quote:Baggerusers zijn mijn inziens eerder users die het verstieren voor anderen topic verneuken of die onzinnige reeksen topics etc maken . en zoals in het eerste geval. Het stel users wat eerst in onzin hun reeks hadden en nu hier neer zijn gestreken zijn niet zomaar van onzin verbannen. Yvonnen is zeer tolerant. En ik denk zelf dat als zij die mensen verbied hun reeks in onzin te openen dat de rest van de moderatoren dat advies over moeten nemen. Kijk nu in dat topic. ik geef toe dat ze het proberen maar het blijft oneilands bagger.
Op vrijdag 28 maart 2003 19:35 schreef rickmans het volgende:[..]
Barry , Kasta etc. zijn geen baggerusers , dat zijn ongewenste users , dat is een groot verschil.
Onzin is het meest makkelijke omdat daar eigenlijk alles tot terug te brengen valt. Ook het eiland is ooit begonnen in onzin.
quote:hehe
Op vrijdag 28 maart 2003 23:22 schreef Magneet het volgende:
sorry hoor dit is niet de enige site die ik bezoek, ben trouwens net terug van optreden van Arie & silvester die lui zijn goeeeeeeeeeed
quote:Hey Jan Jaap
Op vrijdag 28 maart 2003 23:23 schreef Jan-jaap het volgende:
hoi fikkie
quote:Jacques d'Ancona
Op vrijdag 28 maart 2003 23:33 schreef Magneet het volgende:
Jacque dencona of hoe je het ook schrijft
En ik denk een dikke homo met een bril
quote:dat dikke moeten er nog een paar pondjes aan maar het is tatatatatatatatatatatatatata Jamai
Op vrijdag 28 maart 2003 23:34 schreef Fikkie het volgende:[..]
Jacques d'Ancona
En ik denk een dikke homo met een bril
quote:hehe
Op vrijdag 28 maart 2003 23:35 schreef Magneet het volgende:
dat dikke moeten er nog een paar pondjes aan maar het is tatatatatatatatatatatatatata Jamai
quote:Hoezo te laat?
Op zaterdag 29 maart 2003 06:38 schreef superbam het volgende:
net te laat ...
quote:Alleen wanneer ik een logeetje heb.
Op zaterdag 29 maart 2003 08:16 schreef superbam het volgende:
tis wat... sta jij altijd zo vroeg op in het weekend?
quote:vertel, vertel....
Op zaterdag 29 maart 2003 09:10 schreef kasper het volgende:[..]
Alleen wanneer ik een logeetje heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |