankbaar kunnen zijn.
Op zondag 30 maart 2003 19:26 schreef pluisje het volgende:[..]
Uhm wat bedoel je hier mee?
Want jullie balanceren erg op het randje moet ik zeggen.
quote:Dan is het goed
Op zondag 30 maart 2003 19:27 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik bedoel hier nix mee, ik waarschuw alleen maar, je zou dankbaar kunnen zijn.
Ik waarschuw ook alleen maar namelijk
Maar let er op, want de post van Poepgeert kan eigenlijk niet. Het is dat hij nog niet eerder hier heeft gepost, maar als ik nog 1 keer iets irl tegenkom, van wie dan ook, dan is het echt afgelopen.
Planning voor morgen: installatie van de wietplantage in de kelder.
quote:geen wiet hier ga je maar naar de coffeeschop toe
Op zondag 30 maart 2003 20:54 schreef JesusThePimp het volgende:
JesusThePimp pikt de sleutel van appartement nr. 95 op bij de receptie. Na een zwaar weekend heeft hij behoefte aan enig sociaal contact met de bewoners van de keet. Maar helaas, deze zijn nergens te bekennen. Vette pech voor de Geesoes!Planning voor morgen: installatie van de wietplantage in de kelder.
quote:Ik heb al toestemming van de huisbaas voor de wietplantage. Het is dus volkomen legaal (volgens de wetsvoorschriften van de huisbaas). En de andere bewoners zullen zeker niet klagen.
Op zondag 30 maart 2003 20:57 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
geen wiet hier ga je maar naar de coffeeschop toe
quote:Niet?
Op zondag 30 maart 2003 21:34 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Ik heb al toestemming van de huisbaas voor de wietplantage. Het is dus volkomen legaal (volgens de wetsvoorschriften van de huisbaas). En de andere bewoners zullen zeker niet klagen.
* FANATIC klaagt
Een paar mensen in dit topic proberen te posten zoals dat op het eiland gebruikelijk is, maar een groot deel weigert zich volgens mij er in te verdiepen.
Jammer, maar helaas, ik kan niet anders dan dit topic sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |